Obecnie oferta marek własnych Netto w 70-proc. pokrywa badany koszyk zakupowy ASM Sales Force Agency.
 
Jak podkreśla Netto, wartość ta będzie się zwiększać, gdyż sieć prowadzi intensywne działania w kierunku rozwoju marek własnych, poszerzając je i pogłębiając. W najbliższym czasie Netto planuje wdrożenie kolejnych 10 marek własnych w określonych kategoriach.
 
Ponadto sieć zapewnia, że jej klienci oszczędzają średnio 30% za każdym razem, gdy podczas zakupów do swoich koszyków zamiast produktów brandowych wkładają alternatywy marek własnych.
 
W oparciu o wyniki badań koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency za styczeń i luty 2023 r., Netto zwraca uwagę, że klienci tej sieci, którzy decydują się na wybór marek własnych mogą obniżyć swoje rachunki o około 1/3. Co istotne, produkty marek własnych cechują się wysoką jakością, przewyższającą oczekiwania. Dodatkowym atutem jest dwa razy niższe tempo wzrostu cen marek własnych w Netto w stosunku do produktów brandowych.