Woolworth to posiadająca ponad 580 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. Sama siebie kategoryzuje jako "home of discount". Jest najszybciej rozwijającą się firmą w branży domów towarowych w Niemczech. W przyszłości chce zostać dostawcą nr 1 w Polsce.

Ekspansję nad Wisłą Woolworth rozpoczyna z ambitnym planem otwierania od 15 do 20 sklepów rocznie. Tylko w maju dyskonty z logo brandu pojawiły się w Krakowie i Poznaniu. Sklep w Warszawie to trzeci krok w tym kierunku.

Placówka w stolicy - tak jak dwa pozostałe - oferuje produkty codziennego użytku w promocyjnych cenach, m.in.: tekstylia i odzież, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Standardowo jest to od 8 do 12 tys. pozycji na sklep.

Według zarządzających marką Woolworth w Polsce to właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić jej mocną pozycję w naszym kraju. I zapewniają, że wkrótce przekonają się o tym także mieszkańcy pozostałych miast w Polsce – nie tylko Warszawy, Krakowa i Poznania.

Zdjęcie: Woolworth Polska