• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - 10.3 °C  / 57 % / 1017 hPa 10.3 °C / 57 % / 1017 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Polomagazyn święci triumfy
    Polomagazyn święci triumfy
    Grupa Piotr i Paweł złożyła zaktualizowane plany restrukturyzacyjne
    Grupa Piotr i Paweł złożyła zaktualizowane plany restrukturyzacyjne
    Kaufland w Zielonej Górze już otwarty
    Kaufland w Zielonej Górze już otwarty
    Carrefour uruchomił sklep samoobsługowy w Warszawie
    Carrefour uruchomił sklep samoobsługowy w Warszawie
    Handel - dyskonty
    Netto w kolejnych dwóch miastach Polski
    Netto w kolejnych dwóch miastach Polski
    Nowe Biedronki: w Strzegowie i we Wrocławiu
    Nowe Biedronki: w Strzegowie i we Wrocławiu
    Lidl wkracza na Long Island
    Lidl wkracza na Long Island
    Słodziakowe szaleństwo zakończone
    Słodziakowe szaleństwo zakończone
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Nowa wersja reklamy "Do Lewiatana jeden krok…"
    Nowa wersja reklamy "Do Lewiatana jeden krok…"
    Przybywa Delikatesów Premium i Sezam
    Przybywa Delikatesów Premium i Sezam
    Papierowe torby w Lewiatanie
    Papierowe torby w Lewiatanie
    Jest już ekologiczna linia marki własnej Top Market
    Jest już ekologiczna linia marki własnej Top Market
    Handel - centra handlowe
    Krakowskie centrum zmieniło nazwę
    Krakowskie centrum zmieniło nazwę
    Masza i Niedźwiedź w CH 3 Stawy
    Masza i Niedźwiedź w CH 3 Stawy
    Mikołajki w Focus Park
    Mikołajki w Focus Park
    W Wilanowie powstanie gigantyczny park... nie tylko handlowy
    W Wilanowie powstanie gigantyczny park... nie tylko handlowy
    Handel - hurt
    Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi
    Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi
    Makro zaprasza w każdą niedzielę
    Makro zaprasza w każdą niedzielę
    Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji
    Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji
    Rusza druga edycja Dni Gastronomii
    Rusza druga edycja Dni Gastronomii
    Handel - prawo
    Czy w niedzielę można bez przeszkód robić zakupy?
    Czy w niedzielę można bez przeszkód robić zakupy?
    Prohibicja nie uderzyła do głowy
    Prohibicja nie uderzyła do głowy
    Kasy fiskalne - jakie zmiany czekają podatników w 2020 r.?
    Kasy fiskalne - jakie zmiany czekają podatników w 2020 r.?
    Paczkomaty będą mogły stawać bez pozwolenia
    Paczkomaty będą mogły stawać bez pozwolenia
    Handel - transport i logistyka
    InPost - 10 sortowni w Polsce w przyszłym roku
    InPost - 10 sortowni w Polsce w przyszłym roku
    PepsiCo buduje nowy magazyn
    PepsiCo buduje nowy magazyn
    ISS RFID nawiązuje współpracę z firmą Rossmann
    ISS RFID nawiązuje współpracę z firmą Rossmann
    Dachser z nowym centrum logistycznym
    Dachser z nowym centrum logistycznym
    Handel - wyposażenie i technologie
    E-handel zmienia magazyny
    E-handel zmienia magazyny
    Płatności cyfrowe rosną w siłę
    Płatności cyfrowe rosną w siłę
    Kolorowa drukarka etykiet LED na suchy toner
    Kolorowa drukarka etykiet LED na suchy toner
    Transakcje za pomocą wearables: Polska piątym krajem w Europie
    Transakcje za pomocą wearables: Polska piątym krajem w Europie
    Handel - inne
    Jedzenie na zamówienie to czysty zysk
    Jedzenie na zamówienie to czysty zysk
    IKEA wprowadza urlopy ojcowskie
    IKEA wprowadza urlopy ojcowskie
    Produkty spożywcze na wagę: fatalne wyniki kontroli
    Produkty spożywcze na wagę: fatalne wyniki kontroli
    Niedziele niehandlowe powodem zmian w komunikacji warszawskiej
    Niedziele niehandlowe powodem zmian w komunikacji warszawskiej
    Handel
    Krakowskie centrum zmieniło nazwę
    Krakowskie centrum zmieniło nazwę
    Masza i Niedźwiedź w CH 3 Stawy
    Masza i Niedźwiedź w CH 3 Stawy
    Jedzenie na zamówienie to czysty zysk
    Jedzenie na zamówienie to czysty zysk
    Czy w niedzielę można bez przeszkód robić zakupy?
    Czy w niedzielę można bez przeszkód robić zakupy?
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Pogoda dla piwoszy
    Pogoda dla piwoszy
    Lodowy rynek bez tajemnic
    Lodowy rynek bez tajemnic
    Święta po polsku, czyli alkohol za 4 mld zł
    Święta po polsku, czyli alkohol za 4 mld zł
    Przed świętami słodycze świetnie sprzedają się też na ...
    Przed świętami słodycze świetnie sprzedają się też na ...
    U producenta - profil
    Nestlé wprowadza Nutri-Score w Europie
    Nestlé wprowadza Nutri-Score w Europie
    90-lecie Spółdzielni Mleczarskiej Lazur
    90-lecie Spółdzielni Mleczarskiej Lazur
    Coca-Cola bez folii już na początku 2020 r.
    Coca-Cola bez folii już na początku 2020 r.
    ETi wprowadza nową markę na polski rynek
    ETi wprowadza nową markę na polski rynek
    U producenta - dobra marka
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    Ogrodowe smaki
    Ogrodowe smaki
    U producenta - rynek
    Henkel inwestuje w technologię odzysku tworzyw sztucznych
    Henkel inwestuje w technologię odzysku tworzyw sztucznych
    Kania bliski upadku
    Kania bliski upadku
    Pracownicy Oshee jeżdżą mercedesami
    Pracownicy Oshee jeżdżą mercedesami
    Starcom: rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale
    Starcom: rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale
    U producenta - prawo
    RODO a firmowe spotkania wigilijne
    RODO a firmowe spotkania wigilijne
    Polacy przeciwni podwyżce akcyzy na piwo
    Polacy przeciwni podwyżce akcyzy na piwo
    Akcyza na alkohol i papierosy 2019: drastyczny wzrost
    Akcyza na alkohol i papierosy 2019: drastyczny wzrost
    Jak korzystać z ulgi badawczo rozwojowej i IP Box
    Jak korzystać z ulgi badawczo rozwojowej i IP Box
    U producenta
    Henkel inwestuje w technologię odzysku tworzyw sztucznych
    Henkel inwestuje w technologię odzysku tworzyw sztucznych
    Kania bliski upadku
    Kania bliski upadku
    Pogoda dla piwoszy
    Pogoda dla piwoszy
    Pracownicy Oshee jeżdżą mercedesami
    Pracownicy Oshee jeżdżą mercedesami
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Podaruj najlepszy prezent
    Podaruj najlepszy prezent
    Celebracja we włoskim stylu
    Celebracja we włoskim stylu
    Na andrzejkową imprezę
    Na andrzejkową imprezę
    "Nakarm Koty z Cote"
    "Nakarm Koty z Cote"
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    OSM Łowicz. Twaróg półtłusty
    OSM Łowicz. Twaróg półtłusty
    Dr. Oetker. Pisaki pastelowe
    Dr. Oetker. Pisaki pastelowe
    OSM Krasnystaw. Jogofrut
    OSM Krasnystaw. Jogofrut
    Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Joanna Multi Cream Color Metalic
    Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Joanna Multi Cream Color Metalic
    Nowości - promocje
    Trwa konkurs Lirene
    Trwa konkurs Lirene
    Zaczarowany konkurs
    Zaczarowany konkurs
    Pomóż spełnić marzenia dzieci z domów dziecka
    Pomóż spełnić marzenia dzieci z domów dziecka
    Danonki z kolorowymi magnesami
    Danonki z kolorowymi magnesami
    Nowości - kampanie
    Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Coli
    Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Coli
    Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec
    Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec
    "Elfy same w domu"
    "Elfy same w domu"
    Mus + Zboże od Tymbarku
    Mus + Zboże od Tymbarku
    Nowości
    Trwa konkurs Lirene
    Trwa konkurs Lirene
    Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Coli
    Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Coli
    Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec
    Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec
    OSM Łowicz. Twaróg półtłusty
    OSM Łowicz. Twaróg półtłusty
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
    Raj dla łasuchów, czyli American Candy Shop
    Raj dla łasuchów, czyli American Candy Shop
    W sklepie - z praktyki
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Bakaliowa półka na Wielkanoc
    Bakaliowa półka na Wielkanoc
    Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone
    Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone
    Sklep mięsny. Jak go prowadzić?
    Sklep mięsny. Jak go prowadzić?
    W sklepie
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
  • E-commerce
    E-commerce
    BLIK: Black Friday kontra Cyber Monday
    BLIK: Black Friday kontra Cyber Monday
    Black Friday: średnie obniżki cen sięgnęły 4%
    Black Friday: średnie obniżki cen sięgnęły 4%
    E-handel kuleje w kwestii przepisów
    E-handel kuleje w kwestii przepisów
    Amazon ze sprzedażą najwyższą w historii
    Amazon ze sprzedażą najwyższą w historii
  • Dzieje się
    Dzieje się
    Empik znów funduje książki do bibliotek
    Empik znów funduje książki do bibliotek
    Coca-Cola przekazała gminom już 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki opadów
    Coca-Cola przekazała gminom już 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki opadów
    Festiwal Kobiet Internetu
    Festiwal Kobiet Internetu
    "#Każda koszula pomaga"
    "#Każda koszula pomaga"
  • Spod lady
    Spod lady
    Czekoladowy weekend w fabryce E.Wedel
    Czekoladowy weekend w fabryce E.Wedel
    Świąteczna Zbiórka Żywności już w najbliższy weekend
    Świąteczna Zbiórka Żywności już w najbliższy weekend
    Konkurs Test Kulinarny rozstrzygnięty
    Konkurs Test Kulinarny rozstrzygnięty
    Burgery bez mięsa. Gdzie je można zjeść?
    Burgery bez mięsa. Gdzie je można zjeść?
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Dzieje się
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Goraszewska 23a,
    02-910 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info@media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
9 (344) 2018-9

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. Od redakcji
10. Przewodnik.
Centra handlowe kierują się do mniejszych miast
12. Wiadomości
24. Temat numeru.
Handel ma 25 lat.
Wspomnień czar
30. Trend.
Właściciele sklepów ciągną na prowincję
33. Trend.
Europejscy detaliści odchodzą od tradycyjnych dla nich formatów
35. Rozmowa.
Elżbieta Szarejko z CMR o handlu w niedziele
38. Konsument.
Najlepiej aby był lojalny
40. Opinie.
Detaliści o współczesnych konsumentach
46. Równi w biznesie.
Są producenci, którzy tak samo traktują sklepy małoformatowe jak te w wielkich sieciach
48. Sieć.
Swojska nazwa Cho No Tu podbija nie tylko Wielkopolskę
52. Rozmowa.
Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu w firmie Tarczyński
54. U producenta.
Activlab
56. Premiery.
Nowe produkty spożywcze
61. Promocje.
Akcje organizowane przez producentów, które wspierają sprzedaż ich produktów
64. Portret.
Stara Mydlarnia jest znanym w Polsce i rozpoznawalnym również za granicą producentem kosmetyków naturalnych
68. Podpaski.
To wciąż największy segment rynku artykułów higienicznych dla pań
71. Mydła.
Dominują te w płynie, a coraz większą popularnością cieszą się zapasy w saszetkach
74. Środki do ręcznego mycia naczyń.
Liczy się zapach, wydajność i opakowanie
78. Premiery.
Nowe produkty kosmetyczno-chemiczne
81. RAPORT SPECJALNY – Jesień
112. Pani Katarzyno.
Ujęcie obywatelskie nieletnich w Żabce
114. Lokalni herosi.
Program Grupy Eurocash wkroczył w drugą fazę
116. Prawo.
Zakaz handlu w niedziele: co można, a co nie
117. Sklep.
Nowy Lewiatan we Włocławku
102. Wokół handlu.
Shopper Day, jesienne targi i konferencja GK Specjał
105. Krzyżówka, przepisy, marki w reklamie

  • 2019 r.
  • 11 (356) 2019-11
  • 10 (355) 2019-10
  • 9 (354) 2019-9
  • 7-8 (353) 2019-8
  • 6 (352) 2019-5
  • 5 (351) 2019-5
  • 4 (350) 2019-4
  • 3 (349) 2019-3
  • 2 (348) 2019-1
  • 12-1 (347) 2019-12
  • 2018 r.
  • 11 (346) 2018-11
  • 10 (345) 2018-10
  • 9 (344) 2018-9
  • 7-8 (343) 2018-7-8
  • 6 (342) 2018-6
  • 5 (341) 2018-5

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

9 (344) 2018-9

9 (344) 2018-9

9 (344) 2018-9

11 (356) 2019-11

9 (344) 2018-9

10 (355) 2019-10

9 (344) 2018-9

9 (354) 2019-9

9 (344) 2018-9

7-8 (353) 2019-8

9 (344) 2018-9

6 (352) 2019-5

9 (344) 2018-9

5 (351) 2019-5

9 (344) 2018-9

4 (350) 2019-4

9 (344) 2018-9

3 (349) 2019-3

9 (344) 2018-9

2 (348) 2019-1

9 (344) 2018-9

12-1 (347) 2019-12

- Dawno, dawno temu... Czyli w 1993 r., gdy inflacja w Polsce wynosiła 35 proc., a banknot o największym nominale opiewał na 2 mln zł, wyszedł pierwszy numer „Handlu”. - Słuchamy, próbujemy nadążyć. Rozważni czy romantyczni – jacy są współcześni klienci? Zapytaliśmy o to zaprzyjaźnionych z nami detalistów, z odpowiedzi których wyłania się obraz konsumenta świadomego i zwracającego uwagę na coraz więcej szczegółów podczas robienia zakupów. - Sporne niedziele: co można, a co nie. Nie milkną telefony w naszej redakcji odnoszące się do zakazu handlu w niedziele. Najczęściej powtarzające się pytanie dotyczy skorzystania z pomocy rodziny w ten dzień wolny od handlu. - Lokalni detaliści ciągną na prowincję. Definitywnie skończyły się czasy, gdy rodzimi detaliści na rynkach Europy Środkowej i Południowej powielali wzorce przyniesione z Zachodu przez międzynarodowych graczy. - Zamknięte, otwarte. – Na wzrost sprzedaży w sklepach małoformatowych większy wpływ miały wysokie temperatury niż ich praca w niedziele – mówi Elżbieta Szarejko, analityk z CMR. 122 strony

Wielki skok
Pod względem historycznym Polska znajduje się obecnie w całkowicie unikalnej sytuacji. Zmienia się porządek gospodarczy, ale ta przebudowa uda się tylko wtedy, gdy wezmą się za nią ludzie pomysłowi i energiczni. Dla takich osób – dla Państwa – robimy to czasopismo. Jest ono przeznaczone dla tych, którym praca w handlu sprawia przyjemność. Kto ją odczuwa, jest także otwarty na informacje”. Tak zdefiniowaliśmy Państwa, czyli naszych czytelników, w pierwszym tzw. wstępniaku w pierwszym numerze „Handlu”. Wydaliśmy go we wrześniu 1993 r., dokładnie 25 lat temu. Już wtedy zespół redakcyjny, którym zaczęłam kierować, co trwa do dzisiaj, miał wiedzę o tym, co dzieje się w handlu w krajach Europy Zachodniej, a także w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Bo globalne sieci te dwa ostatnie kraje wzięły na celownik wcześniej niż nas, choć zachodni producenci już byli w Polsce i starali się zbudować dystrybucję swoich produktów. Nie było to dla nich łatwe ze względu na znaczne rozdrobnienie polskiego handlu i jego zupełnie inną strukturę niż ta, do której byli przyzwyczajeni na zachodnich rynkach. Ale docenili pojawienie się pierwszego profesjonalnie przygotowanego czasopisma dla branży FMCG w Polsce i stąd w pierwszym numerze reklamy m.in.: Masterfoods Polska (obecnie Mars Polska), Felix Polska (obecnie Intersnack Poland), Farm Frites B.V. (firma holenderska, Farm Frites Poland powstała w 1993 r.), Kellog’s, Wrigley Poland, Dan Trading z sokami Donald Duck, Dole z bananami, Pfanni Polonia z przetworami z ziemniaków, Goman z reklamą karmelków Werther’s Original (obecnie w portfolio polskiej spółki producenta – Storck), Wanzl, Tchibo Warszawa.
Naszą wiedzą o tym, w jakim kierunku może rozwinąć się polski handel, dzieliśmy się w każdym kolejnym wydaniu „Handlu”. „– Proces przemian w polskim handlu detalicznym i hurtowym będzie się nasilał. Na rynku dojdzie z pewnością do zaostrzenia konkurencji [...], m.in. ze względu na znacznie szerszy niż dotychczas udział zachodnich firm” – to również fragment artykułu od redakcji z „Handlu” nr 1/1993 r. Początek lat 90. to czas jeszcze bez skanerów (za to z metkownicami), z wieloma zerami w cenach (przed denominacją), granicami i paszportami (przed wejściem do Unii Europejskiej i strefy Schengen). W temacie numeru przypominamy wydarzenia opisane w pierwszych wydaniach naszego czasopisma, co uzmysławia, jak wielkiego skoku dokonał polski handel.

Barbara Mikusińska-Ozdobińska
redaktor naczelny
"Handel"
Barbara Mikusińska-Ozdobińska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (482) 2019-11-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (356) 2019-11
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (190) 2019-11-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2019

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI