Podcasty

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Podatek cukrowy znowu wraca

Na jaki podatek cukrowy jest gotowa zgodzić się branża? I co proponuje zamiast niego? Dlaczego wieszczy bankructwa i to polskich, mniejszych firm? Opowiada Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności. Zapraszamy na podcast

Nielsen Breakthrough Innovation czyli o największych innowatorach

Nie tylko największe światowe koncerny zostały czołowymi innowatorami branży FMCG w Polsce. A jest tu o co zabiegać, bo Polacy - na tle innych narodów - upodobali sobie nowinki. Opowiada współautorka raportu Nielsena - Joanna Rogalska.

O mentalnej rozgrzewce przed ważnym biznesowym meczem

Jak po miesiącach pandemii odbudować siły swoje i zespołu. Co się mówi po ważnym meczu, a co przed. W rozmowie z Marcinem Kochanowskim, psychologiem i coachem, który wsparł niejednych mistrzów areny światowej, a swoimi doświadczeniami dzieli się też z biznesem.

Nowe szanse rynkowe, nowe smaki i pomysły na rozwój [PODCAST]

Na ile zainteresowanie lokalnymi biznesami dociera do handlu? Jak na to zapatruje się największy innowator 2019 według Nielsena? O innowacjach i handlu rozmawiamy z Mariuszem Chrobotem z CEDC.

E-commerce, zakupy bez płacenia i handel, który nigdy nie umrze

Ogromny wzrost e-commerce to prawda czy manipulacja? Jakie zmiany nas czekają? Czy chętniej kupujemy bez płacenia od razu, a więc na zapas? O tym wszystkim Radosław Nawrocki, twórca PayPo.

Chińscy inwestorzy nadciągają do restauracji w Europie

Co zmieniło się po dwóch miesiącach po zniesieniu lockdownu w Chinach? I czy Chińczycy zaczną masowo przejmować polskie firmy? A także o chińskich planach stworzenia silnego gracza gastronomicznego w Europie opowiada Bartosz Ziółek z Amber Global Consulting.

Innowacje: sukcesy i porażki, a raczej - wiele porażek i sukces

Jak nie dołączyć do wielkiego grona tych, których nowe produkty się nie sprzedają? Marek Rudek z Nielsena w rozmowie o tym, czego się wystrzegać, a na co postawić wprowadzając innowacje.

"Customer experience" po koronawirusie

Szymon Mordasiewicz z GfK o tym, jak zmienić sklep i produkty pod konsumenta, który doświadczył czasów koronawirusa i o tym jak zmieniły się trendy w handlu, a także handlowe podsumowanie tygodnia.

Klienci wrócili do galerii

Ruch w niektórych centrach handlowych wygląda obiecująco, zaś z Radosławem Knapem z PRCH podsumowujemy pierwszy "odmrożony" tydzień w handlu

Pierwsze sklepy ruszyły

Wielki powrót do sklepów, czyli podsumowanie handlowe tygodnia i spojrzenie na pierwsze dni otwarć w CCC, LPP. A także - co dalej ze spożywczym e-commerce i działaniami Lidla czy Biedronki tłumaczy Łukasz Wachełko z Wood&Company.

Odmrażanie gospodarki: odliczanie trwa

W oczekiwaniu na odmrażanie gospodarki - podsumowanie handlowego tygodnia i rozmowa z Robertem Krzakiem z EY m.in. o tym, jak to jest, gdy z powrotem otwierają się sklepy.