Kontakt:

roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
HANDEL
10 (375) 2021-10
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
6 . HANDEL EXTRA
14, 16 . ANALIZA
20, 22 . FELIETON
24 . ROZMOWA MIESIĄCA „HANDLU”
HANDEL
36 . HANDEL JUTRA
38 . SKLEP
40 . GŁOS BRANŻY
42 . E-HANDEL
NA PÓŁCE
44 . ROZMOWA
46 . ZIELONA PÓŁKA
50 . ŚNIADANIA
60 . ROZMOWA
61 . SŁODYCZE
67 . MIĘSO
70 . PREMIERY
74 . PROMOCJE
DROGERIA
76 . ROZMOWA
77 . TAMPONY
79 . PREMIERY
RAPORT – ALKOHOLE
RAPORT – HIT HANDLU – MERCHANDISING
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
104 . PANI KATARZYNO
105 . WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
107 . FINANSE I UBEZPIECZENIA
109 . MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
111 . WYDARZENIA
113 . DZIEJE SIĘ
CZAS WOLNY
114 . MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.
Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Małgorzata Hnat (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
- Lewiatan mnoży sklepy, inicjatywy i przedsiębiorczość. Kolejny format sklepów, 250 nowych placówek tylko w tym roku, butelkomaty i wiele innych rozwiązań. Lewiatan dwoi się i troi z wdrażaniem kolejnych pomysłów. O tych planach i realizacjach opowiada Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding.
- Test Handlu: kwadrans na zakupy. Tej jesieni w Warszawie, po raz pierwszy w historii e-commerce, sztab kurierów ma dostarczyć klientom e-zakupy w 15, a nawet 10 minut! Czy to możliwe? Przekonajmy się. Zamawiamy, czekamy i sprawdzamy.
- Handel przygotowany na kolejną falę. W następnych tygodniach nadal możemy się spodziewać dalszych wzrostów dobowych hospitalizacji i liczby chorych. Jaki będzie ten czas dla sklepów i sieci handlowych i jak mogą się do niego przygotować, zapytaliśmy ekspertów i analityków z firm badawczych.
- Zakupy z AI. Bez kas, bez kolejek, bez gotówki – w ten sposób Żabka reklamuje nowy wymiar zakupów. Nazwała go Żappka Store. Do końca roku może być aż 30 takich placówek.
- Zamknięte, zapraszamy w poniedziałek. Ograniczenie handlu w niedziele – tak, ale obowiązujące bez wyjątków. Nasi eksperci, z którymi rozmawiamy o pracy w ostatni dzień tygodnia, są w tej kwestii prawie zgodni. Różnice zdań pojawiają się przy innych aspektach.
- Już wkrótce e-faktura będzie obligatoryjna. Wprawdzie początkowo z tego rozwiązania będzie można korzystać dobrowolnie, jednak od 2023 r. stanie się obowiązkowe.
116 stron o handlu

BEZ KOLEJNYCH WDROŻONYCH POMYSŁÓW, USPRAWNIEŃ, INICJATYW, KONCEPTÓW (ITD.) NIE MA ROZWOJU FIRMY. Z TYM ZGODZI SIĘ KAŻDY MNIEJSZY I WIĘKSZY PRZEDSIĘBIORCA, NIE TYLKO Z RYNKU DETALICZNEGO. JAK JE ZATEM WYGENEROWAĆ I WDROŻYĆ?
„Jedną z zasad definiujących naszą kulturę organizacyjną jest zasada 3W, wpisana w nasz kodeks. Mówi ona, że jako sieć, jedna całość, wspólnie tworzymy biznes, czyli odbywa się współtworzenie, współdecydujemy o jego kierunkach rozwoju i kluczowych działaniach, a także wspólnie odpowiadamy – głównie przed klientami – za efekty podejmowanych decyzji” – to sposób działania Lewiatan Holding, któremu szefuje Robert Rękas, bohater okładki październikowego wydania „Handlu”.
Tłumaczy, że na poziomie operacyjnym powyższa idea realizowana jest przez zespoły doradcze, które mają rolę opiniotwórczą. Tj. wypowiadają się o kluczowych projektach, działaniach istotnych dla całej sieci, a w ich skład wchodzą przedstawiciele spółek regionalnych i przedsiębiorców, dzięki czemu realizowane przez sieć działania są spójne z oczekiwaniami i właścicieli sklepów, i spółek. Do tego podobne zespoły działają w każdej ze spółek regionalnych Lewiatana.
To jeden ze sposobów na wymyślanie, rozwijanie i wprowadzanie inicjatyw. Inny to skorzystanie z konkretnych rozwiązań, które już widać na rynku (jeden nie wyklucza też oczywiście drugiego). I tak do przemyślenia pozostawiamy Państwu np. system refill, o którym w felietonie Tomasza Wygnańskiego, redaktora naczelnego naszego siostrzanego tytułu „Media Marketing Polska”.
„Inicjatywą” nie lada były też „spożywcze placówki pocztowe”. Jak w czasie, gdy już prawie każdy nią jest, patrzą na handel w niedzielę detaliści? O tym w Głosie branży.
A o inicjatywach mniejszego rozmiaru, bo chociażby takich w zakresie układania półki w sklepie, w raporcie Hit Handlu – merchandising.
Z nadzieję, że zaciekawimy Państwa kolejnymi treściami – do usłyszenia, zobaczenia, przeczytania i posłuchania!
redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska
-
O magazynie
Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem
-
Dostępna przestrzeń reklamowa
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.
W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.
Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.
Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej. -
Stopka magazynu