Handel - hurt
Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji
Znajduje się ona w hali sieci przy ul. Jasnogórskiej w Krakowie, a jej celem jest wspieranie i inspirowanie branży gastronomicznej.
Makro zaprasza w każdą niedzielę
11 października sieć hurtowni rozpoczęła kampanię "Otwarte w niedziele", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce.
Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi
Decyzja sieci hurtowni to wynik rozmów z polskimi organizacjami prozwierzęcymi, takimi jak Fundacja Alberta Schweitzera, Stowarzyszenie Otwarte Klatki, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! i Compassion Polska.
Selgros już trzeci raz funduje Wigilię
38 ton żywności przekazało Selgros Cash&Carry na tegoroczną Wigilię Caritas. W tym roku, podczas wigilijnych spotkań w 28 miastach w całej Polsce, przy wspólnym stole Caritas spotka się ponad 10 tysięcy samotnych i potrzebujących.
Makro podsumowuje 25 lat na rynku
29 hal, platformy dystrybucyjne, operator sieci franczyzowej Odido, liczne szkolenia i warsztaty dla klientów - to tylko wybrane osiągnięcia firmy Makro Polska, obecnej na polskim rynku już ponad 25 lat.
Makro ogranicza zużycie plastiku
Sieć hurtowni wprowadziła już do swojej oferty papierowe opakowania dla świeżych ziół w doniczkach - bazylii oraz mięty, a do końca czerwca 2020 r. firma deklaruje, że całkowicie zrezygnuje z plastiku w asortymencie ziół doniczkowych.
Makro wprowadza cytrusy bez chemii
W ofercie sieci pojawiły się owoce cytrusowe, które po zbiorze nie zostały poddane działaniu chemicznych środków konserwujących.
Chorten kupuje akcje Bać-Polu w białostockim Bos-Polu
Działający na terenie województw podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego dystrybutor spożywczy - firma Bos-Pol - zyskał właśnie nowego akcjonariusza.
Makro poszerza asortyment
W asortymencie sieci hurtowni pojawiły się nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.
Bos-Pol rozszerza ofertę
Lorenz Balsen Snack-Word, Intersnack Poland oraz HJ Heinz to kolejni producenci, którzy podpisali właśnie umowy o współpracy z firmą Bos-Pol.