
Lojalność w czasach inflacji [PODCAST]
Media Player Error
Update your browser or Flash plugin
Update your browser or Flash plugin
Marce batonu łatwiej zbudować lojalność niż komuś, kto sprzedaje samochody, przekonuje kolejny bohater naszej podcastowej serii, Łukasz Juskowiak, szef marketingu Otomoto, serwisu, który należy do grupy Olx.
Czy istnieje lojalność w czasie, gdy konsumenci oszczędzają? I czy można dopiero teraz ją zbudować? Co takiego mają te marki, które są lojalnie kupowane, bez względu na okoliczności? Co do lojalności ma doświadczenie posprzedażowe? O tym wszystkim rozmawiamy w specjalnym odcinku naszego podcastu: Posłuchaj, co w Handlu, zapowiadającym konferencję: Loyalty Planet, której patronujemy. A nasz rozmówca, Łukasz Juskowiak, dziś odpowiada za serwis Otomoto, przez lata pracował natomiast w handlu FMCG, w grupie Eurocash.
Naszej podcastowej serii można też posłuchać na Spotify, iTunes, Google Podcasts i w innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.