E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Amazon stworzył ponad 25 000 miejsc pracy

Taki wynik udało się osiągnąć od 2014 r. Firma oferuje różnorodne stanowiska w centrach logistycznych, Centrach Rozwoju Technologii, biurze korporacyjnym i Amazon Web Services. I na tym nie koniec.

Amazon uruchamia sklep z odzieżą Amazon Style

To pierwsza w historii firmy stacjonarna placówka z odzieżą oferująca spersonalizowane i wygodne zakupy, w których technologia ułatwi klientom znalezienie stylizacji w atrakcyjnych cenach.

Allegro nominuje Pedra Arnta na dyrektora

Rada Dyrektorów Allegro.eu wybrała Pedra Arnta jako kandydata na stanowisko niezależnego dyrektora. Będzie pełnił funkcję doradczą w decyzjach Allegro dotyczących międzynarodowej ekspansji firmy.

Glovo neutralne klimatycznie

Firma ogłosiła, że zrealizowała swój cel, jakim jest neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla.

Spółka eobuwie.pl zmieniła się w MODIVO

Zgodnie z zapowiedziami zarządu eobuwie.pl funkcjonuje już jako MODIVO. Wcześniej pod tą nazwą działał modowy brand spółki. Nie zmienia się nazwa platformy e-commerce. Obuwie i akcesoria wciąż wciąż dostępne będą na eobuwie.pl.

Infolinia InPost: sztuczna inteligencja odpowie na pytania

Voicebot otrzymał imię Mat i jest to zaawansowana technologicznie platforma, która rozpoznaje z jakim tematem klient dzwoni i udziela odpowiedzi. Ma też możliwość przekazania rozmowy do konsultanta w sytuacji, gdy nie będzie w stanie samodzielnie odpowiedzieć na pytania dzwoniącego.

Uber Eats przeprasza właścicieli czworonogów i rozdaje zniżki

CEO firmy w specjalnym nagraniu przeprosił właścicieli psów za kampanię reklamową Uber Eats. Obiecał specjalne rabaty na artykuły dla zwierząt oraz wsparcie lokalnych schronisk. To odpowiedź na protesty sprzed roku.

Jest już ponad 13 tysięcy POP-ów DHL

Lidl, Api, Topaz, Prim, Top Market, Nasz Sklep oraz Polomarket - to sieci, z którymi DHL Parcel nawiązał współpracę i utworzył w nich tzw. POP-y, czyli Punkty Obsługi Paczek.

Pora na Pola planuje otworzyć sklep stacjonarny

Pora na Pola, internetowy targ żywności, którego przychody z roku na rok rosną, planuje otworzyć sklep stacjonarny. Polacy nie chcą robić zakupów online czy offline. Chcą robić zakupy tak, jak w danej chwili mają na to ochotę - mówi Adrian Piwko, prezes Pora na Pola.

Furgonetka uruchomiła system obsługi zwrotów

Narzędzie można zintegrować z dowolnym e-sklepem. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Polsce, które daje zarówno konsumentom, jak i właścicielom e-sklepów pełną kontrolę nad procesem zwrotów.

E-sklep Barbora.pl debiutuje w Krakowie

Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl już wkrótce poszerzy swój zasięg o kolejne duże miasto. Jeszcze w styczniu br. marka wejdzie do Krakowa.