Nowoczesne centrum handlowe kusi teraz - jak podkreśla operator - szlachetnym wnętrzem o spójnym charakterze oraz komplementarną ofertą, wzbogaconą o nowości w najbardziej aktualnych konceptach.
Do dyspozycji klientów oddano m.in. dwupoziomowy salon Peek & Cloppenburg, salon Marc O’ Polo, sklepy United Colors of Benetton, Cropp Town czy House. Salony Tous, Douglas, Super-Pharm i Empik pojawiły się w najnowszych konceptach. Otworzyły się liczne lokale usługowe, sklep zoologiczny Kakadu, sklepy jubilerskie i butiki z bielizną. Operatorem spożywczym jest Carrefour.
– Oddajemy dziś w ręce klientów najnowszy i śmiem twierdzić najatrakcyjniejszy pod względem architektury wnętrza obiekt handlowy, który niewątpliwie jest naszym wielkim sukcesem leasingowym - mówiła podczas otawrcia Anna Tana, dyrektor leasingu, Atrium Poland. - Prawie 80% powierzchni centrum handlowego wynajęliśmy jeszcze przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych, a kolejne w ciągu kilku następnych miesięcy. Promenada to nie tylko najemcy, ale także niesamowita społeczność i lojalni klienci. Dzięki prężnie powstającym wokół nowym osiedlom mieszkaniowym wciąż wzrasta liczba potencjalnych klientów, a to wpływa na atrakcyjność biznesową galerii. Bezpośredni zasięg oddziaływania Promenady to ponad milion osób i obejmuje on warszawskie dzielnice i podwarszawskie miejscowości, skąd można dojechać do nas w około 20 minut. Wiemy, że jest to lubiane centrum, a teraz po znacznym poszerzeniu jego oferty oraz uwzględniając rozwój infrastruktury drogowej stolicy, możemy docierać do nowych grup odbiorców – stwierdziła Anna Tana.
Atrium Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce. Budynek centrum, położony w sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.