Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

E.Leclerc dla potrzebujących dzieci

W ramach trwającej od 8 stycznia inicjatywy przedanych zostało 2000 egzemplarzy Radosnego Kalendarza.

Carrefour na plusie

Francuska grupa, która od roku wdraża strategię "Carrefour 2022", potwierdziła swoje cele i ogłosiła wyniki za 2018 rok.

Kaufland docenia pracowników

Sieć wprowadziła właśnie dla nich nowy dodatek motywacyjny.

Kaufland nowy rok zaczyna od otwarć

Sieć planuje wkrótce uruchomić cztery nowe sklepy.

Carrefour zachęca do segregacji śmieci

Carrefour przystąpił do Koalicji 5 Frakcji - inicjatywy CSR Consulting oraz Eneris Ochrona Środowiska, która edukuje konsumentów jak prawidłowo postępować z odpadami komunalnymi. Wprowadza też jednolity system piktogramów, pomagający w odpowiedniej ich segregacji.

W E.Leclerc ceny spadają

15 stycznia sieć ruszyła z kampanią.

Szopi.pl dostarczy zakupy z Carrefoura do domu klienta

Sieć Carrefour oraz firma On Demand, właściciel portalu Szopi.pl, podpisali umowę o na mocy której dedykowany szoper zrealizuje zakupy w imieniu klienta w stacjonarnym sklepie Carrefour, a następnie dostarczy je pod wskazany adres.

Piotr i Paweł zamknięty. Interweniowała policja

W sklepie Piotr i Paweł w Pabianicach pojawiła się policja, wezwana przez franczyzobiorczynię sieci. Nie chciała ona dopuścić do interwencji pracowników z centrali operatora. Okazuje się, że sklep był zadłużony i zapadła decyzja o jego zamknięciu.

Sieć sklepów Tesco znów się kurczy

Właściwie to już rytuał. Tesco właśnie poinformowało swoich pracowników o planach zamknięcia 32 nierentownych sklepów. W 2018 r. podobnie komunikaty pojawiały się regularnie co kilka miesięcy. Z naszych obliczeń wynika, że sieć ma obecnie ok. 350 sklepów.

Kaufland z nową marką własną dla fanów sportu

Od 3 stycznia w sklepach sieci dostępne są artykuły nowej marki własnej - Newletics.

Dino: tylko 23 sklepy brakuje do tysiąca

Dino, jedna z najszybciej rozwijających się polskich sieci, otworzyła w 2018 r. 202 nowe markety wobec 147 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 37% rok do roku. Tym samym według stanu na 31 grudnia 2018 r. sieć liczy już 977 placówek. W samym IV kwartale uruchomiła 82 sklepy.

} }