Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

Carrefour z certyfikatem FSC

W sklepach sieci dostępne są już pierwsze produkty marki własnej ze znakiem certyfikatu, który informuje, że dane artykuły zostały wytworzone zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gospodarki leśnej.

Przejęcie Stokrotki pod lupą

UOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Maxima Grupe kontroli nad Emperią Holding - właścicielem sieci sklepów Stokrotka.

Carrefour z wyższą sprzedażą

W 2017 roku Polska była drugim najszybciej rosnącym rynkiem dla Carrefoura.

Kaufland dba o higienę

W sklepach sieci pojawiły się urządzenia, dzięki którym klienci mogą zdezynfekować wózki do zakupów i zadbać o higienę dłoni.

Carrefour inwestuje w sprzedaż online

Francuski detalista kupuje udziały w Showroomprivé, drugim europejskim prywatnym sprzedawcy internetowym.

Emperia odpowiada Eurocashowi

Emperia zaskarża decyzję Sądu Okręgowego w Warszawie, który wydał postanowienie - wstępnie - na korzyść Eurocashu.

Carrefour promuje zdrowe odżywianie

Detalista przygotował specjalny katalog "Zdrowie na talerzu".

Kaufland rusza do Mołdawii

Konkretyzują się plany ekspansji Kauflanda w Mołdawii. Niemiecka sieć rozpoczęła rekrutację.

E.Leclerc z nowym formatem gazetek

Z początkiem 2018 r. sklepy E.Leclerc wprowadziły nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do wszystkich innych kanałów komunikacji wizualnej.

Marketplace: Carrefour pracuje nad zwiększeniem liczby sprzedających

Dwa miesiące funkcjonowania platformy sprzedażowej Carrefour Marketplace pokazały, że koncept ma przyszłość. W 2018 r. będzie rozwijany o nowe kategorie i funkcjonalności.

Eurocash kładzie kłody pod nogi Emperii

Eurocash - jako akcjonariusz Emperii - kwestionuje zmianę statusu tej spółki, co jest warunkiem do przejęcia przez Maxima Grupe udziałów w Emperii.