Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 r. w Swarzędzu koło Poznania. Dzisiaj jest ich już 200, a w najbliższych miesiącach planowane są otwarcia kolejnych punktów sieci.
- Otwarcie 200. sklepu to ważny krok milowy w rozwoju naszej sieci. Od początku roku otworzyliśmy już 15 nowych obiektów, a zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej, aby na koniec roku osiągnąć założony kilka miesięcy temu cel, jakim jest podwojenie liczby sklepów Dealz w Polsce do końca 2023 r. – komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.
Postępującej ekspansji sieci towarzyszy zmiana wyglądu sklepów, na którą oprócz nowego logo składają się między innymi zmienione wnętrze i aranżacja sklepów, a także optymalizacja asortymentu.
Aby odpowiedzieć na rosnące potrzeby związane z dynamiką rozwoju sieci, kilka tygodni temu Dealz otworzył swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce, które mieści się w Parku Logistycznym w Łyszkowicach, nieopodal przecięcia się autostrad A1 oraz A2.
Lokalizacja magazynu w centralnej Polsce, zaznacza operator, pozwala na szybszą dostawę produktów do sklepów – w ciągu 36 h od momentu złożenia zamówienia przez sklep.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 r. w Swarzędzu.
Grupa Pepco powstała w 2015 r. i w jej skład wchodzą Pepco, Dealz i Poundland. Grupa ma obecnie ok. 4000 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób.