Handel - hurt

Handel hurtowy w Polsce i na świecie. Nowe trendy i inicjatywy.

Mniej za Eurocash

Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 26 lipca, obniżyli cenę docelową Eurocashu do 22,80 zł z 25,50 zł, podtrzymując jednocześnie rekomendację na poziomie "kupuj".

Metro dało nową prognozę

Wobec znacznego ożywienia sprzedaży, zarząd Metro AG podjął decyzję o opublikowaniu prognozy na cały rok obrotowy 2019/20, kończący się na wrześniu.

Colliers: pandemia nie zaszkodziła rynkowi magazynowemu

W pierwszej połowie 2020 r. deweloperzy ukończyli inwestycje o łącznej powierzchni ok. 1,06 mln mkw., co było wynikiem zbliżonym do osiągniętego w analogicznym okresie roku ubiegłego (1,09 mln mkw.).

Eurocash: 50 mln euro na przejęcie

Grupa Eurocash i EBOiR zawarły umowę kredytu w kwocie stanowiącej w złotych ekwiwalent 50 mln euro, Środki zostaną wykorzystane do finalizacji transakcji nabycia spółki Frisco.

Hale Metro otwierają się na wszystkich klientów

Do 19 kwietnia hurtownik Metro Deutschland tymczasowo udostępnił pięć sklepów Metro Gastro w Wolgast, Greifswald, Wismar, Neustrelitz i Waren wszystkim klientom, nie tylko hurtowym. W Polsce nie zdecydowano się na taki krok.

Hale Selgros Cash & Carry otwarte dłużej

Sieć hal handlowych Selgros Cash & Carry oferująca pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą wprowadziła we wszystkich lokalizacjach w kraju nowe godziny otwarcia. Zmiany obowiązują do końca kwietnia.

Giełda w Broniszach działa

Żeby ograniczyć powstawanie skupisk ludzkich, Warszawski Rynek Rolno-Spożywczy w Broniszach wydłużył czas pracy systemu wjazdowego. Przesunął też najemcom termin płatności faktur.

Ruszył nowy Selgros, tym razem w Siedlcach

W nietypowej atmosferze, bo z obostrzeniami, przy ul. Łukowskiej 111 w Siedlcach ruszyła w czwartek nowa - 19 - hala Selgros Cash & Carry.

[CYKL HANDLU] Hurtownie a koronawirus: Makro

Sieć hurtowni Makro prowadzi szereg działań mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z zagrożeniem epidemiologicznym.

Hurtownik otwiera się na konsumentów

Austriacki hurtownik AGM pozwala teraz robić zakupy w swoich placówkach również klientom końcowym. W ten sposób firma należąca do Grupy Rewe chce pomóc w zaopatrzeniu konsumentów.

Makro z nową linią produktową

Sieć hurtowni wprowadza gotowe do spożycia, świeże owoce krojone marki FructoFresh.