Podcasty

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Kaufland: co się będzie działo w handlu [PODCAST]

Czy polski klient kupi coś bez promocji-zastanawiamy się z Marcinem Łojewskim, członkiem zarządu Kaufland Polska.

Masło goni olej czyli o drożyźnie [PODCAST]

Rusza koszyk cenowy HandelExtra.pl, Gazeta.pl i CMR. Sprawdzamy ceny w małych sklepach dzień po dniu, transakcja po transakcji.

(Nie)lojalny jak polski konsument w czasach inflacji?

Wszyscy mówią o wyższych wartościach, a liczy się tylko cena - polemikę z tą tezą podejmuje Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA. Czy Państwa przekona? Zapraszamy na podcast.

Neutralność klimatyczna: czy to jeszcze chwyta?

Jak to jest, gdy wszyscy mówią, że działają dla środowiska? I jak to jest, gdy producent wieprzowiny zachęca do.... ograniczenia konsumpcji mięsa? Swoimi doświadczeniami dzieli się Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley, który jest właśnie tym producentem.

Roślinnie, czyli jak?

Na wegańskie produkty Polacy wydają już setki milionów. Widać tu już co najmniej jedną niszę, która staje się mainstreamem i ileś kategorii czy subkategorii, które dopiero ruszyły. O trendach, kierunkach i rozwoju - opowiada Bożena Rudaś z NielsenIQ.

Eko: co z tą ceną?

Czy to wysokie ceny zniechęcają do zakupu produktów certyfikowanych? Które pokolenie przyniesie zmianę na tym rynku? Czego potrzebują konsumenci, by kupować ekoprodukty? Opowiadają Kamilla i Marcin Stańczyk z Eco&More.

Konsument coraz bardziej smart

O tym, że Polacy porównują produkty, ceny, promocje wiadomo od zawsze. Ale zachowanie to niesamowicie się wzmacnia, a to jeszcze nie koniec - opowiada Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny GfK.

Pieczywo: liczy się economy i premium

I w chlebie Polacy łakną nowinek i niecodziennych połączeń. Do tego i w pieczywie do odpieku nadchodzi czas marek - przekonuje Karolina Zajezierska, dyrektor komercyjna w Nowel Piekarnia Nowakowski.

NielsenIQ wybrał największych innowatorów FMCG w Polsce

Lada moment poznamy laureatów NielsenIQ Breakthrough Innovation, a co słychać w innowacjach? Jakie trendy zwiastują? Opowiada Marek Rudek, innovation business partner w NielsenIQ.

Zakaz handlu w niedzielę

Uszczelnienia ustawy domagają się związkowcy, bo kolejne sieci handlowe stają się placówkami pocztowymi. O tym, co poszło nie tak z przepisami i co warto zmienić opowiada Alfred Bujara, szef handlowej części NSZZ Solidarność.

Dla połowy Polaków - economy, dla połowy - premium

Do komunikatów reklamowych z powrotem wróciła cena. Ale to tylko jedno obserwowane zjawisko. Jakie ważne zachowania widać na rynku handlowym? Tłumaczą Anna Stawiska, client business partner i Konrad Wacławik, head of retailer services, oboje z NielsenIQ.