Operator podkreśla, że jako jedyny na rynku posiada sklepy własne we wszystkich tych trzech formatach, dzięki czemu szybciej reaguje na zmiany rynkowe oraz ma możliwość dzielenia się ze swoimi partnerami innowacjami handlowymi i nowinkami technologicznymi.
Podczas dni otwartych, które ruszają 23 marca br., eksperci Carrefour przedstawią rozwiązania handlowe sklepów convenience, omówią możliwe formy współpracy oraz odpowiedzą na pytania zainteresowanych przedsiębiorców. Sieć zachęca do odwiedzenia swoich placówek zarówno osoby, które planują rozpocząć działalność gospodarczą, jak i te, które już prowadzą własne sklepy pod inną marką.
- To dobra okazja do sprawdzenia jak działa na żywo model franczyzy partnerskiej – uważa Krzysztof Łagowski, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.
Dodaje, że osoby zainteresowane franczyzą sklepu spożywczego mogą znaleźć na polskim rynku wiele modeli franczyzowych, od franczyzy miękkiej, w której franczyzobiorca ma bardzo duży wpływ na funkcjonowanie swojego sklepu, do franczyzy twardej, w której właściciel sklepu, bardzo podobnie jak w modelu ajencji, oddaje kluczowe jego elementy swojemu franczyzodawcy.
Według samej sieci, Carrefour przygotował ofertę środka. Oferuje więc partnerowi dużą dowolność w kształtowaniu polityki cenowej i asortymentowej swojego sklepu, jednocześnie dając do dyspozycji międzynarodowe zaplecze: know-how, logistykę i marketing.
Dni otwarte odbędą się cyklicznie: 23 marca, 20 kwietnia i 18 maja 2023 roku, w godzinach od 12:00 do 18:00 w wybranych lokalizacjach: Zakopane, ul. Sabały 3, Wrocław, ul. Waniliowa 15a, Kraków, ul. Szewska 9, Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 10.
Warto odnotować, że Carrefour zapewnia swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie w zakresie logistyki i administracji, takie jak oprogramowanie umożliwiające zamówienia i zarządzanie sklepem, a także dostęp do szerokiej gamy produktów, w tym marki własnej.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.