• Ashburn, United States R 14.4 °C / 87 % / 1025 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Carrefour Polska sprzedany!
    Carrefour Polska sprzedany!
    Carrefour przyspiesza inwestycje w outlety
    Carrefour przyspiesza inwestycje w outlety
    Duże zmiany w e-sklepie Auchan Polska
    Duże zmiany w e-sklepie Auchan Polska
    Dino z wysokim wzrostem obrotów i wizyt w sklepach
    Dino z wysokim wzrostem obrotów i wizyt w sklepach
    Handel - dyskonty
    Biedronka udostępniła ponad 10 tys. kart na zakupy
    Biedronka udostępniła ponad 10 tys. kart na zakupy
    Lidl i Biedronka: letnie rekrutacje do pracy w handlu
    Lidl i Biedronka: letnie rekrutacje do pracy w handlu
    Action w Polsce ma już 190 sklepów
    Action w Polsce ma już 190 sklepów
    Aplikacja Lidl Plus dostępna w ukraińskich internetowych sklepach
    Aplikacja Lidl Plus dostępna w ukraińskich internetowych sklepach
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Delikatesy Centrum Grupy Eurocash ruszyły z nowym formatem
    Delikatesy Centrum Grupy Eurocash ruszyły z nowym formatem
    Koszyk cen HandluExtra: Ceny w sklepach w górę o 20, 30, 40 proc.
    Koszyk cen HandluExtra: Ceny w sklepach w górę o 20, 30, 40 proc.
    Żabka zebrała ponad 1 mln zł dla Ukrainy
    Żabka zebrała ponad 1 mln zł dla Ukrainy
    Spar wystartował z nowymi sklepami
    Spar wystartował z nowymi sklepami
    Handel - centra handlowe
    Galeria Mokotów zmienia nazwę 
    Galeria Mokotów zmienia nazwę 
    Lagardère Travel Retail szuka nowych powierzchni dla swoich konceptów
    Lagardère Travel Retail szuka nowych powierzchni dla swoich konceptów
    Centra i galerie handlowe: czy są w odwrocie?
    Centra i galerie handlowe: czy są w odwrocie?
    Ukraińscy konsumenci szturmują galerie handlowe
    Ukraińscy konsumenci szturmują galerie handlowe
    Handel - hurt
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    Handel - prawo
    Jesień 2022: pracodawcy dostaną narzędzie w walce z COVID-em?
    Jesień 2022: pracodawcy dostaną narzędzie w walce z COVID-em?
    Sagra Technology: zakaz handlu w niedziele zmienił rynek
    Sagra Technology: zakaz handlu w niedziele zmienił rynek
    UOKiK sprawdzi umowy zawierane z rolnikami w SM Mlekpol i OSM Łowicz
    UOKiK sprawdzi umowy zawierane z rolnikami w SM Mlekpol i OSM Łowicz
    Solidarność: jest po pandemii, powinny wrócić wolne niedziele
    Solidarność: jest po pandemii, powinny wrócić wolne niedziele
    Handel - transport i logistyka
    Morele inwestuje miliony w robotykę
    Morele inwestuje miliony w robotykę
    Żabka poszerza portfolio o kolejną spółkę
    Żabka poszerza portfolio o kolejną spółkę
    Stabilne łańcuchy dostaw: jak je utrzymać?
    Stabilne łańcuchy dostaw: jak je utrzymać?
    Żabka z nowym obiektem logistyczno-magazynowym
    Żabka z nowym obiektem logistyczno-magazynowym
    Handel - wyposażenie i technologie
    Mastercard rozpoczyna nową erę płatności biometrycznych
    Mastercard rozpoczyna nową erę płatności biometrycznych
    Shell, Uber Eats, PepsiCo, Aldi. Dr. Oetker i inni testują roboty
    Shell, Uber Eats, PepsiCo, Aldi. Dr. Oetker i inni testują roboty
    Blik: 250 mln transakcji i 10,5 mln aktywnych użytkowników
    Blik: 250 mln transakcji i 10,5 mln aktywnych użytkowników
    System ekspozycji pieczywa BakeOff 3.0
    System ekspozycji pieczywa BakeOff 3.0
    Handel - inne
    IKEA rusza z budową  37 tys. paneli fotowoltaicznych
    IKEA rusza z budową 37 tys. paneli fotowoltaicznych
    Ilu uchodźców znalazło w Polsce pracę i dlaczego tak mało?
    Ilu uchodźców znalazło w Polsce pracę i dlaczego tak mało?
    Napływ imigrantów napędza handel: więcej VAT-u w budżecie
    Napływ imigrantów napędza handel: więcej VAT-u w budżecie
    Sezonowe owoce: truskawki tanieją, czereśnie wciąż drogie
    Sezonowe owoce: truskawki tanieją, czereśnie wciąż drogie
    Handel
    IKEA rusza z budową  37 tys. paneli fotowoltaicznych
    IKEA rusza z budową 37 tys. paneli fotowoltaicznych
    Ilu uchodźców znalazło w Polsce pracę i dlaczego tak mało?
    Ilu uchodźców znalazło w Polsce pracę i dlaczego tak mało?
    Napływ imigrantów napędza handel: więcej VAT-u w budżecie
    Napływ imigrantów napędza handel: więcej VAT-u w budżecie
    Sezonowe owoce: truskawki tanieją, czereśnie wciąż drogie
    Sezonowe owoce: truskawki tanieją, czereśnie wciąż drogie
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Janusz Palikot uruchamia nowy projekt
    Janusz Palikot uruchamia nowy projekt
    Batonik Bakalland na pomoc Ukrainie
    Batonik Bakalland na pomoc Ukrainie
    WIELKANOC 2022: chrzan, majonez
    WIELKANOC 2022: chrzan, majonez
    WIELKANOC 2022: żurek, barszcz biały
    WIELKANOC 2022: żurek, barszcz biały
    U producenta - profil
    Sokołów zwiększa moce produkcyjne
    Sokołów zwiększa moce produkcyjne
    Mokate przejmuje firmę Kubara
    Mokate przejmuje firmę Kubara
    Sukces oferty publicznej Manufaktury Piwa Wódki i Wina
    Sukces oferty publicznej Manufaktury Piwa Wódki i Wina
    Producent pieczywa Schulstad zwiększa moce
    Producent pieczywa Schulstad zwiększa moce
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Bethru wchodzi na rynek
    Bethru wchodzi na rynek
    Mondelēz szykuje duże zmiany w swoim portfolio
    Mondelēz szykuje duże zmiany w swoim portfolio
    Janusz Palikot rusza na podbój Ameryki
    Janusz Palikot rusza na podbój Ameryki
    Henkel szuka oszczędności i zlikwiduje 2 tys. miejsc pracy
    Henkel szuka oszczędności i zlikwiduje 2 tys. miejsc pracy
    U producenta - prawo
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    U producenta
    Sokołów zwiększa moce produkcyjne
    Sokołów zwiększa moce produkcyjne
    Mokate przejmuje firmę Kubara
    Mokate przejmuje firmę Kubara
    Bethru wchodzi na rynek
    Bethru wchodzi na rynek
    Sukces oferty publicznej Manufaktury Piwa Wódki i Wina
    Sukces oferty publicznej Manufaktury Piwa Wódki i Wina
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Miłosław & Makłowicz ArcyIPA
    Miłosław & Makłowicz ArcyIPA
    "Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście"
    "Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście"
    Mads Mikkelsen w globalnej kampanii Carlsbergampanię
    Mads Mikkelsen w globalnej kampanii Carlsbergampanię
     Harnaś Lodoherbata
    Harnaś Lodoherbata
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Prymat. Sole
    Prymat. Sole
    Lajkonik Snacks. Junior Buźki
    Lajkonik Snacks. Junior Buźki
    Dan Cake Polonia. Gofry Dan Cake
    Dan Cake Polonia. Gofry Dan Cake
    Colian. Goplana Dyski Czekoladowe
    Colian. Goplana Dyski Czekoladowe
    Nowości - promocje
    Mleczka Łaciate rozdają nagrody
    Mleczka Łaciate rozdają nagrody
    P&G, Polska Fundacja Olimpijska oraz Biedronka łączą siły
    P&G, Polska Fundacja Olimpijska oraz Biedronka łączą siły
    Kaufland wspiera festiwal "Polska od Kuchni"
    Kaufland wspiera festiwal "Polska od Kuchni"
     Lidl rozda użytkownikom swojej aplikacji 10 zł
    Lidl rozda użytkownikom swojej aplikacji 10 zł
    Nowości - kampanie
    IKEA łączy siły z Warszawą
    IKEA łączy siły z Warszawą
    Crunchips Nachos w kampanii
    Crunchips Nachos w kampanii
    Delio rusza z kampanią...
    Delio rusza z kampanią...
    Festiwal Krówek marki Wawel
    Festiwal Krówek marki Wawel
    Nowości
    Prymat. Sole
    Prymat. Sole
    Lajkonik Snacks. Junior Buźki
    Lajkonik Snacks. Junior Buźki
    IKEA łączy siły z Warszawą
    IKEA łączy siły z Warszawą
    Dan Cake Polonia. Gofry Dan Cake
    Dan Cake Polonia. Gofry Dan Cake
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
  • E commerce
    E-commerce
    Płatności odroczone w e-sklepach robią furrorę
    Płatności odroczone w e-sklepach robią furrorę
    Karol Kamiński w zespole zarządzającym Grupy Blix
    Karol Kamiński w zespole zarządzającym Grupy Blix
    Answear.com: wracamy na rynek ukraiński
    Answear.com: wracamy na rynek ukraiński
    Shopee rozwija współpracę z Pocztą Polską
    Shopee rozwija współpracę z Pocztą Polską
  • Spod lady
    Spod lady
    Wielkanocny tort chlebowy
    Wielkanocny tort chlebowy
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    Najpopularniejsze wielkanocne ciasta w Polsce
    Najpopularniejsze wielkanocne ciasta w Polsce
    Pokazy kulinarne Sertop
    Pokazy kulinarne Sertop
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
2 (378) 2021-2

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. OD REDAKCJI
10. HANDEL EXTRA
16, 20, 22. ANALIZA
30, 31. FELIETON
32. ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
39. E-HANDEL
40. SKLEP
42. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
44. ROZMOWA
45. ZIELONA PÓŁKA
46. SŁODYCZE NA WALENTYNKI I DZIEŃ KOBIET
51. ALKOHOLE NA WALENTYNKI I DZIEŃ KOBIET
54. PRODUKTY ORIENTALNE
58. MROŻONA I CHŁODZONA PIZZA
62. PREMIERY
63. PROMOCJE
DROGERIA
65. PROŚRODOWISKOWE TRENDY W CHEMII DLA DOMU
68. PREMIERY
RAPORT – ŚNIADANIA
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
88. PANI KATARZYNO
89. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
92. FINANSE I UBEZPIECZENIA
94. MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
96. WYDARZENIA
CZAS WOLNY
98. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2022 r.
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9
  • 7-8 (373) 2021-7
  • 6 (372) 2021-6
  • 5 (371) 2021-5
  • 4 (370) 2021-4
  • 3 (369) 2021-3
  • 2 (368) 2021-2
  • 2020 r.
  • 12-1 (367) 2020-12
  • 11 (366) 2020-11

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

2 (378) 2021-2

2 (378) 2021-2

2 (378) 2021-2

5 (381) 2022-5

2 (378) 2021-2

4 (380) 2022-4

2 (378) 2021-2

3 (379) 2022-3

2 (378) 2021-2

12-1 (377) 2021-12

2 (378) 2021-2

11 (376) 2021-11

2 (378) 2021-2

10 (375) 2021-10

2 (378) 2021-2

9 (374) 2021-9

2 (378) 2021-2

7-8 (373) 2021-7

2 (378) 2021-2

6 (372) 2021-6

W numerze między innymi:

- Slow life w handlu. Czy to w ogóle możliwe? Małgorzata i Artur Górniccy, właściciele tworzącej się sieci Jadłostacja, udowadniają, że tak.

- Potencjał i... brak pomysłów. Wzrost kosztów i cen, kolejne zmiany prawne oraz brak pracowników to największe wyzwania, z jakimi mierzą się właściciele sklepów małoformatowych.

- Handel w niedziele znów z ograniczeniami. W styczniu pojawił się projekt rozporządzenia, w którym Ministerstwo Finansów wyjaśnia, jak powinno wyglądać prowadzenie od lutego ewidencji miesięcznego przychodu ze sprzedaży w sklepach, które będą chciały działać w niehandlowe niedziele.

- Nasz koszyk cen: drożyzna dopiero się rozkręca. Razem z portalem Gazeta.pl rozpoczęliśmy monitorowanie kosztów codziennych zakupów spożywczych – ponad 30 wybranych produktów. Skupiamy się na żywności, opierając się na danych dostarczanych przez CMR.

- Handel w niedziele i inne wyzwania w 2022 r. Od lutego br. większość sklepów, które funkcjonowały jako „placówki pocztowe”, nie może otwierać się w niedziele niehandlowe. Zaprzyjaźnionych z nami detalistów pytamy, czy związanego z tym zamieszania – korzystania z wyjątków i stopniowego wprowadzania ograniczenia – można było uniknąć. Rozmawiamy też o innych wyzwaniach.

- Robienie zdjęć w sklepie. To już się robi nie do wytrzymania. Klienci, zamiast po prostu kupować, robią zdjęcia cenom i potem je porównują u konkurencji – to problem nie tylko pani Hanny z Zielonej Góry, ale coraz większej liczby detalistów.

 100 stron o handlu

Rozwój, ale jaki

JAK ROZWIJAĆ SIĘ W SZYBKO ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE HANDLU? BOHATEROWIE NASZEJ OKŁADKI Z PEWNOŚCIĄ ODPOWIEDZĄ, ŻE W DUCHU SLOW. CO MIESIĄC DETALIŚCI (ZARÓWNO NAJWIĘKSI, JAK I NAJMNIEJSI) DZIELĄ SIĘ NA NASZYCH ŁAMACH SPRAWDZONYMI POMYSŁAMI NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY I PRZYCIĄGNIĘCIE KLIENTÓW, OPOWIADAJĄ O SWOICH KŁOPOTACH I ROZWIĄZANIACH ORAZ NAKREŚLAJĄ WIZJĘ PRZYSZŁOŚCI.

W tym wydaniu Małgorzata i Artur Górniccy, właściciele dwóch sklepów pod szyldem Jadłostacja, mówią o potrzebie wyjątkowości: „Klienci szybko się nudzą, więc był taki czas, że co weekend wsadzaliśmy dziecko w fotelik i ruszaliśmy w Polskę w poszukiwaniu nowych smaków i ich twórców. W ten sposób trafiliśmy np. do hodowcy kóz pod Toruniem, który puszczał zwierzętom muzykę klasyczną. Jego kozy dawały fantastyczne mleko, z których powstawały m.in. wyśmienite sery”. Więcej o ich sposobach na biznes w Rozmowie miesiąca.
Jak rozwijać się przy niedzielach ze zmieniającym się zakazem handlu? Swoje (różne) podejścia prezentują bohaterowie naszego Głosu branży. Sens otwierania wtedy sklepu (również po uszczelnieniu przepisów od lutego) nie jest bowiem dla nich oczywisty.
Jak rozwijać półki z produktami śniadaniowymi – co widać tu w poszczególnych kategoriach i jak zmieniają się preferencje Polaków odnośnie do tego pierwsze posiłku każdego dnia – podpowiedzi i mnóstwo danych znajdą Państwo w raporcie Śniadania. Odpowiedź zaś na to, jak zmieniają się ceny m.in. produktów śniadaniowych na rynku – w naszym koszyku cen. To comiesięczny projekt, który uruchomiliśmy wraz z portalem Gazeta.pl i CMR. Sprawdzamy, na podstawie paragonów, jak kształtowały się średnie ceny produktów w ponad 30 kategoriach. To też dla Państwa szansa porównania – czy jesteście powyżej czy poniżej tych wartości.
Jak rozwijać z kolei półki z produktami okazjonalnymi, co sprzedaje się na walentynki i Dzień Kobiet, ale też jak – i tu pretekstem jest Chiński Nowy Rok – rozrastają się kategorie różnych azjatyckich specjalności. O tym też w tym wydaniu „Handlu”.
Jesteśmy dumni, że możemy być Państwa głosem. W tym roku, tak jak przez ostatnie 20 lat, to Was będziemy pytać o wskazanie produktów w ramach naszego konkursu: HitHandlu wybór detalistów. I ten konkurs również rozwijamy. Ze szczegółami wrócimy już za miesiąc. A w międzyczasie zapraszam do regularnego odwiedzania naszego portalu HandelExtra.pl. Tam codziennie świeża porcja newsów, komentarzy i analiz.
Dziękuję, że są Państwo z nami.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 5 (506) 2022-05-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 5 (381) 2022-5
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 4 (214) 2022-04-25
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI