Handel - wyposażenie i technologie

Adam Spławski wraca do Mastercard

W nowej roli będzie odpowiadał za realizację projektów konsultingowych i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych dla klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Systemy multimedialne i ich rola w sprzedaży

Z paraliżem decyzyjnym w miejscach sprzedaży zmaga się od 5 do 80% klientów, w zależności od kategorii produktu. Jak zatem zwrócić ich uwagę na określone oferty? Jednym ze sposobów może okazać się system multimedialny digital signage.

Słomki z fusów po kawie?

To możliwe. Nad takim rozwiązaniem pracuje Starbucks Polska.

Sklep 4.0 to nie pieśń przyszłości

Takie nowoczesne placówki już funkcjonują a ich przewagą jest fakt, że same ułatwiają zarządzanie handlem - przekonuje ekspertka z Checkpoint Systems Polska i wyjaśnia, na czym to ułatwienie polega.

E-paragon jest już dostępny na telefon

Platforma Detalistów, we współpracy z firmą Novitus, producentem urządzeń fiskalnych w Polsce, wdrożyła usługę e-paragonów, która jako jedyna na rynku spełnia wymogi ustawodawcy i po raz pierwszy w pełni zastępuje paragon papierowy.

Sztuczna inteligencja odczyta emocje e-klienta

W kraju jest już dostępna pierwsza zaawansowana technologia sztucznej inteligencji, która wskaże radość, hejt, a nawet potencjalne odejście e-klienta. Jej autorami są Polacy.

Są pierwsze efekty współpracy PayTel i Dotykačka

Firmy wprowadzają właśnie na rynek wspólne rozwiązania kasowo-płatnicze.

Wielkoformatowe Złote Tarasy

W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy pojawiły się cztery wielkoformatowe ekrany LED.

Cyfrowa rewolucja w Polomarkecie: 1500 nowych PINpadów

eService i PKO Bank Polski zostali dostawcami innowacyjnych usług płatniczych dla Grupy Polomarket.

Mastercard: 70% transakcji kartą nie przekracza 100 zł

Około 30% spośród wszystkich transakcji kartami debetowymi Mastercard to płatności na kwotę w przedziale 51-100 zł. Od roku nie trzeba ich już dodatkowo autoryzować. Ogólna liczba transakcji z PIN-em zmalała rok do roku o blisko 12%.