Handel - hurt

Handel hurtowy w Polsce i na świecie. Nowe trendy i inicjatywy.

Selgros całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi

Decyzja sieci hurtowni to wynik rozmów z polskimi organizacjami prozwierzęcymi, takimi jak Fundacja Alberta Schweitzera, Stowarzyszenie Otwarte Klatki, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! i Compassion Polska.

Makro zaprasza w każdą niedzielę

11 października sieć hurtowni rozpoczęła kampanię "Otwarte w niedziele", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce.

Makro otworzyło Akademię Inspiracji w drugiej lokalizacji

Znajduje się ona w hali sieci przy ul. Jasnogórskiej w Krakowie, a jej celem jest wspieranie i inspirowanie branży gastronomicznej.

Rusza druga edycja Dni Gastronomii

Organizowane przez Makro Polska wydarzenie skierowane jest do właścicieli i kierowników lokali, szefów kuchni, kucharzy, jak i osób, które wiążą swoją przyszłość z sektorem HoReCa.

"Detalista 4.0": sklep przyszłości według Eurocashu i Microsoftu

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości - "Detalista 4.0". Innowacyjne rozwiązania technologiczne zaprezentowano podczas IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, zorganizowanego przez Akademię Umiejętności Eurocash.

Produkty Makro w programie "MasterChef"

Sieć hurtowni towarzyszy programowi od początku jego istnienia, czyli od 2012 r. Dostarcza uczestnikom m.in. świeże ryby, mięsa i warzywa oraz produkty marki Makro Chef, linii dedykowanej dla gastronomii, na bazie których przygotowują swoje konkursowe potrawy.

Makro kontynuuje cykl Historyczny Stół Kulinarny

Trzecie spotkanie odbyło się 17 września w Hotelu Starym w Krakowie. Uczestniczyło w nim 80 przedstawicieli lokalnej gastronomii.

Ruszyła kampania urodzinowa Makro

Makro świętuje 25-lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny - loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są nagrody pieniężne oraz wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Eurocash: setki kandydatów na Herosów Innowacyjności

W pierwszym etapie konkursu "Herosi Innowacyjności" Grupy Eurocash przedsiębiorcy prowadzący sklepy zgłosili aż 661 pomysłów na innowacyjne zmiany w swoich placówkach lub ich otoczeniu. Obecnie trwa głosowanie internetowe nad zakwalifikowanymi inicjatywami, które potrwa do 10 września.

Papierosy i akwizycje nakręcają sprzedaż Eurocashu

Grupa Eurocash miała w pierwszym półroczu przychody o ponad 10% wyższe niż rok wcześniej.

Makro zaprasza na kulinarną wędrówkę

Do współtworzenia kulinarnych historii w ramach kulinarnego szlaku w Zakopanem, sieć zaprosiła 8 szefów kuchni z Podhala.

} }