
Frisco.pl o markach w e-sklepie [PODCAST]
Media Player Error
Update your browser or Flash plugin
Update your browser or Flash plugin
E-grocery ma jeszcze dużą przestrzeń do wzrostu i to tu jest też wiele możliwości oszczędzania - czasu, paliwa i nie tylko, warto więc tym kanale budować dystrybucję. Przekonują Marta Strzyżewska i Marcin Piątkiewicz z Frisco.pl.
Na co zwrócić uwagę, pokazując markę w e-sklepie internetowym? Czy dopasować gramaturę? Jak wyróżnić się, gdy każdy ma do dyspozycji tej samej wielkości "kwadrat" na pokazanie produktu? Idlaczego serie produktów z postaciami z kreskówek mogą być ryzykowne przy sprzedaży internetowej? O tym i szeregu innych rzeczy - dyskutują rozmówcy kolejnego odcinka podcastu: Posłuchaj, co w Handlu - Marta Strzyżewska, marketing i e-commerce director we Frisco.pl i Marcin Piątkiewicz, dyrektor handlowy Frisco.pl
A poza tym, jak zawsze, krótkie podsumowanie ostatnich handlowych newsów, czyli reglamentacja zakupów owoców i warzyw, w którym województwie najwyższe średnie paragony i coraz mniej zakupów w promocji, jak wyliczył NielsenIQ.
Naszej podcastowej serii można posłuchać również na Spotify, iTunes, Google Podcasts i w innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych: Posłuchaj, co w Handlu!