• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - -2.9 °C  / 50 % / 1021 hPa -2.9 °C / 50 % / 1021 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Tylko u nas
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Stokrotka czuje wiosnę i otwiera trzy sklepy jednego dnia
    Stokrotka czuje wiosnę i otwiera trzy sklepy jednego dnia
    Kaufland wynajął 8,5 tys. mkw. w Poznaniu
    Kaufland wynajął 8,5 tys. mkw. w Poznaniu
    Piotr i Paweł: sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
    Piotr i Paweł: sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
    Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy
    Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy
    Handel - dyskonty
    Polak jednym z kierowników Lidla w USA
    Polak jednym z kierowników Lidla w USA
    Nowy prezes sieci Aldi w Polsce
    Nowy prezes sieci Aldi w Polsce
    Jeronimo Martins: w 2021 r. Polska będzie naszym najsilniejszym rynkiem
    Jeronimo Martins: w 2021 r. Polska będzie naszym najsilniejszym rynkiem
    Biedronka wyniki 2020: niezmiennie dobre
    Biedronka wyniki 2020: niezmiennie dobre
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Limonka stawia na rozwój, powiększa zespół
    Limonka stawia na rozwój, powiększa zespół
    Hurtownia Kolonko dołącza do GK Specjał
    Hurtownia Kolonko dołącza do GK Specjał
    Żabka nie zwalnia tempa: otwiera 7-tysięczny sklep
    Żabka nie zwalnia tempa: otwiera 7-tysięczny sklep
    Jest już drugi Intermarché Power, za chwilę trzeci
    Jest już drugi Intermarché Power, za chwilę trzeci
    Handel - centra handlowe
    Echo Investment jest już 25 lat na GPW
    Echo Investment jest już 25 lat na GPW
    Centra handlowe: w lutym nie było tak źle
    Centra handlowe: w lutym nie było tak źle
    Okęcie Park: wchodzi Action, Pepco i Rossmann
    Okęcie Park: wchodzi Action, Pepco i Rossmann
    Rośnie popularność sklepów typu pop-up
    Rośnie popularność sklepów typu pop-up
    Handel - hurt
    Makro coraz bardziej bio
    Makro coraz bardziej bio
    Jest nowy dyrektor sprzedaży i operacji w Makro
    Jest nowy dyrektor sprzedaży i operacji w Makro
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    IV kwartał podciaga wyniki Metro
    IV kwartał podciaga wyniki Metro
    Handel - prawo
    Minister zdrowia: Wielkanoc taka jak w ubiegłym roku
    Minister zdrowia: Wielkanoc taka jak w ubiegłym roku
    Akcja #otwieraMy - działamy w ciszy. Czy aby na pewno?
    Akcja #otwieraMy - działamy w ciszy. Czy aby na pewno?
    PFR: wypłaty w ramach Tarczy PFR 2.0 wyniosą ok. 7 mld zł
    PFR: wypłaty w ramach Tarczy PFR 2.0 wyniosą ok. 7 mld zł
    Woj. warmińsko-mazurskie: kolejny lockdown dotkliwy dla firm
    Woj. warmińsko-mazurskie: kolejny lockdown dotkliwy dla firm
    Handel - transport i logistyka
    W Kutnie rusza produkcja sałaty rzymskiej i jesiotra
    W Kutnie rusza produkcja sałaty rzymskiej i jesiotra
    RTV Euro AGD ma nowy magazyn
    RTV Euro AGD ma nowy magazyn
    Empik: omnichannel w jednym magazynie
    Empik: omnichannel w jednym magazynie
    Logistyka Biedronki: sieć wydziela oddzielny region
    Logistyka Biedronki: sieć wydziela oddzielny region
    Handel - wyposażenie i technologie
    Wielkoformatowe Złote Tarasy
    Wielkoformatowe Złote Tarasy
    Są pierwsze efekty współpracy PayTel i Dotykačka
    Są pierwsze efekty współpracy PayTel i Dotykačka
    Sztuczna inteligencja odczyta emocje e-klienta
    Sztuczna inteligencja odczyta emocje e-klienta
    E-paragon jest już dostępny na telefon
    E-paragon jest już dostępny na telefon
    Handel - inne
    Sekretarz skarbu USA chce wprowadzić cyfrowego dolara
    Sekretarz skarbu USA chce wprowadzić cyfrowego dolara
    Policjanci zabezpieczyli cały alkohol z warszawskiego klubu
    Policjanci zabezpieczyli cały alkohol z warszawskiego klubu
    GIS ostrzega: mięso od Animexu w Lidlu i Biedronce może stanowić zagrożenie
    GIS ostrzega: mięso od Animexu w Lidlu i Biedronce może stanowić zagrożenie
    Leroy Merlin przejął lokalizację po Tesco w Łodzi
    Leroy Merlin przejął lokalizację po Tesco w Łodzi
    Handel
    Sekretarz skarbu USA chce wprowadzić cyfrowego dolara
    Sekretarz skarbu USA chce wprowadzić cyfrowego dolara
    Polak jednym z kierowników Lidla w USA
    Polak jednym z kierowników Lidla w USA
    Nowy prezes sieci Aldi w Polsce
    Nowy prezes sieci Aldi w Polsce
    Echo Investment jest już 25 lat na GPW
    Echo Investment jest już 25 lat na GPW
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Nestlé wyprodukuje wegański batonik
    Nestlé wyprodukuje wegański batonik
    Rynek wina: banderole do liftingu
    Rynek wina: banderole do liftingu
    Rynek piwa: wyzwań bez liku, końca nie widać
    Rynek piwa: wyzwań bez liku, końca nie widać
    Okazjonalnie, słodko, z procentami
    Okazjonalnie, słodko, z procentami
    U producenta - profil
    Nestlé zaprasza na praktyki
    Nestlé zaprasza na praktyki
    Orkla kupiła dwie firmy w dwa dni. W tym polską
    Orkla kupiła dwie firmy w dwa dni. W tym polską
    Żywiec Zdrój: nie ma siłowni, spada sprzedaż małych formatów wody [WYWIAD]
    Żywiec Zdrój: nie ma siłowni, spada sprzedaż małych formatów wody [WYWIAD]
    Coca-Cola HBC: burza w szklance napojów [WYWIAD]
    Coca-Cola HBC: burza w szklance napojów [WYWIAD]
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Michalczewski: po 10 latach batalia o napój Tiger zakończona
    Michalczewski: po 10 latach batalia o napój Tiger zakończona
    Mięso i nabiał na celowniku aktywistów, nie po raz pierwszy
    Mięso i nabiał na celowniku aktywistów, nie po raz pierwszy
    Grupa Otmuchów 2020 r. zakończyła z sukcesem
    Grupa Otmuchów 2020 r. zakończyła z sukcesem
    Niemcy: Trzecia bomba w ciągu trzech dni
    Niemcy: Trzecia bomba w ciągu trzech dni
    U producenta - prawo
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    U producenta
    Nestlé zaprasza na praktyki
    Nestlé zaprasza na praktyki
    Orkla kupiła dwie firmy w dwa dni. W tym polską
    Orkla kupiła dwie firmy w dwa dni. W tym polską
    Michalczewski: po 10 latach batalia o napój Tiger zakończona
    Michalczewski: po 10 latach batalia o napój Tiger zakończona
    Żywiec Zdrój: nie ma siłowni, spada sprzedaż małych formatów wody [WYWIAD]
    Żywiec Zdrój: nie ma siłowni, spada sprzedaż małych formatów wody [WYWIAD]
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Nowy smak w portfolio Lecha Free 0,0%
    Nowy smak w portfolio Lecha Free 0,0%
    Desperados Strawberry Margarita 3%
    Desperados Strawberry Margarita 3%
    Soplica Kawowa
    Soplica Kawowa
    Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
    Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Grupa Maspex. Alcalia
    Grupa Maspex. Alcalia
    Herbapol-Lublin. Herbatki funkcjonalne Herbapol
    Herbapol-Lublin. Herbatki funkcjonalne Herbapol
    Tchibo Warszawa. Tchibo Barista
    Tchibo Warszawa. Tchibo Barista
    Greek Trade. Pasty rybne Helcom Premium
    Greek Trade. Pasty rybne Helcom Premium
    Nowości - promocje
    Salatino rusza z wiosennym konkursem
    Salatino rusza z wiosennym konkursem
    Drobna Wielka Moc
    Drobna Wielka Moc
    Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
    Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
    Tymbark Quiz
    Tymbark Quiz
    Nowości - kampanie
    Mars na rzecz równości płci
    Mars na rzecz równości płci
    KitKat w TV zachęca do przerwy
    KitKat w TV zachęca do przerwy
    Żywiec Zdrój celebruje zbiórkę 100% plastiku
    Żywiec Zdrój celebruje zbiórkę 100% plastiku
    Jak powstają Cheetos?
    Jak powstają Cheetos?
    Nowości
    Grupa Maspex. Alcalia
    Grupa Maspex. Alcalia
    Mars na rzecz równości płci
    Mars na rzecz równości płci
    KitKat w TV zachęca do przerwy
    KitKat w TV zachęca do przerwy
    Żywiec Zdrój celebruje zbiórkę 100% plastiku
    Żywiec Zdrój celebruje zbiórkę 100% plastiku
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
  • E commerce
    E-commerce
    Vollmart: kolejny hard dyskont już w kwietniu
    Vollmart: kolejny hard dyskont już w kwietniu
    Allegro nie widzi odpływu klientów do Amazona
    Allegro nie widzi odpływu klientów do Amazona
    Allegro z rekordem w czwartym kwartale 2020 r.
    Allegro z rekordem w czwartym kwartale 2020 r.
    Powołano nowego CEO Barbory w Polsce
    Powołano nowego CEO Barbory w Polsce
  • Spod lady
    Spod lady
    Napój na urodziny Mikołaja Kopernika
    Napój na urodziny Mikołaja Kopernika
    9 lutego - Międzynarodowy Dzień Pizzy
    9 lutego - Międzynarodowy Dzień Pizzy
    Oto lista używek i nie tylko, z których chcą zrezygnować Polacy
    Oto lista używek i nie tylko, z których chcą zrezygnować Polacy
    Shell kusi promocjami na hot-dogi i kanapki
    Shell kusi promocjami na hot-dogi i kanapki
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Tylko u nas
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Goraszewska 23a,
    02-910 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info@media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
2 (368) 2021-2

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. OD REDAKCJI
8. HANDEL EXTRA
16, 18, 20. ANALIZY
22. FELIETON
24. ROZMOWA MIESIĄCA
HANDEL
31. HANDEL JUTRA
32. ROZMOWA
34. SKLEP
36. E-HANDEL
37. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
40. ZIELONA PÓŁKA
41. PRODUKTY ORIENTALNE
44. MROŻONKI
48. NAPOJE GAZOWANE
52. ENERGETYKI
54. WALENTYNKI I DZIEŃ KOBIET
62. PREMIERY
65. PROMOCJE
DROGERIA
66. DROGERYJNA PÓŁKA
67. PREMIERY
RAPORT – NABIAŁ
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
80. PANI KATARZYNO
81. 5 KROKÓW DO...
82. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
84. MOTORYZACJA
86. FINANSE I UBEZPIECZENIA
89. W SKLEPIE Z...
CZAS WOLNY
90. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2021 r.
  • 2 (368) 2021-2
  • 2020 r.
  • 12-1 (367) 2020-12
  • 11 (366) 2020-11
  • 10 (365) 2020-10
  • 9 (364) 2020-9
  • 7-8 (363) 2020-7
  • 6 (362) 2020-6
  • 5 (361) 2020-5
  • 4 (360) 2020-4
  • 3 (359) 2020-3
  • 2 (358) 2020-1
  • 2019 r.
  • 12-1 (357) 2019-12
  • 11 (356) 2019-11
  • 10 (355) 2019-10
  • 9 (354) 2019-9
  • 7-8 (353) 2019-8

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

2 (368) 2021-2

2 (368) 2021-2

2 (368) 2021-2

12-1 (367) 2020-12

2 (368) 2021-2

11 (366) 2020-11

2 (368) 2021-2

10 (365) 2020-10

2 (368) 2021-2

9 (364) 2020-9

2 (368) 2021-2

7-8 (363) 2020-7

2 (368) 2021-2

6 (362) 2020-6

2 (368) 2021-2

5 (361) 2020-5

2 (368) 2021-2

4 (360) 2020-4

2 (368) 2021-2

3 (359) 2020-3

W numerze między innymi:

- POHiD: to będzie ekstremalnie ciężki rok. Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, w rozmowie z „Handlem” przypomina, że branża FMCG już podlega 20 obciążeniom fiskalnym, a z początkiem 2021 r. weszły w życie kolejne.

- CMR: świąteczne zakupy i podobne, i inne niż te sprzed pandemii. Jak wyglądała wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych w dwóch ostatnich tygodniach grudnia 2020 r.? Widać tu jedną zasadniczą różnicę względem 2019 r.

- Najważniejsze zjawiska w handlu w 2020 r. według Nielsena. Jest kilka zaskoczeń i zmian kierunków rozwoju. Małe miasta, nowości w czasach pandemii, produkty do koloryzacji – m.in. na to warto zwrócić uwagę.

- Na posterunku lokalności. Tak można określić działalność warszawskiej sieci DH Tarchomin. Jak funkcjonować wśród wszechobecnych dyskontów i jak uruchomić e-sklep, będąc małą siecią lokalnych sklepów – tłumaczą jej właściciele Małgorzata Tuzinowska i Arkadiusz Kozicki.

- Roślinnie, czysto i z konkretnymi węglowodanami. Trendy w odwrocie i trendy na horyzoncie – Mateusz Kowalewski, prezes firmy Hortimex, opowiada, na które składniki produktów spożywczych rośnie popyt, a więc i wysypu produktów o jakich właściwościach należy spodziewać się na półkach.

- Powrót rynku pracodawcy? Jest lepiej niż rok temu, kiedy pracownicy byli na wagę złota, ale tzw. dyktat pracodawców to też stwierdzenie na wyrost – uważają nasi eksperci, mający wieloletnie doświadczenia w prowadzeniu sklepów.

 92 strony o handlu

Nowy rok to nowe pomysły

U NAS RÓWNIEŻ ICH NIE BRAKUJE. W roli felietonisty „Handlu” debiutuje w tym wydaniu Tomasz Wygnański, redaktor naczelny naszego siostrzanego tytułu – „Media Marketing Polska”, w którym to znajdą Państwo m.in. różne informacje o produktach FMCG i handlu, ale od strony komunikacji. Tomek podejmuje się w swoim felietonie krytyki, a jakże (!), programów lojalnościowych serwowanych polskim konsumentom przez polskie sieci handlowe. Co rzeczywiście jest kuszące i skłoni do lojalności? Zapraszam do lektury.

To nie koniec nowości. Od tego numeru jeszcze dokładamy stron z kolejnymi analizami, żeby pokazać, jak zmienia się rynek. I tak dowiedzą się z nich Państwo m.in., że Polska znalazła się wśród trzech państw, których konsumenci najczęściej deklarowali wzrost zakupów i konsumpcji owoców, nabiału oraz ziół i przypraw; jak wyglądała sprzedaż bożonarodzeniowa w tym roku i które najważniejsze zjawiska zdominowały ostatnie miesiące i zostaną z nami na dłużej.

Nowy rok to też nowe obciążenia dla handlu, przypomina w rozmowie z nami prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe sieci handlowe. Wśród kolejnych opłat i podatków wymienia m.in. podatek handlowy, opłatę mocową, cukrową i od małpek, podatek od plastiku, podatek od śladu węglowego, podatek od transakcji finansowych.

Jak na te i inne „nowości”, jakie przynosi kolejny rok, odpowiadają mniejsi gracze? Przyznają, że przeszkadzają im wiecznie zmieniające się przepisy. Jednocześnie zakładają gildie, konkurują dzielnie z dyskontami i prezentują nie całkiem nowe, choć niewątpliwie nowatorskie podejście w kilku kwestiach. Tacy są bohaterowie naszej okładki – postawili na połączenie marki własnej i hiperlokalności – i tak oferują w swoich asortymencie produkty pod marką Tarchomińskie – wytwarzane lokalnie na ich zlecenie zupy, piwo i alkohol mocny, a do tego zestawu będą dołączać linię wędlin.

My do naszych comiesięcznych raportów dokładamy tym razem dane o zmieniających się kategoriach nabiałowych – jakie nowości produktowe się tu pojawią, na co warto zwrócić uwagę. Do tego sezonowo patrzymy na najbliższe okazje do świętowania – walentynki i Dzień Kobiet.

Zachęcam do lektury i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 2-3 (494) 2021-02-25
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (368) 2021-2
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 2 (202) 2021-03-03
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI