• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - -1.9 °C  / 64 % / 1019 hPa -1.9 °C / 64 % / 1019 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Tylko u nas
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Kaufland daje podwyżki od marca
    Kaufland daje podwyżki od marca
    Circle K wycofuje się z przejęcia Carrefoura
    Circle K wycofuje się z przejęcia Carrefoura
    Tesco urosło na zimę
    Tesco urosło na zimę
    Szymon Piduch rozstaje się z Dino
    Szymon Piduch rozstaje się z Dino
    Handel - dyskonty
    Zrabowali 3 mln zł z Biedronki
    Zrabowali 3 mln zł z Biedronki
    Daj burakowi szansę - od poniedziałku w Lidlu
    Daj burakowi szansę - od poniedziałku w Lidlu
    Dwa nowe sklepy sieci Aldi w stolicy
    Dwa nowe sklepy sieci Aldi w stolicy
    Pinta z Lidlem namawiają do warzenia
    Pinta z Lidlem namawiają do warzenia
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Krzysztof Poznański nowym dyrektorem PRCH
    Krzysztof Poznański nowym dyrektorem PRCH
    W Żabce ferie z happy hours
    W Żabce ferie z happy hours
    Żabka nowym najemcą Atrium Kasztanowa
    Żabka nowym najemcą Atrium Kasztanowa
    Nowy sklep Chorten w Białymstoku
    Nowy sklep Chorten w Białymstoku
    Handel - centra handlowe
    Radosław Knap żegna się z Polską Radą Centrów Handlowych
    Radosław Knap żegna się z Polską Radą Centrów Handlowych
    Ulice handlowe alternatywą dla galerii?
    Ulice handlowe alternatywą dla galerii?
    Centra handlowe: chcemy działać, także w niedziele
    Centra handlowe: chcemy działać, także w niedziele
    Lockdown przedłużony: rozpacz handlu, będą pozwy?
    Lockdown przedłużony: rozpacz handlu, będą pozwy?
    Handel - hurt
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    IV kwartał podciaga wyniki Metro
    IV kwartał podciaga wyniki Metro
    Dzień Własnego Biznesu: oświetlony katowicki Spodek
    Dzień Własnego Biznesu: oświetlony katowicki Spodek
    Mniej za Eurocash
    Mniej za Eurocash
    Handel - prawo
    Lockdown w galeriach: jeszcze tylko chwilę?
    Lockdown w galeriach: jeszcze tylko chwilę?
    Konsumenci zaskoczeni drożyzną w napojach
    Konsumenci zaskoczeni drożyzną w napojach
    Niemcy przedłużają lockdown do walentynek
    Niemcy przedłużają lockdown do walentynek
    Niedzielski o luzowaniu obostrzeń: decyzje muszą być bardzo ostrożne
    Niedzielski o luzowaniu obostrzeń: decyzje muszą być bardzo ostrożne
    Handel - transport i logistyka
    Panattoni inwestuje na Pomorzu Zachodnim
    Panattoni inwestuje na Pomorzu Zachodnim
    Glovo: zmiany w usłudze delivery są rewolucyjne
    Glovo: zmiany w usłudze delivery są rewolucyjne
    Trei otwiera kolejne dwa parki handlowe
    Trei otwiera kolejne dwa parki handlowe
    Rusza budowa Panattoni Park Kalisz
    Rusza budowa Panattoni Park Kalisz
    Handel - wyposażenie i technologie
    Nowa drukarka od Sato
    Nowa drukarka od Sato
    Ogromna rola dźwięku w sklepie [ANALIZA]
    Ogromna rola dźwięku w sklepie [ANALIZA]
    Ten system zliczy klientów za ciebie
    Ten system zliczy klientów za ciebie
    Warszawiacy przekonali się do recyklomatów
    Warszawiacy przekonali się do recyklomatów
    Handel - inne
    Polacy wciąż kochają fajerwerki
    Polacy wciąż kochają fajerwerki
    Najlepiej strzeżony skarbiec otwiera się na klientów [GALERIA]
    Najlepiej strzeżony skarbiec otwiera się na klientów [GALERIA]
    Nie otwierają się, walczą i czekają na decyzje rządu
    Nie otwierają się, walczą i czekają na decyzje rządu
    Z powodu przełowienia tracimy pożywienie dla 72 mln ludzi
    Z powodu przełowienia tracimy pożywienie dla 72 mln ludzi
    Handel
    Lockdown w galeriach: jeszcze tylko chwilę?
    Lockdown w galeriach: jeszcze tylko chwilę?
    Zrabowali 3 mln zł z Biedronki
    Zrabowali 3 mln zł z Biedronki
    Konsumenci zaskoczeni drożyzną w napojach
    Konsumenci zaskoczeni drożyzną w napojach
    Polacy wciąż kochają fajerwerki
    Polacy wciąż kochają fajerwerki
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Buh stał się faktem
    Buh stał się faktem
    Wege, on-the-go i słodkie
    Wege, on-the-go i słodkie
    Ryby na święta to nie tylko karp
    Ryby na święta to nie tylko karp
    Nad gorącą filiżanką [ASORTYMENT]
    Nad gorącą filiżanką [ASORTYMENT]
    U producenta - profil
    P&G pokazuje jak technologia buduje nowe produkty
    P&G pokazuje jak technologia buduje nowe produkty
    Firma Zbyszko ruszyła z produkcją w nowym zakładzie
    Firma Zbyszko ruszyła z produkcją w nowym zakładzie
    Nowy prezes Nestlé Polska. Jest nim Artur Jankowski
    Nowy prezes Nestlé Polska. Jest nim Artur Jankowski
    170 lat przyjemności z E.Wedel!
    170 lat przyjemności z E.Wedel!
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Mazurska Manufaktura idzie na giełdę
    Mazurska Manufaktura idzie na giełdę
    Niemcy zastępują piwo winem
    Niemcy zastępują piwo winem
    Sawex Foods wkracza na Frisco.pl
    Sawex Foods wkracza na Frisco.pl
    Mlekovita przekroczyła 5 mld zł przychodów
    Mlekovita przekroczyła 5 mld zł przychodów
    U producenta - prawo
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    U producenta
    Mazurska Manufaktura idzie na giełdę
    Mazurska Manufaktura idzie na giełdę
    SwipBox gotowy na nową normalność
    SwipBox gotowy na nową normalność
    Niemcy zastępują piwo winem
    Niemcy zastępują piwo winem
    Sawex Foods wkracza na Frisco.pl
    Sawex Foods wkracza na Frisco.pl
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Limitowana edycja Glenfiddich 21YO
    Limitowana edycja Glenfiddich 21YO
    KOWR: dynamiczny wzrost krajowej produkcji win
    KOWR: dynamiczny wzrost krajowej produkcji win
    Pilsvar British IPA
    Pilsvar British IPA
    PGS sprzedał już milion puszek swojego piwa
    PGS sprzedał już milion puszek swojego piwa
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Lotte Wedel. Ptasie Mleczko® Dark
    Lotte Wedel. Ptasie Mleczko® Dark
    Grupa Maspex. Dżem Łowicz
    Grupa Maspex. Dżem Łowicz
    Grupa Maspex. Play! Woda&Owoce i Kubuś Waterrr
    Grupa Maspex. Play! Woda&Owoce i Kubuś Waterrr
    Wawel. Wawel Collection
    Wawel. Wawel Collection
    Nowości - promocje
    Sertop z nowym konkursem
    Sertop z nowym konkursem
    "Milka. Sercem z Naszymi"
    "Milka. Sercem z Naszymi"
    Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem
    Jubileuszowa loteria marki Łaciate zakończona sukcesem
    Eko dom od Almette ma już właściciela
    Eko dom od Almette ma już właściciela
    Nowości - kampanie
    Jak jechać z Mickiewiczem?
    Jak jechać z Mickiewiczem?
    E.Wedel świętuje 170-te urodziny
    E.Wedel świętuje 170-te urodziny
    Grześki ruszają z drugą odsłoną kampanii
    Grześki ruszają z drugą odsłoną kampanii
    Kaufland pokazuje jak oszczędzać
    Kaufland pokazuje jak oszczędzać
    Nowości
    Jak jechać z Mickiewiczem?
    Jak jechać z Mickiewiczem?
    Lotte Wedel. Ptasie Mleczko® Dark
    Lotte Wedel. Ptasie Mleczko® Dark
    Grupa Maspex. Dżem Łowicz
    Grupa Maspex. Dżem Łowicz
    E.Wedel świętuje 170-te urodziny
    E.Wedel świętuje 170-te urodziny
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
    Co dwie głowy, to nie jedna
    Co dwie głowy, to nie jedna
    Złapali wiatr w żagle
    Złapali wiatr w żagle
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
    PIKSy - nowy sposób na koronawirusa
    PIKSy - nowy sposób na koronawirusa
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
    Warszawska perełka [PORTRET SKLEPU]
  • E commerce
    E-commerce
    AliExpress inwestuje w automaty do przesyłek
    AliExpress inwestuje w automaty do przesyłek
    Allegro z nową siedzibą
    Allegro z nową siedzibą
    Nadciąga apokalipsa e-zwrotów
    Nadciąga apokalipsa e-zwrotów
    Amazon w Świebodzinie zatrudni ponad tysiąc osób
    Amazon w Świebodzinie zatrudni ponad tysiąc osób
  • Spod lady
    Spod lady
    Shell kusi promocjami na hot-dogi i kanapki
    Shell kusi promocjami na hot-dogi i kanapki
    Postanowienia noworoczne: zacznij jeść zdrowo
    Postanowienia noworoczne: zacznij jeść zdrowo
    Zdrowie na talerzu. Jak zacząć?
    Zdrowie na talerzu. Jak zacząć?
    Danone wprowadza Nutri-score
    Danone wprowadza Nutri-score
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Tylko u nas
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Goraszewska 23a,
    02-910 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info@media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
9 (364) 2020-9

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. OD REDAKCJI
10. HANDEL EXTRA
16, 22. ANALIZA
26. ROZMOWA MIESIĄCA
HANDEL
30. HANDEL JUTRA
32, 34. ROZMOWA
36. SKLEP
38. E-HANDEL
40. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
44. ROZMOWA
45. ZIELONA PÓŁKA
48. NAPOJE ROŚLINNE
52. ENERGETYKI
56. 5 CIEKAWOSTEK O...
58. PREMIERY
61. PROMOCJE
DROGERIA
62. WKŁADKI, PODPASKI, TAMPONY
64. PRODUKTY DO SPRZĄTANIA KUCHNI
69. 5 KROKÓW DO...
70. PREMIERY
RAPORT – JESIEŃ DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
96. PANI KATARZYNO
97. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
98. FINANSE I UBEZPIECZENIA
100. MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
103. WYDARZENIA
CZAS WOLNY
106. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2020 r.
  • 12 (367) 2020-12
  • 11 (366) 2020-11
  • 10 (365) 2020-10
  • 9 (364) 2020-9
  • 7-8 (363) 2020-7
  • 6 (362) 2020-6
  • 5 (361) 2020-5
  • 4 (360) 2020-4
  • 3 (359) 2020-3
  • 2 (358) 2020-1
  • 2019 r.
  • 12-1 (357) 2019-12
  • 11 (356) 2019-11
  • 10 (355) 2019-10
  • 9 (354) 2019-9
  • 7-8 (353) 2019-8
  • 6 (352) 2019-5

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

9 (364) 2020-9

9 (364) 2020-9

9 (364) 2020-9

12 (367) 2020-12

9 (364) 2020-9

11 (366) 2020-11

9 (364) 2020-9

10 (365) 2020-10

9 (364) 2020-9

7-8 (363) 2020-7

9 (364) 2020-9

6 (362) 2020-6

9 (364) 2020-9

5 (361) 2020-5

9 (364) 2020-9

4 (360) 2020-4

9 (364) 2020-9

3 (359) 2020-3

9 (364) 2020-9

2 (358) 2020-1

W numerze między innymi:

- Maseczki w sklepach i nie tylko, po nowemu. Czy astma to wciąż powód do niezakładania maseczki, czym różni się powiat żółty od czerwonego – te i wiele innych wątpliwości specjalnie dla nas rozwiewa Magdalena Bilicka, specjalista w kancelarii prawnej Grant Thornton.

- Franczyza to tlen dla handlu. Każda z naszych sieci ma bardzo duże perspektywy rozwoju – uważa Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, którego udało nam się namówić na analizę polskiego rynku handlowego.

- Otwarci na nowości i trwałą zmianę nawyków. Konsumenci teraz częściej sprzątają, piorą itd., więc część kategorii dostała kolejny impuls do wzrostu – opowiada Veli Dincel, dyrektor zarządzający działu środków piorących i czystości w Henkel Polska.

- Nowe rozdanie. Przed pandemią masowy zakup żywności przez internet był raczej pieśnią przyszłości niż standardem, a i prognozy co do rozwoju tej formy sprzedaży nie napawały optymizmem. COVID-19 zmienił zwyczaje zakupowe konsumentów. Czy na trwałe?

- Koronawirus a handel na wakacjach. Wakacje za nami, Polacy odpoczywali głównie w kraju. Spytaliśmy więc detalistów z Pomorza, Małopolski i Podkarpacia, czy zauważyli sezonowy „najazd” klientów na sklepy w miejscowościach turystycznych.

- Muzyka w sklepie: obniżanie opłat. Obroty spadły mi w ostatnich miesiącach o jedną trzecią. Nie mam z czego płacić praw autorskich za muzykę puszczaną w sklepie. Czy jest sposób na ominięcie lub choćby obniżenie tych wydatków? – pyta pani Paulina, detalistka z Kujaw.

108 stron o handlu

Przyspieszenie zamiast przestoju

PANDEMIA JAKO IMPULS DO WZROSTU I ROZWOJU. TO MOTYW POWTARZAJĄCY SIĘ W KILKU ARTYKUŁACH, KTÓRE PRZYGOTOWALIŚMY DLA PAŃSTWA W TYM WYDANIU HANDLU.

– Pandemia nie pokrzyżowała naszych planów, a powiedziałbym nawet, że je przyspieszyła. Handel tradycyjny w początkowym okresie odnotował bardzo duże wzrosty, teraz sytuacja wróciła do poziomów sprzed pandemii. Sklepy tradycyjne chętnie zapisują się do formatów naszych franczyz – mówi Krzysztof Tokarz, szef Grupy Specjał.

– Jako branża nie jesteśmy aż tak doświadczeni jak inne sektory. Widzimy wręcz wzrost popytu w części kategorii – tzn. konsumenci częściej sprzątają, piorą, podwyższyli standardy higieny itd., a to oznacza częstszy zakup chemii gospodarczej. Choć i tak na przestrzeni lat częstotliwość tych aktywności rosła, teraz zyskała dodatkowy impuls – wtóruje mu Veli Dincel, dyrektor zarządzający działu środków piorących i czystości, Henkel Polska.

To oczywiście fragment tego, co dzieje się na rynku, ale fragment jak najbardziej pozytywny i dla pozostałych jego części: rozwój jednych będzie przecież oznaczał inwestycje, zatrudnianie itd., a więc i zarabianie, a zatem popyt na kolejne produkty i usługi, być może dostarczone właśnie przez tę część rynku, która „nie miała szczęścia” znaleźć się po tej pierwszej stronie.

Bo rozwój e-commerce i przekształcenie charakteru niektórych sklepów stacjonarnych – o których piszą w różnych scenariuszach w „Handlu jutra” eksperci GfK – to, jak opowiada Krzysztof Wygryzowski, prezes spółki Wanzl w Polsce, konieczność wyposażenia handlu internetowego, czyli sprzedawania np. zamiast wózków sklepowych kontenerów i systemów technicznych oraz technologicznych do obsługi e-zamówień. A mówi to nie kto inny, ale prezes firmy, która właśnie na wózkach widłowych wyrosła.

Na zmiany w asortymencie, ale tym spożywczym, przeznaczamy strony raportu Jesień: producenci przygotowali się bowiem do tych pierwszych, tak nietypowych miesięcy po wakacjach. Czego się spodziewają, jak na to odpowiadają – zapraszam do lektury.

Dziękuję, że jesteście z nami – zachęcam do sięgania również po nasze materiały dziennikarskie w formie elektronicznej – zaglądania na portal portal handelextra.pl i słuchania naszych podcastów – na portalu i w większości aplikacji podcastowych: Posłuchaj, co w Handlu.


Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (493) 2020-12-29
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 12 (367) 2020-12
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 12-1 (201) 2020-12-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI