• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - 16.6 °C  / 72 % / 1000 hPa 16.6 °C / 72 % / 1000 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Tylko u nas
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Dino: bacznie obserwujemy rynek, wprowadzamy testy Primacovid
    Dino: bacznie obserwujemy rynek, wprowadzamy testy Primacovid
    Piotr i Paweł: dwie spółki wykonały już układy z wierzycielami
    Piotr i Paweł: dwie spółki wykonały już układy z wierzycielami
    Carrefour inwestuje w sklepy samoobsługowe, czynne 24 h
    Carrefour inwestuje w sklepy samoobsługowe, czynne 24 h
    Stokrotka jest już online w 18 miastach
    Stokrotka jest już online w 18 miastach
    Handel - dyskonty
    Aldi promuje zero waste
    Aldi promuje zero waste
    Aldi bardziej roślinne
    Aldi bardziej roślinne
    W Biedronce nocny koszyk wyższy niż dzienny!
    W Biedronce nocny koszyk wyższy niż dzienny!
    Netto rozszerza swoją autorską ofertę "Go Eko"
    Netto rozszerza swoją autorską ofertę "Go Eko"
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Z Żabką "Tu i teraz"
    Z Żabką "Tu i teraz"
    Carrefour: chcemy przyspieszyć rozwój sieci convenience [WYWIAD]
    Carrefour: chcemy przyspieszyć rozwój sieci convenience [WYWIAD]
    Rozwój marki własnej i cyfryzacja priorytetem PSH Lewiatan
    Rozwój marki własnej i cyfryzacja priorytetem PSH Lewiatan
    Chorten chce urosnąć w tym roku o 300 sklepów
    Chorten chce urosnąć w tym roku o 300 sklepów
    Handel - centra handlowe
    ZPPHiU zadowolony z rządowej regulacji czynszów
    ZPPHiU zadowolony z rządowej regulacji czynszów
    O kolejne miliardy rosną straty branży centrów handlowych
    O kolejne miliardy rosną straty branży centrów handlowych
    Centra handlowe: żądamy wycofania się rządu z decyzji
    Centra handlowe: żądamy wycofania się rządu z decyzji
    Rząd obniża czynsze w galeriach!
    Rząd obniża czynsze w galeriach!
    Handel - hurt
    Selgros24.pl: e-commerce rośnie w tempie dwucyfrowym
    Selgros24.pl: e-commerce rośnie w tempie dwucyfrowym
    Makro coraz bardziej bio
    Makro coraz bardziej bio
    Jest nowy dyrektor sprzedaży i operacji w Makro
    Jest nowy dyrektor sprzedaży i operacji w Makro
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    Metro i Selgros otwierają się na konsumentów
    Handel - prawo
    Nielegalna fabryka, a w niej 1,4 mln sztuk papierosów
    Nielegalna fabryka, a w niej 1,4 mln sztuk papierosów
    Firmy rodzinne: ich przewagi i wyzwania [WYWIAD]
    Firmy rodzinne: ich przewagi i wyzwania [WYWIAD]
    Będzie dodatkowa opłata za produkty jednorazowe
    Będzie dodatkowa opłata za produkty jednorazowe
    PIH walczy o zwolnienie z VAT-u darowizn produktów przemysłowych
    PIH walczy o zwolnienie z VAT-u darowizn produktów przemysłowych
    Handel - transport i logistyka
    Polomarket uruchomił trzecie centrum logistyczne
    Polomarket uruchomił trzecie centrum logistyczne
    SelfMaker ma nową halę produkcyjną
    SelfMaker ma nową halę produkcyjną
    Specjał wynajmuje w Czeladzi
    Specjał wynajmuje w Czeladzi
    Silny&Salamon automatyzuje pakowanie
    Silny&Salamon automatyzuje pakowanie
    Handel - wyposażenie i technologie
    Płatności odroczone zdobywają handel
    Płatności odroczone zdobywają handel
    Visa przetworzyła kolejny miliard płatności bezdotykowych
    Visa przetworzyła kolejny miliard płatności bezdotykowych
    Są już nowe drukarki przemysłowe od Brother
    Są już nowe drukarki przemysłowe od Brother
    Kryptowaluty w sklepie: płatność już wkrótce
    Kryptowaluty w sklepie: płatność już wkrótce
    Handel - inne
    Ratuj bracie, nie wyrzucaj!
    Ratuj bracie, nie wyrzucaj!
    Darmowe testy na koronawirusa dla wszystkich w Anglii
    Darmowe testy na koronawirusa dla wszystkich w Anglii
    Poczta Polska ostrzega przed oszustami
    Poczta Polska ostrzega przed oszustami
    Maxi Zoo: w 2020 r. Polacy wydali na zwierzęta ok. 1 mld euro!
    Maxi Zoo: w 2020 r. Polacy wydali na zwierzęta ok. 1 mld euro!
    Handel
    Ratuj bracie, nie wyrzucaj!
    Ratuj bracie, nie wyrzucaj!
    Darmowe testy na koronawirusa dla wszystkich w Anglii
    Darmowe testy na koronawirusa dla wszystkich w Anglii
    Poczta Polska ostrzega przed oszustami
    Poczta Polska ostrzega przed oszustami
    Polomarket uruchomił trzecie centrum logistyczne
    Polomarket uruchomił trzecie centrum logistyczne
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Zbliża się sezon lodowy: znów inny niż wszystkie
    Zbliża się sezon lodowy: znów inny niż wszystkie
    Wielka słodyczy moc
    Wielka słodyczy moc
    Wawel w 2020 roku wprowadził 33 nowe receptury
    Wawel w 2020 roku wprowadził 33 nowe receptury
    Opłata cukrowa, czyli woda na młyn [ANALIZA]
    Opłata cukrowa, czyli woda na młyn [ANALIZA]
    U producenta - profil
    Grzegorz Wróbel w zarządzie Fabryki Cukierków "Pszczółka"
    Grzegorz Wróbel w zarządzie Fabryki Cukierków "Pszczółka"
    JBB Bałdyga rozwija sklepy partnerskie
    JBB Bałdyga rozwija sklepy partnerskie
    Kruszwica opuści warszawski parkiet
    Kruszwica opuści warszawski parkiet
    Ognisko koronawirusa w Nestlé
    Ognisko koronawirusa w Nestlé
    U producenta - dobra marka
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Kawa jak z kawiarni [WYWIAD]
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    U producenta - rynek
    Nivea z nową misją
    Nivea z nową misją
    Arla Foods: impuls z impetem
    Arla Foods: impuls z impetem
    Pilsweizer idzie do sieci
    Pilsweizer idzie do sieci
    W USA zabrakło keczupu. Winny Covid-19
    W USA zabrakło keczupu. Winny Covid-19
    U producenta - prawo
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    SE: "Król kiełbasianego imperium" zatrzymany
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Na podatku cukrowym skorzystają najwięksi [OPINIA]
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Prezes Coliana pisze do premiera
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    Czy praca zdalna wejdzie na stałe do kodeksu pracy?
    U producenta
    Nivea z nową misją
    Nivea z nową misją
    Arla Foods: impuls z impetem
    Arla Foods: impuls z impetem
    Baltic Block rozpoczyna współpracę z firmą CHEP
    Baltic Block rozpoczyna współpracę z firmą CHEP
    Pilsweizer idzie do sieci
    Pilsweizer idzie do sieci
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Najdoższa i najstarsza kolekcja whisky już w Polsce
    Najdoższa i najstarsza kolekcja whisky już w Polsce
    Stock ma zielone światło na budowę nowej gorzelni
    Stock ma zielone światło na budowę nowej gorzelni
    "Lechendarne" orzeźwienie chmielami cytrusowymi
    "Lechendarne" orzeźwienie chmielami cytrusowymi
    Tanqueray Flor De Sevilla
    Tanqueray Flor De Sevilla
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Ferrero Polska Commercial. GiOTTO
    Ferrero Polska Commercial. GiOTTO
    Dr. Oetker. Masa śmietanowa Cytrynowa
    Dr. Oetker. Masa śmietanowa Cytrynowa
    Arla Foods. Starbucks® Hazelnut Macchiato
    Arla Foods. Starbucks® Hazelnut Macchiato
    Bakoma. Jogurt Botanicals
    Bakoma. Jogurt Botanicals
    Nowości - promocje
    Valbon zaprasza na luksusowe zakupy
    Valbon zaprasza na luksusowe zakupy
    IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
    IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
    Wielkanocne inspiracje Ferrero
    Wielkanocne inspiracje Ferrero
    Sertop z wiosennym konkursem
    Sertop z wiosennym konkursem
    Nowości - kampanie
    Oranżada Hellena promuje polskość
    Oranżada Hellena promuje polskość
    Lisner promuje śledzie
    Lisner promuje śledzie
    Stefano Terrazzino u Tomka Jakubiaka
    Stefano Terrazzino u Tomka Jakubiaka
    "Sonko Uśmiecha Ci dzień"
    "Sonko Uśmiecha Ci dzień"
    Nowości
    Valbon zaprasza na luksusowe zakupy
    Valbon zaprasza na luksusowe zakupy
    IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
    IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
    Ferrero Polska Commercial. GiOTTO
    Ferrero Polska Commercial. GiOTTO
    Dr. Oetker. Masa śmietanowa Cytrynowa
    Dr. Oetker. Masa śmietanowa Cytrynowa
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    Kierunek na EMI [PORTRET SKLEPU]
    W sklepie - z praktyki
    Zadbaj o płynność finansową
    Zadbaj o płynność finansową
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    5 kroków do ... znalezienia pracownika
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    Bezalkoholowa alternatywa [GŁOS BRANŻY]
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie z ... Mariuszem Chrobotem z CEDC
    W sklepie
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Sieć DH Tarchomin: na posterunku lokalności
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    Przystanek Piekarnia: jest popyt na zdrowe, dobre pieczywo
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    ReStore: sklep meblowy non profit. W planach kolejne
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
    CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
  • E commerce
    E-commerce
    Grupa iCEA otworzyła oddział w Indiach
    Grupa iCEA otworzyła oddział w Indiach
    E-commerce idzie jak burza
    E-commerce idzie jak burza
    Frisco już niebawem w Poznaniu!
    Frisco już niebawem w Poznaniu!
    Mastercard: 20-30% covidowej zwyżki obrotów zostanie w e-commerce
    Mastercard: 20-30% covidowej zwyżki obrotów zostanie w e-commerce
  • Spod lady
    Spod lady
    Naleśniki, rosół, pierogi: Polacy w pandemii uczą się gotować
    Naleśniki, rosół, pierogi: Polacy w pandemii uczą się gotować
    Napój na urodziny Mikołaja Kopernika
    Napój na urodziny Mikołaja Kopernika
    9 lutego - Międzynarodowy Dzień Pizzy
    9 lutego - Międzynarodowy Dzień Pizzy
    Oto lista używek i nie tylko, z których chcą zrezygnować Polacy
    Oto lista używek i nie tylko, z których chcą zrezygnować Polacy
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Tylko u nas
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Goraszewska 23a,
    02-910 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info@media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
6 (362) 2020-6

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


4. OD REDAKCJI
6. HANDEL EXTRA
12. HANDEL EXTRA – PORADNIK
16-20. ANALIZA
24. ROZMOWA MIESIĄCA HANDLU
HANDEL
28. HANDEL JUTRA
30. ROZMOWA
32. SKLEP
36. E-HANDEL
NA PÓŁCE
38. ZIELONA PÓŁKA
40. CIASTKA I WAFLE
44. WINO
48. PREMIERY
51. PROMOCJE
DROGERIA
52. KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN
54. DO HIGIENY RĄK
58. PREMIERY
RAPORT – WYGODA LATEM
RAPORT – NIELSEN BREAKTHROUGH INNOVATION 2019
RAPORT SPECJALNY – FINANSE I UBEZPIECZENIA
DLA ZWIERZĄT
Z PRAKTYKI
98. ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ
100. PANI KATARZYNO
102. MOTORYZACJA
104. W SKLEPIE Z ...
CZAS WOLNY
106. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY

  • 2021 r.
  • 4 (370) 2021-4
  • 3 (369) 2021-3
  • 2 (368) 2021-2
  • 2020 r.
  • 12-1 (367) 2020-12
  • 11 (366) 2020-11
  • 10 (365) 2020-10
  • 9 (364) 2020-9
  • 7-8 (363) 2020-7
  • 6 (362) 2020-6
  • 5 (361) 2020-5
  • 4 (360) 2020-4
  • 3 (359) 2020-3
  • 2 (358) 2020-1
  • 2019 r.
  • 12-1 (357) 2019-12
  • 11 (356) 2019-11
  • 10 (355) 2019-10

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Korzystamy również z prac dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej. Zamieszczone na stronie internetowej portalu www.handelextra.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez handelextra.pl na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

6 (362) 2020-6

6 (362) 2020-6

6 (362) 2020-6

4 (370) 2021-4

6 (362) 2020-6

3 (369) 2021-3

6 (362) 2020-6

2 (368) 2021-2

6 (362) 2020-6

12-1 (367) 2020-12

6 (362) 2020-6

11 (366) 2020-11

6 (362) 2020-6

10 (365) 2020-10

6 (362) 2020-6

9 (364) 2020-9

6 (362) 2020-6

7-8 (363) 2020-7

6 (362) 2020-6

5 (361) 2020-5

W numerze między innymi:

- Gwarancje dla innowacyjnych i ekologicznych. Inwestujący w innowacje czy ekologię mogą skorzystać w ramach tarczy antykryzysowej z gwarancji Biznesmax. Na jakich zasadach – wyjaśnia Piotr Natkański, dyrektor ds. sprzedaży w departamencie gwarancji i poręczeń, BGK.

- Odzyskanie strat poniesionych w czasie pandemii. Jak zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na odzyskanie strat poniesionych w trakcie pandemii? Radzi Marcin Klimczak, partner PwC.

- Z duchem czasu. Podjęliśmy się misji edukacyjnej dla seniorów. Uważamy, że w każdym wieku można surfować w sieci, robić zakupy i nie jest to takie trudne, jak się wydaje. Czekamy teraz na efekty naszych działań – mówi Sylwester Cerański, prezes zarządu najbogatszej w Warszawie Spółdzielni Spożywców Mokpol.

- Pandemia: mały handel znów podzielony. Kwarantanna przyniosła małym sklepom to, czego nie udało się ograniczeniom związanym z handlem w niedzielę – klienci zaczęli częściej robić w nich codzienne zakupy spożywcze, a nie tylko wpadać po piwo, wódkę czy papierosy.

- Sklepy bezobsługowe a pandemia. Jak im idzie? Można przypuszczać, że obawa przed spotkaniem z drugim człowiekiem podczas pandemii spowodowała zwrócenie się klientów w stronę sklepów bezobsługowych. Czy rzeczywiście tak się stało? Wyniki zaskakują.

Magazyn w wersji elektronicznej do pobrania TUTAJ

108 stron o handlu

Dodatek do numeru:
- Raport Nielsen Breakthrough Innovation

Innowacje, nowinki, nietypowe rozwiązania

TEGO JESZCZE NIE BYŁO! NA NASZYCH ŁAMACH PREMIERA FRAGMENTÓW RAPORTU NIELSENA – BREAKTHROUGH INNOVATION I OGŁOSZENIE WYCZEKIWANEJ LISTY LAUREATÓW – NAJWIĘKSZYCH INNOWACJI BRANŻY FMCG W ZESZŁYM ROKU. Eksperci Nielsena wyjaśniają też w tym wydaniu „Handlu”, jak to z polskim podejściem do innowacji jest, a także jak je wprowadzać do sklepów, by stały się czymś więcej niż nowością na chwilę.

Ale innowacyjni chcą być nie tylko producenci FMCG, lecz także handel. I tak Mokpol, którego szefa widzą Państwo na okładce czerwcowego „Handlu”, zabrał się do przekonywania seniorów do robienia zakupów spożywczych przez internet. Spółdzielcy wierzą, że surfowania po sieci można nauczyć się w każdym wieku, i szykują dla tych „wcześniej urodzonych” klientów kampanię edukacyjną.

Niewątpliwą innowacją w handlu są też sklepy bezobsługowe. Wydawałoby się, że pandemia będzie dodatkowym impulsem do ich rozwoju – wszak kontakt z drugim człowiekiem stał się jedną z wielu obaw klientów. Wyniki sprzedaży w takich placówkach rzeczywiście w tym czasie wzrosły, ale chyba nie aż tak mocno, jak wielu oczekiwało. Zachęcam do lektury analizy tej – na razie niewielkiej – części krajobrazu krajowego handlu.

Swoją cegiełkę do niego dorzuca też Spomlek. Znany przetwórca serów dojrzewających otworzył sklep-bistro, które ma być miejscem spotkania konsumenta z jego wyrobami i doświadczania – produktów i marki. Pomysł to o tyle nietypowy, że nie jest to po prostu sklep firmowy, ale restauracja z winem i serami we wszelakich potrawach (również pod postacią pralin).

Do mistrzów innowacji technologicznych zalicza się z kolei Żabka, która w ostatnich tygodniach intensywnie przyspieszała wdrożenie rozwiązań e-commerce, o czym opowiada w wywiadzie jej wiceprezes.

Swojego rodzaju „innowacyjnością” wykazują się też dystrybutorzy próbujący znaleźć alternatywę dla zakazanych od niedawna papierosów mentolowych, sugerując korzystanie z bibułek mentolowych, które wkłada się do paczki tradycyjnych papierosów. Na ile to innowacyjne rozwiązanie jest legalne? Zachęcamy do lektury tego numeru.

Jako że my też innowacje mamy we krwi, zapraszam jednocześnie do naszych e-form dziennikarskich – co tydzień podsumowujemy wydarzenia w handlu w formie audio, czyli podcastu: Posłuchaj, co w Handlu i rozmawiamy z ciekawymi ludźmi z różnych branż z handlem związanych. Ku inspiracji, a więc i pobudzaniu innowacji!


Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 4 (495) 2021-03-26
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 4 (370) 2021-4
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 3 (203) 2021-03-23
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2021

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI