Spod lady

Wydarzenia, akcje, ciekawostki i porady ze świata żywności.

Manufaktura Czekolady i kawa? Oto nowe połączenie

Manufaktura Czekolady Chocolate Story i palarnia kawy HAYB łączą siły.

Startuje druga edycja kampanii "Moc Polskich Warzyw"

Producenci polskich warzyw, kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu.

Jak pandemia wpływa na dietę i kondycję Polaków?

Wiosna od zawsze mobilizuje nas do zmiany nawyków żywieniowych i powrotu do aktywności fizycznej, jednak w dobie pandemii stoimy przed znacznie większym wyzwaniem, niż kiedykolwiek wcześniej. Czy Polacy wrócą w tym roku do formy? Badania wskazują, że jesteśmy na dobrej drodze.

Naleśniki, rosół, pierogi: Polacy w pandemii uczą się gotować

Mastercard opublikował raport , który pokazuje jak przez ostatni rok pandemii zmieniły się nasze kulinarne zwyczaje. Wygląda na to, że Polacy sięgają w kuchni do korzeni.

Napój na urodziny Mikołaja Kopernika

Na 548. urodziny Kopernika odtworzono napój według jego receptury.

9 lutego - Międzynarodowy Dzień Pizzy

To właśnie tego dnia ten najpopularniejszy na świecie przysmak rodem ze słonecznej Italii, obchodzi swoje święto.

Oto lista używek i nie tylko, z których chcą zrezygnować Polacy

Lub przynajmniej ograniczyć ich spożycie. Lista jest długa i - jak się wydaje - niezmienna od lat.

Shell kusi promocjami na hot-dogi i kanapki

Wystartowała trzecia i ostatnia odsłona promocji "Moc okazji we wtorki i czwartki". Do 1 marca klienci stacji Shell będą mogli kupić hot-dogi maxi w cenie 5 zł, kanapki deli by Shell za 5,49 zł oraz uzyskać kod promocyjny na 500 punktów Shell ClubSmart.

Postanowienia noworoczne: zacznij jeść zdrowo

Rzucenie niezdrowego jedzenia i zastąpienie go codzienną porcją witamin powinno pozostać z nami na stałe i wejść w nawyk.

Zdrowie na talerzu. Jak zacząć?

Eksperci są zdania, że zawartość talerzy Polaków podczas pandemii może posłużyć nam za soczewkę, przez którą łatwo dostrzec, w jakiej kondycji fizycznej oraz psychicznej jesteśmy.

Danone wprowadza Nutri-score

Ponad 90% polskich konsumentów życzyłoby sobie, by informacje o składzie produktu na etykiecie były bardziej zrozumiałe.