Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

Kaufland zamiast Tesco na Kapelance w Krakowie

Echo Investment wynajęło sieci Kaufland ponad 6,5 tys. mkw. powierzchni handlowej w pasażu przy ul. Kapelanka w Krakowie. Sprawdzamy, czy sklep zdąży otworzyć się przed tegorocznymi świętami.

Kaufland ma nową klasyfikację chowu kurczaków

Aby klienci mieli wybór nie tylko co do rodzaju mięsa, ale także tego, w jaki sposób zostało wyprodukowane, sieć Kaufland wprowadza własną klasyfikację chowu kurczaka oraz specjalne oznaczenia mięsa z kurczaka marek własnych.

Kaufland zawodowym startem

Sieć poprzez program praktyk studenckich chce umożliwić młodym ludziom zdobywanie wiedzy i doświadczenia zawodowego, a tym samym wspierać ich w rozwoju kariery zawodowej.

Piotr i Paweł definitywnie znika z rynku

Ostatni sklep Piotr i Paweł zmienił właśnie szyld na Eurospar i tym samym rebranding tej polskiej sieci dobiegł końca.

Carrefour rusza w Polsce z nowym projektem

Jeszcze w październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte technologią, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce.

Dino chce pozyskać 200 mln zł na rozwój

W tym celu zarząd spółki wyemituje obligacje.

Auchan przyznaje dodatkowe bony noworoczne

Otrzymają je pracownicy sklepów i e-commerce.

E.Leclerc w Pasażu Świętokrzyskim pod młotek

W poniedziałek, 11 października, po 15 latach działalności sklep E.Leclerc w Pasażu Świętokrzyskim w Kielcach zakończył działalność. Francuska sieć nie doszła do porozumienia z operatorem Pasażu.

Dobrostan kurczaków ważny dla Auchan

Sieć przystąpiła właśnie do European Chicken Commitment.

Kaufland i Lidl wzmacniają więź z klientami

W październiku Kaufland uruchomi w Niemczech Kaufland Card oparty głównie na smartfonach. Z kolei aplikacja Lidl Plus jest dostępna w 24 krajach europejskich - od 20 października również we Francji. Systemy IT Lidl-Discount i sieci Grupy Schwarz są połączone.

Dino depcze po piętach Biedronce

Polska sieć goni międzynarodowego giganta, który wkrótce może mieć kłopot w mniejszych gminach.