Handel - franczyza i grupy zakupowe

Franczyza w Polsce rośnie w siłę. Nie przegap ważnych inicjatyw w tej części rynku FMCG.

Muszkieterowie w Miliczu razy dwa

Przy ul. Makowej 11 i 13 Muszkieterowie uruchomili równocześnie dwa nowe sklepy - jeden sieci Intermarché, drugi Bricomarché. Ostatnie takie wydarzenie w historii działania firmy miało miejsce 13 lat temu w Ostrzeszowie.

Nanosklep Żabki: kurs na Poznań i Warszawę

Jeszcze w tym roku Żabka Polska rozwinie sieć swoich nanosklepów. W drugiej połowie br. pierwsze pojawią się w Warszawie i kolejny w Poznaniu.

Delikatesy Centrum: nowe logo i kolorystyka [ZDJĘCIA]

Wiele się działo w ostatnich miesiącach w Delikatesach Centrum. Do sieci zostało włączonych 178 placówek Mila, a teraz operator pochwalił się nową wizualizacją zewnętrzną.

Żabka znów przejmuje: po Maczfit czas na Dietly.pl

28 maja spółka Żabka oraz firma MasterLifeSolutions - właściciel marki Dietly.pl - zawarły umowę, w efekcie której lider wśród platform cateringu dietetycznego dołączył do Grupy Żabka.

Tomasz Waligórski na czele sieci Intermarché!

14 czerwca do Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché dołączy Tomasz Waligórski, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży retail. Od 1 lipca w sieci znów nastąpią zmiany.

Grupa Chorten powołała fundację

To rzadkość w polskich sieciach handlowych. Chorten zrzeszający ponad 2100 sklepów w całej Polsce chce otoczyć opieką m.in. właścicieli i personel sklepów oraz ich rodziny. W tym celu powstała fundacja "Nie bądź obojętny".

Trzecia franczyzowa Biedronka koło Giżycka

Dwa miesiące po uruchomieniu drugiej franczyzowej placówki Biedronka rusza z trzecią. Tym razem w miejscowości Kruklanki koło Giżycka. Sklep działa od 27 maja.

Lewiatan testuje urządzenia do recyklingu butelek

W dwóch sklepach PSH Lewiatan we Włocławku rozpoczął się test urządzenia, które umożliwia selektywną zbiórkę butelek z tworzywa PET. To kolejne działanie Lewiatana na rzecz ochrony środowiska w ramach inicjatywy "Ekodziałanie w Lewiatanie".

PGS: rośnie wartość paragonów, wracamy do normalności

Pandemia koronawirusa zmieniła przyzwyczajenia zakupowe Polaków. Produkty impulsowe odnotowały wysokie spadki. Wzrosła z kolei sprzedaż produktów suchych oraz ekologicznych - informuje Polska Grupa Supermarketów.

PGD: integracja to nasza inwokacja [wywiad]

W konsolidacji bardzo ważne jest wspólne podejście do biznesu, realizacja wspólnie postawionych celów. Dużo łatwiej jest integrować się z sieciami podobnego formatu - zauważa Kryspina Czujak zarządzająca Polską Grupą Detalistów.

Franczyza to rozwiązanie prawie dla każdego [DEBATA]

Tak uważają eksperci, którzy wzięli udział w dyskusji "Od pracownika do przedsiębiorcy - czyli jak franczyza zmieniła rynek pracy", zorganizowanej przez Biuro Konkursu o Tytuł "Pracodawca Godny Zaufania".