Sieć Top Market, działająca w ramach Polskiej Grupy Supermarketów, nieustająco prowadzi proces remodelingu swoich sklepów. Na przestrzeni ostatniego roku wiele lokalizacji w kraju miało swoją premierę w nowej odsłonie. W połowie marca br. dołączył do nich sklep Alex sieci Top Market w Samogoszczy (woj. mazowieckie), którego właściciel Marek Grzebalski przeprowadził remodeling zgodny z nowymi standardami. Lokal zyskał nowy szyld, zaktualizowaną witrynę i odświeżone wnętrze, a przedsiębiorca korzysta również z nowoczesnych rozwiązań wspierających ekspozycję towarów i sprzedaż.
Placówka Top Market przeszła szereg zmian: powiększona została powierzchnia sklepu o ponad 100 mkw. (obecnie 400 mkw.), zmienione stoiska warzywne, piekarnicze i owocowe. Istotnym elementem jest zmiana wizualizacji lady z wyrobami mięsnymi, dzięki czemu powstała możliwość lepszej prezentacji wysokiej jakości wyrobów, z których sklep słynie na lokalnym rynku.
– Remodeling sklepu miał na celu nie tylko aspekt wizualny, lecz funkcjonalny – podkreśla Łukasz Kustra, dyrektor ds. rozwoju sieci Top Market. Lokalizacja Top Market Samogoszcz w nowej odsłonie, staje się punktem wielofunkcyjnym, pozwalającym nie tylko na zakupy podstawowych produktów żywnościowych, lecz możliwość wyboru spośród szerokiego asortymentu alkoholi w ramach tzw. kącika konesera czy też spróbowania znakomitej jakości wyrobów pieczywa i wędlin – dodaje.
Wdrożenie rozwiązania kas samoobsługowych czy punktu odbioru przesyłek InPost – to odpowiedź na potrzeby dzisiejszego konsumenta, który oprócz zakupów, oszczędzając czas, może w jednym miejscu załatwić wiele spraw.
- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.