Program Super Profit powstał w 2001 roku. Jego inicjatorem była polska sieć handlowa Nasz Sklep, do której z biegiem lat, dołączały kolejne znane na rynku marki. Dzisiaj z udogodnień programu Super Profit mogą korzystać klienci ponad 1300 sklepów Livio, Market Plus, Delikatesów Premium, Sezam oraz oczywiście Nasz Sklep i Nasz Sklep Express, zlokalizowanych w niemal całej Polsce.

Przeszło 22 lata funkcjonowania programu Super Profit na polskim rynku wymusiło szereg modernizacji.

Klienci mogą korzystać z programu na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest karta stałego klienta. Organizator programu wyszedł jednak naprzeciw potrzebom franczyzobiorców, którzy nie dysponują urządzeniami oraz systemami umożliwiającymi obsługę kart z kodami EAN, proponując w ich miejsce specjalne karty kolekcjonerskie. To dzięki nim, nawet bez posiadania karty stałego klienta, klienci mogą zbierać punkty w formie naklejek i wymieniać je na nagrody.

Założenia programu są bardzo proste. To właściciel sklepu decyduje, ile punktów otrzymają klienci za dokonanie u niego zakupów. Uzbierane punkty można wymienić na przeróżne nagrody – m.in. sprzęt AGD, akcesoria kuchenne oraz domowe, gadżety, tekstylia, akcesoria turystyczne czy bardzo popularne bony towarowe do wykorzystania w wybranych sklepach. W programie uczestniczy już prawie 130 000 klientów, którzy tylko w ciągu ostatniego roku dokonali wymiany punktów na nagrody o wartości przeszło 1 300 000 zł.

Od początku powstania programu sieć handlowa Nasz Sklep wdrożyła wiele zmian, które uatrakcyjniły i ułatwiły klientom korzystanie z benefitów. Jedną z nich jest strona internetowa, umożliwiająca szybką i prostą wymianę uzbieranych punktów na nagrodę wybraną z obszernego katalogu. Ponadto, Super Profit doczekał się swojego fanpage’u na Facebooku, za pośrednictwem którego regularnie publikowane są propozycje nagród cieszących się największym zainteresowaniem. Dynamicznie rozwijana jest również współpraca z producentami, niosąca dla klientów dodatkowe korzyści – za zakup wybranych produktów klienci otrzymują dodatkowe punkty w programie. Ponadto, przedstawiciele sieci zaznaczają, że kluczowe dla sukcesu programu było zaangażowaniu koordynatorów w kwestię szkolenia sił handlowych oraz zachęcenie franczyzobiorców do aktywnej współpracy.

Wraz z początkiem maja bieżącego roku pojawiło się nowe wydanie katalogu Super Profit. Znalazło się w nim blisko 150 propozycji nagród, wśród których wystąpiły zarówno produkty zupełnie nowe, jak i te, które w ostatnich latach cieszyły się największym uznaniem klientów. Katalog nagród można znaleźć na stronie www.super-profit.pl.