• Ashburn, United States R 6 °C / 90 % / 1017 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
Delicje - Ania
  • Next DAY Studio
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Alexandre Bompard płynie dalej z Carrefourem
    Alexandre Bompard płynie dalej z Carrefourem
    Dino blisko 20 mld zł przychodów ze sprzedaży
    Dino blisko 20 mld zł przychodów ze sprzedaży
    Carrefour szuka franczyzobiorców, zaprasza na dni otwarte
    Carrefour szuka franczyzobiorców, zaprasza na dni otwarte
    Stokrotka nawiązała współpracę z kopalnią
    Stokrotka nawiązała współpracę z kopalnią
    Handel - dyskonty
    Lidl oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024
    Lidl oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024
    Luis Araujo, CEO Biedronki: chcemy wejść na nowe rynki
    Luis Araujo, CEO Biedronki: chcemy wejść na nowe rynki
    Action z rekordową liczbą otwarć
    Action z rekordową liczbą otwarć
    Biedronka umacnia się na pozycji lidera
    Biedronka umacnia się na pozycji lidera
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Rabat Detal ma wiele planów, wdroży aplikację mobilną
    Rabat Detal ma wiele planów, wdroży aplikację mobilną
    Top Market odświeża swoje sklepy - dołączył do  nich kolejny
    Top Market odświeża swoje sklepy - dołączył do nich kolejny
    Nasz Sklep jest już blisko otwarcia sklepu nr 5000
    Nasz Sklep jest już blisko otwarcia sklepu nr 5000
    Żabka jako wyspa w galerii handlowej!
    Żabka jako wyspa w galerii handlowej!
    Handel - centra handlowe
    Tłumy na otwarciu Fortu Wola. Galeria, m.in. z Kauflandem, zbiera dobre opinie
    Tłumy na otwarciu Fortu Wola. Galeria, m.in. z Kauflandem, zbiera dobre opinie
    Nowe otwarcie Fortu Wola w Warszawie
    Nowe otwarcie Fortu Wola w Warszawie
    Galeria Katowicka z barem dla psów!
    Galeria Katowicka z barem dla psów!
    Supersam ma nowego zarządcę
    Supersam ma nowego zarządcę
    Handel - hurt
    Makro Markets debiutuje w Portugalii
    Makro Markets debiutuje w Portugalii
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Handel - prawo
    Handel energetykami: potrzebna edukacja, nie zakazy
    Handel energetykami: potrzebna edukacja, nie zakazy
    Interpelacja w sprawie nierównego traktowania producentów roślinnych
    Interpelacja w sprawie nierównego traktowania producentów roślinnych
    Wirtualna Kasa Fiskalna jest już dopuszczona do użytku
    Wirtualna Kasa Fiskalna jest już dopuszczona do użytku
    Zakaz handlu w niedziele - minęło już 5 lat
    Zakaz handlu w niedziele - minęło już 5 lat
    Handel - transport i logistyka
    Kaufland rozbudował centrum dystrybucyjne w Gliwicach
    Kaufland rozbudował centrum dystrybucyjne w Gliwicach
    Dealz uruchamia centrum dystrybucyjne w Polsce
    Dealz uruchamia centrum dystrybucyjne w Polsce
    ID Logistics przejmuje magazyn Auchan
    ID Logistics przejmuje magazyn Auchan
    Biedronka, dzięki JD Logistics, chce przyspieszyć rozwój sprzedaży w internecie
    Biedronka, dzięki JD Logistics, chce przyspieszyć rozwój sprzedaży w internecie
    Handel - wyposażenie i technologie
    Ruszyła pierwsza w Europie platforma do samodzielnej realizacji promocji
    Ruszyła pierwsza w Europie platforma do samodzielnej realizacji promocji
    Usługa wypłaty gotówki dostępna już w 2 tysiącach sklepów Biedronka
    Usługa wypłaty gotówki dostępna już w 2 tysiącach sklepów Biedronka
    Badanie: sklepy zyskują na kaucji, i to znacząco
    Badanie: sklepy zyskują na kaucji, i to znacząco
    EuroShop 2023 - 8 trendów w handlu
    EuroShop 2023 - 8 trendów w handlu
    Handel - inne
    Douglas planuje ekspansję w kolejnych krajach
    Douglas planuje ekspansję w kolejnych krajach
    Sprzedaż detaliczna: będzie lepiej albo gorzej [ANALIZA]
    Sprzedaż detaliczna: będzie lepiej albo gorzej [ANALIZA]
    Kantar: drób i wieprzowina królują na polskich stołach. Co z innym mięsem?
    Kantar: drób i wieprzowina królują na polskich stołach. Co z innym mięsem?
    Dobro&Dobro Cafe rusza na podbój Europy i nie tylko
    Dobro&Dobro Cafe rusza na podbój Europy i nie tylko
    Handel
    Lidl oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024
    Lidl oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024
    Rabat Detal ma wiele planów, wdroży aplikację mobilną
    Rabat Detal ma wiele planów, wdroży aplikację mobilną
    Ruszyła pierwsza w Europie platforma do samodzielnej realizacji promocji
    Ruszyła pierwsza w Europie platforma do samodzielnej realizacji promocji
    Luis Araujo, CEO Biedronki: chcemy wejść na nowe rynki
    Luis Araujo, CEO Biedronki: chcemy wejść na nowe rynki
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Bezrybny by Bezmięsny - nowa roślinna marka
    Bezrybny by Bezmięsny - nowa roślinna marka
    Absolut i Heinz szykują niespodziankę w sosie
    Absolut i Heinz szykują niespodziankę w sosie
    Wielkanoc bez mięsa i ze smakiem? Tak, mówią producenci alternatyw
    Wielkanoc bez mięsa i ze smakiem? Tak, mówią producenci alternatyw
    UwaRzone - powstał nowy browar
    UwaRzone - powstał nowy browar
    U producenta - profil
    Gmina Leżajsk chce kupić Browar Leżajsk, jest oferta
    Gmina Leżajsk chce kupić Browar Leżajsk, jest oferta
    Oferta na zakup browaru w Leżajsku potwierdzona przez Grupę Żywiec
    Oferta na zakup browaru w Leżajsku potwierdzona przez Grupę Żywiec
    Unilever zainwestuje 20 mln euro w nową fabrykę w Ukrainie. Budowa jeszcze w tym roku
    Unilever zainwestuje 20 mln euro w nową fabrykę w Ukrainie. Budowa jeszcze w tym roku
    Centrum Usług Wspólnych McCormick oficjalnie otwarte
    Centrum Usług Wspólnych McCormick oficjalnie otwarte
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    PanParagon o cenach warzyw: lider wzrostu cen jest jeden
    PanParagon o cenach warzyw: lider wzrostu cen jest jeden
    Kawy ready to drink nie wciskają hamulca
    Kawy ready to drink nie wciskają hamulca
    Nestlé: popyt na karmę dla zwierząt przewyższa podaż
    Nestlé: popyt na karmę dla zwierząt przewyższa podaż
    Farmy pokrywają już 100% zapotrzebowania Kompanii Piwowarskiej na energię
    Farmy pokrywają już 100% zapotrzebowania Kompanii Piwowarskiej na energię
    U producenta - prawo
    Soboń: od 1 stycznia zostawimy zerowy VAT na żywność
    Soboń: od 1 stycznia zostawimy zerowy VAT na żywność
    Instytut ESG: nie dublujmy systemów zbiórki szkła
    Instytut ESG: nie dublujmy systemów zbiórki szkła
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    U producenta
    Bezrybny by Bezmięsny - nowa roślinna marka
    Bezrybny by Bezmięsny - nowa roślinna marka
    Absolut i Heinz szykują niespodziankę w sosie
    Absolut i Heinz szykują niespodziankę w sosie
    PanParagon o cenach warzyw: lider wzrostu cen jest jeden
    PanParagon o cenach warzyw: lider wzrostu cen jest jeden
    Gmina Leżajsk chce kupić Browar Leżajsk, jest oferta
    Gmina Leżajsk chce kupić Browar Leżajsk, jest oferta
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Weź paragon za zakup wina i ...?
    Weź paragon za zakup wina i ...?
    Żywiec szykuje duże zmiany dla marki
    Żywiec szykuje duże zmiany dla marki
    Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl
    Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl
    Smok Novo Bar
    Smok Novo Bar
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    TBM. Tygryski Gold
    TBM. Tygryski Gold
    Podravka. Makron "2 minuty"
    Podravka. Makron "2 minuty"
    Iglotex. Proste Historie
    Iglotex. Proste Historie
    ZM Silesia. Wędliny Duda
    ZM Silesia. Wędliny Duda
    Nowości - promocje
    Netto: "PrzyGOTUJ się do świąt z Netto"
    Netto: "PrzyGOTUJ się do świąt z Netto"
    Lidl: "Wielka promocja na ubrania dla dzieci i młodzieży"
    Lidl: "Wielka promocja na ubrania dla dzieci i młodzieży"
    Netto: "Elektronarzędzia Techliner aż o 30% tańsze"
    Netto: "Elektronarzędzia Techliner aż o 30% tańsze"
    Gamivo i Żabka: "Żappsy można wymienić na Wiedźmina"
    Gamivo i Żabka: "Żappsy można wymienić na Wiedźmina"
    Nowości - kampanie
    Dr. Oetker Polska: Wanilia - nasza pasja"
    Dr. Oetker Polska: Wanilia - nasza pasja"
    Federacja Polskich Banków Żywności: " Wielkanocna Zbiórka Żywności"
    Federacja Polskich Banków Żywności: " Wielkanocna Zbiórka Żywności"
    Lubella: "Marka promuje makaron jajeczny Lubella"
    Lubella: "Marka promuje makaron jajeczny Lubella"
    Winiary: "Winiary Pomysł na… dania z tego, co pod ręką"
    Winiary: "Winiary Pomysł na… dania z tego, co pod ręką"
    Nowości
    Dr. Oetker Polska: Wanilia - nasza pasja"
    Dr. Oetker Polska: Wanilia - nasza pasja"
    Federacja Polskich Banków Żywności: " Wielkanocna Zbiórka Żywności"
    Federacja Polskich Banków Żywności: " Wielkanocna Zbiórka Żywności"
    Lubella: "Marka promuje makaron jajeczny Lubella"
    Lubella: "Marka promuje makaron jajeczny Lubella"
    TBM. Tygryski Gold
    TBM. Tygryski Gold
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
  • E commerce
    E-commerce
    Amazon wdraża na dobre skan dłoni w płatnościach
    Amazon wdraża na dobre skan dłoni w płatnościach
    Pora na Pola walczy o przetrwanie, pilnie poszukiwany inwestor
    Pora na Pola walczy o przetrwanie, pilnie poszukiwany inwestor
    Właściciel Pyszne.pl zwalnia kurierów na etacie
    Właściciel Pyszne.pl zwalnia kurierów na etacie
    Druga fala zwolnień w Amazonie
    Druga fala zwolnień w Amazonie
  • Spod lady
    Spod lady
    Ruszyło nowe miejsce na gastronomicznej mapie Polski
    Ruszyło nowe miejsce na gastronomicznej mapie Polski
    Krótki przewodnik po wieprzowinie
    Krótki przewodnik po wieprzowinie
    Kryzys 2.0. Inflacja hamuje apetyty konsumentów polskiej gastronomii. Jak bardzo? [BADANIE I RAPORT]
    Kryzys 2.0. Inflacja hamuje apetyty konsumentów polskiej gastronomii. Jak bardzo? [BADANIE I RAPORT]
    Pizza króluje i na wakacjach
    Pizza króluje i na wakacjach
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Next DAY Studio
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
9 (374) 2021-9

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. OD REDAKCJI
10. HANDEL EXTRA
16, 20. ANALIZA
22. FELIETON
24. ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
32. HANDEL JUTRA
34. ROZMOWA
38. SKLEP
42. GŁOS BRANŻY
44. E-HANDEL
NA PÓŁCE
46. ZIELONA PÓŁKA
48. NAPOJE ROŚLINNE
50. NAPOJE ENERGETYCZNE
52. PREMIERY
56. PROMOCJE
DROGERIA
57. PREMIERY
60. ŚRODKI DO TOALET
63. KOSMETYKI DLA DZIECI
RAPORT – JESIEŃ
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
99. PANI KATARZYNO
100. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
104. FINANSE I UBEZPIECZENIA
106. MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
110. WYDARZENIA
CZAS WOLNY
114. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2023 r.
  • 3 (389) 2023-03-10
  • 2 (388) 2023-01
  • 2022 r.
  • 12-1 (387) 2022-12
  • 11 (386) 2022-11
  • 10 (385) 2022-10
  • 9 (384) 2022-9
  • 7-8 (383) 2022-7
  • 6 (382) 2022-6
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

Dyrektor sprzedaży


Magazyn Handel i Food Service

Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

9 (374) 2021-9

9 (374) 2021-9

9 (374) 2021-9

3 (389) 2023-03-10

9 (374) 2021-9

2 (388) 2023-01

9 (374) 2021-9

12-1 (387) 2022-12

9 (374) 2021-9

11 (386) 2022-11

9 (374) 2021-9

10 (385) 2022-10

9 (374) 2021-9

9 (384) 2022-9

9 (374) 2021-9

7-8 (383) 2022-7

9 (374) 2021-9

6 (382) 2022-6

9 (374) 2021-9

5 (381) 2022-5

9 (374) 2021-9

4 (380) 2022-4

W numerze między innymi:

- Synergia jest moim paliwem napędowym. Formuła Muszkieterów polegająca na połączeniu sklepów, stacji paliw czy myjni świetnie się sprawdza również u mnie w Śremie – przyznaje Krzysztof Gapys, członek zarządu Grupy Muszkieterów, właściciel dwóch supermarketów Intermarché w Śremie i jednego w Gostyniu oraz czterech stacji paliw Intermarché.

- Co w handlu piszczy. Najważniejsze wydarzenia ostatnich miesięcy okiem ekspertów firmy Colliers, czyli przybywa małych parków handlowych, a w nich największych marek, otwierają się outlety, a miasta zapoznają się z dark stores.

- O przyszłości sklepów i piwa. W FMCG można kreować innowacje, tworzyć ciekawą komunikację, ale jeżeli produkt nie smakuje, to nie osiągnie sukcesu. Zmieniają się też trendy. Pokolenie Z traktuje umiarkowaną konsumpcję jako rzecz naturalną – opowiada Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska.

- Nowa marka, dawna jakość. Produkty niemarkowe, niskie ceny, oszczędności na opakowaniach jednostkowych, sprzedaż w głównej mierze z palet – czy te cechy spowodują, że Polacy polubią formułę harddyskontu, którą oferuje Mere?

- Czwarta fala za rogiem. To, że ona przyjdzie, raczej nikt nie ma już wątpliwości. Otwarta pozostaje jedynie kwestia, jak handel sobie z nią poradzi.

- Kto ustala cenę papierosów. I czy można sprzedawać papierosy po cenie wyższej niż wydrukowana na opakowaniu? Mierzymy się z pytaniami dotyczącymi zbytu tej jednej z najpopularniejszych kategorii w większości sklepów.

 

 116 stron o handlu

Co przyniesie jesień?

A MOŻE RACZEJ JAK PRODUCENCI, DETALIŚCI – I JAKO PROFESJONALIŚCI, I JAKO KONSUMENCI – MOGĄ WPŁYNĄĆ NA TO, CO PRZYNIESIE?

Na handel można patrzeć przez tzw. twarde (tj. statystyczne, historyczne) dane i tych u nas nie brakuje – na kilkudziesięciu stronach pokazujemy, co dzieje się w koszyku spożywczym jesienią – jak Polacy wracają do kupowania mąki, jajek, konkretnych alkoholi czy… sprzątania. I są to w znaczącym stopniu niezmienne zachowania, które warto znać, by na nie odpowiednim asortymentem odpowiedzieć. Tu służą Państwu współpracujący z nami eksperci NielsenIQ, GfK i CMR m.in. w raporcie „Jesień”.
Na handel można też patrzeć poprzez to, co robią i jakie spostrzeżenia mają ci, którzy rozwijają sprzedaż. I tak, Krzysztof Gapys, bohater naszej okładki, chwali sobie połączenie supermarketów ze stacjami benzynowymi i myjniami. Usługą drive jego sklepy wyróżniały się już pięć lat temu. Oferuje w nich też usługi pocztowe, produkuje na potrzeby placówek wędliny czy wyroby garmażeryjne. Co i jak działa? Zapraszam do lektury wywiadu.
A jak wywołuje się poruszenie na półce z piwami i jak branżę zmienia pokolenie Z, a więc najmłodsi dorośli? O tym już opowiada Izabela Głodek, wiceprezeska ds. marketingu w Carlsberg Polska. Ten wywiad to też jedno z miejsc w naszym miesięczniku, w którym widać, co będzie się działo w perspektywie dłuższej niż jesień, tj. jakie trendy zostaną na dłużej i się umocnią. Na nie przeznaczamy też stałą rubrykę Handel jutra.
Nie byłoby nas, gdyby nie Państwo, nasi Czytelnicy. Cieszą nas więc kolejne spływające zapytania czy prośby o interwencje. Jak ta z pytaniem o nadrukowaną cenę na paczce papierosów. Kto ją ustala i jak to jest ze zmienianiem jej? To już w: Pani Katarzyno. Wiemy też, że inwestują Państwo w wystrój i mniejsze bądź większe zmiany w wyposażeniu Waszych sklepów. Co i jak warto zrobić? Opowiadają znawcy tematu w Wyposażeniu i Technologiach.

Zachęcamy do czytania i do zobaczenia (w tej formie) za miesiąc, a codziennie na stronach handelextra.pl.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 2-3 (514) 2023-02-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 3 (389) 2023-03-10
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (223) 2023-03-17
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI