

Żywiec szykuje duże zmiany dla marki
Na początek nowa identyfikacja wizualna.
Ich początkiem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań, stanowiące powrót do najlepszej żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Jak zapewnia producent dzięki temu produkty będą lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
- Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych – mówi Monika Staszak, senior brand manager.
Jednocześnie w duchu zrównoważonego rozwoju wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą dostępne w butelkach zwrotnych. Na butelkach tych pojawią się również papierowe etykiety zamiast dotychczasowych plastikowych.
Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest agencja brandingowa Touchideas. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.