Carrefour wchodzi w marketplace
Francuski detalista zapowiedział, że w kwietniu otworzy wirtualny sklep na platformie Rakuten.
Wybierając Rakuten, Carrefour, stawia na rynek, który odwiedza 15 milionów użytkowników miesięcznie wykorzystując swój ekosystem usług do zwiększenia sprzedaży online.
- Cieszymy się, że możemy powitać Carrefour na naszej platformie zakupowej. Podzielamy partnerską wizję handlu i chcemy połączyć naszą wiedzę z ekspertami marek i sprzedawców detalicznych, aby wspierać powstawanie długoterminowej, integracyjnej kultury cyfrowej, z której konsumenci będą czerpać korzyści - powiedział Fabien Versavau, dyrektor generalny Rakuten Francja i dyrektor wykonawczy Grupy Rakuten.
W ramach partnerstwa Carrefour podzieli się z Rakuten swoją wiedzą specjalistyczną w zakresie omnichannel, a konsumenci będą mogli uzyskać dostęp do produktów Carrefour na stronie Rakuten. Ponadto dołączając do programu lojalnościowego Rakuten "R Club", będą mogli skorzystać z systemu cashback i odłożyć od 5% do 35% sumy zamówień przez cały rok.
- Nowy, całkowicie wirtualny sklep, który otwieramy na platformie Rakuten, pomoże umocnić naszą pozycję jako głównego gracza w segmencie omnichannel. Podobnie jak w tradycyjnym świecie, w którym otwieramy sklepy w pasażach handlowych, będziemy mogli wykorzystać stronę internetową Rakuten i jej ruch jako sposób na zaistnienie w świadomości klientów - mówi Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawczy ds. e-commerce, danych i transformacji cyfrowej Grupy Carrefour.
Rakuten to światowy lider w usługach online. Został założony w Japonii w 1997 r. jako pierwszy internetowy rynek detaliczny zarówno dla osób prywatnych, jak i profesjonalistów. Oferuje gamę 70 usług cyfrowych z obszarów takich jak e-commerce, telekomunikacja, Fintech i AI.
We Francji Rakuten to ogólna platforma zakupowa, która sprzedaje nowe, używane i odnowione produkty. Rakuten France wspiera również ponad 10 000 profesjonalnych sprzedawców i partnerów w ich cyfryzacji za pośrednictwem swoich usług online, w tym sieci Rakuten Fulfillment Network, uruchomionej w 2022 r.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.