Handel - hurt

Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji

Znajduje się ona w hali sieci przy ul. Jasnogórskiej w Krakowie, a jej celem jest wspieranie i inspirowanie branży gastronomicznej.

Makro zaprasza w każdą niedzielę

11 października sieć hurtowni rozpoczęła kampanię "Otwarte w niedziele", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce.

Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi

Decyzja sieci hurtowni to wynik rozmów z polskimi organizacjami prozwierzęcymi, takimi jak Fundacja Alberta Schweitzera, Stowarzyszenie Otwarte Klatki, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! i Compassion Polska.

Selgros już trzeci raz funduje Wigilię

38 ton żywności przekazało Selgros Cash&Carry na tegoroczną Wigilię Caritas. W tym roku, podczas wigilijnych spotkań w 28 miastach w całej Polsce, przy wspólnym stole Caritas spotka się ponad 10 tysięcy samotnych i potrzebujących.

Makro podsumowuje 25 lat na rynku

29 hal, platformy dystrybucyjne, operator sieci franczyzowej Odido, liczne szkolenia i warsztaty dla klientów - to tylko wybrane osiągnięcia firmy Makro Polska, obecnej na polskim rynku już ponad 25 lat.

Makro ogranicza zużycie plastiku

Sieć hurtowni wprowadziła już do swojej oferty papierowe opakowania dla świeżych ziół w doniczkach - bazylii oraz mięty, a do końca czerwca 2020 r. firma deklaruje, że całkowicie zrezygnuje z plastiku w asortymencie ziół doniczkowych.

Makro wprowadza cytrusy bez chemii

W ofercie sieci pojawiły się owoce cytrusowe, które po zbiorze nie zostały poddane działaniu chemicznych środków konserwujących.

Chorten kupuje akcje Bać-Polu w białostockim Bos-Polu

Działający na terenie województw podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego dystrybutor spożywczy - firma Bos-Pol - zyskał właśnie nowego akcjonariusza.

Makro poszerza asortyment

W asortymencie sieci hurtowni pojawiły się nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

Bos-Pol rozszerza ofertę

Lorenz Balsen Snack-Word, Intersnack Poland oraz HJ Heinz to kolejni producenci, którzy podpisali właśnie umowy o współpracy z firmą Bos-Pol.