Handel - hurt

Handel hurtowy w Polsce i na świecie. Nowe trendy i inicjatywy.

Selgros Cash & Carry z nowym spotem reklamowym

Rozpoczyna się kolejny sezon kampanii Selgrosa, która ma na celu dotarcie do klientów indywidualnych i profesjonalnych, zachęcając ich do dokonywania przemyślanych zakupów.

Bos-Pol rozszerza ofertę

Lorenz Balsen Snack-Word, Intersnack Poland oraz HJ Heinz to kolejni producenci, którzy podpisali właśnie umowy o współpracy z firmą Bos-Pol.

Makro poszerza asortyment

W asortymencie sieci hurtowni pojawiły się nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

Chorten kupuje akcje Bać-Polu w białostockim Bos-Polu

Działający na terenie województw podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego dystrybutor spożywczy - firma Bos-Pol - zyskał właśnie nowego akcjonariusza.

Makro wprowadza cytrusy bez chemii

W ofercie sieci pojawiły się owoce cytrusowe, które po zbiorze nie zostały poddane działaniu chemicznych środków konserwujących.

Makro ogranicza zużycie plastiku

Sieć hurtowni wprowadziła już do swojej oferty papierowe opakowania dla świeżych ziół w doniczkach - bazylii oraz mięty, a do końca czerwca 2020 r. firma deklaruje, że całkowicie zrezygnuje z plastiku w asortymencie ziół doniczkowych.

Makro podsumowuje 25 lat na rynku

29 hal, platformy dystrybucyjne, operator sieci franczyzowej Odido, liczne szkolenia i warsztaty dla klientów - to tylko wybrane osiągnięcia firmy Makro Polska, obecnej na polskim rynku już ponad 25 lat.

Selgros już trzeci raz funduje Wigilię

38 ton żywności przekazało Selgros Cash&Carry na tegoroczną Wigilię Caritas. W tym roku, podczas wigilijnych spotkań w 28 miastach w całej Polsce, przy wspólnym stole Caritas spotka się ponad 10 tysięcy samotnych i potrzebujących.

Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi

Decyzja sieci hurtowni to wynik rozmów z polskimi organizacjami prozwierzęcymi, takimi jak Fundacja Alberta Schweitzera, Stowarzyszenie Otwarte Klatki, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! i Compassion Polska.

Makro zaprasza w każdą niedzielę

11 października sieć hurtowni rozpoczęła kampanię "Otwarte w niedziele", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce.

Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji

Znajduje się ona w hali sieci przy ul. Jasnogórskiej w Krakowie, a jej celem jest wspieranie i inspirowanie branży gastronomicznej.

} }