• Ashburn, United States R 22 °C / 95 % / 1017 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Plan Intermarché: 80% sklepów w nowym koncepcie
    Plan Intermarché: 80% sklepów w nowym koncepcie
       Carrefour i SodaStream ruszają z półrocznym pilotażem
    Carrefour i SodaStream ruszają z półrocznym pilotażem
    W branży detalicznej rosną zapasy, a popyt się kurczy
    W branży detalicznej rosną zapasy, a popyt się kurczy
    Auchan przejmuje 235 supermarketów od Dia Group
    Auchan przejmuje 235 supermarketów od Dia Group
    Handel - dyskonty
    Rockowy sklep Lidla odwiedziło ponad 80 tys. osób
    Rockowy sklep Lidla odwiedziło ponad 80 tys. osób
    Rockowy sklep samoobsługowy Lidla
    Rockowy sklep samoobsługowy Lidla
    PIP: Biedronka nie złamała prawa w niedzielę
    PIP: Biedronka nie złamała prawa w niedzielę
    Grupa Schwarz: redukcja plastiku idzie w dobrym tempie
    Grupa Schwarz: redukcja plastiku idzie w dobrym tempie
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Żabka i Tesla: ruszyła obiecująca współpraca
    Żabka i Tesla: ruszyła obiecująca współpraca
    Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych
    Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych
    Lewiatan odpowiada protestującym producentom papryki
    Lewiatan odpowiada protestującym producentom papryki
    Autonomiczna Żabka Nano w Aeroparku
    Autonomiczna Żabka Nano w Aeroparku
    Handel - centra handlowe
    Legionowo Maxim - pięciu nowych najemców
    Legionowo Maxim - pięciu nowych najemców
    Siła stacjonarnych zakupów - Posnania ma wzrost wyników
    Siła stacjonarnych zakupów - Posnania ma wzrost wyników
    Parki handlowe Trei Real Estate rosną jak grzyby po deszczu
    Parki handlowe Trei Real Estate rosną jak grzyby po deszczu
    Trei otworzył już 30. Vendo Park
    Trei otworzył już 30. Vendo Park
    Handel - hurt
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    Handel - prawo
    FPP: System kaucyjny musi być powszechnie dostępny
    FPP: System kaucyjny musi być powszechnie dostępny
    Kredyt gotówkowy - przegląd najlepszych ofert
    Kredyt gotówkowy - przegląd najlepszych ofert
    POHiD: Handel protestuje wobec podniesienia progu kradzieży
    POHiD: Handel protestuje wobec podniesienia progu kradzieży
    Inflacja w lipcu 2022: 15,5%. Premier: tarcza zostaje
    Inflacja w lipcu 2022: 15,5%. Premier: tarcza zostaje
    Handel - transport i logistyka
    Stokrotka z magazynem dedykowanym wyłącznie e-zakupom
    Stokrotka z magazynem dedykowanym wyłącznie e-zakupom
    Henkel znacząco powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej
    Henkel znacząco powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej
    Żabka rekrutuje
    Żabka rekrutuje
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    Handel - wyposażenie i technologie
    Fundacja Polska Bezgotówkowa: miliard transakcji za 60 mld zł
    Fundacja Polska Bezgotówkowa: miliard transakcji za 60 mld zł
    Stacja refill z makaronem Lubella stanie w Carrefourze
    Stacja refill z makaronem Lubella stanie w Carrefourze
    Sklepy Reserved z opcją odroczonej płatności
    Sklepy Reserved z opcją odroczonej płatności
    Trwa boom na płatności odroczone, korzystają z nich już miliony
    Trwa boom na płatności odroczone, korzystają z nich już miliony
    Handel - inne
    Poczta Polska stawia na sprzedaż towarów FMCG
    Poczta Polska stawia na sprzedaż towarów FMCG
    MKiŚ: będzie korekta wielkości sklepów odbierających opakowania
    MKiŚ: będzie korekta wielkości sklepów odbierających opakowania
    Szkolna wyprawka od CCC: startuje zbiórka używanych plecaków
    Szkolna wyprawka od CCC: startuje zbiórka używanych plecaków
    UCE Research: margaryna zdrożała o 54,3%
    UCE Research: margaryna zdrożała o 54,3%
    Handel
    Żabka i Tesla: ruszyła obiecująca współpraca
    Żabka i Tesla: ruszyła obiecująca współpraca
    Rockowy sklep Lidla odwiedziło ponad 80 tys. osób
    Rockowy sklep Lidla odwiedziło ponad 80 tys. osób
    Poczta Polska stawia na sprzedaż towarów FMCG
    Poczta Polska stawia na sprzedaż towarów FMCG
    MKiŚ: będzie korekta wielkości sklepów odbierających opakowania
    MKiŚ: będzie korekta wielkości sklepów odbierających opakowania
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Coca-Cola HBC inwestuje w... napoje musujące i miksery
    Coca-Cola HBC inwestuje w... napoje musujące i miksery
    Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek
    Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek
    North Coast: stale ewoluuje [WYWIAD]
    North Coast: stale ewoluuje [WYWIAD]
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie
    U producenta - profil
    Mars: nowy dyrektor ds. łańcucha dostaw
    Mars: nowy dyrektor ds. łańcucha dostaw
    Goodvalley zmieniło nazwę, teraz to Dolina Dobra
    Goodvalley zmieniło nazwę, teraz to Dolina Dobra
    Stock przejmuje Polmos Bielsko-Biała
    Stock przejmuje Polmos Bielsko-Biała
    563 mln zł - tyle podatku cukrowego zapłaciła w 2021 r. Coca-Cola
    563 mln zł - tyle podatku cukrowego zapłaciła w 2021 r. Coca-Cola
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Plony zbóż wyższe niż w 2021 r., ale ceny chleba nie spadną
    Plony zbóż wyższe niż w 2021 r., ale ceny chleba nie spadną
    Komisarz Wojciechowski: dziś żywność jest bronią
    Komisarz Wojciechowski: dziś żywność jest bronią
    Sezon w pełni: owoce stały się luksusem
    Sezon w pełni: owoce stały się luksusem
    GfK: już miliony Polaków kupują roślinne zamienniki
    GfK: już miliony Polaków kupują roślinne zamienniki
    U producenta - prawo
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    U producenta
    Coca-Cola HBC inwestuje w... napoje musujące i miksery
    Coca-Cola HBC inwestuje w... napoje musujące i miksery
    Plony zbóż wyższe niż w 2021 r., ale ceny chleba nie spadną
    Plony zbóż wyższe niż w 2021 r., ale ceny chleba nie spadną
    Komisarz Wojciechowski: dziś żywność jest bronią
    Komisarz Wojciechowski: dziś żywność jest bronią
    Mars: nowy dyrektor ds. łańcucha dostaw
    Mars: nowy dyrektor ds. łańcucha dostaw
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    "Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków"
    "Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków"
    Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal
    Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal
    Browar Trzech Kumpli. Relic
    Browar Trzech Kumpli. Relic
    Summer Orange
    Summer Orange
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Napoje Hemp Tea wchodzą do Żabki
    Napoje Hemp Tea wchodzą do Żabki
    Yope w Lidlu z serią kosmetyków dla rodziny Familove
    Yope w Lidlu z serią kosmetyków dla rodziny Familove
    VOG Polska. Chipsy jabłkowe Kresto
    VOG Polska. Chipsy jabłkowe Kresto
    Coca-Cola HBC Polska. Monster Reserve White Pineapple
    Coca-Cola HBC Polska. Monster Reserve White Pineapple
    Nowości - promocje
    Jeszcze więcej premier w Żabce
    Jeszcze więcej premier w Żabce
    Polomarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny
    Polomarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny
    Zakupy w Biedronce tańsze o 15 zł
    Zakupy w Biedronce tańsze o 15 zł
    W Lidlu masło... za darmo
    W Lidlu masło... za darmo
    Nowości - kampanie
    Pociąg do Lajkonika - wystartowała kampania Lajkonik Junior
    Pociąg do Lajkonika - wystartowała kampania Lajkonik Junior
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    "Piękno na twoich zasadach"
    "Piękno na twoich zasadach"
    Schwarzkopf LIVE z wakacyjną kampanią
    Schwarzkopf LIVE z wakacyjną kampanią
    Nowości
    Pociąg do Lajkonika - wystartowała kampania Lajkonik Junior
    Pociąg do Lajkonika - wystartowała kampania Lajkonik Junior
    Napoje Hemp Tea wchodzą do Żabki
    Napoje Hemp Tea wchodzą do Żabki
    Yope w Lidlu z serią kosmetyków dla rodziny Familove
    Yope w Lidlu z serią kosmetyków dla rodziny Familove
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
  • E commerce
    E-commerce
    Spadki w e-commerce - długofalowy trend czy wyjątek od reguły?
    Spadki w e-commerce - długofalowy trend czy wyjątek od reguły?
    Barbora - pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
    Barbora - pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
    Żabka dowiezie zakupy na FEST Festival
    Żabka dowiezie zakupy na FEST Festival
    Naukowcy zajrzeli do mózgów konsumentów. Dosłownie
    Naukowcy zajrzeli do mózgów konsumentów. Dosłownie
  • Spod lady
    Spod lady
    Właściciel Pyszne.pl notuje straty, ale trzyma się mocno w Europie
    Właściciel Pyszne.pl notuje straty, ale trzyma się mocno w Europie
    Sezon na domowe przetwory rozpoczęty
    Sezon na domowe przetwory rozpoczęty
    Wielkanocny tort chlebowy
    Wielkanocny tort chlebowy
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
6 (372) 2021-6

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. OD REDAKCJI
8. HANDEL EXTRA
14. ANALIZA
18, 20. FELIETON
22. ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
30. HANDEL JUTRA
32. SKLEP
35. E-HANDEL
36. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
38. PREMIERY
43. PROMOCJE
DROGERIA
44. KOSMETYKI DO I PO OPALANIU
46. ŻELE ANTYBAKTERYJNEI CHUSTECZKI NAWILŻANE
49. PREMIERY
RAPORT – W DRODZE I NA WAKACJACH
RAPORT – HIT HANDLU
RAPORT – NIELSENIQ BREAKTHROUGH INNOVATION 2020
104. DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
106. PANI KATARZYNO
107. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
110. MOTORYZACJA
112. FINANSE I UBEZPIECZENIA
WOKÓŁ HANDLU
113. WYDARZENIA
CZAS WOLNY
114. MARKI W REKLAMIE

  • 2022 r.
  • 7-8 (383) 2022-7
  • 6 (382) 2022-6
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9
  • 7-8 (373) 2021-7
  • 6 (372) 2021-6
  • 5 (371) 2021-5
  • 4 (370) 2021-4
  • 3 (369) 2021-3
  • 2 (368) 2021-2

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

6 (372) 2021-6

6 (372) 2021-6

6 (372) 2021-6

7-8 (383) 2022-7

6 (372) 2021-6

6 (382) 2022-6

6 (372) 2021-6

5 (381) 2022-5

6 (372) 2021-6

4 (380) 2022-4

6 (372) 2021-6

3 (379) 2022-3

6 (372) 2021-6

2 (378) 2021-2

6 (372) 2021-6

12-1 (377) 2021-12

6 (372) 2021-6

11 (376) 2021-11

6 (372) 2021-6

10 (375) 2021-10

6 (372) 2021-6

9 (374) 2021-9

W numerze między innymi:

- Wulkan możliwości. – Ten rok zweryfikuje krajobraz detalu. Po wakacjach spodziewam się przetasowań rynkowych – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, który specjalnie dla nas analizuje handel w pandemii i prognozuje, co będzie dalej.

- Handel przejął pracowników gastronomii. Co dalej? To sieci spożywcze przez ostatnie miesiące zatrudniały kucharzy, kelnerów czy menedżerów restauracji. I handel wciąż chce zatrudniać.

- Vollmart po raz drugi. 29 kwietnia w Centrum Handlowym Wiatraki pod Słupskiem ruszył drugi w Polsce harddyskont sieci Vollmart. Wygląda na... powrót do przeszłości.

- Cena pandemii. Urzędy marszałkowskie zaczynają się dopominać od sklepów uiszczenia opłaty środowiskowej za wprowadzanie do powietrza środków do dezynfekcji. Co na to branża? Zapytaliśmy doświadczonych detalistów.

- Hit Handlu 2021: niezależny wybór detalistów z całej Polski. Jak co roku świętujemy wraz z twórcami najlepiej sprzedających się produktów, a teraz także z dostawcami najlepszych produktów i usług na potrzeby detalistów. Gratulujemy!

- Nadchodzi wysyp innowacji. Rok pandemii namieszał trochę w kategoriach – było więcej innowacji, a nawet debiuty tam, gdzie od lat nic spektakularnego się nie działo. Czego należy się spodziewać i gdzie szukać wzrostu – opowiada Grzegorz Olkusznik z NielsenIQ BASES, współautor raportu NielsenIQ Breakthrough Innovation.

 116 stron o handlu

Dzieje się!

OJ, DZIEJE. TAKIEGO WYDANIA CHYBA JESZCZE U NAS NIE BYŁO, WYDANIA PEŁNEGO LAUREATÓW! To zwycięzcy naszego corocznego Hitu Handlu, w którym detaliści wskazują na najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w 66 kategoriach. Do tego zacnego grona – producentów najszybciej rotującego asortymentu – dołączyli w tym roku dostawcy produktów i usług dla handlu: branża bankowa, telekomunikacyjna, ubezpieczeniowa i motoryzacyjna. Szczegóły dwuetapowego badania prowadzonego przez dwie niezależne firmy badawcze – w raporcie specjalnym.

Ale to niejedyni wyróżnieni. Gościmy bowiem u siebie również laureatów NielsenIQ Breakthrough Innovation – nagród za najlepsze innowacje 2020 r. I o sztuce innowacji, i o tym, czego poszukują w tym obszarze Polacy, opowiadają ekskluzywnie dla Państwa eksperci NielsenIQ. To też ważna informacja – co z nowości, oprócz tych najlepiej sprzedających się klasyków, warto mieć na półce.

Swoistym laureatem, co najmniej w kategorii top manager z najdłuższym stażem w jednej firmie, mógłby być też bohater naszej okładki. Michał Sadecki, bo o nim mowa, obchodzi 18-lecie pracy dla Polskiej Grupy Supermarketów. Co radzi mniejszym detalistom, bazując na swoim doświadczeniu? Starać się utrzymać zdobytego dzięki pandemii klienta (który bał się chodzić do większych placówek) wszelkimi działaniami lojalnościowymi, odroczonymi rabatami, większą liczbą promocji, lokalnym asortymentem, ale przede wszystkim widoczną troską.

Laureatami „cierpliwości” i „zapobiegliwości” są z kolei rodzice szykujący się do wyjazdów wakacyjnych. Warto, by zapobiegliwi byli również detaliści. O tym, na co zwrócić uwagę, dobierając asortyment sklepu na najbliższe miesiące, piszemy więc również w tym wydaniu „Handlu”.

Zapraszam do lektury i życzę Państwu, byście mogli w te wakacje i odpocząć, i pracować nad rozwojem waszych biznesów. Udanych wakacji – i do poczytania za miesiąc, a w międzyczasie niezmiennie zachęcam do zaglądania na nasz portal handelextra.pl oraz do słuchania naszych podcastów: „Posłuchaj, co w Handlu” – dostępnych i na naszych stronach, i w najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 7-8 (508) 2022-07-06
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 7-8 (383) 2022-7
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 6 (216) 2022-06-29
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI