Handel - hurt

Handel hurtowy w Polsce i na świecie. Nowe trendy i inicjatywy.

Hale Selgros Cash & Carry otwarte dłużej

Sieć hal handlowych Selgros Cash & Carry oferująca pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą wprowadziła we wszystkich lokalizacjach w kraju nowe godziny otwarcia. Zmiany obowiązują do końca kwietnia.

Giełda w Broniszach działa

Żeby ograniczyć powstawanie skupisk ludzkich, Warszawski Rynek Rolno-Spożywczy w Broniszach wydłużył czas pracy systemu wjazdowego. Przesunął też najemcom termin płatności faktur.

Ruszył nowy Selgros, tym razem w Siedlcach

W nietypowej atmosferze, bo z obostrzeniami, przy ul. Łukowskiej 111 w Siedlcach ruszyła w czwartek nowa - 19 - hala Selgros Cash & Carry.

[CYKL HANDLU] Hurtownie a koronawirus: Makro

Sieć hurtowni Makro prowadzi szereg działań mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z zagrożeniem epidemiologicznym.

Hurtownik otwiera się na konsumentów

Austriacki hurtownik AGM pozwala teraz robić zakupy w swoich placówkach również klientom końcowym. W ten sposób firma należąca do Grupy Rewe chce pomóc w zaopatrzeniu konsumentów.

Makro z nową linią produktową

Sieć hurtowni wprowadza gotowe do spożycia, świeże owoce krojone marki FructoFresh.

Makro zainaugurowało nową odsłonę Miksera Kulinarnego

Pierwsze spotkanie odbyło się 21 lutego w Akademii Inspiracji Makro w Krakowie pod hasłem przewodnim "Ryba - od głowy do ogona.

Makro Chef z kolejnymi nowościami

Tym razem w ofercie marki pojawiły się mrożone przekąski z kuchni azjatyckiej.

Selgros Cash & Carry z nowym spotem reklamowym

Rozpoczyna się kolejny sezon kampanii Selgrosa, która ma na celu dotarcie do klientów indywidualnych i profesjonalnych, zachęcając ich do dokonywania przemyślanych zakupów.

Bos-Pol rozszerza ofertę

Lorenz Balsen Snack-Word, Intersnack Poland oraz HJ Heinz to kolejni producenci, którzy podpisali właśnie umowy o współpracy z firmą Bos-Pol.

Makro poszerza asortyment

W asortymencie sieci hurtowni pojawiły się nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.