E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Polacy kupują online ... w czasie pracy

Nawet połowa e-zakupów internautów w 2019 r. została zrealizowana w godzinach pracy - wynika z danych Blue Media, operatora płatności online. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne.

Amazon wchodzi do Polski?

Jeszcze w tym roku amerykańska platforma ma się pojawić nad Wisłą. W kwietniu okaże się, czy sfinalizuje rozmowy z Pocztą Polską.

Allegro zainwestuje w swój biznes 1 mld zł

Wśród najważniejszych na ten rok inwestycji jest rozwój Allegro Smart! i usprawnienie dostaw. Między innymi na te cele firma planuje przeznaczyć aż 1 mld zł.

Michał Hackiewicz dołączył do Grupy Domodi

Wieloletni dyrektor m.in. największych spółek finansowych w Polsce został wiceprezesem ds. sprzedaży Grupy Domodi.

Inwestycja w kosmetyczny e-commerce

Do grona partnerów Podlaskiego Funduszu Kapitałowego dołączyła właśnie internetowa drogeria La Rose.

Durex ze Strefą Marki na Allegro

To efekt umowy pomiędzy koncernem Reckitt Benckiser - właścicielem marki oraz spółką Style Group, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Primavera Parfum.

Nowa odsłona szopi.pl

Serwis Szopi.pl ma nowy wygląd i funkcjonalności. Zmiany wprowadzają m.in. godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.

Nisza na podatnym gruncie

Stacjonarną sprzedaż produktów spożywczych rzadko da się skutecznie połączyć z tą przez internet. Chyba że mamy do zaoferowania coś więcej niż tylko produkty pierwszej potrzeby dostępne na każdym rogu.

Platforma Empik.com bije rekordy

Ponad 5 mln użytkowników strony internetowej miesięcznie i prawie 300-proc. wzrost użytkowników aplikacji - tak platforma Empik.com zakończyła 2019 r. Polacy wciąż najczęściej kupują tu książki, przy czym jeden użytkownik kupił ich aż 500!

Gotowi na brexit? Start!

Tym razem to już naprawdę ostatnia prosta. Jeśli do końca roku Europejczycy nie dogadają się ws. warunków opuszczenia UE przez Wielką Brytanię, e-handel czekają duże zmiany.

Internet sprzyja rzemieślnikom

Ręcznie robione mydło, torby z papieru własnej produkcji, ożywianie starych butów - robiąc tak niszowe rzeczy trudno zdobyć tylu klientów, by sklep w tradycyjnej formule się opłacał. Koszty działania w internecie są dużo niższe, dlatego coraz więcej rzemieślników sprzedaje w sieci.

} }