Handel - wyposażenie i technologie

Innowacyjne technologie wspierające biznes.

Piotr i Paweł zachęca do pobrania aplikacji "Najwięcej"

Po instalacji aplikacji na swoim smartfonie będzie można skorzystać z 5-procentowego rabatu powitalnego na zakupy w sklepach sieci Piotr i Paweł.

Żabka udostępnia apkę dla detalistów

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie ma być mobilnym centrum dowodzenia sklepem, dzięki któremu docelowo będzie kontrolowanie niemal wszystkich procesów i urządzeń.

Mastercard i nowa dźwiękowa melodia marki

Aby nadać marce nową dynamikę, Mastercard wprowadza jej dźwiękową identyfikację. Klienci korzystający z rozwiązań Mastercard na całym świecie - fizycznie, cyfrowo lub głosowo - będą słyszeć tę samą charakterystyczną melodię Mastercard.

Serwisowanie kasy fiskalnej

Co warto wiedzieć?

Karta Visa bohaterką spotu

Ruszyła nowa kampania Visa przypominająca, że można płacić zbliżeniowo z Visa nawet za najdrobniejsze zakupy - wystarczy mieć przy sobie kartę, smartfon lub zegarek z NFC.

Skrytki pocztowe idą na rekord

Największa liczba automatycznych skrytek pocztowych (takich jak rodzime paczkomaty) umieszczonych w jednym miejscu znajduje się w Kijowie - jest ich aż 1182. Tym samym projekt ten został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa.

Zebra wyposażyła pracowników InPostu

Zebra Technologies wyposażyła 3800 pracowników terenowych InPostu w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56.

Technologie na pomoc galeriom

Najnowsze rozwiązania technologiczne mogą - zdaniem ekspertów - przyciągnąć do galerii handlowych jeszcze więcej klientów. Mowa choćby o aplikacjach konkretnych centr, które powinny nie tylko zachęcać do robienia zakupów, ale także ułatwiać poruszanie się po galeriach.

Jak wybrać kasę fiskalną?

Podstawowe kryteria, jakie należy brać pod uwagę przy jej wyborze to ilość wydruków w ciągu doby oraz warunki pracy.

Oferty szyte na miarę

"Nie jestem wszyscy, a na imię nie mam każdy" - coraz częściej protestują klienci. Okazuje się, że sklep internetowy Woodhouse znalazł sposób na to by pogodzić interesy zarówno biznesu jak i nabywców, jednocześnie nie krzywdząc żadnej ze stron.

Neuromarketing - klucz do umysłu klienta

Skuteczne strategie marketingowe opierają się na takiej komunikacji, która uwzględnia potrzeby i wartości konsumentów.

} }