Handel - hurt

Handel hurtowy w Polsce i na świecie. Nowe trendy i inicjatywy.

Klienci Eurocash Serwis gotowi na track&trace

Największym wyzwaniem było wdrożenie track&trace u właścicieli sklepów detalicznych, którzy bez uzyskania identyfikatorów EOID i FID po 20 maja nie mogliby sprzedawać papierosów w swoich sklepach - przyznaje Eurocash Serwis, największy dystrybutor wyrobów tytoniowych w Polsce.

Makro Polska poszerza ofertę produktów ekologicznych

Sieć hurtowni Makro wprowadziła do sprzedaży nowe produkty marki Rioba - herbaty i syropy pochodzące z rolnictwa ekologicznego. W ofercie firmy znalazły się artykuły w kilku wariantach smakowych, stworzone z myślą o lokalach gastronomicznych.

Makro docenione za odpowiedzialny biznes

Makro Polska znalazła się w raporcie poświęconym dobrym praktykom z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W publikacji przygotowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu sieć hurtowni została wyróżniona w obszarach "środowisko" oraz "zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej".

Akademia Inspiracji Makro świętuje urodziny

Z tej okazji odbędą się tematyczne warsztaty m.in. z udziałem gościa specjalnego - Michela Moran.

Makro z nowym cyklem spotkań

Tym razem sieć hurtowni rusza z inicjatywą Historyczny Stół Kulinarny.

Specjał intensyfikuje działania

Ich celem jest wzrost obrotów i zwiększenie sprzedaży.

Szef dla Młodych Talentów w Łowiczu

To właśnie w tym mieście odbyło się drugie wyjazdowe spotkanie edukacyjne w ramach trzeciej edycji programu prowadzonego przez Makro Polska.

Eurocash ma najwięcej aut hybrydowych w Polsce

Szerokie wsparcie detalistów, a także zmiana oświetlenia na technologię LED w centrach dystrybucyjnych i hurtowniach oraz rozbudowa floty aut hybrydowych - tak przedstawia się raport Grupy Eurocash z działalności niefinansowej w 2018 r.

Makro poszerza markę Makro Chef

Sieć hurtowni wprowadziła nowy produkt - olej kokosowy.

Eurocash zarobił ponad 100 mln zł

Największy polski hurtownik zwiększył przychody o jedną dziesiątą i miał ponad 111 milionów złotych zysku.

Szef dla Młodych Talentów ruszył w Polskę

Pierwszym przystankiem był Kraków.

} }