E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

41 youtuberów w nowej kampanii AliExpress

Akcja pod hasztagiem #mamTOzALI zorganizowana została z okazji Global Shopping Festival rozpoczynającego się 11 listopada.

Przedświąteczne e-zakupy. Kiedy je robić, aby prezent dotarł na czas?

Rozpoczyna się tegoroczne zakupowe szaleństwo, podczas którego branża e-commerce odnotuje duży wzrost aktywności kupujących. Tymczasem terminowość doręczeń w drugiej połowie listopada, w porównaniu do października czy początku listopada, spada mniej więcej o połowę. A co dzieje się dalej?

E-koszyk z żywnością: dziś czy jutro?

W rankingu kategorii, w których internauci najchętniej robią e-zakupy, żywność nie znajduje się nawet w pierwszej dziesiątce i właśnie to zjawisko jest największą niewiadomą w prognozach dla e-handlu.

Frisco.pl łączy siły z firmą Samsung

Frisco.pl i Samsung ogłosiły współpracę, dzięki której klienci będą mogli zamówić zakupy spożywcze "jednym kliknięciem" - prosto ... z ekranu lodówki. To pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży e-grocery.

Shoper w kampanii pokazuje historie swoich klientów

Dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych Shoper nową kampanię wizerunkową zbudował historiami swoich klientów.

Strix wdraża headless dla Castoramy

Castorama Polska we współpracy z firmą Strix zakończyła początkowy etap wdrażania technologii headless w sklepie internetowym. Dzięki temu udało się przyspieszyć czas ładowania się jej sklepu internetowego do 1,8 sekundy.

Budowa i koszty prowadzenia e-sklepu zdrożały

Średnio o 20-30% w ciągu ostatnich 5 lat.

Zalando od dzisiaj bez śladu węglowego

Zalando, platforma modowo-lifestyle’owa, zobowiązuje się do zachowania neutralności węglowej we własnych operacjach oraz wszystkich dostawach i zwrotach, począwszy od dzisiaj. Proces ten obejmie wewnętrznie obsługiwane obiekty, transport paczek, a także opakowania.

Czarne chmury zbierają się nad Amazonem

Firma prognozuje, że jej przychody i zyski w okresie świątecznym będą poniżej oczekiwań.

21 lat Empik.com

Jeden z pierwszych sklepów internetowych w Polsce zaczął działać w październiku 1998 r. Dziś na tej stronie rejestrowanych jest ponad 10,34 mln wizyt miesięcznie.

Supermercato24 przejmuje serwis Szopi.pl

Supermercato24, największy w Europie dostawca zakupów spożywczych tego samego dnia, przejmuje Szopi.pl, największy w Polsce serwis on-line dostarczający produkty spożywcze na życzenie z różnych sklepów stacjonarnych.

} }