Stokrotka rozwija sprzedaż przez internet
Z oferty e-sklepu Stokrotki można skorzystać już w ponad 70 miejscowościach.
- Chcemy być coraz bliżej klientów z ofertą opartą na bogatym asortymencie, doskonałej jakości i świetnych promocjach. Dlatego konsekwentnie rozwijamy także nasze usługi na rynku e-commerce - mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Zakupy w sklepie internetowym Stokrotki w Rzeszowie i Ostrowie Wielkopolskim można zrobić w opcji z dostawą do wybranego miejsca lub z odbiorem osobistym w placówce stacjonarnej. W Rzeszowie zamówienie można odebrać w Stokrotce przy ul. Krakowskiej 20, a w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. 60 Pułku Piechoty 16.
Podobnie jak w czasie tradycyjnych zakupów w sklepie internetowym Stokrotki klienci mają dostęp do kilku tysięcy artykułów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajduje się między innymi szeroki asortyment produktów świeżych – owoców, warzyw, pieczywa, nabiału, a także mięs, wędlin, serów czy ryb dostępnych zarówno w wersji paczkowanej, jak i z lady.
Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty, w wybranym przez klienta przedziale czasowym.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.