Nowości - kampanie

Aktualne kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów z branży FMCG. Nie przegap!

W roli głównej Hochland Kanapkowy Mini

Startuje zapowiadana kampania wspierająca nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini, w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu - na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD.

Koral wraca do smaków dzieciństwa

Marka Bracia Koral rozpoczęła kampanię związaną z poszukiwaniem smaków dzieciństwa.

Chipsy Lay's w terenie

16 lipca ruszyła najnowsza, duża kampania "Lato smakuje lepiej z Lay’s".

Tymbark zaskakuje

"Daj się połączyć z Tymbarkiem" to startująca właśnie kampania marki z wykorzystaniem najnowszych technologii (Big Data).

Smaki sezonu Almette

Efekt spotkania ambasadora marki Davidem Gaboriaud z kulinarnymi blogerami w gospodarstwie slow food konsumenci mogą śledzić na stronie internetowej marki Almette.

Ciastka Hit wracają do TV

Po rocznej przerwie Bahlsen wznowił komunikację marki Hit pod hasłem "Hitem jest Hit". Towarzyszy relaunchowi marki.

Black i radio RMF w letniej aktywności

W lipcu ruszyła kampania napoju energetycznego Black, która potrwa do końca września. Wszystkie działania związane są radiem RMF.

Vizir bez Zygmunta Chajzera!

Po 14 latach Zygmunt Chajzer przestaje być twarzą marki Vizir. Pałeczkę przekazuje Annie Starmach, jurorce polskich edycji MasterChef oraz MasterChef Junior.

Żywiec Zdrój chce zaskakiwać

Tegoroczne nowości produktowe Żywca Zdrój mają być widoczne przez całe lato: w TV, internecie, na nośnikach OOH oraz w sklepach.

Tymbark na Open’erze

Marka tradycyjnie jest obecna na festiwalu, zachęcając do wspólnej zabawy, jak również do relaksu i odpoczynku w przerwach między koncertami w specjalnej strefie chillout’u.

Za dobre by wybrać

Pod takim hasłem trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz czerwonej pomarańczy.

} }