Kampania telewizyjna marki rozpoczęła się 20 marca i potrwa do 16 kwietnia 2023 r. W TV można zobaczyć spot 30-sekundowej wersji. Z kolei na kanale YouTube Bakallandu można także zobaczyć jego krótsze wersje: 15- i 6-sekundową.

- Proces odświeżenia wizerunku marki Bakalland zaczęliśmy od badania U&A, na podstawie którego zdefiniowaliśmy pozycjonowane marki. Było ono punktem wyjścia do stworzenia nowej platformy komunikacji oraz identyfikacji wizualnej, w których wykorzystujemy charakterystyczne i wyraziste zasoby marki. Takie działania pomogą nam zwiększyć penetrację produktów Bakalland na rynku – mówi Magdalena Mioduszewska, marketing director w FoodWell, w którego korporacyjnych strukturach marka funkcjonuje po połączeniu spółek Bakalland i Purella Superfoods.

Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency & Film Studio, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.