Oficjalnym partnerem rozgrywek został właśnie Lidl, będący jedną z wiodących handlowych sieci spożywczych w Europie. Operator ma w tej chwili 12 tysięcy sklepów w 31 krajach, w tym 30 na Starym Kontynencie.
-Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników – mówi Jeroen Bal, członek zarządu divisional board customer Lidl International. – Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla - dodaje.
I ujawnia, że poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia.
- UEFA z dumą wita Lidla jako partnera programu rozgrywek eliminacyjnych oraz turnieju UEFA EURO 2024 – mówi z kolei dyrektor marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein. – Obecność Lidla na całym kontynencie przyczyni się do promocji tego niezapomnianego wydarzenia. Cieszymy się również, że wspólnie będziemy promować zdrowie i dobre samopoczucie, jako wartości wspólne dla Lidl i UEFA - podkreśla.