E-commerce

Informacje e-commerce. Bądź na bieżąco ze światem sprzedaży przez internet.

Naukowcy zajrzeli do mózgów konsumentów. Dosłownie

Konsumenci lubią wierzyć, że ich decyzje zakupowe wynikają z racjonalnych pobudek. Tymczasem ponad 30% z nich opuszcza e-sklep nawet po jednym złym doświadczeniu. Dlaczego? Odpowiedzi na to pytanie szukali lekarze, którzy podpięli e-klientów do aparatury medycznej. Znamy wyniki.

Shopee o cenach cukru: to zjawisko widzimy tylko w Polsce

Pod koniec lipca użytkownicy platformy Shopee wyszukiwali cukier 20 razy częściej niż normalnie, a jego sprzedaż skoczyła 23-krotnie w porównaniu do średniej z wcześniejszych miesięcy. Obecnie zainteresowanie cukrem wciąż jest wysokie, choć już maleje - mówi HandelExtra.pl przedstawiciel Shopee.

EmpikPlace z historycznym tempem wzrostu

Jednym z liderów marketplace'ów w segmencie e-commerce w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne tempo wzrostu sięgające 100% rdr., przekraczając blisko 5 mln zamówień zrealizowanych przez sprzedawców zewnętrznych.

Delio kusi klientów w niecodzienny sposób

Supermarket online rusza z mobilną kawiarnią, gdzie przy kubku kawy będzie można zrobić także zakupy.

BLIK: E-konsument zmiennym jest

Pierwsze półrocze 2022 r. w znacznym stopniu upłynęło pod znakiem wojny w Ukrainie i rosnącej inflacji. Sytuacja makroekonomiczna rzutowała na decyzje zakupowe shopperów w sieci. Całkiem dobrze w tym okresie radziły sobie e-sklepy z modą, ale hitem pozostają zakupy spożywcze online i q-commerce.

Nowa aplikacja Super-Pharmu: 50 tys. zamówień w 3 miesiące

W ciągu 90 dni od startu nowej odsłony aplikacji sieci drogerii klienci obejrzeli w niej 2 mln produktów. Za projekt odpowiada firma technologiczno-doradcza Future Mind oraz dostawca rozwiązań e-commerce Exorigo-Upos.

Glovo rozpoczyna program "Zamawiając-Pomagasz"

W jego ramach organizacje pozarządowe, które jednocześnie prowadzą restaurację lub sklep, mogą sprzedawać na platformie z 0% prowizją.

Delio zamraża ceny 500 produktów do końca października

Zakupy w dobie rosnącej inflacji stanowią nie lada wyzwanie. Supermarket online delio chce pomóc Polakom w nieprzekraczaniu ram domowego budżetu i zadeklarował zamrożenie cen ponad 500 produktów. Podobnie jak rządowa tarcza antyinflacyjna, zamrożenie będzie obowiązywało do końca października.

CCC i InPost dają drugie życie butom i odzieży

Grupa CCC jako wyłączny partner obuwniczy dołączyła do inicjatywy EKOzwroty, której pomysłodawcą i organizatorem jest InPost.

Customer experience zaczyna się od pracownika

Budowanie customer experience według ekspertów z Santander Consumer Banku trzeba zacząć od podstawy firmy, czyli pracowników i ich doświadczenia w miejscu pracy. Tym bardziej że niezależnie od rozwoju technologii nadal interakcja z żywym człowiekiem jest oceniana wyżej niż z botem.

E-grocery - firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną

Zamówienia z dark store’ów są droższe o 11% niż zakupy w sieciach tradycyjnych. Detaliści rewanżują sobie w ten sposób koszty dostawy - wynika z danych ASM Sales Force Agency. Pytanie, jak długo uda im się utrzymać ten stan rzeczy.