Handel - hurt

Europejskie Targi Produktów Regionalnych z Makro

Sieć hurtowni Makro została partnerem dziesiątej edycji Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju, Promocji i Kultury.

Czech i Słowak nie przejęli Metro AG

Próba przejęcia przez czeskiego przedsiębiorcę Daniela Kretinskiego i jego słowackiego partnera biznesowego Patrika Tkaca niemieckiego detalisty Metro nie powiodła się.

Makro zaprasza na kulinarną wędrówkę

Do współtworzenia kulinarnych historii w ramach kulinarnego szlaku w Zakopanem, sieć zaprosiła 8 szefów kuchni z Podhala.

Papierosy i akwizycje nakręcają sprzedaż Eurocashu

Grupa Eurocash miała w pierwszym półroczu przychody o ponad 10% wyższe niż rok wcześniej.

Eurocash: setki kandydatów na Herosów Innowacyjności

W pierwszym etapie konkursu "Herosi Innowacyjności" Grupy Eurocash przedsiębiorcy prowadzący sklepy zgłosili aż 661 pomysłów na innowacyjne zmiany w swoich placówkach lub ich otoczeniu. Obecnie trwa głosowanie internetowe nad zakwalifikowanymi inicjatywami, które potrwa do 10 września.

Ruszyła kampania urodzinowa Makro

Makro świętuje 25-lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny - loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są nagrody pieniężne oraz wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Makro kontynuuje cykl Historyczny Stół Kulinarny

Trzecie spotkanie odbyło się 17 września w Hotelu Starym w Krakowie. Uczestniczyło w nim 80 przedstawicieli lokalnej gastronomii.

Produkty Makro w programie "MasterChef"

Sieć hurtowni towarzyszy programowi od początku jego istnienia, czyli od 2012 r. Dostarcza uczestnikom m.in. świeże ryby, mięsa i warzywa oraz produkty marki Makro Chef, linii dedykowanej dla gastronomii, na bazie których przygotowują swoje konkursowe potrawy.

"Detalista 4.0": sklep przyszłości według Eurocashu i Microsoftu

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości - "Detalista 4.0". Innowacyjne rozwiązania technologiczne zaprezentowano podczas IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, zorganizowanego przez Akademię Umiejętności Eurocash.

Rusza druga edycja Dni Gastronomii

Organizowane przez Makro Polska wydarzenie skierowane jest do właścicieli i kierowników lokali, szefów kuchni, kucharzy, jak i osób, które wiążą swoją przyszłość z sektorem HoReCa.