Do tej pory sprzedawcy mogli po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta dodawać oferty, przyjmować zamówienia czy zarządzać sprzedażą z poziomu wybranego narzędzia do integracji. Nie mieli jednak możliwości zobaczenia platformy z perspektywy klienta.
Ostatni etap przed premierą
Od 29 marca wszystko.pl udostępnił z myślą o sprzedawcach wersję beta platformy. Sprzedający posiadający konto na marketplace Comarchu zyskali dostęp do widoku portalu; widzą aktualną budowę i szatę graficzną strony głównej, mogą testować wyszukiwarkę czy robić zakupy.
Nowe warunki dotyczą zarówno aktualnych sprzedawców, jak i tych, którzy dopiero zarejestrują się podczas testów na wszystko.pl i zweryfikują konto.
– Zachęcamy wszystkich sprzedawców do aktywnego uczestnictwa w testach i dodawania ofert w swoich kategoriach – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl. – Najbardziej zaangażowani sprzedający otrzymają od nas preferencyjne warunki sprzedaży po premierze komercyjnej serwisu – dodaje.
Z wszystko.pl współpracę podjęło już kilka tysięcy firm, które na bieżąco wystawiają swoją ofertę i przygotowują sklepy przed premierą.
Benefity dla sprzedawców od startu
Testy, które potrwają do czerwcowej premiery, to ostatni moment dla przedsiębiorców
e-commerce, by przetestować nowy marketplace i przygotować swoje oferty przed uruchomieniem portalu w pełnej wersji. Sprzedawcy już teraz dostają liczne udogodnienia prowadzenia biznesu oraz benefity, m.in.: 0% prowizji od sprzedaży w każdej kategorii, brak opłat za utrzymanie konta, możliwość integracji (przez systemy Comarch ERP, BaseLinker, Open API), opiekuna kategorii.
– Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że obecne wszystko.pl to wersja beta i jeszcze nie wszystko działa idealnie – mówi Mariola Barzyk-Libura. – Tak czy inaczej dzięki opiniom i zgłoszeniom użytkowników na bieżąco wdrażamy poprawki i dokładamy nowe funkcjonalności ważne z punktu widzenia kupującego i sprzedawcy – dodaje.
Wszystko.pl jest to platforma spółki Comarch, największego polskiego dostawcy systemów ERP.