Handel

Najnowsze informacje ze świata handlu. Dowiedz się więcej, bądź na bieżąco!

Ceny w Polsce wciąż rosną najszybciej w Europie

Marzec był siódmym miesiącem z rzędu, w którym inflacja na polskim rynku okazała się najwyższa z krajów Wspólnoty. W dodatku szybko przyspiesza - tempo wzrostu cen jest największe od ponad 9 lat.

Lidl promuje bezpieczne płatności zbliżeniowe

Sieć została partnerem ogólnopolskiej akcji Visa.

PGS chce produkować agd pod marką własną!

Nawet 500 produktów marek własnych do końca roku i rozwój zupełnie nowych, zaskakujących kategorii produktowych - to plany Polskiej Grupy Supermarketów, dla której rozwój marek własnych stanowi wciąż centralny element strategii realizowanej w najbliższych latach.

WSS Społem Śródmieście ucierpiała na pandemii

Spółdzielnia opublikowała właśnie sprawozdanie zarządu za 2020 r. Pokazuje ono, jak Społem daje sobie radę w czasie pandemii, a także jakie ma problemy. Wskazuje też wyzwania na ten rok.

UOKiK wziął pod lupę ceny

Kontrolą objęto łącznie 2 232 przedsiębiorców.

#Franczyza 2.0: zbliża się premiera projektu

Już w poniedziałek 19 kwietnia odbędzie się premierowe webinarium, wprowadzające Projekt Franczyza 2.0 na rynek. Udział jest bezpłatny.

Pandemia pandemią, a centra się budują

Aż 74% nowej podaży powierzchni handlowej w ostatnich sześciu miesiącach 2020 r. zrealizowano w miastach do 100 tys. Mieszkańców. Czy tak będzie też w tym roku?

PLMA: marki własne dobrze się mają w Europie

Firma Nielsen na zlecenie Stowarzyszenia Producentów Marek Własnych (PLMA) przeanalizowała 18 europejskich rynków pod kątem rozwoju marek własnych sieci handlowych. W większości krajów ich udział przekracza 30%.

Visa nagradza płatności w Lidlu i na AliExpress

Nie musisz być olimpijczykiem, żeby wygrywać - ruszyła ogólnopolska akcja promująca płatności Visa.

Jest już 50 Bricomatów

Grupa Muszkieterów rozwija udogodnienia z zakresu e-commerce. Jednym z rozwiązań są Bricomaty montowane przy sklepach Bricomarché - Muszkieterowie uruchomili je łącznie w 50 lokalizacjach.

Coccodrillo traci przychody. Winna pandemia

O ponad jedną piątą spadła w 2020 r. sprzedaż właściciela sieci Coccodrillo. Zamiast zysku pojawiła się strata.