Handel - hiper- i supermarkety

Wiadomości z segmentu hiper- i supermarketów. Nowe inicjatywy, kto traci a kto zyskuje?

W czwartek Carrefour wreszcie pokaże swój ekosklep

14 listopada o godzinie 12 w Warszawie odbędzie się oficjalne otwarcie nowego konceptu sieci Carrefour. Będzie to zapowiadany od dawna sklep z ekologiczną żywnością Carrefour BIO.

Dino Polska zainwestuje w tym roku 850 mln zł

Od stycznia do końca września 2019 r. spółka Dino Polska przeznaczyła na inwestycje 629 mln zł, co stanowi wzrost o 33% w stosunku do analogicznego okresu 2018 r. W tym czasie sieć powiększyła się o 138 marketów, obejmując na koniec trzeciego kwartału br. łącznie 1113 obiektów.

Neonet świętuje 16. urodziny

Ogólnopolska sieć sklepów ze sprzętem agd, rtv, IT i GSM obchodzi właśnie 16. urodziny. Z tej okazji zmienia system identyfikacji wizualnej, wzmacnia działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz przygotowuje promocje jako urodzinowe niespodzianki.

Grupa POLOmarket rozwija usługi okołosprzedażowe

Odbiór przesyłki, wypłata gotówki, a nawet wymiana butli gazowej - to wszystko można teraz załatwić przy okazji zakupów w sieci sklepów POLOmarket.

Tesco: Polacy wolą mniejsze sklepy

Ponad 60% z nas najczęściej robi zakupy w dyskontach, supermarketach i małych sklepach osiedlowych w pobliżu miejsca zamieszkania - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Tesco Polska.

W Kauflandzie zakupy z własnymi opakowaniami

Od 2 listopada we wszystkich marketach sieci Kaufland świeże produkty na wagę ze stoisk z obsługą można kupić do opakowań własnych. Usługą objęto sery, wędliny i produkty garmażeryjne - z wyłączeniem mięsa i drobiu. Inicjatywa jest częścią strategii, która zakłada ograniczanie zużycia plastiku.

Grupa Piotr i Paweł kończy działania sanacyjne

Spółki z Grupy Piotr i Paweł wdrożyły już większość zaplanowanych działań sanacyjnych przewidzianych w złożonych w grudniu 2018 r. planach restrukturyzacyjnych.

Kaufland opracował nową strategię

Sieć rozszerza asortyment w krajach Europy Wschodniej, opierając się na własnych markach dostosowanych do konkretnych rynków.

TYLKO U NAS: Nowy właściciel sieci Piotr i Paweł nie rezygnuje ze sklepu online sieci

Wasz Sklep Spar zamierza odbudować pozycję e-sklepu Piotra i Pawła w stolicy, a także znaleźć skuteczną formułę e-sprzedaży, którą będzie można klonować na inne miasta.

Rekordowa sprzedaż Carrefoura w III kwartale

To był dobry kwartał dla francuskiego giganta. Grupa Carrefour opublikowała wyniki sprzedaży za III kwartał, z których wynika, że w Polsce sieć odnotowała rekordowy wzrost na porównywalnej powierzchni.

Kolejna sieć rezygnuje ze sprzedaży żywego karpia

Przed świętami Bożego Narodzenia sieć Auchan nie będzie sprzedawać żywych karpi. Podobną decyzję we wrześniu ogłosiło Tesco, a w ub.r. Piotr i Paweł.

} }