Coca-Cola HBC poszerza swoją ofertę o kolejne kategorie napojowe. Koncern nawiązał bowiem współpracę z AB InBev – największym producentem piwa i właścicielem ponad 500 marek. Do oferty Coca-Coli dołączyły w ten sposób znane piwa z różnych stron świata: Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Belgii.
Coca-Cola HBC w Polsce będzie dystrybuować siedem marek piwa z portfolio AB InBev: Corona Extra i jej wariant bezalkoholowy Corona Cero, wyprodukowane w 100% z naturalnych składników, Bud – jedna z najsilniejszych marek piwnych na świecie, dobrze znany polskim konsumentom Beck’s z Bremy, belgijska marka Stella Artois z ponad 600-letnią tradycją warzenia, a także pszeniczne piwa górnej fermentacji: Franziskaner – niemieckie piwo z Monachium, oraz Hoegaarden i Leffe tworzone przez mnichów – informuje spółka.
– Nieustannie inwestujemy w rozwój oraz wzmacniamy naszą ofertę napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych. Nawiązanie współpracy z takim producentem jak AB InBev to ekscytujący krok, który pozwoli poszerzyć możliwości naszego biznesu oraz portfolio. Staramy się zapewniać konsumentom dostęp do najlepszych produktów, dlatego cieszymy się, że do naszej oferty dołączają znane marki takie jak Corona czy Bud – mówi Kamil Pieniak, dyrektor kategorii premium spirits, Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.
W ciągu ostatnich trzech lat spółka poszerzała swoją ofertę alkoholi, koncentrując się na kategorii premium. Obecnie Coca-Cola HBC dostarcza na polski rynek także wódkę Nemiroff w różnych wariantach, wybrane produkty z Grupy Campari oraz irlandzką whisky i kraftowy gin marki Glendalough. Niedawno na polskim rynku zadebiutowały także rum Barcelo oraz kanadyjska whisky Bearface.
- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.