E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

InPost zaczyna outsourcing usług logistycznych

W ramach usługi skierowanej do branży e-commerce - InPost Fulfillment - przedsiębiorca może skorzystać m.in. z przestrzeni magazynowej InPostu - zlokalizowanej tuż obok sortowni InPostu.

Chłonność rynku przesyłek alternatywnych [ANALIZA]

Wyzwaniem, przed którym stają firmy kurierskie, jest optymalizacja ostatniej mili między innymi poprzez punkty odbioru. Automat zawsze daje możliwość pozostawienia nie tylko jednej, ale również wielu przesyłek.

Europa kupuje środki piorące na Amazon

Ponad 225 mln zł to prognozowana sprzedaż środków piorących na Amazon w Europie, z czego ponad 67 mln zł przypada na rynek niemiecki - wynika z raportu firmy doradczej Eubrand Partners.

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami

Platforma sprzedażowa ruszyła z kampanią, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress.

Primavera stawia na dropshipping

Primavera Parfum, zajmująca się sprzedażą i dystrybucją perfum oraz kosmetyków, poprawiła swoje przychody w I półroczu br. Na koniec czerwca wyniosły one 82,14 mln zł. Firma jest beneficjentem dynamicznych wzrostów w e-commerce. Ponadto rozwija innowacyjne usługi oraz poszerza ofertę.

TYLKO U NAS: prezes Bdsklepu o swojej wizji handlu internetowego

BDsklep.pl, jeden z najstarszych polskich sklepów spożywczych online, zmienia się. Od lipca prezesem zarządu jest Marcin Majzner, założyciel i wieloletni prezes CupSell.pl, który opowiada nam m.in. o perspektywach rozwoju online’owej sprzedaży artykułów spożywczych w Polsce.

Ranking: Koszyk Roku 2019

Cyfrowe.pl i wittchen.com są najbardziej przyjaznymi dla kupujących sklepami internetowymi w Polsce. Zwyciężyli w tegorocznej edycji badania Koszyk Roku 2019.

Zalando coraz bardziej eko

Platforma testuje dostawy zamówień w opakowaniach wielokrotnego użytku.

Bezpłatna konferencja: E-commerce Summit

Już 28 listopada w Warszawie odbędzie się Konferencja E-commerce Summit, która m.in. pozwoli odpowiedzieć na pytanie - jak pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy.

Na Allegro można zapłacić później

Allegro Zapłać Później to nowy sposób robienia zakupów na Allegro stworzony we współpracy z polskim fintechem PayPo. Po zakupie produktu klient może zapłacić za niego nawet 30 dni później, bez żadnych dodatkowych kosztów.​ Sprzedawca za to otrzyma płatność natychmiast po zakupie.

Stripe - internetowy gigant - wchodzi do Polski

Globalna platforma płatnicza wyceniana na 22,5 mld dol. wkracza dziś na siedem rynków europejskich, w tym do Polski. Rodzime firmy internetowe dostają możliwość akceptowania płatności od klientów z całego świata w ciągu kilku minut.

} }