E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Rozpoczyna się wyprzedażowe szaleństwo

Tegoroczne Black Friday i Cyber Monday przyciągną prawie 7 milionów Polaków szukających specjalnych okazji i wyjątkowych artykułów. W największych e-sklepach szaleństwo zakupowe rusza już w poniedziałek 19 listopada.

Amazon tnie ceny

19 listopada Amazon rozpoczyna Tydzień Cyber Monday. W tym czasie w ofercie promocyjnej znajdzie się kilkadziesiąt tysięcy produktów z prawie wszystkich kategorii - od tabletów, przez sprzęt AGD, aż po zabawki i kalendarze adwentowe.

Pointpack.pl debiutuje na NewConnect

Pointpack.pl, firma dostarczająca nowe technologie dla logistyki, sieci handlowych i dostawców systemów kasowych/terminalowych, debiutuje na NewConnect. Wśród jej partnerów są m.in.: Żabka, Freshmarket, Poczta Polska, DHL.

TaniaKsiazka.pl rozwija sieć punktów odbioru osobistego

Na przełomie października i listopada firma uruchomiła pierwszy taki punkt w Warszawie.

Ruszają świąteczne rekrutacje

W ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce 14 listopada br. Poczta Polska przeprowadzi ekspresową rekrutację pracowników, którzy mają pomóc w usprawnieniu przedświątecznego szczytu paczkowego. Amazon zatrudni dodatkowo 7,5 tys. osób. Również przed InPostem najgorętszy okres w roku.

Google daje małym firmom narzędzie na święta

Google udostępnia w Polsce nowe narzędzie reklamowe - Kampanie inteligentne, które dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego pozwoli przedsiębiorcom zarządzać kampaniami reklamowymi online.

E-sklep Pierre Fabre Dermo-Cosmetique już działa

22 października 2018 r. globalny producent dermokosmetyków Pierre Fabre Dermo-Cosmetique uruchomił pierwszy e-sklep w Europie.

Bez limitów paczek w Allegro Smart!

Allegro znosi limit liczby dostaw w usłudze Allegro Smart! i wprowadza ofertę miesięczną. Teraz można zamówić dowolną liczbę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru, których do końca roku ma być prawie dwadzieścia tysięcy.

Jak nie dać się złowić cyberprzestępcom?

Oto pięć głównych zasad bezpieczeństwa dla klientów sklepów internetowych.

Zalando łączy sprzedaż online i offline

Zalando pogłębia współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi w modelu Connected Retail - do końca roku na niemieckiej platformie dostępny będzie asortyment 600 sklepów dotychczas dostępnych wyłącznie offline.

Wyłącznie dla polskich produktów

Tym charakteryzuje się platforma internetowa Polpol.pl stworzona przez poznański start-up.

} }