Super Koszyk

Drogeria

Rynek kosmetyczny ma swoje 5 minut. Tu znajdziesz wszystko: nowości produktowe, trendy, wiadomości z rynku i najciekawsze promocje poszczególnych drogerii.

Nowy pomysł Nivei: stacja tankowania...balsamu

W handlu pojawia się coraz więcej nowych pomysłów na bezkontaktową sprzedaż. Kolejny ma także wymiar ekologiczny.

Henkel inwestuje

Niemiecki koncern kosmetyczny podpisał właśnie umowę nabycia 75% udziałów w firmie Invincible Brands Holding do której należą trzy marki premium: Hello Body, Banana Beauty i Mermaid + Me.

Marka kosmetyków gwiazdy Stranger Things w Douglasie

Florence by Mills - bo o niej mowa - została stworzona przez Millie Bobby Brown, aktorkę znaną z serialu dostępnego na kanale Netflix.

Rusza trzecia edycja #beeYOPE

Tegoroczna akcja dedykowana jest pszczołom samotnicom oraz pozostałym zapylaczom i owadom, żyjącym w dużych miastach.

Natura &Co deklaruje zerową emisję dwutlenku węgla do 2030 roku

Jedna z największych grup kosmetycznych na świecie obejmie ochroną kolejne hektary Amazonii, będzie promować integrację i równość wśród pracowników oraz wdroży rozwiązania promujące obieg zamknięty i odnawialność surowców.

Hebe rezygnuje z aptek i zwalnia grupowo

Sieć zamierza skoncentrować się wyłącznie na drogeriach, jako formacie - jego zdaniem - mającym największy potencjał w zakresie rozwoju.

Joanna Jędrzejczyk promuje Medispirant

Trzykrotna zawodowa mistrzyni świata i pięciokrotna mistrzyni Polski w boksie tajskim jest bohaterką nowego spotu marki.

Miraculum współpracuje z Mają Hyży

Piosenkarka została ambasadorką nowej linii wód perfumowanych.

E-sklep Hebe na rynku od roku

- Sklep internetowy Hebe to był strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w ciągu zaledwie roku zyskał tak wielu nowych klientów, którzy chętnie do nas wracają - mówi Francisco Almeida, dyrektor ds. e-commerce Hebe.

Zielone Arkady w Bydgoszczy z drogerią Kontigo

Jest to pierwsze centrum handlowe w Bydgoszczy, w którym pojawi się marka Kontigo. Otwarcie już w ten weekend.

Super-Pharm w Galerii Młociny już działa

W lipcu br. sieć uruchomiła kolejny punkt. Jego koncepcja opiera się na połączeniu trzech działów w jednym miejscu: drogerii, perfumerii oraz dermokosmetyków.