Podcasty

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Jaka jest przyszłość sklepów stacjonarnych?

Ile niewykorzystanego potencjału ma jeszcze offline, czego Polacy wciąż kupują więcej z powodu pracy z domu - opowiada Grzegorz Wachowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w RTV Euro AGD.

Marketing ekologiczny w handlu i nie tylko

Który trend będzie królował w kolejnych miesiącach? Ano właśnie marketing ekologiczny, przekonuje nasz gość, Dariusz Chołost, szef Food Research Institute.

Jak się negocjuje kontrakty w czasie pandemii

Marek Moczulski, prezes Unitopu, opowiada jak wyglądają rozmowy na branżowych targach, jak się kontaktować z kupcami, a także - po prostu - jak reagować na przedłużającą się pandemię.

Nowa marka Mlekpolu

Decyzja mleczarskiego giganta o budowie roślinnej linii produktów poruszyła branżę - i tę "zwierzęcą" i tę wegańską. Jakie ma plany? Edmund Borawski, prezes Mlekpolu opowiada w kolejnym z naszych podcastów.

Rozwój hard dyskontów

Słowo tygodnia to hard dyskont - z takim sklepem zadebiutował nowy gracz - Vollmart, za którym stoi znany biznesem, ruszyło też trzecie Mere, swoją wersję konceptu sprzedaży z palet (połączonej z hurtownią) rozwija też Carrefour pod szyldem Supeco.

Roślinnie, drogo i dla młodych?

Przyszedł czas na podcast o wielkim trendzie roślinnym. Trendzie, który właśnie… będzie na koniec modą czy nawykiem? W rozmowie z Maciejem Otrębskim z RoślinnieJemy. Czy wegańskie alternatywy dalej będą znacznie droższe? I czy nie warto "demokratyzować" dostępu do nich?

Lockdown, wizyta w restauracji i zakupy

O luzowaniu obostrzeń od 12 lutego wiedzą już chyba wszyscy. Ale co, gdy pójdziemy do restauracji pomimo obostrzeń? I jak lockdowny zmieniły nasze całoroczne zakupy? Zapraszamy do słuchania.

Handel się (nie) szczepi

Na ile szybko sprzedawcy i kasjerzy zostaną zaszczepieni w innych krajach i jakie ciekawe rozwiązania tam wypracował handel - zapraszamy do słuchania.

Wielkie podwyżki

Nawet 50% wzrost cen napojów zawierających cukier, a to nie koniec. Podwyżki tych kategorii pociągnie za sobą podwyżkę cen innych napojów, bo stworzy silny impuls inflacyjny - przekonuje Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Pomysły na rozwój w 2020 i 2021 [PODCAST]

Zaczynamy serię podsumowań. Jak się działa na rynku spożywczym w roku koronawirusa, nie będąc producentem papieru toaletowego czy makaronu?

Pracownicy i wellbeing [PODCAST]

Customer experience? Safety experience? Już nie tylko - do gry wkracza employee experience.