E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Frisco.pl: zwiększymy ilość dostaw, sprostamy popytowi

Należący do Frisco.pl internetowy supermarket spożywczy pokazał swoje wyniki finansowe za 2019 r.: jest wzrost obrotów, ale i strata ze sprzedaży. Są też plany na najbliższego lata.

5 trendów w e-sklepach, które zostaną z nami na dłużej

Od chwili, gdy więcej czasu spędzamy w domach, a mniej w galeriach, handel internetowy jest na fali. Eksperci Shoper opisują pięć zjawisk, które będą się umacniać w świecie postpandemicznym.

mBank pomaga firmom rozwinąć skrzydła w e-commerce

Wystartowała kampania społeczna mBanku skierowana do firm działalności w branży e-commerce o obrotach do 50 mln zł. Udział w konkursie można wziąć do 22 lipca br.

Pandemia a e-commerce na Śląsku

Sprzedaż przez internet produktów spożywczych w czasie epidemii wystrzeliła zaskakując cały rynek. A jak to jest w przypadku Śląska, które w ostatnich tygodniach był w epicentrum nowych zakażeń?

Bolt Food dostarcza z Circle K

Współpraca sieci stacji paliw i platformy transportowej obejmie dostarczanie zakupów spożywczych, jak i ciepłych posiłków z aż 17 warszawskich stacji sieci.

Grupa Eurocash sfinalizowała transakcję nabycia Frisco.pl

Grupa Eurocash była strategicznym akcjonariuszem Frisco.pl od 2014 r., z udziałami w wysokości 44% akcji. W grudniu 2019 r. spółka zdecydowała się na zwiększenie zaangażowania we Frisco i nabycie 56% akcji od funduszy MCI. Finalna wartość transakcji wyniosła 132,5 mln zł.

Zupa z dyni piżmowej, czyli produkty Marksa & Spencera już na Frisco.pl

Zgodnie z zapowiedzią do oferty e-supermarketu Frisco.pl trafiły już produkty Marksa & Spencera, marki, która po trzech latach nieobecności na polskim rynku wraca w okrojonym składzie - bez odzieży, ale z produktami spożywczymi.

Ceneo.pl przygotowało wyjątkową akcję dla swoich klientów

Z nowej akcji Gorące Towary, bo o niej mowa, użytkownicy Ceneo.pl będą mogli korzystać od poniedziałku do piątku, ale tylko w godzinach między 10:00 a 14:00. Sprawdź szczegóły.

Szturm na e-sklepy nadal trwa [RAPORT]

Rok temu, tj. w czerwcu 2019 zgodnie z wynikami badania "Omni-commerce. Kupuję wygodnie", w Internecie zakupy robiło 57% polskich internautów. Dziś okazuje się, że od tego czasu zaszły ogromne zmiany na korzyść handlu elektronicznego.

W Polsce zadebiutował rower kurierski

Firma kurierska GLS konsekwentnie rozwija sieć i otwiera kolejne punkty Szybkiej Paczki. Ten najnowszy w Krakowie jest jednak wyjątkowy, ze względu na dodatkową funkcję stacji przeładunkowej dla dostaw realizowanych rowerem kurierskim.

Co trzeci Polak robi zakupy online częściej niż przed pandemią

Co trzeci badany przyznaje, że na początku pandemii korzystał z e-commerce częściej niż do tej pory, a 6% zrobiło zakupy w sieci po raz pierwszy.