• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - 4.1 °C  / 75 % / 1002 hPa 4.1 °C / 75 % / 1002 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Tylko u nas
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Tesco urosło na zimę
    Tesco urosło na zimę
    Szymon Piduch rozstaje się z Dino
    Szymon Piduch rozstaje się z Dino
    Circle K połknie Carrefoura?!
    Circle K połknie Carrefoura?!
    Zakupy online w sieci Kaufland zwiększają zasięg
    Zakupy online w sieci Kaufland zwiększają zasięg
    Handel - dyskonty
    Pinta z Lidlem namawiają do warzenia
    Pinta z Lidlem namawiają do warzenia
    Aplikacja Netto+ działa już w Polsce
    Aplikacja Netto+ działa już w Polsce
    Biedronka odporna na Covid-19
    Biedronka odporna na Covid-19
    Biedronka ułatwia segregację odpadów
    Biedronka ułatwia segregację odpadów
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Krzysztof Poznański nowym dyrektorem PRCH
    Krzysztof Poznański nowym dyrektorem PRCH
    W Żabce ferie z happy hours
    W Żabce ferie z happy hours
    Żabka nowym najemcą Atrium Kasztanowa
    Żabka nowym najemcą Atrium Kasztanowa
    Nowy sklep Chorten w Białymstoku
    Nowy sklep Chorten w Białymstoku
    Handel - centra handlowe
    Radosław Knap żegna się z Polską Radą Centrów Handlowych
    Radosław Knap żegna się z Polską Radą Centrów Handlowych
    Ulice handlowe alternatywą dla galerii?
    Ulice handlowe alternatywą dla galerii?
    Centra handlowe: chcemy działać, także w niedziele
    Centra handlowe: chcemy działać, także w niedziele
    Lockdown przedłużony: rozpacz handlu, będą pozwy?
    Lockdown przedłużony: rozpacz handlu, będą pozwy?
    Handel - hurt
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    IV kwartał podciaga wyniki Metro
    IV kwartał podciaga wyniki Metro
    Dzień Własnego Biznesu: oświetlony katowicki Spodek
    Dzień Własnego Biznesu: oświetlony katowicki Spodek
    Mniej za Eurocash
    Mniej za Eurocash
    Handel - prawo
    #otwieraMY - mapa biznesów otwierających się mimo zakazów
    #otwieraMY - mapa biznesów otwierających się mimo zakazów
    Klienci popierają szczepienia dla pracowników sklepów
    Klienci popierają szczepienia dla pracowników sklepów
    Jest rozporządzenie przedłużające aktualne obostrzenia
    Jest rozporządzenie przedłużające aktualne obostrzenia
    Tarcza Finansowa 2.0 PFP: ruszają wnioski
    Tarcza Finansowa 2.0 PFP: ruszają wnioski
    Handel - transport i logistyka
    Panattoni inwestuje na Pomorzu Zachodnim
    Panattoni inwestuje na Pomorzu Zachodnim
    Glovo: zmiany w usłudze delivery są rewolucyjne
    Glovo: zmiany w usłudze delivery są rewolucyjne
    Trei otwiera kolejne dwa parki handlowe
    Trei otwiera kolejne dwa parki handlowe
    Rusza budowa Panattoni Park Kalisz
    Rusza budowa Panattoni Park Kalisz
    Handel - wyposażenie i technologie
    Ogromna rola dźwięku w sklepie [ANALIZA]
    Ogromna rola dźwięku w sklepie [ANALIZA]
    Ten system zliczy klientów za ciebie
    Ten system zliczy klientów za ciebie
    Warszawiacy przekonali się do recyklomatów
    Warszawiacy przekonali się do recyklomatów
    SelfMaker: nie najemy się wirtualnym chlebem
    SelfMaker: nie najemy się wirtualnym chlebem
    Handel - inne
    Żywność drożała nierówno
    Żywność drożała nierówno
    CMR: świąteczne zakupy i podobne i inne, niż te sprzed pandemii
    CMR: świąteczne zakupy i podobne i inne, niż te sprzed pandemii
    20 lat Wikipedii - encyklopedii internetowej tworzonej w 316 językach
    20 lat Wikipedii - encyklopedii internetowej tworzonej w 316 językach
    Al dente by Makarun Premium w Nowych Czyżynach
    Al dente by Makarun Premium w Nowych Czyżynach
    Handel
    #otwieraMY - mapa biznesów otwierających się mimo zakazów
    #otwieraMY - mapa biznesów otwierających się mimo zakazów
    Klienci popierają szczepienia dla pracowników sklepów
    Klienci popierają szczepienia dla pracowników sklepów
    Pinta z Lidlem namawiają do warzenia
    Pinta z Lidlem namawiają do warzenia
    Aplikacja Netto+ działa już w Polsce
    Aplikacja Netto+ działa już w Polsce
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Buh stał się faktem
    Buh stał się faktem
    Wege, on-the-go i słodkie
    Wege, on-the-go i słodkie
    Ryby na święta to nie tylko karp
    Ryby na święta to nie tylko karp
    Nad gorącą filiżanką [ASORTYMENT]
    Nad gorącą filiżanką [ASORTYMENT]
    U producenta - profil
    Firma Zbyszko ruszyła z produkcją w nowym zakładzie
    Firma Zbyszko ruszyła z produkcją w nowym zakładzie
    170 lat przyjemności z E.Wedel!
    170 lat przyjemności z E.Wedel!
    Ferrero przejmuje Eat Natural
    Ferrero przejmuje Eat Natural
    Procter & Gamble z kolejną falą wsparcia
    Procter & Gamble z kolejną falą wsparcia
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Mlekovita przekroczyła 5 mld zł przychodów
    Mlekovita przekroczyła 5 mld zł przychodów
    Papier toaletowy ... reglamentowany
    Papier toaletowy ... reglamentowany
    Resort pracy: bezrobocie wzrosło
    Resort pracy: bezrobocie wzrosło
    Mondelēz kupuje producenta zdrowych przekąsek
    Mondelēz kupuje producenta zdrowych przekąsek
    U producenta - prawo
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    U producenta
    Firma Zbyszko ruszyła z produkcją w nowym zakładzie
    Firma Zbyszko ruszyła z produkcją w nowym zakładzie
    Mlekovita przekroczyła 5 mld zł przychodów
    Mlekovita przekroczyła 5 mld zł przychodów
    Papier toaletowy ... reglamentowany
    Papier toaletowy ... reglamentowany
    Buh stał się faktem
    Buh stał się faktem
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    KOWR: dynamiczny wzrost krajowej produkcji win
    KOWR: dynamiczny wzrost krajowej produkcji win
    Pilsvar British IPA
    Pilsvar British IPA
    PGS sprzedał już milion puszek swojego piwa
    PGS sprzedał już milion puszek swojego piwa
    Organiczna whisky dostępna w Polsce
    Organiczna whisky dostępna w Polsce
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    SM Mlekpol. Sery
    SM Mlekpol. Sery
    Mamut Polska. Sucharki
    Mamut Polska. Sucharki
    CPP Toruń-Pacific. Śniadaniowe batony zbożowe Nestlé MUSLI
    CPP Toruń-Pacific. Śniadaniowe batony zbożowe Nestlé MUSLI
    Tarczyński. Kabanosy Piri-Piri
    Tarczyński. Kabanosy Piri-Piri
    Nowości - promocje
    Sertop z nowym konkursem
    Sertop z nowym konkursem
    "Milka. Sercem z Naszymi"
    "Milka. Sercem z Naszymi"
    Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem
    Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem
    Eko dom od Almette ma już właściciela
    Eko dom od Almette ma już właściciela
    Nowości - kampanie
    Grześki ruszają z drugą odsłoną kampanii
    Grześki ruszają z drugą odsłoną kampanii
    Kaufland pokazuje jak oszczędzać
    Kaufland pokazuje jak oszczędzać
    Piątnica powraca z kampanią "Śniadanie musi być"
    Piątnica powraca z kampanią "Śniadanie musi być"
    Digitalowa kampania Nescafé 3in1
    Digitalowa kampania Nescafé 3in1
    Nowości
    Sertop z nowym konkursem
    Sertop z nowym konkursem
    "Milka. Sercem z Naszymi"
    "Milka. Sercem z Naszymi"
    SM Mlekpol. Sery
    SM Mlekpol. Sery
    Mamut Polska. Sucharki
    Mamut Polska. Sucharki
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
    Co dwie głowy, to nie jedna
    Co dwie głowy, to nie jedna
    Złapali wiatr w żagle
    Złapali wiatr w żagle
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
    PIKSy - nowy sposób na koronawirusa
    PIKSy - nowy sposób na koronawirusa
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
  • E commerce
    E-commerce
    Everli: e-zakupy są wybawieniem dla wielu osób
    Everli: e-zakupy są wybawieniem dla wielu osób
    E-handel: nastąpi dalszy rozwój punktów odbioru
    E-handel: nastąpi dalszy rozwój punktów odbioru
    Marcin Kuśmierz nowym szefem Shopera
    Marcin Kuśmierz nowym szefem Shopera
    Sezon e-wyprzedaży zaczął się wcześniej i potrwa dłużej
    Sezon e-wyprzedaży zaczął się wcześniej i potrwa dłużej
  • Spod lady
    Spod lady
    Postanowienia noworoczne: zacznij jeść zdrowo
    Postanowienia noworoczne: zacznij jeść zdrowo
    Zdrowie na talerzu. Jak zacząć?
    Zdrowie na talerzu. Jak zacząć?
    Danone wprowadza Nutri-score
    Danone wprowadza Nutri-score
    Słodycze kuszą najbardziej
    Słodycze kuszą najbardziej
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Tylko u nas
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Goraszewska 23a,
    02-910 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info@media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
12 (367) 2020-12

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


4. OD REDAKCJI
6. HANDEL EXTRA
12, 14. ANALIZA
16. ROZMOWA MIESIĄCA HANDLU
HANDEL
20. HANDEL JUTRA
22. SKLEP
26. E-HANDEL
28. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
32. ROZMOWA
34. ZIELONA PÓŁKA
36. TRENDY W SŁODYCZACH
42. PREMIERY
45. PROMOCJE
DROGERIA
48. ŚRODKI DO PRANIA
52. SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSZCZĄCE
54. 5 FAKTÓW O MARCE ...
55. PREMIERY
RAPORT – KARNAWAŁ
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
80. PANI KATARZYNO
81. 5 KROKÓW DO ...
82. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
84. FINANSE I UBEZPIECZENIA
86. MOTORYZACJA
88. W SKLEPIE Z ...
CZAS WOLNY
90. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2020 r.
  • 12 (367) 2020-12
  • 11 (366) 2020-11
  • 10 (365) 2020-10
  • 9 (364) 2020-9
  • 7-8 (363) 2020-7
  • 6 (362) 2020-6
  • 5 (361) 2020-5
  • 4 (360) 2020-4
  • 3 (359) 2020-3
  • 2 (358) 2020-1
  • 2019 r.
  • 12-1 (357) 2019-12
  • 11 (356) 2019-11
  • 10 (355) 2019-10
  • 9 (354) 2019-9
  • 7-8 (353) 2019-8
  • 6 (352) 2019-5

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

12 (367) 2020-12

12 (367) 2020-12

12 (367) 2020-12

11 (366) 2020-11

12 (367) 2020-12

10 (365) 2020-10

12 (367) 2020-12

9 (364) 2020-9

12 (367) 2020-12

7-8 (363) 2020-7

12 (367) 2020-12

6 (362) 2020-6

12 (367) 2020-12

5 (361) 2020-5

12 (367) 2020-12

4 (360) 2020-4

12 (367) 2020-12

3 (359) 2020-3

12 (367) 2020-12

2 (358) 2020-1

W numerze między innymi:

- Aldi rozwija się w Polsce szybciej niż Biedronka i Lidl. Liczba nowo otwieranych sklepów pod szyldem Aldi ma się potroić do 2022 r..

- Jak wygrywają małe sklepy. Miesiące pandemii pokazały jasno – małe sklepy są na fali, to do nich szerzej zwracają się konsumenci, a w ślad za nimi producenci. I to pomimo szeregu niekorzystnych okoliczności. Jak wyglądają te kolejne tygodnie?

- Dwie hale, dwa filary. E-sklep, realizacja zamówień telefonicznych z bezpłatną dostawą do domu oraz click & collect – oto najnowsze inicjatywy warszawskich Hal Banacha. Między innymi o nich opowiada Rafał Kowalski, reprezentujący młode pokolenie współzarządzające Halami Banacha.

- Dwie hale, dwa filary. Połączenie sprzedaży stacjonarnej i internetowej to już nie przyszłość, lecz teraźniejszość.

- Handel jutra. Nowe sposoby na handel. Pandemia doprowadziła do wysypu kreatywnych rozwiązań w sposobach prowadzenia biznesu detalicznego, rozmowy z klientami i budowania ich lojalności. Oto zaledwie kilka z nich. Ze świata, ale do wdrożenia w Polsce.

- Egzamin dojrzałości. Niewypał, stracony czas, pomysł mijający się całkowicie z rytmem dnia osób starszych – tak o godzinach dla seniorów wypowiadają się nasi eksperci, którzy analizują sytuację w handlu w dobie pandemii.

 92 strony o handlu

Co za czas(y)i

KONIEC ROKU ZAWSZE SPRZYJA PODSUMOWANIOM I ZESTAWIENIOM. Tego 2020 r. nie sposób jednak tak potraktować – gros z nas ma chyba wrażenie, że to nie kalendarzowy rok, ale rok „epidemiczny”, czyli symboliczne 12 miesięcy z pandemią (które jeszcze trwają) pozwoli dopiero na podsumowania. Więc i my w tym ostatnim w tym 2020 r. wydaniu „Handlu” dzielimy się z Państwem nie rocznymi zestawieniami, lecz spostrzeżeniami, jak podejść do tej nietypowej końcówki nietypowego roku, prowadząc biznes detaliczny.

Niezależnie bowiem od tego, jak zaskakujący był to rok, nadchodzą tygodnie świętowania – będzie to świętowanie inne, ale oznaczające jedno: zapotrzebowanie na różne produkty spożywcze, w tym alkohole. Na te tematy przeznaczamy strony raportu karnawał.

Patrzymy również, jak rośnie koszyk zakupowy w małych sklepach, i to pomimo niekorzystnego układu dat. Podpowiadamy, na co jeszcze warto zwrócić uwagę i jak przyciągnąć konsumenta. Zerkamy nieco w przyszłość, pokazując handlowe rozwiązania ostatnich tygodni i miesięcy z rynków zachodnich – mamy nadzieję, że ku inspiracji, bo przecież m.in. na promowaniu lokalnych biznesów nam zależy (zachęcam więc w tym miejscu do spojrzenia na rubrykę „Handel jutra” i jedną z naszych analiz). Co jeszcze może się Państwu przydać? Podpowiedzi od Hal Banacha – to kultowe miejsce w Warszawie przekonuje, że jest w stanie przyciągnąć kolejne pokolenia klientów. Kusi ich m.in. własną wędzarnią i szerokim wyborem produktów ekologicznych oraz od regionalnych dostawców.

Jeśliby Państwo byli jednak spragnieni podsumowań, to zapraszam do regularnego odwiedzania portalu HandelExtra.pl. Przygotowaliśmy tam dla Państwa różnorakie przeglądy, analizy i wyszczególnienia tego, co działo się w 2020 r.

Tymczasem już tu życzę Państwu spokojnych, radosnych świąt Bożego Narodzenia. A choć biznesowi nigdy chyba nie należy życzyć spokoju, bo ten oznacza zastój, to do życzeń dodaję również to, by 2021 r. obfitował w stabilność. W kreatywność, w rozwój, w innowacje, ale w spokojniejszych czasach.

Nieustająco zachęcam do częstego kontaktu z nami i dzielenia się spostrzeżeniami, wyzwaniami, inspiracjami. Jesteśmy tu cały czas dla Państwa, bez względu na czasy.


Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (493) 2020-12-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 12 (367) 2020-12
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (201) 2020-12-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI