Handel - inne

Świat handlu bez tajemnic. Ciekawostki z rynku, także gastronomicznego, z całego świata.

PILNE: Zamknięte cmentarze, apel o pracę zdalną

Premier prosi firmy, by pracowały zdalnie, seniorów o ograniczenie kontaktów. Co z handlem i usługami?

III edycja Ogólnopolskiego Kongresu FMCG

Startuje już 4-5 listopada.

GfK: bez zmian w nastrojach polskich konsumentów

Tak wynika z Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK.

Inflacja lekko niższa od oczekiwań

Żywność i napoje drożały wolniej niż towary i usługi ogółem. Tym razem źródłem wzrostu cen były nośniki energii.

Znicze: rynek bogato zdobiony

Polacy wydają na znicze średnio 1 mld zł rocznie, na Wszystkich Świętych kupują ich od 200 do 250 mln sztuk, zwykle na ostatnią chwilę. Jak będzie w tym roku?

Rusza kolejna edycja programu "Zdrowo jeść"

Celem realizowanej przez Fundację Tesco we współpracy z Towarzystwem Przyjaciół Dzieci akcji jest edukacja dotycząca zdrowego odżywiania, nauka przygotowywania posiłków oraz wsparcie w finansowaniu pełnowartościowych dań dla podopiecznych placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Action debiutuje w województwie świętokrzyskim

29 października sieć dyskontów niespożywczych, oferująca szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła sklep w Kielcach.

Deloitte: wciąż niechętnie kupujemy żywność online

Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Ma on znaczący wpływ na handel, w tym online.

RTV Euro AGD: Nadchodzi a-commerce [WYWIAD]

Lockdown potraktowaliśmy jak wyzwanie - mówi portalowi handelextra.pl Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV Euro AGD.

LPP rozwija e-commerce, ale będzie też otwierać stacjonarnie

W całym roku 2020 udział handlu internetowego w obrotach LPP może przekroczyć 20%. Potencjał dla sklepów fizycznych widać głównie za granicą.

Saloniki Kolportera z promocjami

Obecnie w sieci trwają trzy akcje.