Handel - wyposażenie i technologie

Innowacyjne technologie wspierające biznes.

Paysafecash w salonikach Kolportera

Sieć saloników poszerza ofertę produktów płatniczych dla internautów. Od czerwca br. w punktach Kolportera można finalizować płatności realizowane w nowym systemie: Paysafecash.

Garmin Pay dostępny już dla klientów PKO Bank Polski

Od 16 sierpnia użytkownicy kart Visa wydanych przez PKO Bank Polski mogą płacić zbliżeniowo zegarkami marki Garmin, wyposażonymi w funkcję Garmin Pay. Takich transakcji można dokonywać we wszystkich terminalach akceptujących płatności zbliżeniowe w Polsce i na świecie.

Wanzl przedstawił nowy, większy wózek

Wanzl poszerzył rodzinę wózków sklepowych Salsa. Teraz serię o pojemnościach 95 l i 150 l uzupełnił nowy 200-litrowy model.

Visa po mundialu: Polacy zdominowali płatności zbliżeniowe

Visa, oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, ogłosiła dane dotyczące wydatków dokonywanych podczas mundialu. Najwyższy odsetek płatności zbliżeniowych podczas zakupów na rosyjskich stadionach - aż 74 proc. transakcji Visa - osiągnęli kibice z Polski.

PayU kupuje izraelską platformę

PayU przejmuje izraelską platformę ZOOZ, dzięki której chce zapewnić sklepom online jeszcze szerszy dostęp do lokalnych metod płatności na całym świecie.

Terminale płatnicze: oczekiwania użytkowników

Nowoczesne terminale płatnicze to zaawansowane urządzenia, które mogą działać praktycznie wszędzie i obsługiwać różne rodzaje płatności - kartą, telefonem czy Blikiem. eService spytał ich użytkowników, jakie jeszcze funkcje powinien mieć, aby spełnić ich oczekiwania.

Drony w handlu to jeszcze pieśń przyszłości

E-handel i branża logistyczna liczą na wykorzystanie dronów do transportu przesyłek. Usługi testują takie firmy, jak Amazon, Google (Alphabet), DHL czy Walmart.

Aplikacja Fish Market, czyli ryba prosto z kutra

Od początku lipca można korzystać z aplikacji mobilnej Fish Market Ustka dostępnej w sklepach App Store oraz Google play. Głównym jej założeniem jest publikacja informacji na temat terminu sprzedaży przez rybaków świeżej ryby w Porcie Ustka.

Młodzi ludzie wolą e-wydanie sklepowych gazetek

Osoby między 18. a 30. rokiem życia, które regularnie robią zakupy i czytają gazetki promocyjne, pozyskują tego typu materiały głównie z internetu. Dopiero w drugiej kolejności zabierają je prosto ze sklepów i przeglądają średnio 5-10 minut.

Przewoźnik w branży FMCG - jak go wybrać?

Roczne straty w żywności wynoszą ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część tych strat odpowiedzialna jest branża transportowa.

5 grzechów głównych polskich sklepów

Ekspertka ASM Group wskazuje podstawowe obszary ryzyka, na których powinna skupić się redukcja strat i poprawa jakości funkcjonowania w tego typu placówkach.

} }