• Ashburn, United States R -7.5 °C / 42 % / 1032 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
Herbapol
  • Next DAY Studio
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Kerfuś sygnuje swoją "twarzą" ubrania i gadżety
    Kerfuś sygnuje swoją "twarzą" ubrania i gadżety
    Carrefour w Polsce: 25 produktów za 100 zł
    Carrefour w Polsce: 25 produktów za 100 zł
    Auchan zamyka sklep Moje Auchan
    Auchan zamyka sklep Moje Auchan
    Dino rekordzistą otwarć: w 2022 r. 344 nowe sklepy
    Dino rekordzistą otwarć: w 2022 r. 344 nowe sklepy
    Handel - dyskonty
    Aldi i Lidl w Polsce jak w Niemczech zmieniają marketing dziecięcy
    Aldi i Lidl w Polsce jak w Niemczech zmieniają marketing dziecięcy
    Kłopotów rosyjskiego Mere ciąg dalszy
    Kłopotów rosyjskiego Mere ciąg dalszy
    Z Netto Polska odchodzi wiceprezes Krzysztof Kamiński
    Z Netto Polska odchodzi wiceprezes Krzysztof Kamiński
    Aldi z nową strukturą własnościową
    Aldi z nową strukturą własnościową
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
     Kodeks Dobrych Praktyk obejmuje już 15 tys. franczyzobiorców
    Kodeks Dobrych Praktyk obejmuje już 15 tys. franczyzobiorców
    Bobby Burger: zaczynaliśmy w okresie prosperity [Wywiad HE]
    Bobby Burger: zaczynaliśmy w okresie prosperity [Wywiad HE]
    Oto najlepsi franczyzobiorcy Żabki, mamy ich listę
    Oto najlepsi franczyzobiorcy Żabki, mamy ich listę
    Al.Capone: chcemy być w każdym województwie
    Al.Capone: chcemy być w każdym województwie
    Handel - centra handlowe
    Supersam ma nowego zarządcę
    Supersam ma nowego zarządcę
    Galeria Północna na mocnym plusie
    Galeria Północna na mocnym plusie
    To historyczna data - 2 grudnia 2002 r. ruszyło pierwsze Factory
    To historyczna data - 2 grudnia 2002 r. ruszyło pierwsze Factory
    Primark zawitał do Krakowa
    Primark zawitał do Krakowa
    Handel - hurt
    Makro Markets debiutuje w Portugalii
    Makro Markets debiutuje w Portugalii
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Handel - prawo
    3,87 mld zł - tyle rząd chce zgarnąć z tytułu podatku handlowego w 2023 r.
    3,87 mld zł - tyle rząd chce zgarnąć z tytułu podatku handlowego w 2023 r.
    Praca zdalna odchodzi do przeszłości. Winne: rutyna, brak kreatywności
    Praca zdalna odchodzi do przeszłości. Winne: rutyna, brak kreatywności
    Agata i Bricoman zwlekali z zapłatą faktur. Jest dla nich kara
    Agata i Bricoman zwlekali z zapłatą faktur. Jest dla nich kara
    Ok. 2,7 tys. piekarni może skorzystać z rządowej pomocy
    Ok. 2,7 tys. piekarni może skorzystać z rządowej pomocy
    Handel - transport i logistyka
    Biedronka, dzięki JD Logistics, chce przyspieszyć rozwój sprzedaży w internecie
    Biedronka, dzięki JD Logistics, chce przyspieszyć rozwój sprzedaży w internecie
    Stokrotka buduje czwarte centrum dystrybucyjne
    Stokrotka buduje czwarte centrum dystrybucyjne
    Orlen ma nową sortownię paczek, w planach kolejne
    Orlen ma nową sortownię paczek, w planach kolejne
    Koszty transportu napędzają inflację w Polsce
    Koszty transportu napędzają inflację w Polsce
    Handel - wyposażenie i technologie
    Elektroniczne etykiety: Lidl ujawnia, czy zdają egzamin
    Elektroniczne etykiety: Lidl ujawnia, czy zdają egzamin
    Maspex łączy nakrętkę z opakowaniem. Wcześniej niż musi
    Maspex łączy nakrętkę z opakowaniem. Wcześniej niż musi
    Modern Expo: kryzysy nam służą [Wywiad]
    Modern Expo: kryzysy nam służą [Wywiad]
    Na rynku pojawiły się ... maszyny do zbiórki zużytego oleju
    Na rynku pojawiły się ... maszyny do zbiórki zużytego oleju
    Handel - inne
    Znalazł się chętny na Krakowski Kredens
    Znalazł się chętny na Krakowski Kredens
    Strajk kurierów Pyszne.pl. Czy rzeczywiście do niego doszło?
    Strajk kurierów Pyszne.pl. Czy rzeczywiście do niego doszło?
    Catering dla psów: ceny zaczynają się od 5 zł za dzień
    Catering dla psów: ceny zaczynają się od 5 zł za dzień
    ASM: w 2023 r. ceny w sklepach nadal będą rosnąć
    ASM: w 2023 r. ceny w sklepach nadal będą rosnąć
    Handel
    3,87 mld zł - tyle rząd chce zgarnąć z tytułu podatku handlowego w 2023 r.
    3,87 mld zł - tyle rząd chce zgarnąć z tytułu podatku handlowego w 2023 r.
    Znalazł się chętny na Krakowski Kredens
    Znalazł się chętny na Krakowski Kredens
    Strajk kurierów Pyszne.pl. Czy rzeczywiście do niego doszło?
    Strajk kurierów Pyszne.pl. Czy rzeczywiście do niego doszło?
    Praca zdalna odchodzi do przeszłości. Winne: rutyna, brak kreatywności
    Praca zdalna odchodzi do przeszłości. Winne: rutyna, brak kreatywności
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Filiżanka przyjemności [ASORTYMENT]
    Filiżanka przyjemności [ASORTYMENT]
    Pekao: branża papiernicza ma się dobrze, ale musi uważać
    Pekao: branża papiernicza ma się dobrze, ale musi uważać
    Hortex wprowadza do oferty pizzę mrożoną [News HE]
    Hortex wprowadza do oferty pizzę mrożoną [News HE]
    Johnson & Johnson wycofuje na stałe puder dla niemowląt
    Johnson & Johnson wycofuje na stałe puder dla niemowląt
    U producenta - profil
    Polski producent żelków wyprodukuje je dla globalnego dostawcy
    Polski producent żelków wyprodukuje je dla globalnego dostawcy
    Werner & Mertz wychodzi poza chemię i otwiera sklep
    Werner & Mertz wychodzi poza chemię i otwiera sklep
    Velvet CARE podpisuje umowę przedwstępną zakupu udziałów w spółce Almus
    Velvet CARE podpisuje umowę przedwstępną zakupu udziałów w spółce Almus
    Zmarł Dietrich Mateschitz, założyciel Red Bulla
    Zmarł Dietrich Mateschitz, założyciel Red Bulla
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    W Coca-Cola duże zmiany personalne!
    W Coca-Cola duże zmiany personalne!
    HELIO "Najcenniejszą Polską Marką" w branży bakaliowej
    HELIO "Najcenniejszą Polską Marką" w branży bakaliowej
    Grupa Żywiec rezygnuje z Giełdy Papierów Wartościowych
    Grupa Żywiec rezygnuje z Giełdy Papierów Wartościowych
    Od 1 lipca 2023 r. Unilever z nowym CEO
    Od 1 lipca 2023 r. Unilever z nowym CEO
    U producenta - prawo
    Soboń: od 1 stycznia zostawimy zerowy VAT na żywność
    Soboń: od 1 stycznia zostawimy zerowy VAT na żywność
    Instytut ESG: nie dublujmy systemów zbiórki szkła
    Instytut ESG: nie dublujmy systemów zbiórki szkła
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    U producenta
    W Coca-Cola duże zmiany personalne!
    W Coca-Cola duże zmiany personalne!
    HELIO "Najcenniejszą Polską Marką" w branży bakaliowej
    HELIO "Najcenniejszą Polską Marką" w branży bakaliowej
    Grupa Żywiec rezygnuje z Giełdy Papierów Wartościowych
    Grupa Żywiec rezygnuje z Giełdy Papierów Wartościowych
    Od 1 lipca 2023 r. Unilever z nowym CEO
    Od 1 lipca 2023 r. Unilever z nowym CEO
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Rewolucja Wyjebongo trwa
    Rewolucja Wyjebongo trwa
    Rusza konkurs "Kozel Mix"
    Rusza konkurs "Kozel Mix"
    Dwa Szybkie Żubry wymiatają
    Dwa Szybkie Żubry wymiatają
    Ukrainian Spirit
    Ukrainian Spirit
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    SM Mlekpol. Masło ekstra Łaciate
    SM Mlekpol. Masło ekstra Łaciate
    Frosta. Szpinak mrożony
    Frosta. Szpinak mrożony
    Grana: Inka Barista Owsiane
    Grana: Inka Barista Owsiane
    Iglotex: Pizze Proste Historie Vegan
    Iglotex: Pizze Proste Historie Vegan
    Nowości - promocje
    Velvet: "Z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie"
    Velvet: "Z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie"
    Colian: "Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia"
    Colian: "Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia"
    Ferrero: "Radość z wygrywania w karnawałowej loterii Kinder!"
    Ferrero: "Radość z wygrywania w karnawałowej loterii Kinder!"
    Haribo: "Wygraj kieszonkowe od Maoam!"
    Haribo: "Wygraj kieszonkowe od Maoam!"
    Nowości - kampanie
    Iglotex: "Na pizzogłód, pizzę zrób!"
    Iglotex: "Na pizzogłód, pizzę zrób!"
    Żabka Jush: "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
    Żabka Jush: "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
    Lidl: "Śniadanie mistrzów"
    Lidl: "Śniadanie mistrzów"
    Lidl: "Mały procent, wielka pomoc"
    Lidl: "Mały procent, wielka pomoc"
    Nowości
    Velvet: "Z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie"
    Velvet: "Z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie"
    Colian: "Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia"
    Colian: "Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia"
    Ferrero: "Radość z wygrywania w karnawałowej loterii Kinder!"
    Ferrero: "Radość z wygrywania w karnawałowej loterii Kinder!"
    SM Mlekpol. Masło ekstra Łaciate
    SM Mlekpol. Masło ekstra Łaciate
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Best Market, czyli wschodnie specjały [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
  • E commerce
    E-commerce
    Amazon może być ukarany przez polski urząd
    Amazon może być ukarany przez polski urząd
    Awans w zarządzie firmy Stuart
    Awans w zarządzie firmy Stuart
    Amazon zaciska pasa
    Amazon zaciska pasa
    Dark store'y: czy to początek ich końca?
    Dark store'y: czy to początek ich końca?
  • Spod lady
    Spod lady
    Krótki przewodnik po wieprzowinie
    Krótki przewodnik po wieprzowinie
    Kryzys 2.0. Inflacja hamuje apetyty konsumentów polskiej gastronomii. Jak bardzo? [BADANIE I RAPORT]
    Kryzys 2.0. Inflacja hamuje apetyty konsumentów polskiej gastronomii. Jak bardzo? [BADANIE I RAPORT]
    Pizza króluje i na wakacjach
    Pizza króluje i na wakacjach
    22 sierpnia - dzień bułeczek bao
    22 sierpnia - dzień bułeczek bao
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Next DAY Studio
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
12-1 (387) 2022-12

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


4 . OD REDAKCJI
6 . HANDEL EXTRA
10 . ANALIZA
14, 16 . FELIETON
18 . ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
26 . SKLEP
28 . E-HANDEL
30 . GŁOS BRANŻY
32 . HANDEL JUTRA
NA PÓŁCE
34 . ZIELONA PÓŁKA
36 . U PRODUCENTA
38 . PREMIERY
41 . PROMOCJE
DROGERIA
42 . ROZMOWA
RAPORT – KARNAWAŁ
RAPORT – NEXT DAY STUDIO
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
90 . PANI KATARZYNO
91 . WYPOSAŻENIE
94 . MOTORYZACJA
CZAS WOLNY
98 . MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2023 r.
  • 2 (388) 2023-01
  • 2022 r.
  • 12-1 (387) 2022-12
  • 11 (386) 2022-11
  • 10 (385) 2022-10
  • 9 (384) 2022-9
  • 7-8 (383) 2022-7
  • 6 (382) 2022-6
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9
  • 7-8 (373) 2021-7

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

Dyrektor sprzedaży


Magazyn Handel i Food Service

Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

12-1 (387) 2022-12

12-1 (387) 2022-12

12-1 (387) 2022-12

2 (388) 2023-01

12-1 (387) 2022-12

11 (386) 2022-11

12-1 (387) 2022-12

10 (385) 2022-10

12-1 (387) 2022-12

9 (384) 2022-9

12-1 (387) 2022-12

7-8 (383) 2022-7

12-1 (387) 2022-12

6 (382) 2022-6

12-1 (387) 2022-12

5 (381) 2022-5

12-1 (387) 2022-12

4 (380) 2022-4

12-1 (387) 2022-12

3 (379) 2022-3

W numerze między innymi:

- Przestrzeń jest kluczowa. Cena czyni cuda, ale cudów nie zdziała, jeśli klient nie znajdzie towaru na półce lub gdy będzie on nieestetycznie wyeksponowany – uważa Marcin Krzesiński, współwłaściciel dwóch sklepów Grosik zrzeszonych w Grupie Chorten, z którym rozmawiamy m.in. o przestrzeni do rozwoju lokalnych sklepów.

- Koszyk cen HandluExtra: mleko za 4,80 zł, skok cen warzyw. Mleko droższe o prawie 53% niż w zeszłym roku, mocne przyspieszenie wzrostu cen jajek i wielka zmiana w warzywach. Raport z paragonów za październik to trudna lektura. A obok mamy zagadkę grupy produktów,
które drożeć za bardzo nie chcą.

- Handel o 2023 r. – musimy być elastyczni. A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój” – słowa tej piosenki dobrze pokazują obecne nastroje w handlu. Czyli nie jest łatwo, ale trzeba zacisnąć pasa i iść do przodu – tak uważają zaprzyjaźnieni z nami detaliści, których spytaliśmy o prognozy na 2023 r.

- Konsument szuka korzyści. Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie – będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.

- Nowy rodzaj żółtej cenówki, czyli strategia marketingowa w czasach inflacji. O tym, że inflacja osiągnęła poziom najwyższy od 1997 r., nie trzeba nikogo przekonywać. Symptomy trudnej sytuacji gospodarczej są widoczne na każdym kroku, na co świat marketingu nie może pozostać obojętny.

- Zimno w pracy – kiedy pracownik może odmówić pracy? Pojawiające się informacje o możliwych kłopotach energetycznych w kraju w związku z perturbacjami z dostawą gazu i węgla budzą uzasadnione obawy pracodawców o to, w jaki sposób zabezpieczą ciągłość pracy i pracowników w zimowych miesiącach.

98 stron o handlu

Cena czyni cuda, ale…

…CUDÓW NIE ZDZIAŁA, JEŚLI KLIENT NIE ZNAJDZIE TOWARU NA PÓŁCE LUB GDY BĘDZIE ON NIEESTETYCZNIE WYEKSPONOWANY – PRZEKONUJE BOHATER NASZEJ OKŁADKI. I wylicza inne, kluczowe wyróżniki konkurencyjne sklepów, które prowadzi. „Porządek w sklepie i jego otoczeniu jest dla nas ważny. Słuchamy naszych klientów, cały czas pracujemy nad asortymentem, wprowadzamy nowości. Utarło się u nas powiedzenie, że jak klient nie może czegoś znaleźć w innych sklepach, na pewno dostanie to w Grosiku” – dodaje. Więcej w Rozmowie miesiąca.
Jako że to przełom roku, pytamy detalistów w Głosie branży o ich plany na 2023 r. Tu pozwolę sobie przytoczyć jeden przykład, który również pokazuje, czym wyróżnić sklep. „Analizujemy również asortyment, bo widzimy, że klient szuka teraz lepszej ceny. Rośnie więc rola marek własnych, ale także produktów regionalnych, więc staramy się mu zasygnalizować, że mamy takowe, i to coraz więcej” – zaznacza jeden z naszych rozmówców, który prowadzi dwa sklepy Intermarché. Jednocześnie podkreśla: „w celu przetrwania i wyjścia obronną ręką w przyszłym roku niezbędne jest przeprowadzenie analiz kosztów, marży, cen i potrzeb klienta. Każde przedsiębiorstwo powinno według swojej struktury przychodów i kosztów zrobić takie weryfikacje procesów i ewentualnych decyzji”.
Do przemyślenia sposobu prowadzenia biznesu zachęcają też autorzy i rozmówcy artykułów, które znalazły się w raporcie Next Day Studio, będącym elementem internetowego projektu, w którym trzy redakcje: „Handlu”, „Media Marketing Polska” i „Food Service”, pokazywały zmiany zachodzące na rynku. Tu również zachęcam do lektury, całość publikacji można zaś znaleźć w naszych serwisach w internecie.
O tej porze roku przyglądamy się też kategoriom karnawałowym – co, jak i w jakich wolumenach warto włożyć na półki, jak zachowują się konsumenci i co przygotowali producenci. Do zobaczenia w tej formie w styczniu, codziennie zaś zapraszam na nasz portal HandelExtra.pl. Jednocześnie w imieniu redakcji zarówno papierowego, jak i internetowego „Handlu” życzę Państwu (nie tylko na Nowy Rok): więcej przewidywalności, stabilności i przekonania, że warto Wasze sklepy rozwijać.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (513) 2023-01-09
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (388) 2023-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (221) 2022-12-28
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2023

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI