Nowości - kampanie

Aktualne kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów z branży FMCG. Nie przegap!

Grześki ruszają z drugą odsłoną kampanii

Celem nowej komunikacji jest dotarcie do obecnych użytkowników marki Grześki oraz poszerzenie ich grona o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z.

Kaufland pokazuje jak oszczędzać

Sieć ogłosiła start kampanii "Tylko bałwan przepłaca".

Piątnica powraca z kampanią "Śniadanie musi być"

Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja produktów Piątnicy - idealnych na dobry początek dnia.

Digitalowa kampania Nescafé 3in1

Pokazane w niej zostanie, jak każdego dnia Nescafé 3in1 daje motywację i energię, by "ogarniać" wyzwania dorosłego życia.

Sezon narciarski w Żabce rozpoczęty

W nowej reklamie członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch proponują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.

Kampania reklamowa Graal zakończona

Marka zachęcała w niej do spożywania ryb w puszce, podkreślając zdrowotne właściwości swoich produktów: obecność kwasów Omega-3 i witaminy D, a także bezpieczeństwo i wygodę użycia.

"Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja"

Akcja marki Wawel i Fundacji "Wawel z Rodziną" w nowej odsłonie.

Herbapol-Lublin wspiera dżemy

W kampanii reklamowej.

Wystartowała 8 edycja akcji "Nakarm koty z Cote!"

Jej celem jest niesienie pomocy schroniskom i fundacjom opiekującym się bezdomnymi kotami.

Milka ponownie inspiruje na Święta

Marka zachęca do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku.

Spot marki Kotlin hitem internetu

Ma już ponad milion odsłon na YouTube.