• Ashburn, United States R 25.5 °C / 85 % / 1015 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    W branży detalicznej rosną zapasy, a popyt się kurczy
    W branży detalicznej rosną zapasy, a popyt się kurczy
    Auchan przejmuje 235 supermarketów od Dia Group
    Auchan przejmuje 235 supermarketów od Dia Group
    Carrefour: w dostawie stawiamy na rozwój usługi Sprint
    Carrefour: w dostawie stawiamy na rozwój usługi Sprint
    Carrefour w Polsce przekroczył miliard euro przychodów
    Carrefour w Polsce przekroczył miliard euro przychodów
    Handel - dyskonty
    Związki zawodowe chcą podwyżek dla pracowników Biedronki
    Związki zawodowe chcą podwyżek dla pracowników Biedronki
    Biedronka odpuściła z niedzielami. Pewnie tylko na chwilę
    Biedronka odpuściła z niedzielami. Pewnie tylko na chwilę
    Biedronka w niedziele - "Solidarność" domaga się interwencji PIP
    Biedronka w niedziele - "Solidarność" domaga się interwencji PIP
    Lidl szykuje live show z Okrasą
    Lidl szykuje live show z Okrasą
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Duży Ben otwiera 250. sklep
    Duży Ben otwiera 250. sklep
    Bricomarché stawia na nowy koncept sklepów
    Bricomarché stawia na nowy koncept sklepów
    Żabka ma już 8500 sklepów
    Żabka ma już 8500 sklepów
    Żabka testuje elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania
    Żabka testuje elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania
    Handel - centra handlowe
    Siła stacjonarnych zakupów - Posnania ma wzrost wyników
    Siła stacjonarnych zakupów - Posnania ma wzrost wyników
    Parki handlowe Trei Real Estate rosną jak grzyby po deszczu
    Parki handlowe Trei Real Estate rosną jak grzyby po deszczu
    Trei otworzył już 30. Vendo Park
    Trei otworzył już 30. Vendo Park
    Centra handlowe wychodzą na prostą
    Centra handlowe wychodzą na prostą
    Handel - hurt
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Jest wspólny apel 25 hurtowników i dystrybutorów
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Metro AG, właściciel Makro Cash & Carry, nie zamyka się na Rosję
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    Makro Cash & Carry: zatrudnimy pracowników z Metro Ukraina
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    POHiD: w hurcie coraz drożej, rosną koszty zaopatrzenia sieci spożywczych
    Handel - prawo
    FPP: System kaucyjny musi być powszechnie dostępny
    FPP: System kaucyjny musi być powszechnie dostępny
    Kredyt gotówkowy - przegląd najlepszych ofert
    Kredyt gotówkowy - przegląd najlepszych ofert
    POHiD: Handel protestuje wobec podniesienia progu kradzieży
    POHiD: Handel protestuje wobec podniesienia progu kradzieży
    Inflacja w lipcu 2022: 15,5%. Premier: tarcza zostaje
    Inflacja w lipcu 2022: 15,5%. Premier: tarcza zostaje
    Handel - transport i logistyka
    Stokrotka z magazynem dedykowanym wyłącznie e-zakupom
    Stokrotka z magazynem dedykowanym wyłącznie e-zakupom
    Henkel znacząco powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej
    Henkel znacząco powiększył magazyn w Raciborzu-Studziennej
    Żabka rekrutuje
    Żabka rekrutuje
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    FedEx Express z nową lokalizacją w Gdańsku
    Handel - wyposażenie i technologie
    Fundacja Polska Bezgotówkowa: miliard transakcji za 60 mld zł
    Fundacja Polska Bezgotówkowa: miliard transakcji za 60 mld zł
    Stacja refill z makaronem Lubella stanie w Carrefourze
    Stacja refill z makaronem Lubella stanie w Carrefourze
    Sklepy Reserved z opcją odroczonej płatności
    Sklepy Reserved z opcją odroczonej płatności
    Trwa boom na płatności odroczone, korzystają z nich już miliony
    Trwa boom na płatności odroczone, korzystają z nich już miliony
    Handel - inne
    Bezrobocie spada - rodacy garną się do prac fizycznych
    Bezrobocie spada - rodacy garną się do prac fizycznych
    Ministerstwo rolnictwa: mąki i cukru nam nie zabraknie
    Ministerstwo rolnictwa: mąki i cukru nam nie zabraknie
    Restrukturyzacja w Walmarcie: setki pracowników do zwolnienia
    Restrukturyzacja w Walmarcie: setki pracowników do zwolnienia
    Drogerie dm ruszają z pierwszą w Polsce "Akcją kasjerską"
    Drogerie dm ruszają z pierwszą w Polsce "Akcją kasjerską"
    Handel
    Związki zawodowe chcą podwyżek dla pracowników Biedronki
    Związki zawodowe chcą podwyżek dla pracowników Biedronki
    Bezrobocie spada - rodacy garną się do prac fizycznych
    Bezrobocie spada - rodacy garną się do prac fizycznych
    Biedronka odpuściła z niedzielami. Pewnie tylko na chwilę
    Biedronka odpuściła z niedzielami. Pewnie tylko na chwilę
    Duży Ben otwiera 250. sklep
    Duży Ben otwiera 250. sklep
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek
    Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek
    North Coast: stale ewoluuje [WYWIAD]
    North Coast: stale ewoluuje [WYWIAD]
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie
    Jak chronić się przed owadami i insektami w sezonie
    Sertop w gronie najlepszych!
    Sertop w gronie najlepszych!
    U producenta - profil
    Goodvalley zmieniło nazwę, teraz to Dolina Dobra
    Goodvalley zmieniło nazwę, teraz to Dolina Dobra
    Stock przejmuje Polmos Bielsko-Biała
    Stock przejmuje Polmos Bielsko-Biała
    563 mln zł - tyle podatku cukrowego zapłaciła w 2021 r. Coca-Cola
    563 mln zł - tyle podatku cukrowego zapłaciła w 2021 r. Coca-Cola
    Coca-Cola podniesie ceny za swoje produkty
    Coca-Cola podniesie ceny za swoje produkty
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Sezon w pełni: owoce stały się luksusem
    Sezon w pełni: owoce stały się luksusem
    GfK: już miliony Polaków kupują roślinne zamienniki
    GfK: już miliony Polaków kupują roślinne zamienniki
    Producenci papryki oburzeni
    Producenci papryki oburzeni
    Beiersdorf z silnym wzrostem
    Beiersdorf z silnym wzrostem
    U producenta - prawo
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Ranking kredytów gotówkowych 2022
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Nestlé zmniejsza udziały w L'Oréal
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    Kto może sprzedawać złotego zajączka?
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    U producenta
    Goodvalley zmieniło nazwę, teraz to Dolina Dobra
    Goodvalley zmieniło nazwę, teraz to Dolina Dobra
    Sezon w pełni: owoce stały się luksusem
    Sezon w pełni: owoce stały się luksusem
    GfK: już miliony Polaków kupują roślinne zamienniki
    GfK: już miliony Polaków kupują roślinne zamienniki
    Producenci papryki oburzeni
    Producenci papryki oburzeni
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    "Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków"
    "Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków"
    Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal
    Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal
    Browar Trzech Kumpli. Relic
    Browar Trzech Kumpli. Relic
    Summer Orange
    Summer Orange
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    VOG Polska. Chipsy jabłkowe Kresto
    VOG Polska. Chipsy jabłkowe Kresto
    Coca-Cola HBC Polska. Monster Reserve White Pineapple
    Coca-Cola HBC Polska. Monster Reserve White Pineapple
    Grupa Maspex. Płatki Lubella
    Grupa Maspex. Płatki Lubella
    Dan Cake Polonia. Chleb tostowy pszenny
    Dan Cake Polonia. Chleb tostowy pszenny
    Nowości - promocje
    Jeszcze więcej premier w Żabce
    Jeszcze więcej premier w Żabce
    Polomarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny
    Polomarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny
    Zakupy w Biedronce tańsze o 15 zł
    Zakupy w Biedronce tańsze o 15 zł
    W Lidlu masło... za darmo
    W Lidlu masło... za darmo
    Nowości - kampanie
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    "Piękno na twoich zasadach"
    "Piękno na twoich zasadach"
    Schwarzkopf LIVE z wakacyjną kampanią
    Schwarzkopf LIVE z wakacyjną kampanią
    Stolica wzbogacona o dwa murale Jusha
    Stolica wzbogacona o dwa murale Jusha
    Nowości
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"
    "Piękno na twoich zasadach"
    "Piękno na twoich zasadach"
    Jeszcze więcej premier w Żabce
    Jeszcze więcej premier w Żabce
    VOG Polska. Chipsy jabłkowe Kresto
    VOG Polska. Chipsy jabłkowe Kresto
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Spichlerz: jedyny taki w Warszawie [PORTRET SKLEPU]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Jadłostacja: slow life w handlu [WYWIAD]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sklep Luzem, czyli ukraińsko-krakowskie zero waste [GALERIA]
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
  • E commerce
    E-commerce
    Naukowcy zajrzeli do mózgów konsumentów. Dosłownie
    Naukowcy zajrzeli do mózgów konsumentów. Dosłownie
    Shopee o cenach cukru: to zjawisko widzimy tylko w Polsce
    Shopee o cenach cukru: to zjawisko widzimy tylko w Polsce
    EmpikPlace z historycznym tempem wzrostu
    EmpikPlace z historycznym tempem wzrostu
    Delio kusi klientów w niecodzienny sposób
    Delio kusi klientów w niecodzienny sposób
  • Spod lady
    Spod lady
    Nazwa firmy - im oryginalniejsza, tym lepiej!
    Nazwa firmy - im oryginalniejsza, tym lepiej!
    Właściciel Pyszne.pl notuje straty, ale trzyma się mocno w Europie
    Właściciel Pyszne.pl notuje straty, ale trzyma się mocno w Europie
    Sezon na domowe przetwory rozpoczęty
    Sezon na domowe przetwory rozpoczęty
    Wielkanocny tort chlebowy
    Wielkanocny tort chlebowy
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Idzikowskiego 16,
    00-710 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info[monkey]media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
10 (375) 2021-10

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


4 . OD REDAKCJI
6 . HANDEL EXTRA
14, 16 . ANALIZA
20, 22 . FELIETON
24 . ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
36 . HANDEL JUTRA
38 . SKLEP
40 . GŁOS BRANŻY
42 . E-HANDEL
NA PÓŁCE
44 . ROZMOWA
46 . ZIELONA PÓŁKA
50 . ŚNIADANIA
60 . ROZMOWA
61 . SŁODYCZE
67 . MIĘSO
70 . PREMIERY
74 . PROMOCJE
DROGERIA
76 . ROZMOWA
77 . TAMPONY
79 . PREMIERY
RAPORT – ALKOHOLE
RAPORT – HIT HANDLU – MERCHANDISING
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
104 . PANI KATARZYNO
105 . WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
107 . FINANSE I UBEZPIECZENIA
109 . MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
111 . WYDARZENIA
113 . DZIEJE SIĘ
CZAS WOLNY
114 . MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2022 r.
  • 7-8 (383) 2022-7
  • 6 (382) 2022-6
  • 5 (381) 2022-5
  • 4 (380) 2022-4
  • 3 (379) 2022-3
  • 2021 r.
  • 2 (378) 2021-2
  • 12-1 (377) 2021-12
  • 11 (376) 2021-11
  • 10 (375) 2021-10
  • 9 (374) 2021-9
  • 7-8 (373) 2021-7
  • 6 (372) 2021-6
  • 5 (371) 2021-5
  • 4 (370) 2021-4
  • 3 (369) 2021-3
  • 2 (368) 2021-2

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Małgorzata Hnat Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

10 (375) 2021-10

10 (375) 2021-10

10 (375) 2021-10

7-8 (383) 2022-7

10 (375) 2021-10

6 (382) 2022-6

10 (375) 2021-10

5 (381) 2022-5

10 (375) 2021-10

4 (380) 2022-4

10 (375) 2021-10

3 (379) 2022-3

10 (375) 2021-10

2 (378) 2021-2

10 (375) 2021-10

12-1 (377) 2021-12

10 (375) 2021-10

11 (376) 2021-11

10 (375) 2021-10

9 (374) 2021-9

W numerze między innymi:

- Lewiatan mnoży sklepy, inicjatywy i przedsiębiorczość. Kolejny format sklepów, 250 nowych placówek tylko w tym roku, butelkomaty i wiele innych rozwiązań. Lewiatan dwoi się i troi z wdrażaniem kolejnych pomysłów. O tych planach i realizacjach opowiada Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding.

- Test Handlu: kwadrans na zakupy. Tej jesieni w Warszawie, po raz pierwszy w historii e-commerce, sztab kurierów ma dostarczyć klientom e-zakupy w 15, a nawet 10 minut! Czy to możliwe? Przekonajmy się. Zamawiamy, czekamy i sprawdzamy.

- Handel przygotowany na kolejną falę. W następnych tygodniach nadal możemy się spodziewać dalszych wzrostów dobowych hospitalizacji i liczby chorych. Jaki będzie ten czas dla sklepów i sieci handlowych i jak mogą się do niego przygotować, zapytaliśmy ekspertów i analityków z firm badawczych.

- Zakupy z AI. Bez kas, bez kolejek, bez gotówki – w ten sposób Żabka reklamuje nowy wymiar zakupów. Nazwała go Żappka Store. Do końca roku może być aż 30 takich placówek.

- Zamknięte, zapraszamy w poniedziałek. Ograniczenie handlu w niedziele – tak, ale obowiązujące bez wyjątków. Nasi eksperci, z którymi rozmawiamy o pracy w ostatni dzień tygodnia, są w tej kwestii prawie zgodni. Różnice zdań pojawiają się przy innych aspektach.

- Już wkrótce e-faktura będzie obligatoryjna. Wprawdzie początkowo z tego rozwiązania będzie można korzystać dobrowolnie, jednak od 2023 r. stanie się obowiązkowe.

 

 116 stron o handlu

Moc inicjatyw

BEZ KOLEJNYCH WDROŻONYCH POMYSŁÓW, USPRAWNIEŃ, INICJATYW, KONCEPTÓW (ITD.) NIE MA ROZWOJU FIRMY. Z TYM ZGODZI SIĘ KAŻDY MNIEJSZY I WIĘKSZY PRZEDSIĘBIORCA, NIE TYLKO Z RYNKU DETALICZNEGO. JAK JE ZATEM WYGENEROWAĆ I WDROŻYĆ?

„Jedną z zasad definiujących naszą kulturę organizacyjną jest zasada 3W, wpisana w nasz kodeks. Mówi ona, że jako sieć, jedna całość, wspólnie tworzymy biznes, czyli odbywa się współtworzenie, współdecydujemy o jego kierunkach rozwoju i kluczowych działaniach, a także wspólnie odpowiadamy – głównie przed klientami – za efekty podejmowanych decyzji” – to sposób działania Lewiatan Holding, któremu szefuje Robert Rękas, bohater okładki październikowego wydania „Handlu”.
Tłumaczy, że na poziomie operacyjnym powyższa idea realizowana jest przez zespoły doradcze, które mają rolę opiniotwórczą. Tj. wypowiadają się o kluczowych projektach, działaniach istotnych dla całej sieci, a w ich skład wchodzą przedstawiciele spółek regionalnych i przedsiębiorców, dzięki czemu realizowane przez sieć działania są spójne z oczekiwaniami i właścicieli sklepów, i spółek. Do tego podobne zespoły działają w każdej ze spółek regionalnych Lewiatana.
To jeden ze sposobów na wymyślanie, rozwijanie i wprowadzanie inicjatyw. Inny to skorzystanie z konkretnych rozwiązań, które już widać na rynku (jeden nie wyklucza też oczywiście drugiego). I tak do przemyślenia pozostawiamy Państwu np. system refill, o którym w felietonie Tomasza Wygnańskiego, redaktora naczelnego naszego siostrzanego tytułu „Media Marketing Polska”.
„Inicjatywą” nie lada były też „spożywcze placówki pocztowe”. Jak w czasie, gdy już prawie każdy nią jest, patrzą na handel w niedzielę detaliści? O tym w Głosie branży.
A o inicjatywach mniejszego rozmiaru, bo chociażby takich w zakresie układania półki w sklepie, w raporcie Hit Handlu – merchandising.
Z nadzieję, że zaciekawimy Państwa kolejnymi treściami – do usłyszenia, zobaczenia, przeczytania i posłuchania!



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Idzikowskiego 16, 00-710
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info[monkey]media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 7-8 (508) 2022-07-06
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 7-8 (383) 2022-7
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 6 (216) 2022-06-29
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2022

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI