Nowości - kampanie

Aktualne kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów z branży FMCG. Nie przegap!

Mateusz Gessler w nowej kampanii Horteksu

Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

"Nasz Danone jest dla Ciebie"

Pod takim hasłem grupa spółek Danone wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom.

Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola.

Perwoll w kampanii #RethinkFashion

Akcja, której ambasadorką jest Maja Sablewska, ma na celu edukację w obszarze odpowiedzialnej konsumpcji ubrań.

Tymbark. Do ostatniej kropli!

To najnowsza kampania marki.

Dereszowska, Halejcio i Piróg w kampanii edukacyjnej Żywiec Zdrój

Na swoich kanałach gwiazdy zachęcają do segregacji plastikowych opakowań, pokazując jak w prosty sposób ograniczyć ilość odpadów plastikowych w środowisku.

Razem Fajniej

Pod takim hasłem 13 września rusza ponownie silna kampania reklamowa deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera.

Hochland ponownie w akcji "Clean up the World"

Producent ponownie dołączył do działań na rzecz ochrony środowiska.

"To jest Pepsi dla Was"

To nowa kampania marki z udziałem (nie)zwykłych ludzi, a w niej limitowana edycja puszek, spoty TV i digital oraz murale.

"Smak Beztroski zawsze po ręką"

Pod takim hasłem producent w branży piekarniczo-cukierniczej rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji.

Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową

Działania prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach tematycznych, m.in. TVN 7, TV Puls, Eska TV, TVN Style, Polsat Café i Kuchnia+.

} }