Handel - inne

Świat handlu bez tajemnic. Ciekawostki z rynku, także gastronomicznego, z całego świata.

Marketplace Empiku świętuje sukces

Minął zaledwie rok od uruchomienia nowego konceptu, a już odnotowano sto tysięcy zamówień. zaledwie w rok.

McDonald’s ruszył z promocją

Do każdego dostępnego w menu Beef Bajgla, Beef Bajgla Pikantnego lub zawierającego te burgery McZestawu do zdobycia limitowana szklanka Coca Cola gratis.

Drogerie: jak oceniają je konsumenci?

Której z drogerii obecnych na polskim rynku udało się zdobyć sympatię konsumentów? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) wraz z portalem Onet.pl.

Ulice handlowe Warszawy pod lupą

Eksperci JLL przyjrzą się ulicom handlowym w stolicy i zaproponują rozwiązania zwiększające atrakcyjność śródmiejskich lokalizacji zakupowych dla konsumentów i najemców.

Wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybrydowego

Nielsen wraz z Payback wyróżnili cztery powody tzw. hybrydyzacji konsumpcji wśród Polaków.

Lojalni wobec Biedronki i Lidla

Z badań GfK wynika, że polscy konsumenci przywiązani są do dwóch największych działających w kraju dyskontów.

Saturn znika z rynku

Wszystkie kanały sprzedaży MediaMarkt i Saturn zostaną zintegrowane pod marką MediaMarkt.

Orlen rozszerza współpracę z Pocztą Polską

Po dwóch latach współpracy PKN Orlen i Poczta Polska zawarły długoterminowy kontrakt, który pozwoli na dalszy rozwój usługi Stacja z Paczką.

PIH: dla handlu kwiecień nie był najlepszy

Całkowite obroty sklepów małoformatowych wzrosły o 2,4 proc. w stosunku do kwietnia 2017 r., jednak już w porównaniu z marcem zmniejszyły się o 4,7 proc. - podała Polska Izba Handlu.

Shell wprowadza gastronomiczną markę deli by Shell

Na polskim rynku zadebiutowała marka Deli by Shell. Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których pojawił się ten nowy brand.

Puste półki po ... pszczołach

Niezwykła akcja niemieckiego dyskontu: bez uprzedzenia na kilka godzin usunięto z półek wszystkie produkty do powstania których niezbędne są pszczoły.

} }