Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

Carrefour rozszerza usługę click&collect

Obecnie detalista rozpoczął fazę testowania rozwiązania również w swoich warszawskich sklepach typu convenience.

E.Leclerc zwiększa gamę bioproduktów

Jeszcze w tym roku przybędzie produktów ekologicznych pod markami własnymi sieci E.Leclerc w polskich sklepach.

Carrefour nagradza innowatorów

Dobiega końca 8. edycja kampanii Autodiagnostyk, w której dostawcy marki własnej Carrefour prezentują swoje unikalne rozwiązania CSR.

Carrefour na stacjach paliw w modelu franczyzowym

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w tym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych.

Nowy E.Leclerc w Stalowej Woli

Trwa rozbudowa supermarketu Frac w Stalowej Woli. W listopadzie w jego miejscu rozpocznie działalność E.Leclerc.

Maxima Grupė skupi się na Polsce

Zmienia się skład zarządu właściciela Stokrotki. Litewski detalista zamierza skoncentrować się teraz na integracji i rozwoju na polskim rynku.

Carrefour znika ze stacji Lukoil

Amic Polska, nowy właściciel sieci stacji Lukoil, kończy współpracę z siecią Carrefour, z którą poprzedni właściciel sieci stacji współpracował od jesieni 2012 r. W miejsce Carrefour Express pojawi się Amic Market, informuje EurobuildCEE.

Kaufland z linią produktów bezglutenowych

Dzięki nowej marce własnej K-free Kaufland chce wspierać swoich klientów w prowadzeniu zdrowej, urozmaiconej, a przede wszystkim diety pozbawionej laktozy i glutenu.

W Piotrze i Pawle trwa postępowanie sanacyjne

W ocenie zarządu wniosek ten daje realną perspektywę na normalne funkcjonowanie i rozwój firmy w przyszłości, w tym bieżące regulowanie zobowiązań.

Transformacja Aldika w Stokrotkę rozpoczęta

Od 13 września pierwsze sześć sklepów w Lublinie działa oficjalnie pod nowym szyldem.

Metro chce sprzedać sieć hipermarketów Real

Według agencji Reutera może za nią otrzymać nawet 1 mld euro.

} }