Kontakt:

roczna nonstop studencka
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.
HANDEL
12 (367) 2020-12
zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania
6. HANDEL EXTRA
12, 14. ANALIZA
16. ROZMOWA MIESIĄCA HANDLU
HANDEL
20. HANDEL JUTRA
22. SKLEP
26. E-HANDEL
28. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
32. ROZMOWA
34. ZIELONA PÓŁKA
36. TRENDY W SŁODYCZACH
42. PREMIERY
45. PROMOCJE
DROGERIA
48. ŚRODKI DO PRANIA
52. SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSZCZĄCE
54. 5 FAKTÓW O MARCE ...
55. PREMIERY
RAPORT – KARNAWAŁ
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
80. PANI KATARZYNO
81. 5 KROKÓW DO ...
82. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
84. FINANSE I UBEZPIECZENIA
86. MOTORYZACJA
88. W SKLEPIE Z ...
CZAS WOLNY
90. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.
Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Najnowsze wydania

W numerze między innymi:
- Aldi rozwija się w Polsce szybciej niż Biedronka i Lidl. Liczba nowo otwieranych sklepów pod szyldem Aldi ma się potroić do 2022 r..
- Jak wygrywają małe sklepy. Miesiące pandemii pokazały jasno – małe sklepy są na fali, to do nich szerzej zwracają się konsumenci, a w ślad za nimi producenci. I to pomimo szeregu niekorzystnych okoliczności. Jak wyglądają te kolejne tygodnie?
- Dwie hale, dwa filary. E-sklep, realizacja zamówień telefonicznych z bezpłatną dostawą do domu oraz click & collect – oto najnowsze inicjatywy warszawskich Hal Banacha. Między innymi o nich opowiada Rafał Kowalski, reprezentujący młode pokolenie współzarządzające Halami Banacha.
- Dwie hale, dwa filary. Połączenie sprzedaży stacjonarnej i internetowej to już nie przyszłość, lecz teraźniejszość.
- Handel jutra. Nowe sposoby na handel. Pandemia doprowadziła do wysypu kreatywnych rozwiązań w sposobach prowadzenia biznesu detalicznego, rozmowy z klientami i budowania ich lojalności. Oto zaledwie kilka z nich. Ze świata, ale do wdrożenia w Polsce.
- Egzamin dojrzałości. Niewypał, stracony czas, pomysł mijający się całkowicie z rytmem dnia osób starszych – tak o godzinach dla seniorów wypowiadają się nasi eksperci, którzy analizują sytuację w handlu w dobie pandemii.
92 strony o handlu

KONIEC ROKU ZAWSZE SPRZYJA PODSUMOWANIOM I ZESTAWIENIOM. Tego 2020 r. nie sposób jednak tak potraktować – gros z nas ma chyba wrażenie, że to nie kalendarzowy rok, ale rok „epidemiczny”, czyli symboliczne 12 miesięcy z pandemią (które jeszcze trwają) pozwoli dopiero na podsumowania. Więc i my w tym ostatnim w tym 2020 r. wydaniu „Handlu” dzielimy się z Państwem nie rocznymi zestawieniami, lecz spostrzeżeniami, jak podejść do tej nietypowej końcówki nietypowego roku, prowadząc biznes detaliczny.
Niezależnie bowiem od tego, jak zaskakujący był to rok, nadchodzą tygodnie świętowania – będzie to świętowanie inne, ale oznaczające jedno: zapotrzebowanie na różne produkty spożywcze, w tym
alkohole. Na te tematy przeznaczamy strony raportu karnawał.
Patrzymy również, jak rośnie koszyk zakupowy w małych sklepach, i to pomimo niekorzystnego układu dat. Podpowiadamy, na co jeszcze warto zwrócić uwagę i jak przyciągnąć konsumenta. Zerkamy
nieco w przyszłość, pokazując handlowe rozwiązania ostatnich tygodni i miesięcy z rynków zachodnich – mamy nadzieję, że ku inspiracji, bo przecież m.in. na promowaniu lokalnych biznesów nam zależy (zachęcam więc w tym miejscu do spojrzenia na rubrykę „Handel jutra” i jedną z naszych analiz). Co jeszcze może się Państwu przydać? Podpowiedzi od Hal Banacha – to kultowe miejsce
w Warszawie przekonuje, że jest w stanie przyciągnąć kolejne pokolenia klientów. Kusi ich m.in. własną wędzarnią i szerokim wyborem produktów ekologicznych oraz od regionalnych dostawców.
Jeśliby Państwo byli jednak spragnieni podsumowań, to zapraszam do regularnego odwiedzania portalu HandelExtra.pl. Przygotowaliśmy tam dla Państwa różnorakie przeglądy, analizy i wyszczególnienia tego, co działo się w 2020 r.
Tymczasem już tu życzę Państwu spokojnych, radosnych świąt Bożego Narodzenia. A choć biznesowi nigdy chyba nie należy życzyć spokoju, bo ten oznacza zastój, to do życzeń dodaję również to, by
2021 r. obfitował w stabilność. W kreatywność, w rozwój, w innowacje, ale w spokojniejszych czasach.
Nieustająco zachęcam do częstego kontaktu z nami i dzielenia się spostrzeżeniami, wyzwaniami, inspiracjami. Jesteśmy tu cały czas dla Państwa, bez względu na czasy.
redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska
-
O magazynie
Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.
-
Co zawiera prenumerata magazynu→dziesięć egzemplarzy magazynu,
→E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
→bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
→rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
→darmową wysyłkę.
-
Gdzie moge zakupić magazyn→zakup online poprzez sklep.media.com.pl
→poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem
-
Dostępna przestrzeń reklamowa
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.
W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.
Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.
Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej. -
Stopka magazynu