• Ashburn, United States Raport pogodowy dla miasta Ashburn - 5.5 °C  / 70 % / 1009 hPa 5.5 °C / 70 % / 1009 hPa
  • Masz konto ? ↓
    • Zaloguj
    • Zarejestruj się
    • Przypomnij hasło
  • Zapisz się na Newsletter
  • Kontakt
Portal handelextra.pl
  • Handel
    • hiper- i supermarkety
    • dyskonty
    • franczyza i grupy zakupowe
    • centra handlowe
    • hurt
    • prawo
    • transport i logistyka
    • wyposażenie i technologie
    • handel - inne
    • wszystkie kategorie
    Handel - hiper- i supermarkety
    Polomarket z kolejnym supermarketem
    Polomarket z kolejnym supermarketem
    Tesco rozważa sprzedaż azjatyckich aktywów
    Tesco rozważa sprzedaż azjatyckich aktywów
    Polomagazyn święci triumfy
    Polomagazyn święci triumfy
    Grupa Piotr i Paweł złożyła zaktualizowane plany restrukturyzacyjne
    Grupa Piotr i Paweł złożyła zaktualizowane plany restrukturyzacyjne
    Handel - dyskonty
    W Przasnyszu ruszyła największa Biedronka
    W Przasnyszu ruszyła największa Biedronka
    Sukienki Sugarfree w Lidlu
    Sukienki Sugarfree w Lidlu
    Lidl coraz bliżej 720 sklepów w Polsce
    Lidl coraz bliżej 720 sklepów w Polsce
    Aldi zaprasza do testów influencerów
    Aldi zaprasza do testów influencerów
    Handel - franczyza i grupy zakupowe
    Sieć Rabat Detal przekroczyła liczbę 2000 sklepów
    Sieć Rabat Detal przekroczyła liczbę 2000 sklepów
    Przybywa supermarketów Lewiatan
    Przybywa supermarketów Lewiatan
    Żabka otworzyła najmniejszy sklep w Polsce
    Żabka otworzyła najmniejszy sklep w Polsce
    Nowa wersja reklamy "Do Lewiatana jeden krok…"
    Nowa wersja reklamy "Do Lewiatana jeden krok…"
    Handel - centra handlowe
    Galeria Malta startuje z programem lojalnościowym
    Galeria Malta startuje z programem lojalnościowym
    CH 3 Stawy. Świąteczne gotowanie z Magdą Gessler
    CH 3 Stawy. Świąteczne gotowanie z Magdą Gessler
    W Grodzisku Mazowieckim powstanie park handlowy
    W Grodzisku Mazowieckim powstanie park handlowy
    Galeria Gniezno rozdaje choinki
    Galeria Gniezno rozdaje choinki
    Handel - hurt
    Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi
    Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi
    Makro zaprasza w każdą niedzielę
    Makro zaprasza w każdą niedzielę
    Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji
    Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji
    Rusza druga edycja Dni Gastronomii
    Rusza druga edycja Dni Gastronomii
    Handel - prawo
    Podatek handlowy zawieszony do 1 lipca 2020 r.
    Podatek handlowy zawieszony do 1 lipca 2020 r.
    Czy w niedzielę można bez przeszkód robić zakupy?
    Czy w niedzielę można bez przeszkód robić zakupy?
    Prohibicja nie uderzyła do głowy
    Prohibicja nie uderzyła do głowy
    Kasy fiskalne - jakie zmiany czekają podatników w 2020 r.?
    Kasy fiskalne - jakie zmiany czekają podatników w 2020 r.?
    Handel - transport i logistyka
    Terminal DHL Express w Poznaniu już działa
    Terminal DHL Express w Poznaniu już działa
    InPost - 10 sortowni w Polsce w przyszłym roku
    InPost - 10 sortowni w Polsce w przyszłym roku
    PepsiCo buduje nowy magazyn
    PepsiCo buduje nowy magazyn
    ISS RFID nawiązuje współpracę z firmą Rossmann
    ISS RFID nawiązuje współpracę z firmą Rossmann
    Handel - wyposażenie i technologie
    Zimą Euronet postawi sezonowe bankomaty
    Zimą Euronet postawi sezonowe bankomaty
    Checkpoint Systems: zabezpieczenia towarów w handlu detalicznym
    Checkpoint Systems: zabezpieczenia towarów w handlu detalicznym
    Subiekt jest już po ukraińsku
    Subiekt jest już po ukraińsku
    E-handel zmienia magazyny
    E-handel zmienia magazyny
    Handel - inne
    Z Chaty Polskiej do Grupy Qpony-Blix
    Z Chaty Polskiej do Grupy Qpony-Blix
    KPMG: 32 tys. Polaków zarabia rocznie powyżej 1 mln złotych
    KPMG: 32 tys. Polaków zarabia rocznie powyżej 1 mln złotych
    Ceny wzrosły w listopadzie. Znowu głównie przez żywność
    Ceny wzrosły w listopadzie. Znowu głównie przez żywność
    Super- i hipermarkety wygrywają przed świętami
    Super- i hipermarkety wygrywają przed świętami
    Handel
    Z Chaty Polskiej do Grupy Qpony-Blix
    Z Chaty Polskiej do Grupy Qpony-Blix
    KPMG: 32 tys. Polaków zarabia rocznie powyżej 1 mln złotych
    KPMG: 32 tys. Polaków zarabia rocznie powyżej 1 mln złotych
    Ceny wzrosły w listopadzie. Znowu głównie przez żywność
    Ceny wzrosły w listopadzie. Znowu głównie przez żywność
    Podatek handlowy zawieszony do 1 lipca 2020 r.
    Podatek handlowy zawieszony do 1 lipca 2020 r.
  • U producenta
    • asortyment
    • profil
    • dobra marka
    • rynek
    • prawo
    • wszystkie kategorie
    U producenta - asortyment
    Ryby mają głos
    Ryby mają głos
    Pogoda dla piwoszy
    Pogoda dla piwoszy
    Lodowy rynek bez tajemnic
    Lodowy rynek bez tajemnic
    Święta po polsku, czyli alkohol za 4 mld zł
    Święta po polsku, czyli alkohol za 4 mld zł
    U producenta - profil
    Nestlé pozbywa się lodów
    Nestlé pozbywa się lodów
    Żywiec Zdrój odzyskał 60% plastiku
    Żywiec Zdrój odzyskał 60% plastiku
    Nestlé wprowadza Nutri-Score w Europie
    Nestlé wprowadza Nutri-Score w Europie
    90-lecie Spółdzielni Mleczarskiej Lazur
    90-lecie Spółdzielni Mleczarskiej Lazur
    U producenta - dobra marka
    Prosto z półki: Wawel
    Prosto z półki: Wawel
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Bella. Kierunek ultracienkie
    Tradycja i nowoczesność
    Tradycja i nowoczesność
    Ogrodowe smaki
    Ogrodowe smaki
    U producenta - rynek
    Do 2024 r. globalny rynek spożywczy wzrośnie o jedną czwartą
    Do 2024 r. globalny rynek spożywczy wzrośnie o jedną czwartą
    Polacy gotowi na opakownaia zwrotne
    Polacy gotowi na opakownaia zwrotne
    Miraculum sprzedaje z Alibabą
    Miraculum sprzedaje z Alibabą
    Świąteczne zestawy w drogeriach
    Świąteczne zestawy w drogeriach
    U producenta - prawo
    RODO a firmowe spotkania wigilijne
    RODO a firmowe spotkania wigilijne
    Polacy przeciwni podwyżce akcyzy na piwo
    Polacy przeciwni podwyżce akcyzy na piwo
    Akcyza na alkohol i papierosy 2019: drastyczny wzrost
    Akcyza na alkohol i papierosy 2019: drastyczny wzrost
    Jak korzystać z ulgi badawczo rozwojowej i IP Box
    Jak korzystać z ulgi badawczo rozwojowej i IP Box
    U producenta
    Do 2024 r. globalny rynek spożywczy wzrośnie o jedną czwartą
    Do 2024 r. globalny rynek spożywczy wzrośnie o jedną czwartą
    Nestlé pozbywa się lodów
    Nestlé pozbywa się lodów
    Polacy gotowi na opakownaia zwrotne
    Polacy gotowi na opakownaia zwrotne
    Miraculum sprzedaje z Alibabą
    Miraculum sprzedaje z Alibabą
  • Alkohole papierosy
    Alkohole/papierosy
    Browar Pinta zwiększa produkcję Ataku Chmielu
    Browar Pinta zwiększa produkcję Ataku Chmielu
    Cała naprzód - kierunek Karaiby!
    Cała naprzód - kierunek Karaiby!
    Stock Prosecco Treviso
    Stock Prosecco Treviso
    Leszek przełamuje lody
    Leszek przełamuje lody
  • Drogeria
  • Nowości
    • premiery
    • promocje
    • kampanie
    • wszystkie kategorie
    Nowości - premiery
    ETi European Food Industries. Browni
    ETi European Food Industries. Browni
    Mars Wrigley. Celebrations
    Mars Wrigley. Celebrations
    OSM Łowicz. Puddingi
    OSM Łowicz. Puddingi
    OSM Łowicz. Kremowy
    OSM Łowicz. Kremowy
    Nowości - promocje
    Wygraj kuchnię IKEA
    Wygraj kuchnię IKEA
    Sfotografuj smak świątecznej Prostej Historii
    Sfotografuj smak świątecznej Prostej Historii
    Trwa konkurs Lirene
    Trwa konkurs Lirene
    Zaczarowany konkurs
    Zaczarowany konkurs
    Nowości - kampanie
    Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Coli
    Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Coli
    Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec
    Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec
    "Elfy same w domu"
    "Elfy same w domu"
    Mus + Zboże od Tymbarku
    Mus + Zboże od Tymbarku
    Nowości
    ETi European Food Industries. Browni
    ETi European Food Industries. Browni
    Mars Wrigley. Celebrations
    Mars Wrigley. Celebrations
    OSM Łowicz. Puddingi
    OSM Łowicz. Puddingi
    Wygraj kuchnię IKEA
    Wygraj kuchnię IKEA
  • W sklepie
    • portrety
    • z praktyki
    • wszystkie kategorie
    W sklepie - portrety
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
    Raj dla łasuchów, czyli American Candy Shop
    Raj dla łasuchów, czyli American Candy Shop
    W sklepie - z praktyki
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Bakaliowa półka na Wielkanoc
    Bakaliowa półka na Wielkanoc
    Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone
    Z praktyki: ryby świeże, bo mrożone
    Sklep mięsny. Jak go prowadzić?
    Sklep mięsny. Jak go prowadzić?
    W sklepie
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Zobacz, jak wygląda odnowiona Edeka Süllau w Mölln
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Gekon jest eko [PORTRET SKLEPU]
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Zdrowy sklep dla zwierząt: Z pasji i z pasją
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
    Z wizytą w sklepie: Kiszeczka
  • E-commerce
    E-commerce
    177 zł w niecałe 30 minut. Tak się kupuje w internecie
    177 zł w niecałe 30 minut. Tak się kupuje w internecie
    Primavera Parfum na chińskim rynku
    Primavera Parfum na chińskim rynku
    UOKiK wszczął postępowanie wobec Allegro. Platforma nie ma sobie nic do zarzucenia
    UOKiK wszczął postępowanie wobec Allegro. Platforma nie ma sobie nic do zarzucenia
    Frisco.pl pomaga razem z Martyną Wojciechowską
    Frisco.pl pomaga razem z Martyną Wojciechowską
  • Dzieje się
    Dzieje się
    Empik znów funduje książki do bibliotek
    Empik znów funduje książki do bibliotek
    Coca-Cola przekazała gminom już 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki opadów
    Coca-Cola przekazała gminom już 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki opadów
    Festiwal Kobiet Internetu
    Festiwal Kobiet Internetu
    "#Każda koszula pomaga"
    "#Każda koszula pomaga"
  • Spod lady
    Spod lady
    Z Kalifornii na świąteczny stół
    Z Kalifornii na świąteczny stół
    Zdradzamy tajniki kolorów owoców i warzyw. Skąd się biorą i po co?
    Zdradzamy tajniki kolorów owoców i warzyw. Skąd się biorą i po co?
    Rusza nowa edycja Akademii Uwielbiam
    Rusza nowa edycja Akademii Uwielbiam
    Fabrykę E.Wedel odwiedziło 2,5 tys. osób
    Fabrykę E.Wedel odwiedziło 2,5 tys. osób
  • O Nas
Zaloguj
Zarejestruj
Przypomnij hasło
  • Handel
  • U producenta
  • Alkohole/papierosy
  • Drogeria
  • Nowości
  • W sklepie
  • E-commerce
  • Dzieje się
  • Spod lady
  • O Nas

Kontakt:

  • VFP Communications Ltd.
    ul. Goraszewska 23a,
    02-910 Warszawa
    NIP: 587-020-04-12
    KRS: 0000038991
  • +48 (22) 514 65 00
  • info@media.com.pl
  • Lokalizacja w Google Maps



zakup prenumeratę
roczna nonstop studencka



App Store Google play
E-wydania w ramach prenumeraty
są bezpłatne.

HANDEL
11 (356) 2019-11

zamów egzemplarz
Zamów egzemplarz testowy
Podgląd wydania


8. OD REDAKCJI
10. HANDEL EXTRA
16. ANALIZA
22. ROZMOWA MIESIĄCA
26. HANDEL JUTRA
28. ROZMOWA
30. SKLEP
33. E-HANDEL
36. GŁOS BRANŻY
NA PÓŁCE
38. ROZMOWA
40. ZIELONA PÓŁKA
44. ROZMOWA
47. TREND
50. 5 FAKTÓW O FIRMIE
51. POLSKIE CENTRUM AKREDYTACJI
52. PREMIERY
DROGERIA
56. ZESTAWY KOSMETYCZNE
58. TREND
60. 5 FAKTÓW O MARCE
61. PREMIERY
62. RAPORT ŚWIĄTECZNY Z PRAKTYKI
124. PANI KATARZYNO
126. 5 KROKÓW DO...
128. WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE
130. MOTORYZACJA
WOKÓŁ HANDLU
132. DZIEJE SIĘ
134. WYDARZENIA
CZAS WOLNY
136. MARKI W REKLAMIE, PRZEPISY, KRZYŻÓWK

  • 2019 r.
  • 11 (356) 2019-11
  • 10 (355) 2019-10
  • 9 (354) 2019-9
  • 7-8 (353) 2019-8
  • 6 (352) 2019-5
  • 5 (351) 2019-5
  • 4 (350) 2019-4
  • 3 (349) 2019-3
  • 2 (348) 2019-1
  • 12-1 (347) 2019-12
  • 2018 r.
  • 11 (346) 2018-11
  • 10 (345) 2018-10
  • 9 (344) 2018-9
  • 7-8 (343) 2018-7-8
  • 6 (342) 2018-6
  • 5 (341) 2018-5

Portal handelextra.pl tworzony jest przez dziennikarzy czasopisma Handel.

Michalina Szczepańska (redaktor naczelna czasopisma Handel), Magdalena Weiss (dziennikarz), Ilona Mrozowska (redaktor naczelna portalu handelextra.pl), Katarzyna Pierzchała (dziennikarz), Joanna Hamdan (dziennikarz).

Redakcja czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:


Reklama czasopisma Handel i portalu handelextra.pl:

PR & Social Media:


Michalina Szczepańska Magdalena Weiss Ilona Mrozowska Katarzyna Pierzchała Joanna Hamdan

Najnowsze wydania

11 (356) 2019-11

11 (356) 2019-11

11 (356) 2019-11

10 (355) 2019-10

11 (356) 2019-11

9 (354) 2019-9

11 (356) 2019-11

7-8 (353) 2019-8

11 (356) 2019-11

6 (352) 2019-5

11 (356) 2019-11

5 (351) 2019-5

11 (356) 2019-11

4 (350) 2019-4

11 (356) 2019-11

3 (349) 2019-3

11 (356) 2019-11

2 (348) 2019-1

11 (356) 2019-11

12-1 (347) 2019-12

W numerze między innymi:

- Znikające sklepy Tesco? To jeszcze nie koniec. Kłopoty brytyjskiego detalisty na polskim rynku widać gołym okiem. W ciągu półtora roku ubyło w naszym kraju 70 sklepów sieci. Jednak prawdziwa fala „restrukturyzacji” wciąż jest przed nami.

- Dziś w Warszawie, jutro na Podkarpaciu. Recyklomaty, automaty do samodzielnego zatowarowania półek czy drony dostarczające zamówienie na balkon klienta to nie scenariusz filmu science fiction, tylko przyszłość handlu. Rozmawiamy o niej z Ireneuszem Wróblem, właścicielem siedmiu sklepów Lewiatan na Podkarpaciu.

- Opakowanie, geografia i ekrany. O miksowaniu kategorii spożywczych i o tym, czego można nauczyć się od innych branż oraz co podejrzeć w sklepach modowych, ale też o niezagrożonej roli kanału tradycyjnego w sprzedaży alkoholu, rozmawiamy z Markiem Sypkiem, dyrektorem generalnym Stock Polska.

- E-koszyk z żywnością: dziś czy jutro? W rankingu kategorii, w których internauci najchętniej robią e-zakupy, żywność nie znajduje się nawet w pierwszej dziesiątce i właśnie to zjawisko jest największą niewiadomą w prognozach dla e-handlu.

- 5 kroków do... prowadzenia profilu sklepu na Facebooku. Czy detalista ma być czy nie być w mediach społecznościowych? Raczej być, odpowiadają branżowi eksperci, bo to dodatkowe miejsce do zachęcania klientów do wizyty w sklepie bądź zrobienia w nim większych zakupów niż te zaplanowane. To też szansa na zwiększenie lojalności klienta poprzez wchodzenie z nim w interakcje poza placówką.

138 stron o handlu

Tradycja, nowoczesność i jutro

CZASY, GDY KONSUMENCI W MNIEJSZYCH MIEJSCOWOŚCIACH Z OPÓŹNIENIEM KUPOWALI I JEDLI TO CO CI Z NAJWIĘKSZYCH POLSKICH MIAST, DAWNO MINĘŁY.
A mały, tradycyjny handel w podkarpackim miasteczku goni kanał nowoczesny i nie ma kompleksów – dowodzi w rozmowie numeru Ireneusz Wróbel (str. 22), właściciel siedmiu sklepów pod szyldem Lewiatana. I kreśli różne technologiczne scenariusze dla swoich sklepów na przyszłość, bo – jak tłumaczy – tradycja nie może odstawać, a jednocześnie może wygrywać indywidualnym, osobistym podejściem do klienta. Rola sprzedawcy w tym kanale ewoluuje więc w stronę doradcy klienta, zwłaszcza wobec nadchodzącej fali inwestycji w kasy samoobsługowe.

O ewolucji, ale rynku spożywczego, i wynikającej z tego konieczności czerpania z różnych kategorii i mieszania ich ze sobą rozmawiamy z Markiem Sypkiem (str. 28), dyrektorem generalnym Stock Polska. A mocny alkohol, jak się okazuje, inspiruje się i tym słabszym, i... luksusowymi zegarkami.

O konieczności kreowania przekonuje Jan Kolański, twórca Colian Holdings (str. 38). Kreowanie oznacza m.in. wyprzedzanie rynku. Wyprzedzić próbują go m.in. czołowa belgijska sieć Delhaize, która obok jednego ze swych marketów posadziła pomidory i sałaty, by je świeżo zebrane sprzedawać każdego dnia klientom – przykłady takich ciekawych aktywności w nowej rubryce: Handel jutra (str. 26). Tradycyjnie o tej porze roku przygotowaliśmy też cykl tekstów o kluczowych dla świąt kategoriach – rozpoczynamy je od str. 62.

Dziękuję, że jesteście z nami, i zachęcam do zagłębienia się w to wydanie „Handlu”, które już na pierwszy rzut oka wygląda inaczej. Na „drugi” rzut zaś – ma rozbudowane treści o praktyczne rozwiązania i inspiracje, których celem jest mocniejsze wspieranie Was, Naszych Czytelników, w rozwoju biznesu i tworzeniu handlowego oraz producenckiego „jutra”.


Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    →
    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    →
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    →
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    →
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    →
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    →
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    →
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    →
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem

    →
    handelextra.pl
    →
    profil magazynu na Facebooku

  • Wydarzenia związane z magazynem

    →
    Konkurs Hit Handlu
    →
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    →
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    →
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

VFP Communications Ltd.

  • VFP Communications LTD Sp. z o.o.,
    ul. Goraszewska 23a, 02-910
    Warszawa
  • Tel.: +48 22 514 6 500
  • E-mail: info@media.com.pl

  • KRS: 0000038991
  • NIP: 5870200412
  • REGON: 190598398

  • Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 180 000 zł
Nasze Publikacje
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Media & Marketing Polska
    Wydawany od 1993 r. (początkowo jako Media Polska, a od 1996 r. jako tytuł połączony) magazyn poświęcony segmentowi komunikacji marketingowej. Skupia się na zagadnieniach związanych z marketingiem, agencjami reklamowymi, domami mediowymi, badaniami rynkowymi, social mediami i PR-em. Pod jego egidą są wykonywane oraz publikowane badania jakości usług realizowanych przez takie podmioty branżowe jak: agencje reklamowe full service, domy mediowe, agencje marketingowe czy agencje eventowe.
    • 12 (482) 2019-11-28
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Handel
    Wydawany od września 1993 r. , wiodące czasopismo w branży FMCG. Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych dużych i małych sieci, hurtowni, producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami i trendami na rynku detalicznym i hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. W części edukacyjnej radzi, jak efektywnie prowadzić sklep. Porusza zagadnienia dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa, marketingu.
    • 11 (356) 2019-11
  • Najnowsza okładka Magazynu
    Food Service
    Wydawany od 1994 roku, jest prestiżowym magazynem specjalistycznym skierowanym do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych, hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.
    • 11 (190) 2019-11-30
    • 5 (165) 2017-5
Food Service Handel MMP Almanach Mediów i Reklamy MMP24 Food Service Summit MMP Konferencje Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego Hit Handlu Kreatura Ouichef

© COPYRIGHT 2019

  • HOME
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN / POLITYKA PRYWATNOŚCI