• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - 4.3 °C  / 52 % / 1014 hPa 4.3 °C / 52 % / 1014 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Topaz w Radzyniu Podlaskim może być czynny we wszystkie niedziele
    Topaz w Radzyniu Podlaskim może być czynny we wszystkie niedziele
    Franczyza Carrefoura wkracza do Kielc
    Franczyza Carrefoura wkracza do Kielc
    Pierwszy Kaufland w Lublinie
    Pierwszy Kaufland w Lublinie
    Upadła Alma z karą pół miliona złotych
    Upadła Alma z karą pół miliona złotych
    Handel - dyskonty
    Lidl Fair Pay
    Lidl Fair Pay
    Biedronka 2.0 we Wrocławiu
    Biedronka 2.0 we Wrocławiu
    Jest drugi Outlet Biedronki
    Jest drugi Outlet Biedronki
    Aldi pojawi się w N-Parku w Starej Iwicznej
    Aldi pojawi się w N-Parku w Starej Iwicznej
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Spar inwestuje w e-commerce
    Spar inwestuje w e-commerce
    Szamamm w Żabce
    Szamamm w Żabce
    Żabka z platformą G2A
    Żabka z platformą G2A
    Carrefour: teraz czas na franczyzę
    Carrefour: teraz czas na franczyzę
    Handel - centra handlowe
    Ptaszkowe Love w 3 Stawach
    Ptaszkowe Love w 3 Stawach
    Manufaktura: 21 mln wizyt w 2018 r.
    Manufaktura: 21 mln wizyt w 2018 r.
    Neinver: to był wymagający rok dla całej branży
    Neinver: to był wymagający rok dla całej branży
    Designer Outlet Sosnowiec z nowymi markami
    Designer Outlet Sosnowiec z nowymi markami
    Handel - hurt
    Sole od Makro Premium
    Sole od Makro Premium
    Catania podbija rynek ziemniaka
    Catania podbija rynek ziemniaka
    Trudności z urlopem w Makro
    Trudności z urlopem w Makro
    Czech i Słowak będą się rozpierać w Metrze?
    Czech i Słowak będą się rozpierać w Metrze?
    Handel - prawo
    WEI chce wycofania zakazu handlu w niedziele
    WEI chce wycofania zakazu handlu w niedziele
    Jest projekt ustawy znoszący zakaz handlu w niedziele
    Jest projekt ustawy znoszący zakaz handlu w niedziele
    Handel w niedziele pod lupą premiera
    Handel w niedziele pod lupą premiera
    Polacy i zakaz handlu w niedzielę
    Polacy i zakaz handlu w niedzielę
    Handel - transport i logistyka
    Elektryczna Poczta Polska
    Elektryczna Poczta Polska
    Bricomarché z ostatnim składem
    Bricomarché z ostatnim składem
    DHL rusza w trasę z Bryanem Adamsem
    DHL rusza w trasę z Bryanem Adamsem
    Technologie a magazyny i zimowe wyprzedaże
    Technologie a magazyny i zimowe wyprzedaże
    Handel - wyposażenie i technologie
    Piotr i Paweł zachęca do pobrania aplikacji "Najwięcej"
    Piotr i Paweł zachęca do pobrania aplikacji "Najwięcej"
    Żabka udostępnia apkę dla detalistów
    Żabka udostępnia apkę dla detalistów
    Mastercard i nowa dźwiękowa melodia marki
    Mastercard i nowa dźwiękowa melodia marki
    Serwisowanie kasy fiskalnej
    Serwisowanie kasy fiskalnej
    Handel - inne
    Grupa Merlin: chcemy być nr 2
    Grupa Merlin: chcemy być nr 2
    Jerzy Jakubiak w Max Premium Burgers
    Jerzy Jakubiak w Max Premium Burgers
    Gastromall Group inwestuje w Makaruna
    Gastromall Group inwestuje w Makaruna
    Więcej smaków w McDonald’s
    Więcej smaków w McDonald’s
    Handel
    Ptaszkowe Love w 3 Stawach
    Ptaszkowe Love w 3 Stawach
    Grupa Merlin: chcemy być nr 2
    Grupa Merlin: chcemy być nr 2
    Spar inwestuje w e-commerce
    Spar inwestuje w e-commerce
    Szamamm w Żabce
    Szamamm w Żabce
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks
    Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks
    Smak, wygoda, funkcjonalność
    Smak, wygoda, funkcjonalność
    Parówka parówce nierówna
    Parówka parówce nierówna
    Zdrowa żywność rośnie w siłę
    Zdrowa żywność rośnie w siłę
    U producenta - profil
    Oshee coraz zdrowsze
    Oshee coraz zdrowsze
    Nordzucker przejmuje w Australii
    Nordzucker przejmuje w Australii
    Unilever przejmuje zdrowe przekąski
    Unilever przejmuje zdrowe przekąski
    Danio to marka lokalna
    Danio to marka lokalna
    U producenta - dobra marka
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    Ogrodowe smaki
    Ogrodowe smaki
    U producenta - rynek
    #PyszneInspiracje z Hochlandem
    #PyszneInspiracje z Hochlandem
    Wioletta Rosołowska szefową L'Oreala w Niemczech
    Wioletta Rosołowska szefową L'Oreala w Niemczech
    Devil Energy Drink wciąż budzi kontrowersje
    Devil Energy Drink wciąż budzi kontrowersje
    Znakomity sezon dla producenta piwa Żywiec
    Znakomity sezon dla producenta piwa Żywiec
    U producenta - prawo
    Wystartowała usługa Twój e-PIT
    Wystartowała usługa Twój e-PIT
    Rosnące wymagania USA dla eksporterów żywności z UE
    Rosnące wymagania USA dla eksporterów żywności z UE
    Spory o żywność - nowe rozwiązania
    Spory o żywność - nowe rozwiązania
    WEI apeluje o odstąpienie od podwyżki VAT na napoje
    WEI apeluje o odstąpienie od podwyżki VAT na napoje
    U producenta
    Wystartowała usługa Twój e-PIT
    Wystartowała usługa Twój e-PIT
    #PyszneInspiracje z Hochlandem
    #PyszneInspiracje z Hochlandem
    Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks
    Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks
    Wioletta Rosołowska szefową L'Oreala w Niemczech
    Wioletta Rosołowska szefową L'Oreala w Niemczech
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Browar Stu Mostów i Etno Cafe łączą siły
    Browar Stu Mostów i Etno Cafe łączą siły
    Podniebna karta win niezmiennie z Centrum Wina
    Podniebna karta win niezmiennie z Centrum Wina
    Nielsen: 2018 rok był bez wątpienia rynkiem browarów
    Nielsen: 2018 rok był bez wątpienia rynkiem browarów
    Wyjątkowe dziedzictwo smaku ukryte w kryształowej karafce
    Wyjątkowe dziedzictwo smaku ukryte w kryształowej karafce
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    Sokołów. Stówki
    Sokołów. Stówki
    Podravka. Ajvar
    Podravka. Ajvar
    Firma Bracia Urbanek. Danie Indyjskie
    Firma Bracia Urbanek. Danie Indyjskie
    Grupa Maspex. Łowicz
    Grupa Maspex. Łowicz
    Nowości - promocje
    Bracia Koral dla wszystkich, których kochamy
    Bracia Koral dla wszystkich, których kochamy
    "Lubię Zimę z Tymbarkiem"
    "Lubię Zimę z Tymbarkiem"
    Activia wspiera ciało i duszę
    Activia wspiera ciało i duszę
    Milka i Tesco we wspólnej akcji
    Milka i Tesco we wspólnej akcji
    Nowości - kampanie
    Vileda wspiera reklamowo mopa Ultramax
    Vileda wspiera reklamowo mopa Ultramax
    Tymbark Vitamini - zdrowo pomyślane!
    Tymbark Vitamini - zdrowo pomyślane!
    Czas na siłownię!
    Czas na siłownię!
    Do wygrania milion Grześków
    Do wygrania milion Grześków
    Nowości
    Sokołów. Stówki
    Sokołów. Stówki
    Podravka. Ajvar
    Podravka. Ajvar
    Firma Bracia Urbanek. Danie Indyjskie
    Firma Bracia Urbanek. Danie Indyjskie
    Bracia Koral dla wszystkich, których kochamy
    Bracia Koral dla wszystkich, których kochamy
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Tradycyjnie i po hiszpańsku
    Tradycyjnie i po hiszpańsku
    Delikatesy na szczęście
    Delikatesy na szczęście
    Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
    Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
    Z wizytą w sklepie: Dobrze
    Z wizytą w sklepie: Dobrze
    W sklepie - z praktyki
    Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone
    Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone
    Sklep mięsny. Jak go prowadzić?
    Sklep mięsny. Jak go prowadzić?
    Z cyklu w obiektywie
    Z cyklu w obiektywie
    Ocena stacjonarnych sklepów z kosmetykami
    Ocena stacjonarnych sklepów z kosmetykami
    W sklepie
    Tradycyjnie i po hiszpańsku
    Tradycyjnie i po hiszpańsku
    Delikatesy na szczęście
    Delikatesy na szczęście
    Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
    Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
    Z wizytą w sklepie: Dobrze
    Z wizytą w sklepie: Dobrze
  • E-commerce
    E-commerce
    Tylko dla influencerów
    Tylko dla influencerów
    Już 15% e-sklepów ma przynajmniej dwa adresy www
    Już 15% e-sklepów ma przynajmniej dwa adresy www
    eBay coraz ważniejszy dla rodzimych e-sklepów
    eBay coraz ważniejszy dla rodzimych e-sklepów
    Apple Pay już na Allegro
    Apple Pay już na Allegro
  • Dzieje się
    Dzieje się
    Zakochana Galeria A2
    Zakochana Galeria A2
    "Zabawa to poważna sprawa"
    "Zabawa to poważna sprawa"
    Konkurs grantowy IKEI zakończony
    Konkurs grantowy IKEI zakończony
    Nadwaga u psów, tak jak u ludzi, skraca życie
    Nadwaga u psów, tak jak u ludzi, skraca życie
  • Spod lady
    Spod lady
    Bakalland i Akademia Kulinarna Whirlpool łączą siły
    Bakalland i Akademia Kulinarna Whirlpool łączą siły
    Powiew Cejlonu w stolicy
    Powiew Cejlonu w stolicy
    Bezmięsne Emiraty
    Bezmięsne Emiraty
    Smakowita promocja w KFC
    Smakowita promocja w KFC
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Dzieje się
  • Spod lady
  • O Nas
zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
3 (339) 2018-3

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


6. Od redakcji
8. Przewodnik.
Długi w branży alkoholowej
10. Wiadomości
20. Temat numeru.
Top 30 największych sieci franczyzowych, ajencyjnych i partnerskich
Zmiany we franczyzie w ostatnim roku
Franczyza 14 lat temu
Rozmowa z Michałem Wiśniewskim, członkiem zarządu i dyrektorem działu doradztwa we franczyzie w Profit System
28. Analiza.
Najważniejsze trendy w supermarketach i sklepach małoformatowych
30. Opinie.
Detaliści o ograniczeniu handlu w niedziele
34. U producenta.
Herbapol-Lublin
36. U producenta.
Iglotex
38. Dobra marka.
Beluga
40. Ryby.
Przed nami jeden ze szczytów ich sprzedaży
46. Premiery.
Nowe produkty spożywcze
51. Promocje.
Akcje organizowane przez producentów, które wspierają sprzedaż ich produktów
52. Inspiracje.
Nowy trend – przybywa kosmetyków naturalnych
53. Szampony.
Rośnie zainteresowanie produktami, które dbają nie tylko o włosy, ale także o skórę głowy
55. Wkładki higieniczne.
Kategoria podatna na innowacje
57. Rozmowa.
Małgorzata Szczutowska, category manager Velvet Care
58. Środki czystości.
Na półkach nie powinno zabraknąć płynów do mycia okien, ale nie tylko
59. Premiery.
Nowe produkty chemiczno-kosmetyczne
61. Raport specjalny
– Wielkanoc
116. Pani Katarzyno.
Fotografowanie w sklepie
118. Lody.
Bez względu na pogodę trzeba pamiętać, aby poszerzyć asortyment
122. Na kółkach.
Rodzina Fiata Doblo
124. Sklep.
Młody przedsiębiorca mierzy się z polskim rynkiem
126. Wokół handlu.
ISM, Retail Summit, PLMA
129. Krzyżówka,
przepisy, marki w reklamie

  • 2019 r.
  • 2 (348) 2019-1
  • 12-1 (347) 2019-12
  • 2018 r.
  • 11 (346) 2018-11
  • 10 (345) 2018-10
  • 9 (344) 2018-9
  • 7-8 (343) 2018-7-8
  • 6 (342) 2018-6
  • 5 (341) 2018-5
  • 4 (340) 2018-4
  • 3 (339) 2018-3
  • 2017 r.
  • 2 (338) 2017-2
  • 12-1 (337) 2017-12
  • 11 (336) 2017-11
  • 10 (335) 2017-10
  • 9 (334) 2017-9
  • 7-8 (333) 2017-7-8

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma „Handel”.

Barbara Mikusińska (redaktor naczelna czasopisma „Handel”), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu „handelextra.pl”), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Barbara Mikusińska-Ozdobińska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

3 (339) 2018-3

3 (339) 2018-3

3 (339) 2018-3

2 (348) 2019-1

3 (339) 2018-3

12-1 (347) 2019-12

3 (339) 2018-3

11 (346) 2018-11

3 (339) 2018-3

10 (345) 2018-10

3 (339) 2018-3

9 (344) 2018-9

3 (339) 2018-3

7-8 (343) 2018-7-8

3 (339) 2018-3

6 (342) 2018-6

3 (339) 2018-3

5 (341) 2018-5

3 (339) 2018-3

4 (340) 2018-4

- Nastała stabilizacja. Ponad 37,5 tys. sklepów objęło nasze tegoroczne zestawienie. To o ponad 1,8 tys. placówek więcej niż w poprzednim rankingu "Handlu".

- Antidotum na dyskonty. - polskie systemy franczyzowe powinny już pomyśleć o zagranicznej ekspansji - uważa Michał Wiśniewski, członek zarządu, dyrektor działu doradztwa we franczyzie w Profit System.

- Ta ostania niedziela. Intencją ustawodawcy było zadowolenie całej branży handlowej, a tymczasem więcej słychać głosów sprzeciwu wobec ograniczenia handlu w niedzielę, co pokazuje też nasza sonda.

- Silni razem. Tytuł z artykułu w "Handlu", który ukazał się w kwietniu 2004 r. i analizował sytuację franczyzy pod koniec 2003 r., towarzysząc naszemu pierwszemu rankingowi największych sieci zintegrowanych i franczyzowaych.

- Więcej w koszyku. W 2017 r. najważniejszym trendem w supermarketach i sklepach małoformatowych był wzrost cen.

130 stron

W marcu jak w garncu

Przytaczam w  tytule przysłowie odnoszące się do pogody, bo dla niektórych kategorii produktów będzie ona miała kolosalne znaczenie. Co prawda słońca i  wysokiej temperatury producenci i  sprzedający lody oczekują przede wszystkim późną wiosną, latem i  jesienią (im dłużej, tym lepiej), ale jeśli pogodne dni są w marcu, to przy zamrażarkach od razu widać zainteresowanych słodkimi deserami konsumentów. Dlatego w artykule „W  oczekiwaniu na dobrą aurę” przypominamy właścicielom sklepów, że czas już zacząć lodowy sezon. Dobrze też spojrzeć na asortyment soków, napojów i  wody, zwłaszcza że na marzec, a  szczególnie jego koniec, przypadną przedświąteczne zakupy. O  tym, co przygotowali na Wielkanoc ich producenci – w  artykule „Czas na szerszą półkę” w  raporcie specjalnym. W  tym wydaniu jest on bardzo obszerny, bo kategorii produktów, które na pewno zwiększą z  dużą dynamiką sprzedaż, jest sporo. Niektóre segmenty rosną nawet bardziej niż przed Bożym Narodzeniem. Szczegóły – w  raporcie specjalnym Wielkanoc.
To, co dzieje się w garncu z  przysłowia, oddaje również sytuację handlu detalicznego, który musi zmierzyć się od marca z  rewolucyjnymi zmianami (przepisów). Przede wszystkim będzie to pierwszy miesiąc z  „zamkniętymi” niedzielami. Czy detaliści mówią w  tej sprawie jednym głosem? Zdecydowanie nie, nawet jeśli reprezentują jeden kanał dystrybucji, czyli ten tradycyjny. Dlaczego nie są zgodni? Na to pytanie odpowiadają w  artykule „Ta ostatnia niedziela” nasi eksperci – właściciele sklepów. Równocześnie zaczynają obowiązywać przepisy umożliwiające ograniczanie przez samorządy nocnej sprzedaży alkoholu w  sklepach oraz limitowanie koncesji nawet na piwo, o  czym przypominamy na str. 18. Przy czym zakaz handlowania w  niedziele odczujemy bardzo szybko, w  sprawie alkoholu oddziaływanie nowych regulacji rozłoży się w  czasie i  będzie w  skali kraju mocno zróżnicowane.
Jak co roku w  marcu publikujemy listę największych sieci franczyzowych i  partnerskich w  branży spożywczej. W  komentarzu do niej Katarzyna Pierzchała zauważa, że tym razem nie ma spektakularnych zmian w  stosunku do ubiegłorocznej listy i  że „rynek” franczyzy stabilizuje się. Michał Wiśniewski z Profit System w  rozmowie wręcz zachęca operatorów do „pójścia szerokim frontem” do naszych południowych sąsiadów. Jednak skojarzenie z  przysłowiowym garncem pojawia się przy porównaniu tegorocznej listy z  pierwszą, którą opublikowaliśmy w  kwietniowym „Handlu” w  2004 r. (dane dotyczyły 2003 r.). To nawiązanie do historii wynika z  jubileuszu 25-lecia „Handlu”. Szczególnie interesujące były losy tych sieci, które w  międzyczasie zniknęły z  naszego zestawienia (i  czasem też z  rynku). Niektóre – mocno pogmatwane, skomplikowane. Równocześnie z  tej analizy wyraźnie widać, którzy operatorzy przez lata skutecznie budowali swoją pozycję we franczyzie.



Barbara Mikusińska-Ozdobińska
redaktor naczelna
"Handel"
Barbara Mikusińska-Ozdobińska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 1 (473) 2018-12-20
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 2 (348) 2019-1
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 2 (182) 2019-02-15
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2019

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI