Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM SA, a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku. Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe. Goście mieli okazję zdegustować sery firmy Temar, lokalnych przekąsek i wędlin z firmy Bacówka Towary Tradycyjne oraz ręcznie robionych pralin z belgijskiej czekolady od polskiej firmy Karmello Chocolatier.
Serwis HandelExtra.pl i miesięcznik „Handel” patronowali wydarzeniu.
Zdjęcie: TiM