E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Handel internetowy 2020: będzie się działo

Personalizacja, szybkie płatności i rozwój voice commerce, to must have światowego handlu internetowego.

Eurocash kupuje akcje Frisco SA od MCI

Zgodnie z zawartą umową, fundusze MCI sprzedadzą na rzecz Eurocash blisko 56% akcji spółki Frisco SA, realizując łącznie zwrot na poziomie 2,8x CoC. Transakcja zostanie rozliczona w czerwcu 2020 r.

E-sklep: najczęstsze błędy

Jak szybko stracić klienta i skutecznie zahamować sprzedaż? Ekspert wskazuje typowe błędy e-sklepów.

Marketplace Academy 2020

Konferencja zdradzająca tajniki handlu elektronicznego odbędzie się w dniach 22 i 23 stycznia w Warszawie.

Pracownicy Amazona strajkują przed świętami

Pracownicy trzech centrów logistycznych Amazona w Niemczech przyłączyli się do strajku zwołanego przez związek zawodowy Verdi.

177 zł w niecałe 30 minut. Tak się kupuje w internecie

"W e-commerce" to nowy raport Nielsena o zakupach produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych online.

Primavera Parfum na chińskim rynku

Polski dystrybutor i sprzedawca perfum oraz kosmetyków nawiązał współpracę z firmą Tmall, wchodzącą w skład chińskiego holdingu Alibaba.

UOKiK wszczął postępowanie wobec Allegro. Platforma nie ma sobie nic do zarzucenia

Postępowanie UOKiK rozstrzygnie, czy spółka Allegro złamała prawo antymonopolowe, faworyzując swój sklep internetowy w stosunku do innych sprzedawców. Ze względu na swoją złożoność, postępowanie może potrwać nawet kilka lat. Allegro nie zgadza się z zarzutami.

Frisco.pl pomaga razem z Martyną Wojciechowską

Frisco.pl po raz kolejny zaprasza klientów do wzięcia udziału w akcji dobroczynnej "Kupując pomagasz". Mechanizm jest prosty - wystarczy do 24 grudnia kupić jeden z produktów oznaczonych symbolem "Kupując pomagasz", a drugi taki sam zostanie przekazany potrzebującym.

We wtorek Dzień Darmowej Dostawy

W tym roku ponad tysiąc sklepów internetowych weźmie udział w Dniu Darmowej Dostawy. 10 grudnia ich klienci nie zapłacą za przesyłkę. To już 10. edycja akcji, w której co roku regularnie uczestniczą sklepy internetowe z kilkudziesięciu branż.

Jacek Palec, Frisco.pl: e-commerce uzupełnia handel tradycyjny

- E-handel żywnością nigdy nie zaspokoi wszystkich misji zakupowych, a przede wszystkim zakupów impulsowych, które mocno napędzają rozwój sklepów typu convenience. Może za to być znakomitym uzupełnieniem dla placówek stacjonarnych - mówi w wywiadzie dla "Handlu" Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

} }