Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

Dino przeznaczy na inwestycje 850 mln zł

Grupa Dino Polska zainwestowała w 2018 r. 634 mln zł, głównie w dalszy rozwój sieci sklepów i w nowe centrum dystrybucyjne. W 2019 r. Dino planuje przeznaczyć na inwestycje 850 mln zł, podobnie jak rok wcześniej na ekspansję sieci marketów Dino i centra dystrybucyjne.

Nagłe pożegnanie prezesa z Kauflandem

Niespodziewanie "z powodów osobistych" odszedł ze stanowiska prezes Kauflandu Patrick Kaudewitz.

Kaufland zaprasza na Dni Kariery 2019

Sieć Kaufland po raz kolejny zaprasza studentów i absolwentów uczelni na Dni Kariery AIESEC, które odbędą się w największych miastach w Polsce. Podczas spotkań uczestnicy będą mogli porozmawiać z ekspertami znającymi branżę handlową od podszewki.

Carrefour testuje biometryczny system płatności

Projekt jest częścią transformacji cyfrowej detalisty.

Zarząd Stokrotki swoje, a związkowcy swoje

"Stokrotka prowadzi politykę płacową w sposób odpowiedzialny z uwzględnieniem tendencji rynkowych" - głosi oświadczenie operatora, rozesłane mediom w niedzielę wieczorem. Jest to odpowiedz na piątkową konferencję prasową zorganizowaną przez związek zawodowy w Stokrotce.

Auchan traci 35 mln euro zysku

Protesty "żółtych kamizelek" pod koniec 2018 roku spowodowały utratę 140 mln euro przychodów ze sprzedaży i 35 mln euro zysku EBITDA - podał Auchan.

Aplikacja Piotra i Pawła ma już 17 tys. pobrań

17 tys. - tyle pobrań od początku lutego zyskał nowy program lojalnościowy Piotra i Pawła, czyli aplikacja Najwięcej. Programy sieci z założenia cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. Najwięcej użytkowników ma karta Biedronki.

Aluminiowe zamiast plastikowych

Kaufland usuwa plastikowe wieczka z kubków do kawy swojej marki własnej "K-to-Go".

Zaostrza się spór zbiorowy w Stokrotce

Organizacja Zakładowa NSZZ "Solidarność" w Stokrotce od października ubiegłego roku prowadzi z pracodawcą spór zbiorowy. - Obecnie jesteśmy na etapie bezproduktywnej mediacji - twierdzą związkowcy, którzy rozżaleni zorganizowali w Dniu Kobiet w Lublinie konferencję prasową.

Polomarket wydał 1,2 mln kart lojalnościowych

Po trzech latach od uruchomienia programu lojalnościowego sieć supermarketów Polomarket wydała już prawie 1,2 mln kart.

Dino już skorzystało na nowym 500+

W zaledwie dziesięć dni kurs akcji spółki Dino wzrósł o 17%. Według analityków może to być reakcja na zapowiedź otrzymania przez Polaków 500+ na pierwsze dziecko (bez kryterium dochodowego).

} }