III Forum Loyalty Planet 360° już 19 i 20 kwietnia

To największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce: dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego jak i poza nim.

Agenda spotkania, które odbędzie się w dniach 19-20.04.2023 r. - powstała na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi. Forum trwa dwa dni, odbędzie się w Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa, i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na trzy równoległe sesje operacyjne: trends&tools, programy lojalnościowe oraz budowanie relacji lojalnościowych bez programu. Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG.

Co roku forum towarzyszy konkurs Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe roku. Statuetki w 8. kategoriach wręczamy I dnia forum.

Forum co roku daje odpowiedź na główne wyzwania rynku związane z lojalizowaniem klienta. W tym roku skoncentrujemy się na:  

- W jaki sposób wykorzystać kryzys do zwiększenia lojalności
- Jak dopasować działania lojalizujące do nowych zachowań zakupowych klienta
- Cena czy jakość – czego bardziej oczekuje klient?
- Jak zmienić sposób nagradzania w programach lojalnościowych?
- Jak dopasować się z elastyczną ceną do możliwości konsumenta i własnych rosnących kosztów?
- Jak budować relację na trudnym rynku b2b?
- Sposób komunikacji z silverami – jak klient-silver odbiera usługi, które oferujemy?
- Jak pomóc klientom w przechodzeniu do kanałów digitalowych i sprawić, aby chcieli w nich pozostać
- Jak się wyróżnić na rynku usług? Jakich elementów-wyróżników szukać i gdzie?
- W jaki sposób dzięki danym i analityce wspomóc konsumentów w najbardziej wrażliwych obszarach?

Udział biorą przedstawiciele firm: Żabka, Super-Pharm, Empik, Lewiatan, Nationale Nederlanden, Shell, Electrolux, H&M, Kazar, RTV Euro AGD, Vistula, Bank Pekao, YES Biżuteria, mbank, MediamarktSaturn, Rituals, IKEA, Leroy Merlin, PZU, CCC, Tchibo, Kaufland, Grupa TVN, Smyk, Orange i wiele innych

Spodziewamy się 200 gości.

https://loyalty-planet.com/
https://loyalty-planet.com/konkurs/