Nowości - kampanie

Aktualne kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów z branży FMCG. Nie przegap!

Helio: "Bakaliowy finał sezonu świątecznego"

Za nami mikołajki, co oznacza, że do świąt pozostały już niespełna 3 tygodnie. Przed nami dwa kluczowe dla detalistów przedświąteczne weekendy, w tym dwie niedziele handlowe. Choć marzymy już o świątecznym wypoczynku, trzeba zagrać do "ostatniego gwizdka".

PepsiCo: "A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?"

To hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu.

"Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd"

W dniach 1-20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca babcia Eugenia.

Kaufland: "Gdzie wielki wybór na święta mam?"

Takim hasłem sieć zachęca do przedświątecznych zakupów w sowich sklepach.

Shopee: "12.12 Świąteczne Mega Okazje"

To kolejna kampania sprzedażowa przygotowana przez tą azjatycka platformę.

P&G i Fundacja Nasza Ziemia: "Czysta Ziemia"

Właśnie ruszyła kolejna edycja tego programu edukacyjnego, który skierowany jest do uczniów szkół podstawowych.

Tarczyński: "Naturalne Poranki Blisko Natury"

W mistrzowskiej odsłonie.

Kamis: "Nadaj świętom smak"

W świątecznej kampanii marka chce pokazać jak ważną częścią potraw są przyprawy i zioła.

Lidl: "Szkoły Pełne Talentów"

Prowadzona przez dyskontera kampania zakończyła się sukcesem. W jej ramach 10 500 szkół zostało przekazanych 26 mln "Talenciaków".

Krakus: "Tradycja w moim domu"

W nowej kampanii marka podkreśla, że barszcz Krakus to niezawodna propozycja na wigilię - niezależnie od tego, z czym będzie podawany, sprawdzi się w każdym domu.

Olewnik: "Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!"

W ramach akcji promowane będą najwyższa jakość i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji.