Handel - dyskonty

W dyskontach siła. Przyciągają klientów towarami o obniżonej cenie zapewniając szybką zbywalnośc towarów.

Biedronka nie kusi nonfoodem

Tylko 1 proc. klientów Biedronki wybiera ją z powodu oferty przemysłowej.

Top 10 powodów przewagi Lidla nad Biedronką

Sebastian Rennack z LZ Retailytics kontynuuje cykl poświęcony trendom, rozwojowi i perspektywom sektora handlu w Polsce, a także strategiom działania czołowych uczestników rynku.

Aldi idzie na wojnę

Zarówno sieć Aldi Nord, jak i Aldi Süd po raz pierwszy w historii przeceniły markowe kosmetyki w swoich niemieckich sklepach.

Lidl podpowiada co kupić babci i dziadkowi

Z okazji Dnia Babci i Dziadka sieć przygotowała specjalną ofertę prezentów, która już dostępna jest we wszystkich sklepach.

Biedronka ma problem

Z kolejkami do kas.

Biedronka promuje kuchnie znad Wisły

18 stycznia br. Biedronka rusza ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej pod hasłem "Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska."

Nowa kolekcja tekstyliów w Biedronce

W przygotowanej we współpracy ze studentami Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ofercie znajdzie się kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce marki Bugs & Hugs.

Lidl odpowia Morawieckiemu

Prezes zarządu Lidl Maksymilian Braniecki (na zdjęciu) wystosował list otwarty do premiera w odpowiedzi na jego apel do sieci, by te promowały polskie a nie zagraniczne produkty.

Znakomite wyniki Biedronki

W 2017 r. sprzedaż netto grupy Jeronimo Martins, w Polsce operatora Biedronki i drogerii (oraz Aptek) Hebe wyniosła 16,3 mld euro, co oznacza 11,3-proc. wzrost w porównaniu do 2016 r.

ALDI skończy modernizację sklepów do lipca

Firma ALDI ma w planach na 2018 r. dalszy rozwój sieci, ale priorytetem są przebudowy obecnych sklepów.

Biedronka inwestuje w ekożywność

Biedronka rozwija kategorię żywności ekologicznej, dlatego wprowadza do sprzedaży nową markę produktów bio - goBio.