Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

Sklepy Frac nie zmienią szyldu na E.Leclerc

Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska, zapewnia że przejęte sklepy sieci Frac nie zmienią szyldu. Jedynym wyjątkiem jest market w Stalowej Woli, który z racji swojej dużej powierzchni przemianował się już na E.Leclerc.

E.Leclerc rusza z testami aplikacji

Z okazji 25-lecia sieci w Polsce E.Leclerc w przyszłym roku uruchomi aplikację dla klientów. Pod koniec roku ruszą jej testy. Operator pracuje również nad optymalnym rozwiązaniem sprzedaży online, które mógłby rekomendować wszystkim sklepom E.Leclerc.

E. Leclerc z nową strategią

W "Księdze zobowiązań marek własnych dla zrównoważonego rozwoju" E. Leclerc ujawnia plany grupy obejmujące m.in. promowanie ekologicznych produktów oraz wdrożenie polityki dotyczącej dodatków stosowanych w żywności.

Piotr i Paweł wychodzi na prostą

Spółki z Grupy uregulowały właśnie zaległości wobec wierzycieli w ramach postępowania sanacyjnego.

Zabytkowy Fiat 125p do wygrania w loterii Polomarketu

Na uczestników zabawy czekają także: vouchery na kuchnie o wartości do 10 tys. zł każdy, bony zakupowe, torebki oraz galanteria skórzana marki Batycki, telewizory, sprzęt AGD, gumy do żucia Turbo oraz Pepsi Cola w butelce retro, a także rabaty na wybrane produkty.

Carrefour dementuje plotki o przejęciu Casino

Francuski detalista po raz kolejny zaprzecza informacjom na temat złożenia oferty kupna Grupy Casino - donosi Reuters.

Kaufland zamiast Tesco!

Prowadząca sieć dyskontowych hipermarketów sieć Kaufland przejmie pięć lokalizacji od brytyjskiego Tesco.

Polomarket sponsorem nowego reality-show "Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?"

Sieć wykorzystuje product placement do promocji marki Polomarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w programie reality-show TVP "Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?", którego premiera miała miejsce 9 września br.

Carrefour promuje zdrowe żywienie

To już druga odsłona kampanii sieci "Konkret 9: BIO na zdrowie". Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło "Jesteś tym, co jesz", które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty bio.

Wasz Sklep Spar: realizujemy harmonogram integracji

Spar Group realizuje kolejne etapy integracji z siecią Piotr i Paweł. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z ponad 200 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6 500 produktów od prawie 500 dostawców.

Carrefour zachęca rabatami do zakupów w swoim e-sklepie

Carrefour wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń "Poleceni". Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

} }