Super Koszyk

Drogeria

Rynek kosmetyczny ma swoje 5 minut. Tu znajdziesz wszystko: nowości produktowe, trendy, wiadomości z rynku i najciekawsze promocje poszczególnych drogerii.

Premiera kwartalnika sieci Jawa

Sieć Drogerii Jawa wprowadza bezpłatny kwartalnik "Piękno by Jawa", który ma być dla klientek źródłem inspiracji oraz przewodnikiem po metodach skutecznej pielęgnacji i najnowszych trendach. Pierwszy numer magazynu pojawił się w drogeriach 6 grudnia br.

Rossmann zebrał 5 mln zł

Zakończyła się 3. edycja akcji "Pomagamy jak umiemy", w ramach której członkowie Klubu Rossmann mogli wesprzeć lokalne organizacje robiąc zakupy w drogeriach sieci i korzystając z aplikacji Rossmann PL.

Cztery nowe Hebe

28 listopada nowe drogerie sieci pojawiły się w Ostrowie Wielkopolskim, Działdowie, Łasku i Legnicy. Są to pierwsze placówki Hebe w tych miastach.

Black Week w Hebe

Od 25 do 30 listopada (a na hebe.pl do 1 grudnia) ponad 1000 produktów wielu marek z oferty drogerii będzie można kupić z 40-proc. i 50-proc. rabatem.

Włoska marka Comfort Zone od grudnia na Douglas.pl

Na początek w sklepie online sieci pojawi się 8 linii.

W Hebe można płacić bonami Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska rozpoczął współpracę z siecią drogerii Hebe z Grupy Jeronimo Martins. Tym samym płatności za produkty w Hebe mogą być realizowane za pomocą kart i kuponów Sodexo w placówkach sieci w całym kraju.

Sephora ze wsparciem dla młodych dziewczyn z domów dziecka

Sephora wspiera II edycję FUN. TECH. FUTURE, dlatego w tym roku dochód ze sprzedaży dwóch produktów z oferty świątecznej przekaże na wsparcie dziewcząt z domu dziecka wkraczających na rynek pracy.

Alba1913 w Elektrowni Powiśle

Alba1913 przenosi substancje aktywne znane z nobliwych produktów aptecznych i zielarskich do aktualnych formuł kosmetycznych. Wkrótce marka zadebiutuje w Elektrowni Powiśle w Warszawie.

Drogerie Natura z kolejnymi placówkami

Sieć powiększa się właśnie o trzy drogerie.

Phlov by Anna Lewandowska w Sephorze

23 października w perfumerii internetowej sephora.pl ruszyła sprzedaż linii kosmetyków sygnowanej nazwiskiem trenerki i żony Roberta Lewandowskiego. Od 29 października będą one dostępne również we wszystkich stacjonarnych perfumeriach sieci.

Super-Pharm rozwija Klub LifeStyle

W wyniku wprowadzonych modyfikacji użytkownicy programu otrzymali dostęp do rozbudowanej aplikacji, za pośrednictwem której będą mogli m.in. przekazywać zdobyte punkty na organizacje charytatywne.

} }