Lidl widzi potencjał w prasie, będzie jej dużo więcej
Zmiany w organizacji sali sprzedaży w wybranych Lidlach - tuż przy wejściu stanęły w nich standy z prasą. Wiemy, czy gazety będzie można kupić w każdej placówce Lidl Polska, a jeśli tak, to kiedy.
Teraz wiadomo, że testy wypadły pomyślnie - do końca drugiego kwartału 2023 r. operator wyposaży w standy z prasą mniej więcej połowę swoich placówek.
- Tradycyjna prasa wciąż cieszy się dużą popularnością, dlatego umieściliśmy stojaki z prasą w kolejnych wybranych sklepach – potwierdza HandelExtra.pl Aleksandra Robaszkiewicz. - Równocześnie poszerzamy ofertę tytułów prasowych – na przełomie marca i kwietnia ich liczba wzrośnie do około 100 - dodaje.
Rzeczywiście stand prezentuje szeroki wybór prasy: od dzienników, przez tygodniki opinii, po pisma dla dzieci czy miesięczniki kobiece. Są też wydawnictwa książkowe krzyżówek.
Sprzedaż prasy drukowanej rozwija też Biedronka. W ofercie sieci znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w niektórych placówkach także dzienniki regionalne. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronki najpierw dostarczał je Ruch, a obecnie – według Presserwisu - Garmond Press. Jest to kolporter, który obsługuje też m.in. takie sieci jak: Intermarche, Kaufland, E.Leclerc, Piotr i Paweł, Rabat, Społem, Lewiatan i Żabka oraz Pocztę Polską.
Również Netto Polska ma w swoich sklepach stoiska partnerskie, w tym 255 saloników prasowych.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.