Handel - dyskonty

W dyskontach siła. Przyciągają klientów towarami o obniżonej cenie zapewniając szybką zbywalnośc towarów.

Lidl z kampanią na Instagramie

Sieć wykorzystuje w niej format instastory i zjawisko ASMR. Obecnie Instagramowy kanał Lidla obserwuje już ponad 150 tys. osób.

Biedronka w Pruszkowie z podziemnym parkingiem

Nowo otwarty sklep sieci mieści się przy ul. Sprawiedliwości 4.

Nowość w Lidlu: ekoprodukty w ekoopakowaniach

Płyn do WC pachnący czarną porzeczką, płyn do szyb o zapachu bazylii i mandarynki czy płyn do mycia naczyń o aromacie rabarbaru - Lidl wprowadza do oferty linię ekologicznych środków do czyszczenia Pure Home by W5.

Biedronka wycofa wszystkie jajka "trójki" w skorupkach do końca 2025 r.

Do końca 2025 r. z półek największej sieci handlowej w Polsce znikną wszystkie jajka z chowu klatkowego w skorupkach - nie tylko marki własnej Biedronki, jak mówiła dotychczasowa deklaracja, lecz także innych marek.

Aldi o zwyczajach zakupowych Polaków

Kupujemy częściej, ale mniej niż kiedyś. Nierzadko to konkretny produkt decyduje o wyborze sklepu, ponieważ podstawowe zakupy można zrobić wszędzie - wynika z badań detalisty przeprowadzonych przed wprowadzeniem nowej strategii komunikacji marki.

Lidl: nowe miejsca pracy i nowa kampania

Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej pracę w sieci Lidl. Obecnie operator zatrudnia ponad 20 tys. osób a w najbliższej przyszłości zamierza zatrudnić kolejne 1000 osób.

Biedronka partnerem French Touch

Po raz pierwszy sieć dyskontów uczestniczy w akcji promowania francuskich produktów.

Nowy produkt w Biedronce

Pod koniec sierpnia w ofercie sklepów sieci pojawił się pączek E.Wedel, który powstał we współpracy z firmą Stokson.

Dwie gdańskie Biedronki wracają po remoncie

10 września nastąpiło otwarcie wyremontowanej Biedronki przy ulicy Potokowej 15D, a 12 września br. uruchomiona zostanie placówka przy ulicy Jabłoniowej 46.

Lidl redukuje zużycie plastiku o 800 ton w tym roku

Sieć Lidl zobowiązała się, że do 2025 r. ograniczy zużycie plastiku o 20% w opakowaniach marek własnych a także zapewnia, że wszystkie plastikowe opakowania marek Lidla będą nadawały się do recyklingu. Prace już się rozpoczęły.

Lidl o społecznej odpowiedzialności

Lidl opublikował swój pierwszy raport wpływu, w którym koncentruje się na ostatnich dwóch latach obrotowych. Sieć sprawdza w jaki sposób prowadzona przez nią działalność wpływa na tak ważne obszary jak zasoby i rolnictwo, przetwarzanie i łańcuch dostaw oraz klienci i społeczeństwo.

} }