Handel - inne

Dziś nie ma uniwersalizmu

- Handel spożywczy idzie w kierunku gastronomii, szeroko pojęty handel - w usługi, a tradycyjna sprzedaż w e-commerce - mówi Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern Expo Group, międzynarodowego producenta i dostawcy kompleksowego wyposażenia dla branży handlowej.

Tylko 2% Polaków nie korzysta z promocji

Co najmniej 300 zł - tyle średnio Polacy wydają podczas noworocznych i generalnie posezonowych wyprzedaży. Część z tej kwoty wydawana jest online.

Bać-Pol w restukturyzacji

Leszek Bać (na zdjęciu), prezes Bać-Polu potwierdził w rozmowie z "Pulsem Biznesu", że firma złożyła wniosek o sanację i postępowanie zostało otwarte. Procedura ta chroni spółkę przed wierzycielami, zajęciami konta przez komorników i wnioskami o upadłość.

70-letnie siostry dorabiały kradzieżami perfum

70-letnia mieszkanka warszawskiej Pragi i jej o 5 lat starsza siostra mieszkająca naprzeciwko zostały zatrzymane przez wilanowskich policjantów na kradzieżach drogich perfum w drogeriach. Teraz o dalszym losie obu pań zadecydują sąd, które może je skazać nawet na 5 lat pozbawienia wolności.

GfK: siła sile nierówna

Średnia siła nabywcza w Polsce w 2018 r. wyniosła 7 228 euro na mieszkańca, czyli mniej więcej połowę średniej europejskiej. Dało to Polsce 29. lokatę w europejskim rankingu.

Starbucks rozpycha się na rynku

Sieć otworzyła właśnie 70. kawiarnię.

Empik pędzi z ekspansją

Nowe salony w koncepcie Future Store, księgarnie Mole Mole, marka Papiernik by Empik i format dla mniejszych miejscowości to aktywności Empiku w 2018 r. Grupa zapowiada ich kontynuację.

Jasna czy ciemna?

Nowa możliwość wyboru w Starbucks

Przysmak z mórz południowych

Krewetki, zwłaszcza te większe, uważane są wciąż przez wiele osób za danie wykwintne. Tymczasem z niewielką pomocą detalistów mogą trafiać na polskie stoły równie często jak ryby czy mięso.

Poczta rozwija sieć odbioru przesyłek w dowolnym punkcie

Już co piąta paczka w Poczcie Polskiej odbierana jest w systemie click&collect, który obejmuje 11 tys. punktów. Jest to najszybciej rosnący kanał dostaw w Poczcie Polskiej.

} }