Handel - dyskonty

W dyskontach siła. Przyciągają klientów towarami o obniżonej cenie zapewniając szybką zbywalnośc towarów.

Lidl ma już 701 sklepów w Polsce!

W czwartek 14 listopada o godzinie 7 przy ul. Zygmunta Wróblewskiego 4C otwarty zostanie drugi sklep sieci Lidl Polska w Puławach. Tradycyjnie z okazji otwarcia na klientów czekać będzie specjalna oferta produktów w promocyjnych cenach.

Lidl i Aldi szykują się do walki z tzw. wielką czwórką

W najbliższych latach obaj detaliści chcą znacząco zwiększyć liczbę sklepów w Wielkiej Brytanii.

Dyskonty niespożywcze podbijają polski rynek

TXM, Pepco, Kik, TEDi, Dealz, Takko Fashion, Action - tymi szyldami usiane są budynki polskich miast i miasteczek. Analityk: "Polacy kochają zmieniać wystrój wnętrz niewielkim kosztem".

Lidl otwiera sklep internetowy z kosmetykami

Na razie tylko we Francji.

W Biedronce sprzedawcy są świeżoznawcami

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako ekspertów od jakości i świeżości - są oni "Świeżoznawcami". To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.

15 tys. chętnych do testowania produktów w Aldim

Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu Aldi jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerami - klienci sieci wyłonieni spośród 15 tys. chętnych!

Pierwsza Biedronka w Niedrzwicy Dużej

Sklep ruszył 30 października przy ul. Lubelskiej 61A.

Aldi wycofuje klatkowe jaja z produktów pod marką własną sieci

Aldi po ogłoszeniu wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 r. idzie krok dalej i deklaruje także wycofanie ich ze wszystkich produktów marek własnych, w których składzie znajdują się jaja. Proces odchodzenia od jaj z chowu klatkowego jest nieunikniony, uważają obrońcy praw zwierząt.

Biedronka rośnie, wciąż inwestuje i otwiera nowe sklepy

W ciągu dziewięciu pierwszych miesięcy roku właściciel Biedronki, cała grupa Jeronimo Martins zwiększyła sprzedaż o 6,7% do 13,7 mld euro. W tym czasie sprzedaż samej Biedronki sięgnęła 9,2 mld euro, co oznacza wzrost o 7%.

Nowy dyrektor operacyjny sieci Netto

Krzysztof Kamiński objął stanowisko nowego dyrektora operacyjnego (COO) w Netto.

Justyna Kowalczyk dla Lidla

Wielokrotna mistrzyni olimpijska w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk firmuje ubrania dla dzieci i młodzieży, które będą dostępne w sklepach Lidl oraz na lidl-sklep.pl już od poniedziałku, 4 listopada.

} }