• Ashburn, United States R 26.6 °C / 64 % / 1015 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Stokrotka otwiera się w Dekadzie Żyrardów
    Stokrotka otwiera się w Dekadzie Żyrardów
    Carrefour zawitał do Łomży
    Carrefour zawitał do Łomży
    Nescafé Dolce Gusto nawiązało współpracę z Carrefourem
    Nescafé Dolce Gusto nawiązało współpracę z Carrefourem
    Kaufland w Brodnicy przeszedł modernizację
    Kaufland w Brodnicy przeszedł modernizację
    Handel - dyskonty
    Nowości w ofercie Lidla
    Nowości w ofercie Lidla
    Biedronka w lecie: sklepy 24 h, warzywniaki, biedronkobusy
    Biedronka w lecie: sklepy 24 h, warzywniaki, biedronkobusy
    Spalony Lidl odbudowany, rusza w czwartek
    Spalony Lidl odbudowany, rusza w czwartek
    Lidl zatrudnił 170 uchodźców
    Lidl zatrudnił 170 uchodźców
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców
    Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców
    Żabka w 2021 r.: 12,4 mld zł przychodu, 1100 nowych sklepów
    Żabka w 2021 r.: 12,4 mld zł przychodu, 1100 nowych sklepów
    Lewiatan rozwija koncept "Lewiatan w chwilę"
    Lewiatan rozwija koncept "Lewiatan w chwilę"
    Intermarché z nową strategią rozwoju
    Intermarché z nową strategią rozwoju
    Handel - centra handlowe
    Bawełnianka otworzy się w marcu 2023 r.
    Bawełnianka otworzy się w marcu 2023 r.
    GTC ma nowego dyrektora regionalnego
    GTC ma nowego dyrektora regionalnego
    Jest nowy zarząd PRCH
    Jest nowy zarząd PRCH
    Większe Nowe Bielawy jesienią - prace trwają
    Większe Nowe Bielawy jesienią - prace trwają
    Handel - hurt
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    Handel - prawo
    POHiD jest przeciwko podniesienia progu kradzieży
    POHiD jest przeciwko podniesienia progu kradzieży
    Sklepy informują klientów o niedzielach handlowych w... SMS-ach
    Sklepy informują klientów o niedzielach handlowych w... SMS-ach
    Firmy mogą bojkotować system e-Faktur?
    Firmy mogą bojkotować system e-Faktur?
    PIE: Polska kluczowa w transporcie ukraińskich artykułów rolnych
    PIE: Polska kluczowa w transporcie ukraińskich artykułów rolnych
    Handel - transport i logistyka
    Żabka rekrutuje
    Żabka rekrutuje
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    Frigo Logistics planuje podwojenie liczby kierowców
    Frigo Logistics planuje podwojenie liczby kierowców
    Nowe centrum dystrybucyjne LPP w Brześciu Kujawskim już działa
    Nowe centrum dystrybucyjne LPP w Brześciu Kujawskim już działa
    Handel - wyposażenie i technologie
    Technologie dla handlu: rekordowe wzrosty
    Technologie dla handlu: rekordowe wzrosty
    Kaufland rekrutuje z chatbotem
    Kaufland rekrutuje z chatbotem
    Wrocław wdraża płatności bezgotówkowe
    Wrocław wdraża płatności bezgotówkowe
    Sklepy Tefal z oprogramowaniem Lease Commander
    Sklepy Tefal z oprogramowaniem Lease Commander
    Handel - inne
    Lidl z Maspexem ratują nieidealny agrest
    Lidl z Maspexem ratują nieidealny agrest
    Jest nowy członek zarządu w Makro
    Jest nowy członek zarządu w Makro
    Co trzeci Polak boi się wycieku danych osobowych [BADANIE]
    Co trzeci Polak boi się wycieku danych osobowych [BADANIE]
    Jerónimo Martins inwestuje w produkcję łososia
    Jerónimo Martins inwestuje w produkcję łososia
    Handel
    POHiD jest przeciwko podniesienia progu kradzieży
    POHiD jest przeciwko podniesienia progu kradzieży
    Lidl z Maspexem ratują nieidealny agrest
    Lidl z Maspexem ratują nieidealny agrest
    Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców
    Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców
    Jest nowy członek zarządu w Makro
    Jest nowy członek zarządu w Makro
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie [HE WEEKEND]
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie [HE WEEKEND]
    Sertop w gronie najlepszych!
    Sertop w gronie najlepszych!
    ZM Silesia: must have na ruszt [HE WEEKEND]
    ZM Silesia: must have na ruszt [HE WEEKEND]
    Wina niewinne, czyli bez procentów
    Wina niewinne, czyli bez procentów
    U producenta - profil
    Mondelēz wznawia produkcję chipsów w Ukrainie
    Mondelēz wznawia produkcję chipsów w Ukrainie
    Fabryka Hochland w Węgrowie ma już 20 lat
    Fabryka Hochland w Węgrowie ma już 20 lat
    Danone ogranicza różnorodność produktów, bo tnie koszty
    Danone ogranicza różnorodność produktów, bo tnie koszty
    Zakład Ferrero w Belgii wznowi produkcję
    Zakład Ferrero w Belgii wznowi produkcję
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Ostatni dzwonek na zainwestowanie w biznes Janusza Palikota
    Ostatni dzwonek na zainwestowanie w biznes Janusza Palikota
    W Polsce z dymem idą miliardy, ale miliardy legalne
    W Polsce z dymem idą miliardy, ale miliardy legalne
    Carlsberg szykuje rewolucję w opakowaniach
    Carlsberg szykuje rewolucję w opakowaniach
    Jak Polacy odżywiają się podczas wakacji? Nie żałujemy sobie jedzenia!
    Jak Polacy odżywiają się podczas wakacji? Nie żałujemy sobie jedzenia!
    U producenta - prawo
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    U producenta
    Mondelēz wznawia produkcję chipsów w Ukrainie
    Mondelēz wznawia produkcję chipsów w Ukrainie
    Ostatni dzwonek na zainwestowanie w biznes Janusza Palikota
    Ostatni dzwonek na zainwestowanie w biznes Janusza Palikota
    W Polsce z dymem idą miliardy, ale miliardy legalne
    W Polsce z dymem idą miliardy, ale miliardy legalne
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie [HE WEEKEND]
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie [HE WEEKEND]
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
    Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
    Rajska Cytrynówka
    Rajska Cytrynówka
    Lato w różowym szkle
    Lato w różowym szkle
    Gdy życie daje ci cytryny…
    Gdy życie daje ci cytryny…
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    "Herbapol-Lublin" S.A. Herbapol Polana
    "Herbapol-Lublin" S.A. Herbapol Polana
    Global Cosmed. Żele do WC Kret
    Global Cosmed. Żele do WC Kret
    Procter & Gamble. Lenor
    Procter & Gamble. Lenor
    Nutricia Polska. BoboVita
    Nutricia Polska. BoboVita
    Nowości - promocje
    Lidl ogłasza duże promocje
    Lidl ogłasza duże promocje
    Biedronka zaprasza rodziców z dziećmi na lody
    Biedronka zaprasza rodziców z dziećmi na lody
    Kubuś Waterrr nakręca zajawki
    Kubuś Waterrr nakręca zajawki
    Włocławek rusza z nową kampanią...
    Włocławek rusza z nową kampanią...
    Nowości - kampanie
    Kaufland z kampanią w rytmie disco
    Kaufland z kampanią w rytmie disco
    "Łączy nas coś dobrego"
    "Łączy nas coś dobrego"
    Sokołów promuje aktywność fizyczną...
    Sokołów promuje aktywność fizyczną...
    "Lekkoatletyka dla każdego!"
    "Lekkoatletyka dla każdego!"
    Nowości
    "Herbapol-Lublin" S.A. Herbapol Polana
    "Herbapol-Lublin" S.A. Herbapol Polana
    Global Cosmed. Żele do WC Kret
    Global Cosmed. Żele do WC Kret
    Procter & Gamble. Lenor
    Procter & Gamble. Lenor
    Lidl ogłasza duże promocje
    Lidl ogłasza duże promocje
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
  • E commerce
    E-commerce
    Nawyki zakupowe konsumentów zmierzają w kierunku omnichannel
    Nawyki zakupowe konsumentów zmierzają w kierunku omnichannel
    Allegro i duże marki inicjują dyskusję o dostępności cyfrowej
    Allegro i duże marki inicjują dyskusję o dostępności cyfrowej
    Q-commerce wg PayPal: zakupy szybko albo wcale
    Q-commerce wg PayPal: zakupy szybko albo wcale
    Lisek.app startuje ze swoją ofertą na Helu
    Lisek.app startuje ze swoją ofertą na Helu
  • Spod lady
    Spod lady
    Wielkanocny tort chlebowy
    Wielkanocny tort chlebowy
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    12 kwietnia to Dzień Czekolady
    Najpopularniejsze wielkanocne ciasta w Polsce
    Najpopularniejsze wielkanocne ciasta w Polsce
    Pokazy kulinarne Sertop
    Pokazy kulinarne Sertop
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
6 (382) 2022-6

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


4. OD REDAKCJI
6. HANDEL EXTRA
12. ANALIZA
18. FELIETON
20. ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
30. SKLEP
33. PROMOCJE
34. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
36. ZIELONA PÓŁKA
38. PREMIERY
RAPORT – WAKACJE
DROGERIA
68. CHUSTECZKI NAWILŻANE I ŻELE ANTYBAKTERYJNE
72. REPELENTY
73. PREMIERY
RAPORT – NILESENIQ BREAKTHROUGH INNOVATION
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
80. PANI KATARZYNO
81. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
84. ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ
86. MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
88. WYDARZENIA, DZIEJE SIĘ
CZAS WOLNY
90. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2022 r.
  • 6 (382) 2022-6
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9
  • 7-8 (373) 2021-7
  • 6 (372) 2021-6
  • 5 (371) 2021-5
  • 4 (370) 2021-4
  • 3 (369) 2021-3
  • 2 (368) 2021-2
  • 2020 r.
  • 12-1 (367) 2020-12

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

6 (382) 2022-6

6 (382) 2022-6

6 (382) 2022-6

5 (381) 2022-5

6 (382) 2022-6

4 (380) 2022-4

6 (382) 2022-6

3 (379) 2022-3

6 (382) 2022-6

2 (378) 2021-2

6 (382) 2022-6

12-1 (377) 2021-12

6 (382) 2022-6

11 (376) 2021-11

6 (382) 2022-6

10 (375) 2021-10

6 (382) 2022-6

9 (374) 2021-9

6 (382) 2022-6

7-8 (373) 2021-7

W numerze między innymi:

- Moc partnerstwa. Rośniemy bez względu na to, co się dzieje na świecie, a ostatnie dwa lata pokazały, że rynek tradycyjny jest mocniejszy, niż się wydaje – Wiesław Skorupka, prezes świętującej 20-lecie partnerskiej sieci sklepów Eden, opowiada o jej recepcie na sukces.

- Koszyk cen: Ceny w sklepach w górę o 20, 30, 40%. Masło, chleb i ryż w kwietniu drożały jeszcze mocniej niż w marcu, a ceny pomidorów wystrzeliły. Producenci żywności mówią o rosnących kosztach – wszystkich – i ostrzegają, że będą musieli jeszcze podnosić ceny. Oto najnowszy raport z paragonów.

- Polskie tropy w Anglii. Ogrom produktów i usług – tak w skrócie można opisać największe w Bristolu Tesco Extra.

- Pracownik na lato. Wakacje i związane z nimi urlopy pracowników to trudny czas dla ich pracodawców. Doświadczonych detalistów pytamy, jak sobie z tym radzą.

- Breakthrough Innovation Poland 2021, czyli innowacje w niepewnych czasach. Zapotrzebowanie na nowości jest wyższe niż rok wcześniej. Widać to było zwłaszcza w słodkich i przekąskowych kategoriach.

- Paliwowe cięcie kosztów. Ceny paliw biją kolejne rekordy, a to oznacza wzrost kosztów m.in. wielu firm handlowych. Jak mogą one w tej sytuacji optymalizować koszty?

 92 strony o handlu

Czas innowacji

CHOĆ CO MIESIĄC (A CODZIENNIE NA PORTALU HANDELEXTRA.PL) PODSUWAMY PAŃSTWU PORCJĘ INSPIRACJI, TO W CZERWCU SZCZEGÓLNIE PATRZYMY NA INNOWACJE PRODUKTOWE. KOLEJNY ROK GOŚCIMY BOWIEM NA NASZYCH ŁAMACH NIELSENIQ Z ZESTAWIENIEM NAJWIĘKSZYCH INNOWATORÓW W POLSCE – BREAKTHROUGH INNOVATION. TO NOWOŚCI, KTÓRE NIE TYLKO WESZŁY DO SKLEPÓW, ALE TAKŻE OSIĄGNĘŁY SUKCES SPRZEDAŻOWY. KTO WYGRAŁ I DLACZEGO, PRZECZYTAJĄ PAŃSTWO W DRUGIEJ POŁOWIE TEGO WYDANIA „HANDLU”.
Niespotykanym, a więc w pewnym sensie innowacyjnym podejściem charakteryzuje się też sieć Eden, którą zarządza bohater naszej okładki – postawiła ona na sklepy convenience (i to oczywiście nie nowość), ale też zdecydowała się nie pobierać opłat związanych z przystąpieniem do sieci i uczestnictwem w niej (i to ten nietypowy wyróżnik właśnie). Jak się rozwija, co ją jeszcze odróżnia i jakie ma plany – o tym w naszej rozmowie miesiąca.
Wielkim polem do rozwoju innowacji większych i mniejszych jest nie tylko asortyment, lecz także całe widoczne i niewidoczne wyposażenie sklepu. Tu kontynuujemy temat z poprzedniego numeru, podpowiadając, jak można i usprawnić pracę sklepu, i przyciągnąć klientów.
Żadnych „nowinek” nie widać w naszym koszyku cen, tzn. wszystko bez zmian – ceny kolejny miesiąc poszły w górę i na razie nic nie wskazuje, żeby miały zacząć spadać.
Sporo dzieje się natomiast w kategoriach kojarzonych z wakacjami i wyjazdami – robimy tu przegląd i nowości, i najlepiej sprzedających się produktów, sprawdzamy, jakie ich ułożenie w sklepie będzie najlepiej wpływało na rotację. Przypominamy, że to też czas bardziej „wygodnego” podejścia do jedzenia – nawet jednodniowe wyprawy oznaczają zmianę miejsca i sposobu konsumpcji, a więc również tego, co klienci na tę wycieczkę kupią w sklepie. Wraz z rosnącymi cenami w restauracjach tym bardziej będą skłonni rezygnować z jedzenia na mieście i robienia większych zakupów w detalu.
Życzę więc, by te zwiększone zakupy były u Państwa wyraźnie odczuwalne.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 6 (507) 2022-06-01
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 6 (382) 2022-6
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 5 (215) 2022-05-27
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI