E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Carrefour i Google nawiązały współpracę

Wdrożenie rozwiązań omnikanałowych, zwiększenie sprzedaży, oddziaływania marki w internecie oraz rozwój technologii mobilnych - to najważniejsze strategiczne cele współpracy pomiędzy Carrefour i Google na naszym rynku.

Payback rośnie w e-commerce

Liczba sklepów, w których uczestnicy programu mogą zbierać punkty za zakupy online, powiększyła się o dwie duże polskie platformy e-commerce oferujące odzież, obuwie i akcesoria - Answer i Born2be, a także o sieć drogerii Super-Pharm i sklep zoologiczny Kakadu.

Jeśli Amazon wejdzie do Polski, nie weźmie jeńcow [ANALIZA]

Jak przygotować się na nieuchronne wejście Amazona na polski rynek? Jakie decyzje podjąć w zakresie strategii sprzedażowej i jak rozdzielić budżety reklamowe? Nie ma tu jednoznacznych odpowiedzi, ale bez odważnych kroków konfrontacja z tak silnym konkurentem może okazać się fatalna w skutkach.

Polski Koszyk już zarabia

Spółka Polski Koszyk prowadząca sklep internetowy polskikoszyk.pl przekroczył próg rentowności. Firma zamierza intensywnie rozwijać sprzedaż za granicą, wybiera się też na giełdę.

E-zakupy pod kontrolą

Ponad 60% spośród 560 sklepów internetowych przebadanych przez Komisję Europejską stosowało politykę informacyjną lub prowadziło działania, które mogły wprowadzać konsumentów w błąd. Unia próbuje temu zaradzić.

Patenty e-sprzedawców na zdobycie klientów

Platforma Shoper podpowiada najskuteczniejsze metody przyciągnięcia klientów do e-sklepów.

14% firm sprzedaje w internecie

Stawia nas to na piątym od końca miejscu w UE, ex aequo z Włochami i Cyprem.

Co drugi internauta kupuje w polskim e-sklepie

Szeroki wybór produktów, wygoda, oszczędność czasu, porównanie cen, a do tego szybka i coraz częściej darmowa dostawa - zakupy online stały się prawdziwą domeną Polaków. Przez internet kupujemy często i dużo. Do koszyka wkładamy zarówno ubrania, sprzęt RTV i AGD, jak i produkty spożywcze.

Amazon zamyka sklepy pop-up

W zamian firma chce skupić się na rozwoju księgarń.

Klienci chcą i lubią wyrażać opinie o produktach

Aż dziewięciu na dziesięciu internautów chce, aby firmy brały pod uwagę ich opinie, nie tylko te negatywne. Co więcej, co 5. chce stale współpracować z marką i dzielić się z nią swoimi pomysłami na rozwój - wynika z raportu raportu "Customer Listening 2.0".

Z Carrefoura do The Heart

Marcin Olech dołączył do korporacyjnego centrum innowacji The Heart, gdzie będzie odpowiedzialny za transformację i nowe przedsięwzięcia w branży retail.

} }