• Ashburn, United States R 22.3 °C / 63 % / 1022 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Stokrotka powiększy się o 14 nowych sklepów
    Stokrotka powiększy się o 14 nowych sklepów
    Polomarket: 2,7 mld zł obrotu, cyfryzacja, nowe sklepy
    Polomarket: 2,7 mld zł obrotu, cyfryzacja, nowe sklepy
    Szef Dino najbogatszym Polakiem, zdetronizował Solorz-Żaka
    Szef Dino najbogatszym Polakiem, zdetronizował Solorz-Żaka
    Stokrotka otwiera się w Dekadzie Żyrardów
    Stokrotka otwiera się w Dekadzie Żyrardów
    Handel - dyskonty
    Biedronka jak Gucci, Versace i Lidl
    Biedronka jak Gucci, Versace i Lidl
    Sklepy Biedronka znów czynne w każdą niedzielę?
    Sklepy Biedronka znów czynne w każdą niedzielę?
    Czy to koniec Mere w Polsce?
    Czy to koniec Mere w Polsce?
    Ruszył trzeci harddyskont Vollmart
    Ruszył trzeci harddyskont Vollmart
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    50. Żabka Nano ruszyła w Fabryce Norblina
    50. Żabka Nano ruszyła w Fabryce Norblina
    Stava wprowadza rewolucję na rynku franczyzy w Polsce
    Stava wprowadza rewolucję na rynku franczyzy w Polsce
    Prezes Edenu: chcemy włączyć do sieci ok. 150 sklepów
    Prezes Edenu: chcemy włączyć do sieci ok. 150 sklepów
    Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców
    Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców
    Handel - centra handlowe
    Upały: patrole na parkingach Centrum Handlowego 3 Stawy
    Upały: patrole na parkingach Centrum Handlowego 3 Stawy
    Strzelanina w centrum handlowym w Danii. Są ofiary
    Strzelanina w centrum handlowym w Danii. Są ofiary
    Kilka ofiar śmiertelnych strzelaniny w centrum handlowym w Kopenhadze
    Kilka ofiar śmiertelnych strzelaniny w centrum handlowym w Kopenhadze
    LEGO: nowe sklepy we wrześniu i w październiku
    LEGO: nowe sklepy we wrześniu i w październiku
    Handel - hurt
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    Handel - prawo
    Izrael zakazuje klatkowego chowu kur niosek
    Izrael zakazuje klatkowego chowu kur niosek
    Handel i produkcja wybierają papierowe faktury
    Handel i produkcja wybierają papierowe faktury
    POHiD jest przeciwko podniesienia progu kradzieży
    POHiD jest przeciwko podniesienia progu kradzieży
    Sklepy informują klientów o niedzielach handlowych w... SMS-ach
    Sklepy informują klientów o niedzielach handlowych w... SMS-ach
    Handel - transport i logistyka
    Henkel znacząco powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej
    Henkel znacząco powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej
    Żabka rekrutuje
    Żabka rekrutuje
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    Frigo Logistics planuje podwojenie liczby kierowców
    Frigo Logistics planuje podwojenie liczby kierowców
    Handel - wyposażenie i technologie
    RTV EURO AGD inwestuje w elektryczne auta dostawcze
    RTV EURO AGD inwestuje w elektryczne auta dostawcze
    BLIK notuje 113 mln zł przychodu
    BLIK notuje 113 mln zł przychodu
    Fit Cake: robot-kurier jest nawet o połowę tańszy niż "zwykły" kurier
    Fit Cake: robot-kurier jest nawet o połowę tańszy niż "zwykły" kurier
    Tetra Pak: opakowania z mocowaną zakrętką to przyszłość
    Tetra Pak: opakowania z mocowaną zakrętką to przyszłość
    Handel - inne
    Góry nawilżanych chusteczek na wybrzeżach Tamizy
    Góry nawilżanych chusteczek na wybrzeżach Tamizy
    Bain&Co.: klienci nie lubią kolejek i braku obsługi w sklepie
    Bain&Co.: klienci nie lubią kolejek i braku obsługi w sklepie
    Koniec "roślinnych" steków i kiełbasek. Mięso to mięso
    Koniec "roślinnych" steków i kiełbasek. Mięso to mięso
    Każda foliówka ma znaczenie i każda szkodzi tak samo
    Każda foliówka ma znaczenie i każda szkodzi tak samo
    Handel
    Góry nawilżanych chusteczek na wybrzeżach Tamizy
    Góry nawilżanych chusteczek na wybrzeżach Tamizy
    RTV EURO AGD inwestuje w elektryczne auta dostawcze
    RTV EURO AGD inwestuje w elektryczne auta dostawcze
    Upały: patrole na parkingach Centrum Handlowego 3 Stawy
    Upały: patrole na parkingach Centrum Handlowego 3 Stawy
    Izrael zakazuje klatkowego chowu kur niosek
    Izrael zakazuje klatkowego chowu kur niosek
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie [HE WEEKEND]
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie [HE WEEKEND]
    Sertop w gronie najlepszych!
    Sertop w gronie najlepszych!
    ZM Silesia: must have na ruszt [HE WEEKEND]
    ZM Silesia: must have na ruszt [HE WEEKEND]
    Wina niewinne, czyli bez procentów
    Wina niewinne, czyli bez procentów
    U producenta - profil
    Chipita formalnie w Mondelēz International
    Chipita formalnie w Mondelēz International
    Mondelēz wznawia produkcję chipsów w Ukrainie
    Mondelēz wznawia produkcję chipsów w Ukrainie
    Fabryka Hochland w Węgrowie ma już 20 lat
    Fabryka Hochland w Węgrowie ma już 20 lat
    Danone ogranicza różnorodność produktów, bo tnie koszty
    Danone ogranicza różnorodność produktów, bo tnie koszty
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Mars z większymi przychodami niż Coca-Cola
    Mars z większymi przychodami niż Coca-Cola
    Zmiany na szczycie PepsiCo Polska
    Zmiany na szczycie PepsiCo Polska
    Pinta inwestuje w browar w Wieprzu
    Pinta inwestuje w browar w Wieprzu
    Kluczowe awanse w Philip Morris
    Kluczowe awanse w Philip Morris
    U producenta - prawo
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    U producenta
    Chipita formalnie w Mondelēz International
    Chipita formalnie w Mondelēz International
    Mars z większymi przychodami niż Coca-Cola
    Mars z większymi przychodami niż Coca-Cola
    Zmiany na szczycie PepsiCo Polska
    Zmiany na szczycie PepsiCo Polska
    Pinta inwestuje w browar w Wieprzu
    Pinta inwestuje w browar w Wieprzu
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Pilsweizer wprowadza swoje pierwsze piwo bezalkoholowe smakowe
    Pilsweizer wprowadza swoje pierwsze piwo bezalkoholowe smakowe
    Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
    Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
    Rajska Cytrynówka
    Rajska Cytrynówka
    Lato w różowym szkle
    Lato w różowym szkle
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Haribo. MAOAM Kracher JogiFruits
    Haribo. MAOAM Kracher JogiFruits
    Prymat. Przyprawy i sole
    Prymat. Przyprawy i sole
    OneDayMore. Roślinne pulpeciki z koperkiem oraz Kiełbaski śniadaniowe
    OneDayMore. Roślinne pulpeciki z koperkiem oraz Kiełbaski śniadaniowe
    SM Mlekpol. Senator Emmentaler
    SM Mlekpol. Senator Emmentaler
    Nowości - promocje
    Lidl ogłasza duże promocje
    Lidl ogłasza duże promocje
    Biedronka zaprasza rodziców z dziećmi na lody
    Biedronka zaprasza rodziców z dziećmi na lody
    Kubuś Waterrr nakręca zajawki
    Kubuś Waterrr nakręca zajawki
    Włocławek rusza z nową kampanią...
    Włocławek rusza z nową kampanią...
    Nowości - kampanie
    Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji
    Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji
    Czyste Tatry razem z Biedronką
    Czyste Tatry razem z Biedronką
    "Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers® Ice Cream"
    "Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers® Ice Cream"
    "Odkryj dom na nowo"
    "Odkryj dom na nowo"
    Nowości
    Haribo. MAOAM Kracher JogiFruits
    Haribo. MAOAM Kracher JogiFruits
    Prymat. Przyprawy i sole
    Prymat. Przyprawy i sole
    Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji
    Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji
    Czyste Tatry razem z Biedronką
    Czyste Tatry razem z Biedronką
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
  • E commerce
    E-commerce
    Roy Perticucci od 1 września 2022 r. pokieruje Allegro
    Roy Perticucci od 1 września 2022 r. pokieruje Allegro
    InPost powiększa swój zarząd
    InPost powiększa swój zarząd
    Aplikacja Jush zmienia godziny funkcjonowania
    Aplikacja Jush zmienia godziny funkcjonowania
    E-klienci wydają, ale wymagają [ANALIZA]
    E-klienci wydają, ale wymagają [ANALIZA]
  • Spod lady
    Spod lady
    Sezon na domowe przetwory rozpoczęty
    Sezon na domowe przetwory rozpoczęty
    Wielkanocny tort chlebowy
    Wielkanocny tort chlebowy
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    Najpopularniejsze wielkanocne ciasta w Polsce
    Najpopularniejsze wielkanocne ciasta w Polsce
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
6 (382) 2022-6

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


4. OD REDAKCJI
6. HANDEL EXTRA
12. ANALIZA
18. FELIETON
20. ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
30. SKLEP
33. PROMOCJE
34. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
36. ZIELONA PÓŁKA
38. PREMIERY
RAPORT – WAKACJE
DROGERIA
68. CHUSTECZKI NAWILŻANE I ŻELE ANTYBAKTERYJNE
72. REPELENTY
73. PREMIERY
RAPORT – NILESENIQ BREAKTHROUGH INNOVATION
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
80. PANI KATARZYNO
81. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
84. ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ
86. MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
88. WYDARZENIA, DZIEJE SIĘ
CZAS WOLNY
90. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2022 r.
  • 6 (382) 2022-6
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9
  • 7-8 (373) 2021-7
  • 6 (372) 2021-6
  • 5 (371) 2021-5
  • 4 (370) 2021-4
  • 3 (369) 2021-3
  • 2 (368) 2021-2
  • 2020 r.
  • 12-1 (367) 2020-12

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

6 (382) 2022-6

6 (382) 2022-6

6 (382) 2022-6

5 (381) 2022-5

6 (382) 2022-6

4 (380) 2022-4

6 (382) 2022-6

3 (379) 2022-3

6 (382) 2022-6

2 (378) 2021-2

6 (382) 2022-6

12-1 (377) 2021-12

6 (382) 2022-6

11 (376) 2021-11

6 (382) 2022-6

10 (375) 2021-10

6 (382) 2022-6

9 (374) 2021-9

6 (382) 2022-6

7-8 (373) 2021-7

W numerze między innymi:

- Moc partnerstwa. Rośniemy bez względu na to, co się dzieje na świecie, a ostatnie dwa lata pokazały, że rynek tradycyjny jest mocniejszy, niż się wydaje – Wiesław Skorupka, prezes świętującej 20-lecie partnerskiej sieci sklepów Eden, opowiada o jej recepcie na sukces.

- Koszyk cen: Ceny w sklepach w górę o 20, 30, 40%. Masło, chleb i ryż w kwietniu drożały jeszcze mocniej niż w marcu, a ceny pomidorów wystrzeliły. Producenci żywności mówią o rosnących kosztach – wszystkich – i ostrzegają, że będą musieli jeszcze podnosić ceny. Oto najnowszy raport z paragonów.

- Polskie tropy w Anglii. Ogrom produktów i usług – tak w skrócie można opisać największe w Bristolu Tesco Extra.

- Pracownik na lato. Wakacje i związane z nimi urlopy pracowników to trudny czas dla ich pracodawców. Doświadczonych detalistów pytamy, jak sobie z tym radzą.

- Breakthrough Innovation Poland 2021, czyli innowacje w niepewnych czasach. Zapotrzebowanie na nowości jest wyższe niż rok wcześniej. Widać to było zwłaszcza w słodkich i przekąskowych kategoriach.

- Paliwowe cięcie kosztów. Ceny paliw biją kolejne rekordy, a to oznacza wzrost kosztów m.in. wielu firm handlowych. Jak mogą one w tej sytuacji optymalizować koszty?

 92 strony o handlu

Czas innowacji

CHOĆ CO MIESIĄC (A CODZIENNIE NA PORTALU HANDELEXTRA.PL) PODSUWAMY PAŃSTWU PORCJĘ INSPIRACJI, TO W CZERWCU SZCZEGÓLNIE PATRZYMY NA INNOWACJE PRODUKTOWE. KOLEJNY ROK GOŚCIMY BOWIEM NA NASZYCH ŁAMACH NIELSENIQ Z ZESTAWIENIEM NAJWIĘKSZYCH INNOWATORÓW W POLSCE – BREAKTHROUGH INNOVATION. TO NOWOŚCI, KTÓRE NIE TYLKO WESZŁY DO SKLEPÓW, ALE TAKŻE OSIĄGNĘŁY SUKCES SPRZEDAŻOWY. KTO WYGRAŁ I DLACZEGO, PRZECZYTAJĄ PAŃSTWO W DRUGIEJ POŁOWIE TEGO WYDANIA „HANDLU”.
Niespotykanym, a więc w pewnym sensie innowacyjnym podejściem charakteryzuje się też sieć Eden, którą zarządza bohater naszej okładki – postawiła ona na sklepy convenience (i to oczywiście nie nowość), ale też zdecydowała się nie pobierać opłat związanych z przystąpieniem do sieci i uczestnictwem w niej (i to ten nietypowy wyróżnik właśnie). Jak się rozwija, co ją jeszcze odróżnia i jakie ma plany – o tym w naszej rozmowie miesiąca.
Wielkim polem do rozwoju innowacji większych i mniejszych jest nie tylko asortyment, lecz także całe widoczne i niewidoczne wyposażenie sklepu. Tu kontynuujemy temat z poprzedniego numeru, podpowiadając, jak można i usprawnić pracę sklepu, i przyciągnąć klientów.
Żadnych „nowinek” nie widać w naszym koszyku cen, tzn. wszystko bez zmian – ceny kolejny miesiąc poszły w górę i na razie nic nie wskazuje, żeby miały zacząć spadać.
Sporo dzieje się natomiast w kategoriach kojarzonych z wakacjami i wyjazdami – robimy tu przegląd i nowości, i najlepiej sprzedających się produktów, sprawdzamy, jakie ich ułożenie w sklepie będzie najlepiej wpływało na rotację. Przypominamy, że to też czas bardziej „wygodnego” podejścia do jedzenia – nawet jednodniowe wyprawy oznaczają zmianę miejsca i sposobu konsumpcji, a więc również tego, co klienci na tę wycieczkę kupią w sklepie. Wraz z rosnącymi cenami w restauracjach tym bardziej będą skłonni rezygnować z jedzenia na mieście i robienia większych zakupów w detalu.
Życzę więc, by te zwiększone zakupy były u Państwa wyraźnie odczuwalne.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 6 (216) 2022-06-29
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI