Podcasty

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Pieczywo: liczy się economy i premium

I w chlebie Polacy łakną nowinek i niecodziennych połączeń. Do tego i w pieczywie do odpieku nadchodzi czas marek - przekonuje Karolina Zajezierska, dyrektor komercyjna w Nowel Piekarnia Nowakowski.

NielsenIQ wybrał największych innowatorów FMCG w Polsce

Lada moment poznamy laureatów NielsenIQ Breakthrough Innovation, a co słychać w innowacjach? Jakie trendy zwiastują? Opowiada Marek Rudek, innovation business partner w NielsenIQ.

Zakaz handlu w niedzielę

Uszczelnienia ustawy domagają się związkowcy, bo kolejne sieci handlowe stają się placówkami pocztowymi. O tym, co poszło nie tak z przepisami i co warto zmienić opowiada Alfred Bujara, szef handlowej części NSZZ Solidarność.

Dla połowy Polaków - economy, dla połowy - premium

Do komunikatów reklamowych z powrotem wróciła cena. Ale to tylko jedno obserwowane zjawisko. Jakie ważne zachowania widać na rynku handlowym? Tłumaczą Anna Stawiska, client business partner i Konrad Wacławik, head of retailer services, oboje z NielsenIQ.

To będzie rok promocji i kuszenia konsumentów

Po nietypowym 2020 r. i początku 2021 r. drogerie i sklepy budowlane będą chciały odzyskać klientów, którzy zamiast kupować u nich, robili poszerzone zakupy w supermarketach spożywczych - opowiada Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny GfK.

Frisco.pl o zakupach w internecie

Jacek Palec, prezes Frisco.pl, o tym, jak wygląda spożywczy koszyk zakupowy w e-sklepie, co przyciąga do zakupów internetowych i jak zmieniły się zwyczaje konsumentów.

Pierwszy sklep Lego

Kiedy dokładnie ruszy w Polsce? I co z kolejnymi? A także co z Legolandem w naszym kraju? Oraz na ile dorośli bawią się klockami Lego? Opowiada Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego na Polskę, Ukrainę i Kraje Bałtyckie.

Jaka jest przyszłość sklepów stacjonarnych?

Ile niewykorzystanego potencjału ma jeszcze offline, czego Polacy wciąż kupują więcej z powodu pracy z domu - opowiada Grzegorz Wachowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w RTV Euro AGD.

Marketing ekologiczny w handlu i nie tylko

Który trend będzie królował w kolejnych miesiącach? Ano właśnie marketing ekologiczny, przekonuje nasz gość, Dariusz Chołost, szef Food Research Institute.

Jak się negocjuje kontrakty w czasie pandemii

Marek Moczulski, prezes Unitopu, opowiada jak wyglądają rozmowy na branżowych targach, jak się kontaktować z kupcami, a także - po prostu - jak reagować na przedłużającą się pandemię.

Nowa marka Mlekpolu

Decyzja mleczarskiego giganta o budowie roślinnej linii produktów poruszyła branżę - i tę "zwierzęcą" i tę wegańską. Jakie ma plany? Edmund Borawski, prezes Mlekpolu opowiada w kolejnym z naszych podcastów.