E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

GreenPort i Primavera Parfum tworzą grupę zakupową

To szansa na zyskanie przewagi rynkowej.

Z Ewą Chodakowską na Malediwy

To główna nagroda w trwającym konkursie Frisco.pl.

Zalando chce mieć u siebie każde wyprodukowane na świecie ubranie

Zalando ogłosiło nową strategię biznesową pod hasłem “Starting point for fashion", w ramach której chce oferować każdy poszukiwany przez konsumenta produkt na rynku. Jednocześnie, w nawiązaniu do nowej koncepcji, startuje kampania firmy na lato 2019 "Letnie trendy. Twoja wolność stylu" .

Allegro sprzedaje swoje pierwsze bilety na koncert. I to nie byle jaki

Koncert Taco Hemingwaya i Dawida Podsiadło - tak wygląda start współpracy Allegro i platformy eBilet. Jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie obu firm po uzyskaniu zgody UOKIK na zakup przez Allegro udziałów w eBilet Polska.

Shoper ma nowego inwestora

Fundusz V4C Poland Plus objął mniejszościowy pakiet akcji w krakowskiej spółce Dreamcommerce, właścicielu marki Shoper i dostawcy oprogramowania e-commerce w Polsce. Dzięki tej transakcji firma Dreamcommerce planuje kontynuować ekspansję na niezagospodarowane dotąd segmentach rynku.

W tym tygodniu bezpłatna dostawa ze sklepu Lidla

Dokonując zakupów od 13 do 19 maja na www.lidl-sklep.pl, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej dostawy, niezależnie od wartości złożonego zamówienia.

Pracownicy Amazona chcą podwyżek i zniesienia oceny wydajności

9 maja wręczono przedstawicielom firmy Amazon pismo z formalnymi żądaniami dotyczącymi poprawy warunków pracy w spółce. Zarząd ma 7 dni na spełnienie postulatów. Jeśli tak się nie stanie, związkowcy nie wykluczają sporu zbiorowego, a nawet strajku.

Frisco.pl sprzedało 9 mln produktów w 4 miesiące

Internetowy supermarket Frisco.pl, wspólna inwestycja funduszu MCI.TechVentures oraz Eurocashu, w pierwszych czterech miesiącach br. sprzedał 9 mln produktów, przekraczając 10,5 mln zł sprzedaży miesięcznej.

eBay: branża handlu online stoi u progu nowej rewolucji

- Wyobraźmy sobie, że konsument chce kupić szalik. Korzystając ze sztucznej inteligencji, platformy i narzędzia handlowe będą w stanie przewidzieć, czy interesuje go zakup szalika za 30 czy za 300 zł - uważa Devin Wenig, dyrektor generalny i prezes eBay.

Frisco.pl mówi "nie" plastikowi

Rezygnacja z tacek dla wybranych produktów, zwrotne opakowania zbiorcze, zmniejszenie liczby siatek przypadających na każde zakupy, wzrost udziału toreb papierowych oraz zamówienia zero waste - to działania, które zobowiązał się wprowadzić supermarket internetowy Frisco.pl do końca 2020 r.

Zalando rozszerza bazę odbioru paczek

Od dziś funkcjonuje ponad 5 tys. punktów stacjonarnych umożliwiających odbiór zamówień z Zalando, również z opcją płatności "za pobraniem". Tak zwane Pick Up Points zlokalizowane są w wybranych sklepach sieci Żabka i Freshmarket.

} }