Handel - hurt

Handel hurtowy w Polsce i na świecie. Nowe trendy i inicjatywy.

Eurocash ma najwięcej aut hybrydowych w Polsce

Szerokie wsparcie detalistów, a także zmiana oświetlenia na technologię LED w centrach dystrybucyjnych i hurtowniach oraz rozbudowa floty aut hybrydowych - tak przedstawia się raport Grupy Eurocash z działalności niefinansowej w 2018 r.

Makro poszerza markę Makro Chef

Sieć hurtowni wprowadziła nowy produkt - olej kokosowy.

Eurocash zarobił ponad 100 mln zł

Największy polski hurtownik zwiększył przychody o jedną dziesiątą i miał ponad 111 milionów złotych zysku.

Szef dla Młodych Talentów ruszył w Polskę

Pierwszym przystankiem był Kraków.

Sole od Makro Premium

W portfolio marki pojawiło się pięć nowych rodzajów tego produktu.

Catania podbija rynek ziemniaka

Po kilkunastu latach poszukiwań i przerwy hodowlanej na rynku pojawiła się nowa odmiana ziemniaka jadalnego o białym miąższu.

Trudności z urlopem w Makro

Pracownicy sieci Makro Cash & Carry twierdzą, że mają olbrzymie problemy z uzyskaniem należnych im urlopów w okresie, których dla nich jest najkorzystniejszy. Makro odpiera zarzuty. Przedstawicielka sieci przekonuje, że firma nigdy nie ograniczała załodze możliwości planowania urlopów.

Czech i Słowak będą się rozpierać w Metrze?

Czeski inwestor Daniel Křetínský i współnależąca do niego firma inwestycyjne Global Commerce (EPGC) ma ponoć złożyć ofertę na Metro AG i szykuje się do ogłoszenia wezwania na jego akcje.

Michał Molenda - nowa twarz Akademii Makro

Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój oferty szkoleń dla branży gastronomicznej.

Specjal z kolejnym oddziałem

Tym razem w Zielonej Górze.

Specjał ma nowego wiceprezesa zarządu

Z początkiem stycznia został nim Remigiusz Czernecki, który jednocześnie będzie także pełnił funkcję dyrektora handlowego w PPHU Specjał.

} }