Handel

Najnowsze informacje ze świata handlu. Dowiedz się więcej, bądź na bieżąco!

Ptaszkowe Love w 3 Stawach

To będzie największy warsztat stolarski w Polsce. Kilka tysięcy mieszkańców chwyci za wiertarki, młotki i gwoździe by zbudować budki lęgowe dla ptaków.

Grupa Merlin: chcemy być nr 2

Aktualnie firma jest trzecim internetowym sprzedawcą książek w Polsce. W perspektywie kolejnych lat zamierza osiągnąć drugą pozycję na rynku. Spółka pracuje też nad wdrożeniem zintegrowanej platformy e-commerce.

Spar inwestuje w e-commerce

Wystartowała nowa strona internetowa www.spar.pl. Sieć rozwija skrzydła i bada grunt pod uruchomienie sprzedaży przez internet.

Szamamm w Żabce

Największa w Polsce sieć sklepów convenience rozwija produkty marki własnej oraz rozbudowuje ofertę dań gotowych.

WEI chce wycofania zakazu handlu w niedziele

WEI apeluje do rządu o jak najszybsze wycofanie się z zakazu handlu w niedzielę. Przewiduje, że ograniczenie handlu okaże się kosztem większym niż początkowo sądzono nie tylko dla gospodarki, ale także dla rządzącej partii w jesiennych wyborach parlamentarnych.

Jerzy Jakubiak w Max Premium Burgers

Ekspert branży gastronomicznej i nieruchomości, objął z początkiem roku stanowisko Country Managera na Polskę w szwedzkiej sieci restauracji szybkiej obsługi.

Gastromall Group inwestuje w Makaruna

Gastromall Group jako inwestor strategiczny przejmuje udziały w sieci Makarun Spaghetti and Salad i zapowiada dynamiczną ekspansję na rynku krajowym i zagranicznym.

Lidl Fair Pay

Chcąc zwrócić uwagę na kwestię równości płac i wyróżnić firmy, dla których zagadnienie to jest równie istotne Lidl Polska wraz z międzynarodową firmą doradczą Korn Ferry ustanowiły nagrodę.

Więcej smaków w McDonald’s

Od 13 lutego w restauracjach sieci dostępna jest specjalna oferta promocyjna, a w niej WieśMac i jego dwa nowe oblicza.

Uber Eats: 534 zamówień w roku od jednego klienta

Ube Eats ma już dwa lata. Z tej okazji firma sprawdziła, jak stołowali się Polacy w minionym roku. Niektóre dane zadziwiają.

Manufaktura: 21 mln wizyt w 2018 r.

Do sukcesu przyczyniła się silna pozycja obiektu w Łodzi i w regionie, jak również atrakcyjna i różnorodna oferta handlowa.

} }