Podcasty

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Innowacje: sukcesy i porażki, a raczej - wiele porażek i sukces

Jak nie dołączyć do wielkiego grona tych, których nowe produkty się nie sprzedają? Marek Rudek z Nielsena w rozmowie o tym, czego się wystrzegać, a na co postawić wprowadzając innowacje.

"Customer experience" po koronawirusie

Szymon Mordasiewicz z GfK o tym, jak zmienić sklep i produkty pod konsumenta, który doświadczył czasów koronawirusa i o tym jak zmieniły się trendy w handlu, a także handlowe podsumowanie tygodnia.

Klienci wrócili do galerii

Ruch w niektórych centrach handlowych wygląda obiecująco, zaś z Radosławem Knapem z PRCH podsumowujemy pierwszy "odmrożony" tydzień w handlu

Pierwsze sklepy ruszyły

Wielki powrót do sklepów, czyli podsumowanie handlowe tygodnia i spojrzenie na pierwsze dni otwarć w CCC, LPP. A także - co dalej ze spożywczym e-commerce i działaniami Lidla czy Biedronki tłumaczy Łukasz Wachełko z Wood&Company.

Odmrażanie gospodarki: odliczanie trwa

W oczekiwaniu na odmrażanie gospodarki - podsumowanie handlowego tygodnia i rozmowa z Robertem Krzakiem z EY m.in. o tym, jak to jest, gdy z powrotem otwierają się sklepy.

O relaunchu marek i produktów po koronawirusie

Jak za kilka tygodni wszystkie produkty będą tak naprawdę od nowa wchodziły na rynek i dlaczego milczenie to zła strategia - opowiada Jacek Sadowski z Demo Effective Launching.

"Nowi" pracownicy i konsumenci: jak nas zmienia koronawirus

Podsumowanie handlowego tygodnia i o tym, jak zmieniamy się jako pracownicy i konsumenci w czasach pandemii, czyli o opuszczaniu telekonferencji i tym, dlaczego wrócimy chętnie do stacjonarnych sklepów - prosto z USA Dariusz Jemielniak, który jest profesorem wizytującym w MIT.

Słodkie trendy z kraju i ze świata

Marek Moczulski z Unitopu i Robert Okoński z Wawelu w podsumowaniu największych targów słodyczy i tego, co dzieje się na krajowym rynku, czyli o trendach w branży spożywczej i handlu.

Jak wygląda handel w Chinach po koronawirusie

Chiński rynek powstaje, co warto, by i nas napawało nadzieją. O chińskich rozwiązaniach opowiada Bartosz Ziółek z Amber Global Consulting, który wprowadził szereg firm i marek na tamtejszy rynek.

O żywności "bez" i "z" oraz prowadzeniu sieci handlowej

W kolejnym podcaście nasi goście zdradzają m.in. tajniki skutecznej walki z konkurencją i omawiają najnowsze trendy w wybranych kategoriach FMCG. Wśród nich m.in. Andrzej Gantner z Polskiej Federacji Producentów Żywności i Bartłomiej Morzycki z Browarów Polskich.

O świętach teraz, a o handlu w bliższej i dalszej przyszłości

O tym jak zmienia się nasza konsumpcja i na co warto zwrócić uwagę, prowadząc sklep, dyskutujemy m.in. z Jarosławem Sokolnickim z Microsoft, Moniką Dyrdą z Nielsena i Szymonem Mordasiewiczem z GfK.