Właśnie dlatego nowe opakowanie musli premium z migdałami w czekoladzie zostało stworzone przez polską ilustratorkę - Aleksandrę Morawiak. Pełen motywów roślinnych kolaż podziwiać będą mogli wszyscy, którzy do końca marca zakupią tubę w sklepie internetowym OneDayMore. Liczba produktów ze specjalną etykietą jest jednak ograniczona.

Rośliny i kwiaty nie są przypadkowe, ponieważ 10% przychodów ze sprzedaży zostanie przekazanych na fundację Kwiat Kobiecości. Organizacja ta stawia na profilaktykę, dostęp do informacji i edukację w kontekście raka szyjki macicy i innych chorób kobiecych, np. poprzez akcje "Diagnostyka Jajnika - Ty też jesteś poszukiwana" czy "Piękna, bo zdrowa". Ambasadorką fundacji jest Anna Dereszowska.

"Miesiąc Kobiet w OneDayMore" to jednak nie tylko działania charytatywne, ale również treści przydatne dla klientek marki. W mediach społecznościowych firmy przez cały miesiąc publikowane będą treści poradnikowe. Zaprezentowane zostaną także sylwetki kobiet OneDayMore oraz konkursy zorganizowane we współpracy z partnerami - marką Mokosh oraz wydawnictwem Publicat.

Co więcej, w specjalnie przygotowanej z tej okazji zakładce na stronie znalazły się produkty, które zostały wyselekcjonowane m.in. ze względu na zawartość składników wspierających kobiece zdrowie.