E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Przybywa seniorów kupujących w sieci

Zainteresowanie zakupami w sieci wśród osób powyżej 65 roku życia w ciągu roku wzrosło o 12%, wynika z analizy serwisu Ceneo.pl. Wśród klientów sklepów internetowych zdecydowanie przeważają kobiety.

Zalando dostarczy paczkę, nawet gdy nikogo nie ma w domu

Zalando i firma kurierska bpost połączyły siły, aby zbadać potencjał dostaw typu in home delivery, czyli bezpośrednio do mieszkania, ale pod nieobecność domowników. Test przeprowadzono w Antwerpii w Belgii.

Rynek e-commerce nie zwalnia tempa

Polacy pokochali zakupy w internecie i trudno wyobrazić sobie cokolwiek, co mogłoby ten trend zahamować. Osoby, które chcą zacząć przygodę z e-handlem, muszą jak najszybciej zająć swoje miejsce w sieci. Konkurencja robi się coraz większa, ale i rynek rośnie w ekspresowym tempie - wskazują eksperci.

Poniedziałek dniem targowym w e-sklepach

W poniedziałki sklepy internetowe zarabiają dwa razy więcej niż w soboty - wynika z danych platformy sklepów internetowych Shoper, jak i operatora płatności online Blue Media. Pierwszego dnia tygodnia dużo więcej wizyt kończy się też zakupem niż w weekendy.

Najdroższy rozwód świata!

Twórca Amazona rozwodzi się po ponad ćwierćwieczu małżeństwa co oznacza, że jego żona może zostać najbogatszą kobietą świata.

Chiny szansą dla polskich firm e-commerce

Chińscy e-konsumenci wydają na zakupy online średnio 30% miesięcznych zarobków, Europejczycy - 3%, wynika z danych zebranych przez DHL.

5 trendów w web designie e-sklepów

Nowości w projektowaniu sklepów internetowych to nie sezonowe mody. Te innowacje zostaną z nami na dobre, bo stoi za nimi poprawa doświadczenia użytkownika z wizyty.

Komputronik frontem do klienta

Sieć odmienia swój program lojalnościowy.

Szopi.pl ułatwia klientom zakupy

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z Twisto, fintechem działającym w formule "kup teraz, zapłać później". Dzięki temu klienci Szopi zyskują darmową dostawę i w chwili złożenia zamówienia nie muszą dysponować własnymi środkami.

E-commerce: jak uniknąć utraty danych

Kilka razy w roku e-sprzedawcy, w tym przed świętami Bożego Narodzenia, muszą poradzić sobie z cyfrowymi kolejkami. Ekspert z Veeam opracował pięć wskazówek dla sprzedawców internetowych, które pomogą przezwyciężyć potencjalne problemy.

Szopi.pl współpracuje z Twisto

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z Twisto, fintechem działającym w formule "kup teraz, zapłać później". Dzięki temu klienci Szopi, którzy skorzystają z formy płatności Twisto, zyskują darmową dostawę i w chwili złożenia zamówienia nie muszą dysponować własnymi środkami.

} }